Doornbos begint me ook tegen te staan de laatste races. Beter nemen ze alleen Winkelman mee voor het commentaar en Van Gameren kunnen ze ook vast wel iets voor vinden.quote:
En dan heb je na de race leclerc die droog beweert dat de communicatie dit weekend erg goed was.quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was wel een geniaal droog antwoord, denk dat Max of Lewis iets anders gereageerd had dan Leclerc
Maar zonder de klapband van Max was Hamilton in Baku normaal gesproken ook minstens derde geworden. Door de nulscore van beide heeft Max daar dus 'maar' hooguit tien punten 'verloren'.quote:Op zondag 10 oktober 2021 21:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, vooral die 25 punten in Baku kunnen pijn gaan doen. Ik denk niet dat RB nog wat uit de hoed kan toveren. Hopelijk schade beperkt houden in Austin, Mexico en Brazilië winnen en dan hopen dat het Midden-Oosten geen Mercedes festival gaat worden.
Nou ja, +10pt had toch een voorsprong van 16pt betekend.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:05 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Maar zonder de klapband van Max was Hamilton in Baku normaal gesproken ook minstens derde geworden. Door de nulscore van beide heeft Max daar dus 'maar' hooguit tien punten 'verloren'.
Nee joh. Hamilton kan die druk nu al niet aan. Hij had vandaag gewoon moeten pitten. Dit gaat genot worden.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou ja, +10pt had toch een voorsprong van 16pt betekend.
Als hij dan Brazilië en Mexico kan winnen met Lewis op de tweede plek had hij een voorsprong van 30pt gehad voor de overige vier races.
Vier keer tweede worden achter Lewis = 28pt, dus was echt een wereld van verschil geweest. Als hij Mexico en Brazilië niet kan winnen is het sowieso kansloos denk ik.
Hij was ook achter Leclerc geëindigd dan toch? Al gokte die natuurlijk, misschien was daar hij daar wel voor gekomen als hij meteen stopte op dat momentquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:16 schreef SamCooke het volgende:
Eigenlijk begrijp ik de call van Hamilton om initieel niet te gaan pitten totaal niet. Als hij meteen nieuwe intermediates had opgehaald, had hij Perez normaalgesproken alsnog ingehaald en had hij P3 gepakt.
Nu zou hij - als zijn banden het zouden houden - ook P3 pakken. Maar met daarbij het grote risico dat je alsnog een bandenwissel moet doen en daardoor plekken verliest.
Wat viel er nou voor Hamilton te winnen dat dit risico waard was? Hij zal toch niet serieus hebben gedacht dat hij Verstappen nog in kon halen op zijn oude intermediates?
Beetje zelfde "syndroom" als waar Norris last van had vorige GP. Als je op een plek rijdt is het lastig om die plek op te geven. Misschien dacht hij inderdaad dat hij Max nog kon pakken. Lewis is mentaal sowieso een slappe vaatdoek.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:16 schreef SamCooke het volgende:
Eigenlijk begrijp ik de call van Hamilton om initieel niet te gaan pitten totaal niet. Als hij meteen nieuwe intermediates had opgehaald, had hij Perez normaalgesproken alsnog ingehaald en had hij P3 gepakt.
Nu zou hij - als zijn banden het zouden houden - ook P3 pakken. Maar met daarbij het grote risico dat je alsnog een bandenwissel moet doen en daardoor plekken verliest.
Wat viel er nou voor Hamilton te winnen dat dit risico waard was? Hij zal toch niet serieus hebben gedacht dat hij Verstappen nog in kon halen op zijn oude intermediates?
Ja, daar zat ik ook even aan te denken. Maar als je als Hamilton denkt dat je tot het einde op je eerste set intermediates kan rijden, dan moet je er van uitgaan dat Leclerc dat ook kan (die stond op dat moment nog gewoon eerste).quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:22 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij was ook achter Leclerc geëindigd dan toch? Al gokte die natuurlijk, misschien was daar hij daar wel voor gekomen als hij meteen stopte op dat moment
11, hij had de FLquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:05 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Maar zonder de klapband van Max was Hamilton in Baku normaal gesproken ook minstens derde geworden. Door de nulscore van beide heeft Max daar dus 'maar' hooguit tien punten 'verloren'.
Ik heb de laatste 10 ronden nog zitten terugkijken zojuist. Ocon verliest vanaf een bepaald moment meer dan 5 seconden per ronde op de Alfa Romeo’s. Het risico dat de pace van Hamilton ook extreem ingekakt was lijkt me extreem groot. Die was zonder stop never nooit 3e gebleven. Vreemd dat het daar in de nabeschouwingen nauwelijks over ging, er was (achteraf) referentiemateriaal dat de pitstop echt wel verdedigde. Sterker nog: dat de call van Lewis om niet (en dus veel later) te stoppen onderuit haalt.quote:Op zondag 10 oktober 2021 22:27 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook even aan te denken. Maar als je als Hamilton denkt dat je tot het einde op je eerste set intermediates kan rijden, dan moet je er van uitgaan dat Leclerc dat ook kan (die stond op dat moment nog gewoon eerste).
Nou ja, toen de keuze viel op buiten blijven, dan hadden ze er ook voor moeten gaan. Niet dit halfslachtige. Er is terecht kritiek op het alsnog binnenhalen.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik heb de laatste 10 ronden nog zitten terugkijken zojuist. Ocon verliest vanaf een bepaald moment meer dan 5 seconden per ronde op de Alfa Romeo’s. Het risico dat de pace van Hamilton ook extreem ingekakt was lijkt me extreem groot. Die was zonder stop never nooit 3e gebleven. Vreemd dat het daar in de nabeschouwingen nauwelijks over ging, er was (achteraf) referentiemateriaal dat de pitstop echt wel verdedigde. Sterker nog: dat de call van Lewis om niet (en dus veel later) te stoppen onderuit haalt.
Zeker was het geen goede call. Maar ik denk dus dat buitenblijven achteraf nog desastreuzer had uitgepakt.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, toen de keuze viel op buiten blijven, dan hadden ze er ook voor moeten gaan. Niet dit halfslachtige. Er is terecht kritiek op het alsnog binnenhalen.
Maar de slechtste call was toch juist die van Hamilton om eerst buiten te blijven?quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, toen de keuze viel op buiten blijven, dan hadden ze er ook voor moeten gaan. Niet dit halfslachtige. Er is terecht kritiek op het alsnog binnenhalen.
Correctquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:16 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Maar de slechtste call was toch juist die van Hamilton om eerst buiten te blijven?
Als ze zien dat Perez en Leclerk er heel waarschijnlijk overheen gaan, zou het zeer onverstandig zijn om alsnog door te gaan.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oke hihi, hopuluk wast gessellug met de meide .____.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:18 schreef RoW_0 het volgende:
Eerste keer F1 voor mij. Was wel leuk heur. Beetje koud en nattig wel. Hema poncho <3 Voor de rest heb ik niet zoveel met de F1 eigenlijk :$
Dat had Hamilton dan zelf moeten beslissen, bij Mercedes waren ze overigens ook bang dat de banden het zouden begeven.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sorry.quote:Op zondag 10 oktober 2021 10:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Daar heb je Ziggo voor en de live timing app met een zelf gefantaseerd deep learning AI algoritme op de blockchain
Weet je precies hoeveel pk iedereen heeft en dat kun je dan weer verkopen als NFT
Dat je dat niet weet
Hoe kom jij tot deze merkwaardige conclusie?quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:09 schreef bedachtzaam het volgende:
Nog twee banen waar Max voor de winst kan gaan omdat deze banen net als de Red Bull ring hoog gelegen zijn.
De overige 4 banen zijn Mercedesland
Mercedes lijkt wel een serieuze upgrade te hebben gekregen sinds de laatste plotselinge motorwissels van HAM en BOT.quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:26 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hoe kom jij tot deze merkwaardige conclusie?
Austin, Mexico en Brazilie gaat RB het gewoon goed doen. Qatar is de grote onbekende. De laatste twee heeft Mercedes mogelijk een klein voordeel.
Ik weet niet naar welke races jij hebt gekeken, maar Max is dit seizoen drie keer door een Mercedes te grazen genomen en heeft 1 tyrefailure gekend. Alle andere races was hij 1 ste (7 keer) of 2de (5 keer). Dus roepen dat 'de overige 4 banen' Mercedesland zijn, is echt nergens op gebaseerd.
Perez' race vandaag kon wel eens heel cruciaal blijken aan het eind van het seizoen.![]()
Gebaseerd op wat? Ik zag vandaag een Mercedes en een RB simultaan het start-finish straight op gaan en vrijwel naast elkaar blijven. De RB pakte vervolgens gewoon zijn plek weer terug en de coureur was niet eens Max Verstappen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:28 schreef -XOR- het volgende:
Mercedes lijkt wel een serieuze upgrade te hebben gekregen sinds de laatste plotselinge motorwissels van HAM en BOT.
Marked.quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:06 schreef Balhaar66 het volgende:
En alsnog gaat het over Hamilton. Deze man is gewoon veruit de beste in het veld, elke tooic over Max verzand in Hamilton gebash.
Hamilton wordt kampioen, mark my words
Motoren nemen altijd een beetje in vermogen af naarmate ze ouder worden, en voor dit weekend heb ik iemand horen zeggen dat deze afname bij Mercedes motoren relatief erger is dan bij andere motoren. Kan me niet herinners wie dat zei, maar was waarschijnlijk op Sky. Dat kan verklaren waarom Bottas het sinds zijn motorwissel goed doet en Hamilton dit weekend ook sneller leek dan in afgelopen races.quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:28 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mercedes lijkt wel een serieuze upgrade te hebben gekregen sinds de laatste plotselinge motorwissels van HAM en BOT.
Was het de red bull van Max geweest dan waren er 2 van de baan geschoven. Maar goed, Perez was langzamer rechtdoor en remde veel later!quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:33 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Gebaseerd op wat? Ik zag vandaag een Mercedes en een RB simultaan het start-finish straight op gaan en vrijwel naast elkaar blijven. De RB pakte vervolgens gewoon zijn plek weer terug en de coureur was niet eens Max Verstappen.
En Bottas heeft de nieuwe motor al langer. Ik weet niet of je je de performance van Bottas tijdens de GP van Rusland nog kunt herinneren?
Waarom wordt aangenomen dat hoger gelegen banen in het voordeel van Red Bull zijn?quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:09 schreef bedachtzaam het volgende:
Nog twee banen waar Max voor de winst kan gaan omdat deze banen net als de Red Bull ring hoog gelegen zijn.
De overige 4 banen zijn Mercedesland dus is mijn verwachting dat Lewis zijn achtste titel gaat behalen.
Mocht het ook inderdaad zo uitkomen wat ik zeer waarschijnlijk acht, Max heeft toch een zeer goed seizoen gedraaid met 1e of 2e plaatsen als hij er niet afgereden werd en natuurlijk die klapband niet te vergeten.
Dat is de vraag. In het verleden had Mercedes op die banen last van koeling problemen. Maar aangezien zij hun koeling inmiddels hebben aangepast en RB inmiddels veel meer vermogen uit hun motor haalt, is het gewoon ook op dat vlak koffiedik kijken.quote:Op maandag 11 oktober 2021 07:52 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Waarom wordt aangenomen dat hoger gelegen banen in het voordeel van Red Bull zijn?
Ja precies. Komt volgens mij vooral uit de tijd dat RB/Honda nog een pk-tekort op Mercedes had wat in Mexico deels werd gecompenseerd door de ijle lucht.quote:Op maandag 11 oktober 2021 07:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is de vraag. In het verleden had Mercedes op die banen last van koeling problemen. Maar aangezien zij hun koeling inmiddels hebben aangepast en RB inmiddels veel meer vermogen uit hun motor haalt, is het gewoon ook op dat vlak koffiedik kijken.
Al dat Mercedesbaan RedBullbaan geleuter is gebaseerd op resultaten in het verleden, die helemaal niet meer relevant hoeven te zijn.
Zullen de sjeiks in abu dahbi leuk vinden, want dat is ook een aantal jaartjes terug dat het kampioenschap werd beslist bij die GP.quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
Veel geklaag hier, maar P2 in Rusland was echt het best mogelijke resultaat van achteraf en P2 in Turkije - met Hamilton buiten het podium - terwijl Mercedes de snellere auto had is natuurlijk ook gewoon uitstekend.
Dit kampioenschap wordt gewoon pas helemaal op het eind beslist.
Ondanks dat Hamilton niet bovenaan staat, heeft hij wel de betere papieren (lees snellere auto met versere krachtbron).quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:13 schreef babylon het volgende:
Max wordt dit jaar gewoon wereldkampioen.
Ik zie geen vraagteken in mijn postquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ondanks dat Hamilton niet bovenaan staat, heeft hij wel de betere papieren (lees snellere auto met versere krachtbron).
Die versere krachtbron is precies 1 race oud. Daarbij heeft Max met motor 3 alleen in Hongarije, 2 rondjes België, Nederland en Italië 2/3e race gereden.quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ondanks dat Hamilton niet bovenaan staat, heeft hij wel de betere papieren (lees snellere auto met versere krachtbron).
Sowieso gaat-ie de komende drie races winnen, let maar opquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:13 schreef babylon het volgende:
Max wordt dit jaar gewoon wereldkampioen.
The cringe is real.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe komt iedereen erbij dat COTA opeens een Red Bull baan zou zijn? En in Mexico ging het in het verleden vooral goed door de Renault krachtbron. Jullie moeten weten dat ik het somber inzie voor jullie idool Max Verstappen.
Ik denk omdat COTA een circuit was waar ze in het verleden relatief dichtbij zaten. Max reed een keer van P16 naar het podium. Zat er altijd goed bij, wie weet dus.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Hoe komt iedereen erbij dat COTA opeens een Red Bull baan zou zijn? En in Mexico ging het in het verleden vooral goed door de Renault krachtbron. Jullie moeten weten dat ik het somber inzie voor jullie idool Max Verstappen.
Kun je misschien normaal deelnemen aan de discussie, of is dat teveel gevraagd soms? We zitten hier niet op TikTok of in een WhatsApp groep voor basisschoolkinderen.quote:
kan je zelf dan toch ook wel eens proberen,quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kun je misschien normaal deelnemen aan de discussie, of is dat teveel gevraagd soms? We zitten hier niet op TikTok of in een WhatsApp groep voor basisschoolkinderen.
is hogeschoolwerk?quote:Jullie moeten weten dat ik het somber inzie voor jullie idool Max Verstappen.
Niet zo huilen, als je uitdeelt mag je ook incasseren, met je "idool Verstappen".quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Kun je misschien normaal deelnemen aan de discussie, of is dat teveel gevraagd soms? We zitten hier niet op TikTok of in een WhatsApp groep voor basisschoolkinderen.
Joh de frustratie druipt er toch vanaf bij hem? Laten we zijn woede uitbarstingen maar even nemen voor wat het is.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan je zelf dan toch ook wel eens proberen,
[..]
is hogeschoolwerk?
Wat vooral lekker zou zijn is als RBR weer zoals in het begin van het seizoen direct de juiste set-up heeft in een weekend. Wat je nu ziet is dat ze in Turkije (en ook eerdere weekenden) in het begin van het weekend echt traag lijken te zijn (achter Mercedes, maar ook McLaren en / of Ferrari). Gaandeweg trekken ze dan wat bij met Q3 als ultiem hoogtepunt waar Max dan nét aan 3e wordt waardoor de schade zeer beperkt blijft. Maar echt de lakens uitdelen lukt dan niet (meer). Wat dat betreft is het nu al een paar weken precies andersom dan aan het begin. Toen worstelde Merc en liet die auto zich extreem moeilijk afstellen. Buiten de enorme stap die dat team gezet heeft (ook qua vermogen waarmee ze kunnen rijden) kan RBR daar echt winst boeken.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:12 schreef opreis het volgende:
Gister was trouwens ook pas de eerste keer dat Max achter Bottas finishde dit seizoen. Maar zoals eerder gezegd heb ik eerder het idee dat RB hier iets fout deed dan Merc iets goeds (gezien het veel kleinere gat naar het midfield). Mochten Brazilië en Mexico echt RB banen blijken te zijn dan zou het wel fijn zijn als Checo er ook nog 2x voor Lulu kan staan. Dat scheelt toch 6 punten. En tel daarbij op dat Max het hele seizoen ijzersterk is geweest en Lulu ook echt meerdere keren steken heeft laten vallen dan zie ik het eerder gebeuren dat Lulu nog ergens punten laten liggen dan dat Max dat doet.
Volgens mij ontkent helemaal niemand hier het zorgwekkende performance verlies de laatste races. En volgens mij heb ik vrij normaal betoogd waarom ik denk dat ze op COTA wel dichterbij zitten (2019 vlak achter HAM geëindigd, 2018 2e, vlak achter Kimi en voor Lewis, 2017 die fraaie inhaalrace waarbij hij uiteindelijk een penalty kreeg). In Rusland, België en op Monza zaten ze traditioneel altijd al ver achter Mercedes. In Hongarije vreemd genoeg ook (iedereen roept jaarlijks dat het een RB-baan is, maar dat is het in de praktijk nooit).quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
lol, als je het somber inziet voor Max Verstappen dan kan men dit op dit forum al niet hendelen en krijg je zijn fanboys op je dak. Hij kwam er gisteren geen moment aan te pas ten opzichte van Bottas, lijkt me tamelijk zorgwekkend. Maar dat mag je blijkbaar niet zeggen? Nu hebben jullie jezelf wijsgemaakt dat COTA opeens een Red Bull baan zou zijn? Dat blijkt nergens uit. Nou ja, ik vermaak me kostelijk in ieder geval.
het lijkt erop dat Mercedes gewoon wat vermogen heeft gevonden of iig meer gebruikt waardoor ze ook weer wat meer mogelijkheden hebben met vleugelafstelling, kan dat niet los zien van de vermeende slijtage die ze nu hebben, het 3 motoren/jaar hebben ze gewoon losgelaten om competitief te blijven.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wat vooral lekker zou zijn is als RBR weer zoals in het begin van het seizoen direct de juiste set-up heeft in een weekend. Wat je nu ziet is dat ze in Turkije (en ook eerdere weekenden) in het begin van het weekend echt traag lijken te zijn (achter Mercedes, maar ook McLaren en / of Ferrari). Gaandeweg trekken ze dan wat bij met Q3 als ultiem hoogtepunt waar Max dan nét aan 3e wordt waardoor de schade zeer beperkt blijft. Maar echt de lakens uitdelen lukt dan niet (meer). Wat dat betreft is het nu al een paar weken precies andersom dan aan het begin. Toen worstelde Merc en liet die auto zich extreem moeilijk afstellen. Buiten de enorme stap die dat team gezet heeft (ook qua vermogen waarmee ze kunnen rijden) kan RBR daar echt winst boeken.
Niemand zegt dat COTA een rb-baan is, zou ook wel wat zijn met 0 overwinningen de laatste 5 jaar. Het is daar wel historisch gezien een close race en dat biedt perspectief kijkende naar dit jaar.quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
lol, als je het somber inziet voor Max Verstappen dan kan men dit op dit forum al niet hendelen en krijg je zijn fanboys op je dak. Hij kwam er gisteren geen moment aan te pas ten opzichte van Bottas, lijkt me tamelijk zorgwekkend. Maar dat mag je blijkbaar niet zeggen? Nu hebben jullie jezelf wijsgemaakt dat COTA opeens een Red Bull baan zou zijn? Dat blijkt nergens uit. Nou ja, ik vermaak me kostelijk in ieder geval.
Je komt vooral heel geforceerd overquote:Op maandag 11 oktober 2021 09:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou ja, ik vermaak me kostelijk in ieder geval.
Het probleem is niet dat je het somber inziet voor Max... Het probleem is dat je het misbruikt om je af te zetten tegen zijn fans. Door bewoordingen als "jullie idool Max" te gebruiken geef je een extra 'lekker puh' gehalte aan je mening diequote:Op maandag 11 oktober 2021 09:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Dat zou kunnen ja, gecombineerd met een upgrade waarmee ze de koeling beter voor elkaar hebben.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
het lijkt erop dat Mercedes gewoon wat vermogen heeft gevonden of iig meer gebruikt waardoor ze ook weer wat meer mogelijkheden hebben met vleugelafstelling, kan dat niet los zien van de vermeende slijtage die ze nu hebben, het 3 motoren/jaar hebben ze gewoon losgelaten om competitief te blijven.
Ik vind het vooral grappig om te zien hoe geforceerd je mensen weg wil zetten als fanboy als je een keer op je postgedrag wordt aangesproken. Alles om maar niet onder ogen te willen zien dat je gefrustreerd bent denk.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het gewoon kinderachtig wanneer mensen fan van iemand zijn en ze diegene vervolgens met oogkleppen en een oranje bril op te vuur en ter zwaard verdedigen. Dat vind ik echt iets voor basisschoolkinderen.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Nou ja, ik vermaak me kostelijk in ieder geval.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 19:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind niet dat Mercedes echt tactisch gefaald heeft. Het probleem was denk ik dat Perez eerder binnen kwam (wat je evt als tactische blunder van Mercedes kunt beschouwen) waardoor Lewis er na een stop altijd weer achter terecht was gekomen. Daardoor hadden ze waarschijnlijk geen zin om hem binnen te halen en leek het beter om maar door te rijden maar toen dat onhaalbaar bleek had Lewis geen zin om binnen te komen. Dus uiteindelijk kreeg je deze rare halfbakken strategie met een late pitstop. P4 was waarschijnlijk het maximaal haalbare geweest dus de schade is beperkt gebleven.
quote:Op zondag 10 oktober 2021 20:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Van Gameren heeft er wel duidelijk de beste kijk op van die hele Ziggo club. Ik hoop dat hij de anchorman van Viaplay wordt. Hij wordt nu klein gehouden door al die over het paard getilde blaaskaken.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
lol, als je het somber inziet voor Max Verstappen dan kan men dit op dit forum al niet hendelen en krijg je zijn fanboys op je dak. Hij kwam er gisteren geen moment aan te pas ten opzichte van Bottas, lijkt me tamelijk zorgwekkend. Maar dat mag je blijkbaar niet zeggen? Nu hebben jullie jezelf wijsgemaakt dat COTA opeens een Red Bull baan zou zijn? Dat blijkt nergens uit.
Je komt niet echt over als iemand die zich "kostelijk vermaakt".quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Jij komt heel kinderachtig over.![]()
Je hoeft echt niet in de bres te springen voor je grote idool Max Verstappen. Als jij morgen onder een trein komt dan zal hij daar op zijn beurt geen seconde van wakker liggen in zijn rooftop penthouse in Monte Carlo. Dus waarom maak je je wel druk om hem?
Wat is dit nou allemaal weer dan? Probeer je als een soort FBI profiler mijn persoonlijkheid en beweegredenen in kaart te brengen? Beangstigend.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind het vooral grappig om te zien hoe geforceerd je mensen weg wil zetten als fanboy als je een keer op je postgedrag wordt aangesproken. Alles om maar niet onder ogen te willen zien dat je gefrustreerd bent denk.
Ik zal je even een bloemlezing geven:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je komt echt niet over als iemand die zich "kostelijk vermaakt".
Aw, en nu de slachtofferkaart spelen, al je andere opties zijn op?quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Wat is dit nou allemaal weer dan? Probeer je als een soort FBI profiler mijn persoonlijkheid en beweegredenen in kaart te brengen? Beangstigend.
Laat me gewoon met rust!
Zijn het oogkleppen, of is dat jouw perceptie van een reactie die het niet eens is met de jouwe?quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik vind het gewoon kinderachtig wanneer mensen fan van iemand zijn en ze diegene vervolgens met oogkleppen en een oranje bril op te vuur en te zwaard verdedigen. Dat vind ik echt iets voor basisschoolkinderen.
Het is toch eng wanneer iemand een dergelijke analyse van je probeert te maken? Nou, dan vermaak ik me niet kostelijk meer.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga weg danHuilie
Of nee, blijf! Ik vermaak me kostelijk
Prima. Ik drop wel weer een hottake.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:30 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Kunnen we het gewoon hebben over de GP van Turkije?
Hij heeft al zovaak beloofd weg te blijven, maar blijft maar terug komenquote:
Dus Bottas > Hamilton? We zijn er weer, de opreis lulu reeks.quote:Op maandag 11 oktober 2021 10:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Prima. Ik drop wel weer een hottake.
Bottas zijn win gister was de meest straight forward win van Mercedes dit jaar. Vertrekken vanaf P1 en de hele race onder controle. Het deed ook enigzins denken aan Max in Oostenrijk en het was simpeler dan Max in Zandvoort. Het was een win zoals Lulu er eigenlijk al meerdere had kunnen (of misschien wel moeten) hebben als 7voudig WDC in een auto die bij tijden comfortabel het beste was (Hongarije, Monza en Rusland om er enkele te noemen).
Dat niet alleen, de stop zo laat van Hamilton is ook veelzeggend. Natuurlijk was er een kans op een klapband van Hamilton, maar met die pitstop namen ze genoegen met P5 die race en puntverlies in plaats van risico te nemen en zo kort mogelijk bij Verstappen te blijven in het WK. Mercedes weet dus dondersgoed dat op de nog resterende banen, Hamilton met de Mercedes echt wel het verschil kan maken en de titel kan opeisen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 11:38 schreef DjVero het volgende:
Ik maak me eerlijk gezegd ook wel een beetje zorgen over de pace van Mercedes de laatste paar races. Het feit dat zelfs een zouteloze coureur als Bottas zo makkelijk naar de winst rijdt, belooft imo niet veel goeds. Laten we hopen dat Red Bull gewoon een wat minder weekend had, maar damn...
dat vind ik wel een vreemde theorie gebaseerd op een foutquote:Op maandag 11 oktober 2021 11:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat niet alleen, de stop zo laat van Hamilton is ook veelzeggend. Natuurlijk was er een kans op een klapband van Hamilton, maar met die pitstop namen ze genoegen met P5 die race en puntverlies in plaats van risico te nemen en zo kort mogelijk bij Verstappen te blijven in het WK. Mercedes weet dus dondersgoed dat op de nog resterende banen, Hamilton met de Mercedes echt wel het verschil kan maken en de titel kan opeisen.
Dat mag jij vinden, maar op welke fout doel je?quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vind ik wel een vreemde theorie gebaseerd op een fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |