Dat dit kan in Nederlandquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Morgen is er weer een leuke programmering. Weekenden zijn saai tegenwoordig.
Ja was wel leuk om te zienquote:Op zondag 17 oktober 2021 18:14 schreef praadje het volgende:
[..]
Even bijkomen. Lekker dutje gedaan. Was het nog leuk die treinenshow met André?
Oh, dan hoef ik dat in ieder geval niet terug te kijkenquote:Op zondag 17 oktober 2021 22:42 schreef Drass het volgende:
Dating quiz.. Zeer matig programma van weer Linda.
Ik had het programma vast gekeken als het door een ander gepresenteerd werd.quote:Op zondag 17 oktober 2021 22:42 schreef Drass het volgende:
Dating quiz.. Zeer matig programma van weer Linda.
Goedemorgen schatjesquote:Op maandag 18 oktober 2021 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het programma vast gekeken als het door een ander gepresenteerd werd.
Ik ben zo ontzettend Linda moe
Ja dat dus.quote:Op maandag 18 oktober 2021 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het programma vast gekeken als het door een ander gepresenteerd werd.
Ik ben zo ontzettend Linda moe
Morguh skattiequote:
Ik kijk geen een programma met haar. Ze zit gewoon in de tv vast geroest lijkt welquote:
Mollen overalquote:Op maandag 18 oktober 2021 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk geen een programma met haar. Ze zit gewoon in de tv vast geroest lijkt wel
quote:
Oh ken ik niet maar ik hou wel van satire dus straks als ik aan het (thuis)werken ben ondertussen even kijken.quote:Op maandag 18 oktober 2021 09:19 schreef StephanL het volgende:
Ik kijk nu Plakshot. Zag gister een stukje op mijn werk. Vond het wel een geinig programma. Was gisteravond op Npo3.
Beetje satire, diingen op de hak nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |