Heb je dat al met je collega's besproken of vul je dit nu voor hen in?quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:13 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Daarnaast was er geen vervanging voor mij en vangen mijn twee collega's al mijn werk nu op, dus ik denk dat iedereen ontzettend blij is als ik er straks weer ben en alles weer op kan pakken. Dat zal natuurlijk niet gaan als ik twee of drie keer moet kolven. Maar ik weet het: ik heb er recht op en daar mag ik gebruik van maken.
Ja hoor. Sterker nog, Bas dronk het direct uit de koelkastquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:13 schreef Mahra het volgende:
Moet/mag je net afgekolfde melk opwarmen of kan ik het gelijk aan de kleine geven zonder deze op te warmen (wat ik nu dus doe).
Hahaha, zag je de brainfreeze ook af aan haar gezicht?quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hoor. Sterker nog, Bas dronk het direct uit de koelkast. Anna ook, maar laatst was het te koud geloof ik en had ze denk ik haar eerste brainfreeze
. Dus nu drinkt ze op kamertemperatuur.
Hier ook geen voorsprong. Mijn productie is net genoeg en soms zelfs krapjes.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 11:28 schreef Lemijn het volgende:
Jep, team kamertemperatuur hier, scheelt zoveel werk en het maakt ook minder uit als ze niet willen drinken en een uur later wel of zo. En uit de koelkast heb ik ook al wel gedaan, ik geloof niet dat het hem echt deerde.
Ik heb mijn vriezervoorraad voorzien van rode stippen en ben opnieuw begonnen. Leuk hoor, koemelkallergie vlak voordat je weer gaat werken. Dus ik hang weer aan de kolf. Het leven was zoveel makkelijker de afgelopen weken toen dat zelden hoefde. Maar ik kan het jongetje moeilijk op dag 1 zonder melk naar de opvang laten gaan he.... mijn voorsprong is nu 1 flesje. Hoezee
.
Zelfde hier. Mijn baby heeft zich 2x zo hevig verslikt aan de borst door de melkvloed dat hij blauw aanliep. Uit angst kolf ik m’n borsten nu eerst af voor ik hem aanleg. Niet dat dat goed is voor m’n overproductie maar liever dat dan dat hij blauw aanloopt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:58 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Ja, ik weet het.Maar ben zo bang voor flink verstopte melkklieren of nog erger als ik meer dan 12 uur met zo'n klapborst loop. En F. kan anders ook helemaal niet aanhappen, dat doet a) veel te veel pijn bij mij en b) ze durft het zelf nauwelijks aan, bang voor een melkvloed (en terecht, want dat komt dan ook - gevolg: flink verslikken).
Overdag gaat het nu heel erg goed, maar die nachtelijke kolfsessie nog, bleh.
Auquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 09:14 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kolfde vanmorgen 440 ml in 20 minuten, dat was ook bijna fantastisch.
Dat is nog het erge, het deed niet pijn en ja, ze zaten wel wat voller dan normaal maar geen klaptieten. Ik begon gewoon voor het eerst deze keer spontaan te lekkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |