abonnement Unibet Coolblue
pi_201710032
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:27 schreef Derrazi het volgende:

[..]

Ik had het niet over internationale crisissen maar de crisissen zoals rechtsongelijkheid, lerarentekort, toeslagenschandaal, migratie, belastingdruk, schulden en Nederland als nummer 1 belastingparadijs volgens het Amerikaanse ITEP uit een rapport uit 2017
Rechtsongelijkheid?
Wat een grap.

Tekorten zijn ineens nieuw onder Rutte? Nee.
Schulden? Nee. Dat gaat helemaal niet anders nu.
Belastingparadijs? Dat is Nederland al gigantisch lang.

Dus onzin.
pi_201710050
quote:
83s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
Rutte doet het niet geweldig, het begint met kiezersbedrog en het eindigt (voorlopig, we zijn er nog niet) met het ontslaan van Mona Keijzer

maar wie anders?
geen idee, ik kan zo snel niemand opnoemen waar ik meer vertrouwen in heb
Keijzer kon ook beter oprotten. Kansloos figuur.
Kiezers bedrog? Zeker niet.

Rutte is voor NL echt de beste optie.
pi_201710073
quote:
83s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
Rutte doet het niet geweldig, het begint met kiezersbedrog en het eindigt (voorlopig, we zijn er nog niet) met het ontslaan van Mona Keijzer

maar wie anders?
geen idee, ik kan zo snel niemand opnoemen waar ik meer vertrouwen in heb
het beste is dan ook geen minister-president. doe maar een zakenkabinet dat geleid wordt door de Tweede Kamer.

Het valt mij verder ook op hoe graag mensen geregeerd willen worden. Klagen dat er geen nieuwe kabinet is terwijl er al een nieuw kabinet is sinds januari. Een demissionair kabinet dat in feite missionair is. Alleen de regering lijkt zich te realiseren dat er geen probleem is
  Moderator zondag 10 oktober 2021 @ 21:38:20 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201710164
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:30 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Keijzer kon ook beter oprotten. Kansloos figuur.
schien wel, schien niet maar los het anders op
quote:
Kiezers bedrog? Zeker niet.
hoezo zeker niet?
zeker wel, 100 procent zeker wel, Rutte wilde 0 procent weg bij defensie, genoeg was genoeg

eerste wat hij doet is een derde wegbezuinigen met alle gevolgen van dien
ik noem dat helikoptertje bij Sirte tot de evacuatie van Kabul
Maritieme patrouillevliegtuigen moesten weg en voor ze de deur uitwaren werden er contracten getekend om nieuwe toestellen te huren
gevechtstanks zelfde verhaal, moesten weg mochten ook niet naar Afghanistan en nu zijn ze weer terug :')
etc. etc. etc.

Rutte heeft de kiezer hier bedrogen en het heeft heel slecht uitgepakt voor Nederland

quote:
Rutte is voor NL echt de beste optie.
minst slechte misschien en dan nog denk ik dat ik het zelf beter zou kunnen

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 10-10-2021 21:43:33 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_201710195
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:29 schreef bianconeri het volgende:
Rechtsongelijkheid?
Wat een grap.
Jij vindt de Toeslagenschandaal geen probleem. Wat in feite voortkwam uit rechtsongelijkheid?
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:29 schreef bianconeri het volgende:
Tekorten zijn ineens nieuw onder Rutte? Nee.
Ja de tekorten komen door de VVD en het heilige geloof in marktwerking en bezuinigen op de zorg of onderwijs
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:29 schreef bianconeri het volgende:
Schulden? Nee. Dat gaat helemaal niet anders nu.
Volgens de Rabobank is de gemiddelde schuld van een Nederlander met 75% toegenomen. Dat dit een internationaal en economisch probleem is ben ik mee eens.
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:29 schreef bianconeri het volgende:
Belastingparadijs? Dat is Nederland al gigantisch lang.
Kan je dat onderbouwen?
pi_201710266
quote:
10s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Het feit dat er geen alternatief is voor Rutte is pas triest.. niet eens het feit dat mensen dan maar voor Rutte kiezen. Hij komt met veel weg omdat er dus.. geen andere keuze is _O-
Daar verbaas ik mij ook over. Het zijn of een stel extreem-radicalen op rechts of radicalen op links. Waar blijft de gewone, fatsoenlijke huisvader die opkomt voor de gewone man, die vindt dat alleen vrouwen zwanger kunnen worden, klaar is met immigratie en de vele voordeeltjes voor de ondernemer? Zo moeilijk is het allemaal niet.
  Moderator zondag 10 oktober 2021 @ 21:50:24 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201710287
niks mis met voordeeltjes voor de ondernemer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_201710313
Kan er en poll in de op? :D
  zondag 10 oktober 2021 @ 21:59:06 #59
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_201710377
Is er in dat "onderzoek" van De Hont een politicus die boven de 50% uitkomt? Is er überhaupt iemand die boven de 39% uitkomt?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  maandag 11 oktober 2021 @ 11:20:11 #60
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_201714343
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:10 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Lol dat is onzin, dat snap je zelf ook wel.
[..]
Want Rutte heeft invloed op internationale crisissen?
Nee.....
100% dat het zou gebeuren met elk ander.
Wees dan blij dat je een fatsoenlijk en sterke PM hebt zoals Rutte. Niet figuren zoals Kaag Klaver, Baudet of Wilders die bij alles al zouden omvallen.
Ben jij het Mark?
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_201714549
PURE OIKOFOBIE
pi_201714624
Ik snap dit wel, er is niemand beter die beschikbaar is.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201714641
quote:
10s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Het feit dat er geen alternatief is voor Rutte is pas triest.. niet eens het feit dat mensen dan maar voor Rutte kiezen. Hij komt met veel weg omdat er dus.. geen andere keuze is _O-
Terwijl er best alternatieven te vinden zijn, maar dan moet je ze wel willen zoeken natuurlijk. Het lijkt er toch sterk op dat de VVD bewust een kneuzen fractie de Tweede Kamer in heeft gestuurd omdat men voorlopig Rutte als premier wil. Dus dan moet je al buiten deze lichtgewichten gaan zoeken, maar waarom zou je, Rutte wil immers zelf door als premier.
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:15 schreef BasEnAad het volgende:
Lol, alsof dit land niet zonder Rutte meer kan, hilarisch hoe ver we afgedreven zijn.
Ja maar dan krijgen we Kaag!1!!
٩๏̯͡๏)۶
  Redactie Sport maandag 11 oktober 2021 @ 11:59:26 #64
274204 crew  Mexicanobakker
pi_201714823
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:27 schreef sp3c het volgende:
Zolang de concurrentie consequent de eigen glazen in blijft gooien zeg ik ook Rutte

Want de rest is pas echt kut
Het probleem is inderdaad dat het kiezen is tussen de VVD die zich op flopwijze laten zien in de afgelopen regeringen met op zich een stabiel Nederland, maar wel een kwetsbaar Nederland als je buiten bepaalde oververtegenwoordigdde groepen valt, of andere partijen die hebben getoond niet echt een heel relevante leider te hebben..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 11 oktober 2021 @ 12:02:39 #65
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_201714863
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:26 schreef Cupfighter het volgende:
39 procent, dat is nog best veel voor iemand die liegen als specialiteit heeft, en zich overal doorheen draait en er voor zorgt dat iedereen om heen eruit valt en hij kan blijven zitten.
Nederland zou geholpen zijn als er geen vervolg komt aan de kabinetten Rutte
Nederland zou enorm geholpen zijn bij het strafrechtelijk vervolgen van de de leden van de kabinetten Rutte
Niet alleen zijn ze gierend incompetent
Ze zijn ook crimineel bezig geweest
Ze waren of zijn allemaal lid van een criminele organisatie
Ze hebben miljarden euro’s aan schade veroorzaakt
En er komt maar geen einde aan dit gepruts :(
  User die het meest klaagt 2022 maandag 11 oktober 2021 @ 12:26:28 #66
414785 sirdanilot
pi_201715157
Goh, 39 procent van de bevolking is te achterlijk om zelfstandig te kunnen poepen, wat een nieuwe informatie.

Oh wacht. Het is eigenlijk een stuk meer dan 39 procent want FvD wappies, SGP ers, DENK stemmers etc. kan je er zó bij optellen. :')
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  maandag 11 oktober 2021 @ 12:28:26 #67
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_201715189
Bevestiging van wat we altijd al dachten.

JA21 wil Rutte.
FVD wil Rutte niet.

JA21 wil meegaan met de kartelpolitiek en de mensen van JA21 die uit de FVD waren gestapt zijn gewoon carrièrepolitici die een stapje hogerop willen en daarvoor FVD wilde gebruiken. Dat is ze dus mooi niet gelukt.
pi_201715232
quote:
11s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Van alle kiezers wil 39 procent dat Mark Rutte premier wordt in een nieuw kabinet van VVD, CDA, D66 en CU.

Dat blijkt uit een peiling van Maurice de Hond.

[ afbeelding ]

VVD-stemmers worden het meest enthousiast van de gedachte aan Rutte IV (89%), maar van de D66’ers ziet slechts minder dan een kwart Rutte als de ideale aanvoerder (24%).

https://www.telegraaf.nl/(...)il-rutte-als-premier

Wie zijn die 39% nou in godsnaam :')
Dan moet je echt volkomen in de war zijn om zo een sujet als mp te willen })
Wat ik me in hemelsnaam altijd afvraag met dit soort kulberichten is waarom ze het net brengen of het om een meerderheid gaat.
37% wil het, dan blijft er toch 63% over die het niet wilt?

En dat is dan eigenlijk toch het voornaamste geval?
Waarom is dat dan niet het nieuws met achtergrondbehandeling?
pi_201720215
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:41 schreef Derrazi het volgende:

Volgens de Rabobank is de gemiddelde schuld van een Nederlander met 75% toegenomen. Dat dit een internationaal en economisch probleem is ben ik mee eens.
[..]
Kan je dat onderbouwen?
En door wie komen persoonlijke schulden?
Dat doe je toch echt zelf he. Nationale schulden zijn altijd gigantisch en de overheid kan niet altijd tegen iedereen maar zeggen oh jij wilt jezelf in de schulden steken? Goed ga je gang en wij betalen je schuld volledig terug.

Kan je dat onderbouwen?
Ja.
Hoezo weet jij niet dat Nederland al heel lang een belastingparadijs is? Dat is een algemeen bekend ding. Of denk jij dat omdat het pas nu in het nieuws komt het ook pas net nieuw is? Want het is niet een nieuwe regel hoor in de belastingen, die regels bestaan al gigantisch lang. Sterker nog het is eerder strenger geworden dan dat Nederland recentelijk meer een paradijs geworden is.

Daarnaast zijn iets van gunstige regels de enige reden waarom grote bedrijven nog in Nederland zitten.
Jaag die tarieven en dingen omhoog en ze gaan allemaal lekker in China e.d. zitten.
Dat zal pas goed zijn voor NL!
pi_201720236
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 19:58 schreef bianconeri het volgende:

[..]
En door wie komen persoonlijke schulden?
Dat doe je toch echt zelf he. Nationale schulden zijn altijd gigantisch en de overheid kan niet altijd tegen iedereen maar zeggen oh jij wilt jezelf in de schulden steken? Goed ga je gang en wij betalen je schuld volledig terug.

Kan je dat onderbouwen?
Ja.
Hoezo weet jij niet dat Nederland al heel lang een belastingparadijs is? Dat is een algemeen bekend ding. Of denk jij dat omdat het pas nu in het nieuws komt het ook pas net nieuw is? Want het is niet een nieuwe regel hoor in de belastingen, die regels bestaan al gigantisch lang. Sterker nog het is eerder strenger geworden dan dat Nederland recentelijk meer een paradijs geworden is.
Volgens mij is het toch het kabinet Balkende 4 dat de regels aanpaste zodat de multinationals zich hier ongestoord en zonder te veel belasting te betalen konden vestigen.
pi_201722684
quote:
6s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
Spijt komt na de zonde en zonde na de spijt

Lees alle leugens en fouten van Rutte hier:

https://www.succesboeken.(...)_en_fouten_Rutte.pdf

:D
:')
pi_201723508
"er zijn geen betere kandidaten". Trieste bedoening.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')