Alles lekker monitorenquote:Op zondag 10 oktober 2021 23:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Misschien ook gewoon gelijk een AIDS test of een SOA test![]()
Je bent er toch!
Ik ben juist al 1,5 jaar niet eens verkouden geweestquote:Op zondag 10 oktober 2021 22:48 schreef DonDruiper het volgende:
Ik merk wel bij mijzelf en m'n gezin dat de weerstand beduidend minder is geworden in het laatste anderhalf jaar.
Vaak verkouden, halfjes, lamlendig etc.
Heb je kinderen?quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben juist al 1,5 jaar niet eens verkouden geweestEerder elk jaar feest met heftig verkouden/bovenste luchtweginfectie.
Ik ben elke dag verkouden. Ik pas niet in een corona of griepmodel.quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben juist al 1,5 jaar niet eens verkouden geweestEerder elk jaar feest met heftig verkouden/bovenste luchtweginfectie.
Omdat je persoonsgegevens verwerkt.quote:Op zondag 10 oktober 2021 23:25 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? Los daarvan snap ik de (gebruikelijke) ophef hier niet. Zoals ik het lees worden de monsters die ze toch al hebben ook gebruikt om de verspreiding van influenza te monitoren. Voorheen ging dat via Nivel Peilstations. Nu kun je vrij eenvoudig een veel grotere sample krijgen en dus nauwkeuriger monitoren.
Elke dag testenquote:Op maandag 11 oktober 2021 01:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben elke dag verkouden. Ik pas niet in een corona of griepmodel.
24/7 hooikoorts en allergieën![]()
Nee! Ik begrijp dat dat anders is. Ik had ooit een relatie met een basisschool leraar. Hij continu verkouden, ik continu verkoudenquote:
quote:Op maandag 11 oktober 2021 02:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Was die test nog niet uitgevoerd dan?
Dat is namelijk nog steeds niet zo goed bekend.quote:The study will follow participants for up to one year to investigate how long vaccine protection lasts against Covid-19 and new virus variants.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)asting-zorg-epidemiequote:'Experts overwegen dit jaar ook kinderen griepprik te geven'
Een aantal experts overweegt om ook kinderen een griepprik aan te bieden. Omdat er dit jaar een zware griepepidemie wordt verwacht moet een griepprik voor kinderen de zorg helpen ontlasten. Zo kunnen kinderen minder ouderen besmetten.
Elke winter sneeuwbalprotocolquote:Op maandag 11 oktober 2021 00:32 schreef DonDruiper het volgende:
De griep wordt het nieuwe corona![]()
Maatregelen 4evahhh
Was uw griepprik stukquote:Op maandag 11 oktober 2021 08:05 schreef jcdragon het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)asting-zorg-epidemie
Whut?
quote:Op maandag 11 oktober 2021 02:21 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[ twitter ]
Was die test nog niet uitgevoerd dan?
Waar de Twottermeneer vandaan haalt dat het een studie zou zijn naar de effectiviteit en veiligheid van het vacin is mij een raadsel.quote:The study will follow participants for up to one year to investigate how long vaccine protection lasts against Covid-19 and new virus variants.
U bent verrast?quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:05 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Whut?
Worden de ouderen zelf al dan niet goed genoeg beschermd door diezelfde prik? Indien ie relatief ineffectief blijkt dan geldt dat ook voor kinderen lijkt mij, dus betwijfel of je hier veel mee opschiet.quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:05 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Whut?
Je kunt de druk een beetje opvoeren door de griepprik toe te voegen aan de QR-code.quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:21 schreef galantis het volgende:
En als je die kant op gaat zul je een stevig percentage van de bevolking moeten inenten.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je kunt de druk een beetje opvoeren door de griepprik toe te voegen aan de QR-code.
Ik ben volgens mij al drie jaar niet verkouden geweestquote:Op maandag 11 oktober 2021 00:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je weer dagen lang wordt opgesloten in je kamer als je moet niezen?quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:24 schreef galantis het volgende:
[..]![]()
En tegen de kinderen: 'Jullie willen toch ook niet dat de scholen opnieuw moeten sluiten deze winter?'.
Ik ben juist nu vreselijk verkouden geworden. Maar ik kom net terug van een weekje Italië. Wsl iets opgepikt in Bergamo.quote:Op maandag 11 oktober 2021 08:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij al drie jaar niet verkouden geweest*even afkloppen want nu is het gewoon afwachten wanneer ik ga snotteren*
Normaal gesproken zowat elk najaar aan de buikgriep.
Ja hoor. Kan wel. Ik had er eerder al eens van gehoord. "Om het bloed zuiver te houden". Zo'n uitspraak doet mij ergens aan denken, en mijn maag draait er van om.quote:Op maandag 11 oktober 2021 00:58 schreef Oriente het volgende:
https://dating.wappiez.nl/
Nee
Nee dit kan niet
Harry Potter?quote:Op maandag 11 oktober 2021 09:01 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ja hoor. Kan wel. Ik had er eerder al eens van gehoord. "Om het bloed zuiver te houden". Zo'n uitspraak doet mij ergens aan denken, en mijn maag draait er van om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |