Ben na 10 minuten in slaap gevallen. Later vandaag nog maar een poging wagen de rest te kijken.quote:
Waarom zou je daar überhaupt naar kijken?quote:
Mocro Maffia afgekeken, @maxi-mus kan dit bevestigen. Ik zag het daarna voorbij komen en even snel doorheen gekeken, gelukkig was het relatief kort. Het gejank is mooi om te zien. Zijn familie is nog erger dan die van Mikky.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Waarom zou je daar überhaupt naar kijken?
Nee.quote:Op zondag 20 maart 2022 23:15 schreef Szura het volgende:
Of Dessers nou gekeken had of niet, de goal was toch afgekeurd want het was een overtreding op Timber
Ik vind Van der Vaart en Theo Jansen wel prima gasten.quote:
Afellay ook wel. Eigenlijk vind ik alleen Arnoquote:Op maandag 21 maart 2022 13:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Van der Vaart en Theo Jansen wel prima gasten.
Ja, Afellay vind ik ook wel prima.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Afellay ook wel. Eigenlijk vind ik alleen Arno, maar die nodigt zichzelf uit, dus daar doe je niet veel aan.
Laatste uurtje van het weekend!quote:Op maandag 21 maart 2022 11:07 schreef Boezeidekoe het volgende:
Dat dit programma nog bestaat! Wanneer zenden ze het uit dan, om 3 uur 's nachts ofzo
Over Antony was Pierre onredelijk, maar dat is meestal ook een prima analistquote:Op maandag 21 maart 2022 13:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind Van der Vaart en Theo Jansen wel prima gasten.
Onredelijk vind ik wel een redelijk eufemisme als je over iemand zijn haarkleur begint, wat je notabene ook zelf hebt gehad. Lachwekkond.quote:Op maandag 21 maart 2022 13:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Over Antony was Pierre onredelijk, maar dat is meestal ook een prima analist
Ik vind het eigenlijk niet zo boeiend wat Arne te melden heeft in een interlandweekend.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:55 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk heeft Sjoerd niet weer zo'n afgrijselijke haast en wordt het een interessante uitzending. SlotGod.
Want ze gaan het uitsluitend over interlandvoetbal hebben inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet zo boeiend wat Arne te melden heeft in een interlandweekend.
Dat zou wel rullevant zijn ja. Maar weer dat filmpje over Antony herhalen en Arne Slot van PEC Zwolle die dan gaat acteren dat hij natuurlijk wel weet hoe het werkt in de top is ook leuk natuurlijk.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Want ze gaan het uitsluitend over interlandvoetbal hebben inderdaad.
Arne Slot van Pec Zwolle?quote:Op zondag 27 maart 2022 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou wel rullevant zijn ja. Maar weer dat filmpje over Antony herhalen en Arne Slot van PEC Zwolle die dan gaat acteren dat hij natuurlijk wel weet hoe het werkt in de top is ook leuk natuurlijk.
Nou ja, de afleveringen met Jon Rans waren toch ook best informatief? Ben alleen bang voor die duizend kutrubriekjes van Sjoerd en zijn moordende draaiboek.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zou wel rullevant zijn ja. Maar weer dat filmpje over Antony herhalen en Arne Slot van PEC Zwolle die dan gaat acteren dat hij natuurlijk wel weet hoe het werkt in de top is ook leuk natuurlijk.
Ik vind Ron Jans ook een vreselijke act.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nou ja, de afleveringen met Jon Rans waren toch ook best informatief? Ben alleen bang voor die duizend kutrubriekjes van Sjoerd en zijn moordende draaiboek.
Vond ik vooral bij PEC Zwolle vervelend.quote:Op zondag 27 maart 2022 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Ron Jans ook een vreselijke act.
quote:Op zondag 27 maart 2022 20:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Ron Jans ook een vreselijke act.
Heb jij dit weleens gehad?quote:
quote:Op zondag 27 maart 2022 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij dit weleens gehad?
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |