abonnement Unibet Coolblue
pi_201728139
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:10 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat is wat te simpel, die auto was dit jaar op redelijk wat circuits gewoon competitief, als je poles kan scoren moet je auto wel goed zijn, punt is dat in F1 de ontwikkeling nooit stil staat en het lijkt nu dat Mercedes weer de overhand heeft al was het in Turkije ook een afstelprobleem voor RBR dus het verschil is niet zo groot als het leek.
Volgens mij is het juist wat te simpel on te zeggen dat Perez gewoon maar top 4 moet rijden want Max kan het ook als je 3 (of 4) teamgenoten het snot voor de ogen rijdt, zou het dan kunnen dat je zelf heel goed bent? Of konden die andere 4 er niet zo heel veel van?

Ik blijf erbij dat Max die auto beter laat presteren dan dat de auto eigenlijk waard is. Het feit dat hij al zijn teamgenoten op een hoop rijdt bevestigd dat.
pi_201728169
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het zou ook kunnen dat Mercedes voor de show de motor even naar beneden schroefde, en voila, het meest spannende seizoen in jaren.

En dan de laatste paar races lekker voluit zodat zij beide titels alsnog pakken.
Gezien het prijzengeld dat er mee bemoeit is.... not likelly :P
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:34:20 #203
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201728194
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het zou ook kunnen dat Mercedes voor de show de motor even naar beneden schroefde, en voila, het meest spannende seizoen in jaren.

En dan de laatste paar races lekker voluit zodat zij beide titels alsnog pakken.
Mwah, een Haas rijdt vaak ook maar op 98% van de winnaar (1 lap op 50 achterstand) zoveel ruimte zit er nu ook weer niet in. Het zal om 50 pk gaan aan verschil. Dan moet je echt op een paar pk kunnen afstellen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:34:22 #204
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201728195
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat geloof ik niet. Zo manageable is het niet. Één DNF door onvoorziene omstandigheden en je wordt alsnog geen kampioen als de verschillen zo klein zijn.
Wie zegt dat aan het eind van de rit het verschil nog steeds zo klein is? Ik zou zeggen dat het prima manageable is. Tuurlijk riskant.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:36:25 #205
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201728221
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:31 schreef babylon het volgende:

[..]
Gezien het prijzengeld dat er mee bemoeit is.... not likelly :P
Want ze hebben nog niet zoveel geld..

Er is maar één ultieme promotie voor F1 en dat is een spannend titelgevecht. Dat creëert ook weer advertentiewaarde
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:37:42 #206
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201728237
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:34 schreef zalkc het volgende:

[..]
Mwah, een Haas rijdt vaak ook maar op 98% van de winnaar (1 lap op 50 achterstand) zoveel ruimte zit er nu ook weer niet in. Het zal om 50 pk gaan aan verschil. Dan moet je echt op een paar pk kunnen afstellen.
Ze kunnen toch ook op duizendsten van een pk de kracht van een elektromotor bepalen
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_201728259
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:28 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Volgens mij is het juist wat te simpel on te zeggen dat Perez gewoon maar top 4 moet rijden want Max kan het ook als je 3 (of 4) teamgenoten het snot voor de ogen rijdt, zou het dan kunnen dat je zelf heel goed bent? Of konden die andere 4 er niet zo heel veel van?

Ik blijf erbij dat Max die auto beter laat presteren dan dat de auto eigenlijk waard is. Het feit dat hij al zijn teamgenoten op een hoop rijdt bevestigd dat.
Het is niet zozeer een slechte auto, maar vooral een lastige auto
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:40:48 #208
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201728261
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:28 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik blijf erbij dat Max die auto beter laat presteren dan dat de auto eigenlijk waard is. Het feit dat hij al zijn teamgenoten op een hoop rijdt bevestigd dat.
dat vind ik altijd een moeilijke, hij haalt er meer uit dat is duidelijk maar het zit dus blijkbaar wel in die auto
pi_201728317
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:28 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Volgens mij is het juist wat te simpel on te zeggen dat Perez gewoon maar top 4 moet rijden want Max kan het ook als je 3 (of 4) teamgenoten het snot voor de ogen rijdt, zou het dan kunnen dat je zelf heel goed bent? Of konden die andere 4 er niet zo heel veel van?

Ik blijf erbij dat Max die auto beter laat presteren dan dat de auto eigenlijk waard is. Het feit dat hij al zijn teamgenoten op een hoop rijdt bevestigd dat.
Beter laten presteren dan de auto waard is zou ik het niet noemen. De RB is m.i. een auto met een lastige balans en de gemiddelde coureur heeft gewoon niet de kwaliteiten om hiermee continu op de limiet te rijden zoals Verstappen dat kan. Daar ligt een grote kwaliteit van Max, hij past zich makkelijk aan (de nukken van) een auto aan en heeft het talent de wagen te pushen zonder snel de controle te verliezen.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
pi_201728319
Even een kijk op de prestaties afgelopen race. Alpha Tauri kon qua snelheid redelijk goed meekomen. Marko gaf zelfs aan dat hij het idee had dat de wagens, als je de factor coureur niet mee zou rekenen, mogelijk zelfs even snel of sneller zouden zijn.

Gekke gedachte, ook als je meeneemt dat Perez (relatief voor zijn doen) dicht bij Verstappen zat, zou het dan kunnen zijn dat de karakteristieken van deze baan er voor zorgde dat Verstappen de voordelen van de high rake niet kon benutten en de Honda high rake designfilosofie er daarom voor zorgde dat de Honda wagens dichter bij elkaar zaten?

Mercedes was snel, maar ik had toch vooral het idee dat Verstappen veel langzamer was dan anders, in vergelijking tot zijn concurrentie en het middenveld.
pi_201728334
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:40 schreef Tarado het volgende:

[..]
dat vind ik altijd een moeilijke, hij haalt er meer uit dat is duidelijk maar het zit dus blijkbaar wel in die auto
Teamgenoten vergelijken is al lastig laat staan 2 coureurs van 2 verschillende teams. Maar voor zover ik in kan schatten zijn er maar weinig coureurs op de grid die de prestaties van Max in eenzelfde auto zouden kunnen evenaren.
Persoonlijk denk ik dat de RB eerder te vergelijken is met een mclaren dan met een Mercedes.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:52:45 #212
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201728382
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:48 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Teamgenoten vergelijken is al lastig laat staan 2 coureurs van 2 verschillende teams. Maar voor zover ik in kan schatten zijn er maar weinig coureurs op de grid die de prestaties van Max in eenzelfde auto zouden kunnen evenaren.
Persoonlijk denk ik dat de RB eerder te vergelijken is met een mclaren dan met een Mercedes.
je bedoelt qua snelheid of qua concept?
pi_201728392
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:34 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Wie zegt dat aan het eind van de rit het verschil nog steeds zo klein is? Ik zou zeggen dat het prima manageable is. Tuurlijk riskant.
Hamilton heeft nu 6 punten minder met nog 6 races te gaan. 1 DNF in een race die Verstappen wint en het verschil loopt op tot 31. Met buiten die race nog 5 te gaan is dat niet meer manageable met een Bottas die dit seizoen regelmatig in het middenveld eindigt en een Verstappen die ook met een mindere auto elk jaar een paar races weet te winnen. Wint Verstappen er nog 1 dan ben je al de Haas als Mercedes als je in de andere races geen 1-2 scoort. Dat risico is echt veel te groot.

Het is een leuk verhaaltje hoor en ik vind de regelgeving soms ook wat WWF af en toe, maar dit lijkt me totale flauwekul. Maar goed, jou kennende wil je er nog even op door fantaseren, dus be my guest.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:58:04 #214
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201728426
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:46 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Even een kijk op de prestaties afgelopen race. Alpha Tauri kon qua snelheid redelijk goed meekomen. Marko gaf zelfs aan dat hij het idee had dat de wagens, als je de factor coureur niet mee zou rekenen, mogelijk zelfs even snel of sneller zouden zijn.

Gekke gedachte, ook als je meeneemt dat Perez (relatief voor zijn doen) dicht bij Verstappen zat, zou het dan kunnen zijn dat de karakteristieken van deze baan er voor zorgde dat Verstappen de voordelen van de high rake niet kon benutten en de Honda high rake designfilosofie er daarom voor zorgde dat de Honda wagens dichter bij elkaar zaten?

Mercedes was snel, maar ik had toch vooral het idee dat Verstappen veel langzamer was dan anders, in vergelijking tot zijn concurrentie en het middenveld.
Ik sluit niet uit dat Verstappen de onderdelen spaarde, hij hoeft niet te winnen van Bottas en als hij het wel wilde proberen dan had hij best moeite moeten doen om Bottas in te halen met alle risico's van dien. Ik denk dat hij de auto gespaard heeft en tevreden was met de 2e plaats.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:58:58 #215
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201728437
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hamilton heeft nu 6 punten minder met nog 6 races te gaan. 1 DNF in een race die Verstappen wint en het verschil loopt op tot 31. Met buiten die race nog 5 te gaan is dat niet meer manageable met een Bottas die dit seizoen regelmatig in het middenveld eindigt en een Verstappen die ook met een mindere auto elk jaar een paar races weet te winnen. Wint Verstappen er nog 1 dan ben je al de Haas als Mercedes als je in de andere races geen 1-2 scoort. Dat risico is echt veel te groot.

Het is een leuk verhaaltje hoor en ik vind de regelgeving soms ook wat WWF af en toe, maar dit lijkt me totale flauwekul. Maar goed, jou kennende wil je er nog even op door fantaseren, dus be my guest.
Als het al zo was zou Hamilton veel relaxter zijn, ik kan me geen jaar heugen waarin hij zoveel fouten heeft gemaakt als dit, hij is een goeie acteur maar zo goed ook weer niet.
pi_201728442
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:48 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Teamgenoten vergelijken is al lastig laat staan 2 coureurs van 2 verschillende teams. Maar voor zover ik in kan schatten zijn er maar weinig coureurs op de grid die de prestaties van Max in eenzelfde auto zouden kunnen evenaren.
Persoonlijk denk ik dat de RB eerder te vergelijken is met een mclaren dan met een Mercedes.
Ik denk dat de auto heel goed bij Verstappen past qua concept en dat hij er daarom zo veel snelheid uit haalt. Ik denk ook dat voor de gemiddelde coureur de McLaren gewoon een snellere wagen is en ik denk dat dat ook voor de Ferrari geldt.

Dat heeft niet zo zeer met exceptionele kwaliteiten van Verstappen te maken, maar meer met of een auto aansluit bij je rijstijl. Daarom zou ik ook niet zo stellig willen beweren dat Verstappen iedereen maar zou verslaan als we met dezelfde wagens gaan rijden. Als dat een RB is misschien wel, maar zet iedereen in een Ferrari of McLaren en ik moet het nog zien.
pi_201728476
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:58 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ik sluit niet uit dat Verstappen de onderdelen spaarde, hij hoeft niet te winnen van Bottas en als hij het wel wilde proberen dan had hij best moeite moeten doen om Bottas in te halen met alle risico's van dien. Ik denk dat hij de auto gespaard heeft en tevreden was met de 2e plaats.
Owja, toen het gat met Bottas opliep heeft hij zeker gas terug genomen. Niet omdat hij niet hoeft te winnen van Bottas, maar omdat wel duidelijk was dat dat niet ging gebeuren. Want die 7 punten extra had hij natuurlijk graag wel gehad en daar had hij ook echt voor gestreden als dat er in zat.

Maar dat hij niet voor de snelste ronde is gegaan zegt wel iets. Hij was gewoon niet zo snel als Bottas, en Bottas heeft hij tot nu toe elke race dit seizoen minimaal kunnen matchen qua snelheid.
pi_201728539
Ik krijg toch steeds meer het gevoel dat voornamelijk de DNF in Baku/Silverstone Verstappen gaat nekken. Ik blijf maar horen dat het vanaf Rusland echt grotendeels pro-Red Bull zou zijn, maar dat kan ik niet herkennen. Turkije liet duidelijk zien dat de verhoudingen weer echt terug zijn naar 2019 lijkt het. Erg schokkend dat je bijna 0,4/0,5 per rondje moet toegeven op de tweede rijder van je concurrent. Dat is niet dezelfde Red Bull als voor de zomerstop/Oostenrijk. Ik verwacht de komende zes races twee overwinningen die iedereen nu aan het verwachten is in Mexico en Brazilië. USA is gewoon echt een Mercedes circuit, Max deed daar altijd leuk mee, maar aangezien de topsnelheid nu ook weer terug is naar de verhoudingen van vorige seizoenen verwacht ik daar als maximaal resultaat een 2e plek. Of strategisch moet iets goed uitpakken. De overige drie circuits in de woestijn kunnen alle kanten op, maar lijkt niet aannemelijk dat dit in de trant van de vorige Red Bull banen ook goed op Verstappen gericht zullen zijn.

quote:
3s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het zou ook kunnen dat Mercedes voor de show de motor even naar beneden schroefde, en voila, het meest spannende seizoen in jaren.

En dan de laatste paar races lekker voluit zodat zij beide titels alsnog pakken.
Ik heb vanaf het begin van het jaar altijd het gevoel gehad dat Mercedes dit voor elkaar zou kunnen krijgen. Om de heldenstatus van Lewis nog wat groter te maken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat geloof ik niet. Zo manageable is het niet. Één DNF door onvoorziene omstandigheden en je wordt alsnog geen kampioen als de verschillen zo klein zijn.
In 2018 zaten er 157 WK punten tussen Max en Lewis (88 punten tussen Vettel met de Sjoemel Ferrari en Lewis)
In 2019 zaten er 135 WK punten tussen Max en Lewis
In 2020 zaten er 133 WK punten tussen Max en Lewis

Opzich is de marge tot nu toe groot genoeg geweest om het sprookje wat mooier te maken door op 90% te rijden. Er vanuit gaande dat de voorgaande jaren wel 100% waren uberhaupt _O-

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:31 schreef babylon het volgende:

[..]
Gezien het prijzengeld dat er mee bemoeit is.... not likelly :P
Ze kunnen het nog steeds halen toch? Ik kan mij best voorstellen met de marges die ze nog hadden dat de imagoboost van het merk Mercedes naar een enorm spannend seizoen met de grootste uitdager/concurrent. Beursgenoteerd bedrijf in waarde laten stijgen, jarenlang in de boeken staan als DE motorleverancier van de ultimate GOAT van de sport is ook wat waard. Vergelijkbaar met Messi voor Adidas en Ronaldo voor Nike.
Maar het blijft natuurlijk gissen en verzinnen en weet ik het allemaal, maar ik zie ze ervoor aan na jarenlange dominantie.
- Met zuidelijke groet -
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:10:17 #219
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201728575
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Hamilton heeft nu 6 punten minder met nog 6 races te gaan. 1 DNF in een race die Verstappen wint en het verschil loopt op tot 31. Met buiten die race nog 5 te gaan is dat niet meer manageable met een Bottas die dit seizoen regelmatig in het middenveld eindigt en een Verstappen die ook met een mindere auto elk jaar een paar races weet te winnen. Wint Verstappen er nog 1 dan ben je al de Haas als Mercedes als je in de andere races geen 1-2 scoort. Dat risico is echt veel te groot.
Als ze nou echt die motor omhoog gooien dan kwalificeert Bottas gewoon standaard 1 of 2, net als (meestal) in 2020. En al met al is hij toch al 9 keer op het podium verschenen, dus wat mij betreft heeft die het prima gedaan in de meeste races. Goed genoeg om het klusje te klaren in de laatste 6 wedstrijden.
quote:
Het is een leuk verhaaltje hoor en ik vind de regelgeving soms ook wat WWF af en toe, maar dit lijkt me totale flauwekul. Maar goed, jou kennende wil je er nog even op door fantaseren, dus be my guest.
Lief van je :)

We zullen zien, als Mercedes vanaf nu alleen nog maar 1-2 pakt dan ga ik er toch sterk in geloven. Ben benieuwd.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:30:34 #220
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_201728819
Het sprookje dat mercedes het express spannend maakt kunnen we stoppen hoor. Daarvoor zijn de belangen te groot. 1 crash van Hamilton en de titel is weg…

Hooguit liet mercedes het afgelopen jaar na het behalen van de titel lopen en eindige red bull daardoor ‘goed’
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:33:37 #221
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_201728863
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:30 schreef XL het volgende:
Het sprookje dat mercedes het express spannend maakt kunnen we stoppen hoor. Daarvoor zijn de belangen te groot. 1 crash van Hamilton en de titel is weg…

Hooguit liet mercedes het afgelopen jaar na het behalen van de titel lopen en eindige red bull daardoor ‘goed’
Ben er juist net mee begonnen in het complottopic :{ F1 / [BNW] Het F1 (complot)theorieën topic
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_201729008
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:10 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Als ze nou echt die motor omhoog gooien dan kwalificeert Bottas gewoon standaard 1 of 2, net als (meestal) in 2020. En al met al is hij toch al 9 keer op het podium verschenen, dus wat mij betreft heeft die het prima gedaan in de meeste races. Goed genoeg om het klusje te klaren in de laatste 6 wedstrijden.
[..]

Euh nee, want de rekensom leert vrij eenvoudig dat 'op het podium eindigen' voor Bottas niet genoeg is als er ook maar 1 niet voorziene DNF voor Hamilton komt en Verstappen dan wint.

Het is niet manageable. Als dit het grote plan van Mercedes was, dan hadden ze het gat al eerder op laten lopen tot rond de 20 punten. Dan kun je in de laatste races nog een keer toestaan dat Verstappen iets dichterbij komt en de indruk van spanning wekken. Nu is dat gat met de resterende races echt te klein, wetende dat er circuits aankomen waar RedBull ook met een mindere motor in het verleden heel goed scoorde. Of waren dat ook bewuste acties van Mercedes, dat ze RedBull voorgaande jaren hun overwinningen gunde?

Daarbij, als het echt allemaal een grote poppenkast is, dan zat Hamilton ook wel wat chiller in de wagen en zou hij niet zo veel fouten maken. Of was de poging om Verstappen de dood in te jagen en dat wiel op zijn kop ook allemaal onderdeel van 'het grote plan'?
pi_201729215
Dat lijkt me wel heel vergezocht. Een veel simpelere verklaring is dat Mercedes de turbo verder op de limiet laat draaien dan voorheen. Dat doen ze nu omdat:

- ze op gegeven moment achter de feiten aanliepen met de RB die Mercedes regelmatig outperformde. Toen is men dit waarschijnlijk gaan testen bij McLaren wat goede resultaten opleverde.

- Mercedes de problemen met de koeling (gedeeltelijk) heeft opgelost waardoor de motor meer kan worden belast.

- door het beperkte aantal resterende races de extra slijtage van de verbrandingsmotoren minder problematisch is.
"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:05:46 #224
168739 Red_85
'echt wel'
pi_201729845
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:01 schreef SamCooke het volgende:
Dat lijkt me wel heel vergezocht. Een veel simpelere verklaring is dat Mercedes de turbo verder op de limiet laat draaien dan voorheen. Dat doen ze nu omdat:

- ze op gegeven moment achter de feiten aanliepen met de RB die Mercedes regelmatig outperformde. Toen is men dit waarschijnlijk gaan testen bij McLaren wat goede resultaten opleverde.

- Mercedes de problemen met de koeling (gedeeltelijk) heeft opgelost waardoor de motor meer kan worden belast.

- door het beperkte aantal resterende races de extra slijtage van de verbrandingsmotoren minder problematisch is.
Dat ie extra slijtage minder problematisch is, lijkt mij niet. Het zijn alsnog 7 races die de motor moet dragen. Dat is dezelfde hoeveelheid als de rest. 22races /3motoren = 7,33..
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:37:44 #225
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201731128
Wat denken jullie? Zou de afwezigheid van Newey ook nadelig geweest zijn? Weet eigenlijk niet zo goed hoeveel invloed hij heeft tijdens of tussen de weekenden?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')