En ondertussen zit je gewoon te FOK!ken?quote:
Dat klopt.quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En ondertussen zit je gewoon te FOK!ken?
dat betekent dat hij niet erg belangrijk is voor de meeting en vooral zijn tijd zit te verdoenquote:Op maandag 11 oktober 2021 12:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En ondertussen zit je gewoon te FOK!ken?
wat lijkt mij dat kutquote:Op maandag 11 oktober 2021 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt.
Het is een digitale meeting dus ik kijk wel gewoon naar m'n scherm en knik af en toe 'ja'.
Zijn dit twee sneren ineen?quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat betekent dat hij niet erg belangrijk is voor de meeting en vooral zijn tijd zit te verdoen
Het betekent vooral dat ik collega's heb die van iets heel kleins iets heel groots kunnen maken.quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat betekent dat hij niet erg belangrijk is voor de meeting en vooral zijn tijd zit te verdoen
En jij kunt dat niet?quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het betekent vooral dat ik collega's heb die van iets heel kleins iets heel groots kunnen maken.
Hier zijn we naar huis gestuurd vanwege een griep melding.quote:
Tied voor koffie.quote:Op maandag 11 oktober 2021 13:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier zijn we naar huis gestuurd vanwege een griep melding.
Ben net terug.
Boomergriepje?quote:Op maandag 11 oktober 2021 13:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier zijn we naar huis gestuurd vanwege een griep melding.
Ben net terug.
Roethof verliest weer een zaak.quote:Op maandag 11 oktober 2021 14:09 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe @:de_boswachter is uit.![]()
![]()
![]()
NWS / Advocaat van kroongetuige Nabil B. geliquideerd in Amsterdam #7
quote:Op maandag 11 oktober 2021 14:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Roethof verliest weer een zaak.
Erg mooi.
https://twitter.com/search?q=roethof&src=typed_query&f=livequote:Op maandag 11 oktober 2021 14:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Roethof verliest weer een zaak.
Erg mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |