Tsja. Ik zie niet precies wat random te maken heeft met wat jij beschrijft. Maar laten we die discussie maar niet voeren wegens off-topic hier.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:10 schreef Phoenyx-God het volgende:
Als het echt random was dan is alles mogelijk maar dat is het niet. Dus ook dat deeltje zit gebonden aan bepaalde natuurwetten ook al weten we nog niet welke dat exact zijn
Jawel.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:52 schreef Phoenyx-God het volgende:
[..]
Die kans is dan niet 1 op de 10 miljard
Nou ja is ontopic gezien wat ik typ en jij typt. Maar dat jij het niet inziet maakt wel dat we er beter niet over door kunnen gaan inderdaad in dit geval. En nee dat is geen diss maar ik heb wel het idee dat je kennis wat dit betreft te kort schietquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:11 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Tsja. Ik zie niet precies wat random te maken heeft met wat jij beschrijft. Maar laten we die discussie maar niet voeren wegens off-topic hier.
Ah ik zie je trucje. Ja dan is die kans 1 op de 10 miljard, leukquote:
Ik vat het wel zo op.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 22:14 schreef Phoenyx-God het volgende:
En nee dat is geen diss maar ik heb wel het idee dat je kennis wat dit betreft te kort schiet
Ik zag onlangs een docu waarin beweerd werd dat vlinders vaak 'gezien' worden door mensen die een BDE hebben gehad. Misschien is er idd een connectie. Mooie gedachte.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 16:52 schreef Speedfight het volgende:
Ik kwam ooit op de begraafplaats om een graf te bezoeken en ik kon het maar niet vinden.
Na echt lang gezocht te hebben zei ik grappend "als je er bent, geef dan een teken waar ik heen moet".
Toen zag ik een geel vlindertje en ik ben dat vlindertje gevolgd en ja hoor![]()
Veel mensen zullen het toeval vinden, maar toch verschijnt er altijd bij gele vlindertjes een lach op mijn gezicht.
Die heb ik ook gezien. Ik vond het erg mooi. Er zijn meer van die verhalen.quote:Op woensdag 4 september 2024 17:12 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik zag onlangs een docu waarin beweerd werd dat vlinders vaak 'gezien' worden door mensen die een BDE hebben gehad. Misschien is er idd een connectie. Mooie gedachte.
Doet je toch anders kijken naar vlinders. Tenminste, de gedachte is mooi.quote:Op maandag 23 september 2024 19:53 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezien. Ik vond het erg mooi. Er zijn meer van die verhalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |