Dan moet je je wel heeeel erg vervelenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:17 schreef praadje het volgende:
Ik verveel me dus ik zit naar het laatste stukje van de dansmarathon te kijken. Vooral uit leedvermaak hoe mensen kreupel en al toch proberen iets te doen wat op dansen lijkt.
Dagje Den Bosch is ook leuk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 19:46 schreef monkyyy het volgende:
In klas 5 hadden wij een reis naar Rome van een week, logisch dat ouders daarvoor moeten betalen. Als niemand betaalt dan gaat het lekker niet door.
Zit ondertussen een beetje te internetten. En de tv.gids van volgende week alvast aan het maken, heb ik nu ook wel tijd voor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:47 schreef Isane het volgende:
[..]
Dan moet je je wel heeeel erg vervelen
Daar zit ik ook naar te kijken. Wat een ellende lijkt me dat. Wat zal je keikapot zijn na zoiets.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:17 schreef praadje het volgende:
Ik verveel me dus ik zit naar het laatste stukje van de dansmarathon te kijken. Vooral uit leedvermaak hoe mensen kreupel en al toch proberen iets te doen wat op dansen lijkt.
Zo die ene meid in het geel was echt uit zichzelf getreden op een gegeven moment.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zit ik ook naar te kijken. Wat een ellende lijkt me dat. Wat zal je keikapot zijn na zoiets.
Ik ook.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 22:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Zo die ene meid in het geel was echt uit zichzelf getreden op een gegeven moment.
Elvis en zijn vrouw dansen voor hun gehandicapte zoon. Ik gun het ze zo.
Hij had gediskwalificeerd moeten worden na dat jatten van dat ei om dat stiekem tussendoor op te eten. Maar daar kreeg hij alleen een gele kaart voor. (Die gast van dat winnende koppel).quote:
Eens.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij had gediskwalificeerd moeten worden na dat jatten van dat ei om dat stiekem tussendoor op te eten. Maar daar kreeg hij alleen een gele kaart voor. (Die gast van dat winnende koppel).
Ja ze waren op, het valt mij mee dat er niet een paar echt omgevallen zijn, eentje is flauwgevallen dacht ik.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:17 schreef praadje het volgende:
Dat oudere stel had er al lang uitgemoeten, wat zij de hele tijd deed was geen dansen meer vond ik.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 23:25 schreef praadje het volgende:
[..]
Hij had gediskwalificeerd moeten worden na dat jatten van dat ei om dat stiekem tussendoor op te eten. Maar daar kreeg hij alleen een gele kaart voor. (Die gast van dat winnende koppel).
Hopelijk hebben ze er geen gevolgen van op termijn.quote:Op zondag 17 oktober 2021 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze waren op, het valt mij mee dat er niet een paar echt omgevallen zijn, eentje is flauwgevallen dacht ik.
Denk ik niet hoor, ze zijn goed in de gaten gehouden.quote:Op zondag 17 oktober 2021 16:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze er geen gevolgen van op termijn.
Wat een saaie programmeringquote:Op zondag 17 oktober 2021 17:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border security VER
Amusement;
20.00; Expeditie Robinson RTL4
20.00; Dating quiz (nieuw) SBS6 https://www.tvgids.nl/tv-(...)k-quiz-spelshow-sbs6
20.20; Aria RTL4
Serie;
20.20; Deep shit (nieuw) NPO3 https://www.tvgids.nl/ser(...)ouwerkerk-serie-npo3
22.25; Maud en Babs NPO1
Sport;
18.00; RTL 7 Darts: European Championship RTL7
Aktueel;
21.30 Humberto RTL4
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
Typefouten onder voorbehoud
quote:Op zondag 17 oktober 2021 17:00 schreef praadje het volgende:
De tv-gids van vandaag;
Diversen;
18.00; Border security VER
Amusement;
20.00; Expeditie Robinson RTL4
20.00; Dating quiz (nieuw) SBS6 https://www.tvgids.nl/tv-(...)k-quiz-spelshow-sbs6
20.20; Aria RTL4
Serie;
20.20; Deep shit (nieuw) NPO3 https://www.tvgids.nl/ser(...)ouwerkerk-serie-npo3
22.25; Maud en Babs NPO1
Sport;
18.00; RTL 7 Darts: European Championship RTL7
Aktueel;
21.30 Humberto RTL4
Liefs van jullie online omroepster;![]()
@:WcPot
@:Ole
@:Tassendief
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
@:Lavenderr
Typefouten onder voorbehoud
| Forum Opties | |