abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201693188
"[modbreak]Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid." Dank u. En speel eens op de bal en niet op de man"[/modbreak].

Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Overall beste user 2022 zaterdag 9 oktober 2021 @ 15:09:31 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201694379
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 10:07 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
CharlieGod heeft hier wel gelijk natuurlijk. De Democraten willen grootschalige verandering aan de hand van allerlei radicaal gedachtegoed
In dat geval kan er niet genoeg gewaarschuwd worden.

twitter


Seksuele Anarchie is slecht, nietwaar?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201696001
Wat is seksuele anarchie nou weer?
Incelfrikandel
  Overall beste user 2022 zaterdag 9 oktober 2021 @ 19:02:02 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201696168
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 18:37 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Wat is seksuele anarchie nou weer?
Iets heel ergs.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201707132
Most Senate Republicans don't want to see Trump run again

Uiteraard durft geen van die senatoren publiekelijk te verkondigen dat ze Trump zat zijn. Heerlijk hoe de GOP vastzit aan die idioot.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_201707549
quote:
10s.gif Op zondag 10 oktober 2021 17:31 schreef KoosVogels het volgende:
Most Senate Republicans don't want to see Trump run again

Uiteraard durft geen van die senatoren publiekelijk te verkondigen dat ze Trump zat zijn. Heerlijk hoe de GOP vastzit aan die idioot.
Gelukkig beslist het volk en niet de senatoren wie er president moet worden.
  zondag 10 oktober 2021 @ 19:58:14 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201708772
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 18:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Gelukkig beslist het volk en niet de senatoren wie er president moet worden.
Klopt maar ze kunnen hem wel degelijk dwars liggen met support.
6 Jan word ook door vele van zijn eigen partij niet bepaald in dank afgenomen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201708819
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:58 schreef theguyver het volgende:

[..]
Klopt maar ze kunnen hem wel degelijk dwars liggen met support.
6 Jan word ook door vele van zijn eigen partij niet bepaald in dank afgenomen.
een debat bij Fox News en ze liggen weer met hun tong klaar
pi_201708834
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 19:58 schreef theguyver het volgende:

[..]
Klopt maar ze kunnen hem wel degelijk dwars liggen met support.
6 Jan word ook door vele van zijn eigen partij niet bepaald in dank afgenomen.
Dat kunnen ze doen, de prijs is dan wel dat ze zich keren tegen hun eigen achterban.
Ik denk niet dat die senatoren zo dom zijn om dat te doen.
  zondag 10 oktober 2021 @ 20:23:28 #10
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201709134
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat kunnen ze doen, de prijs is dan wel dat ze zich keren tegen hun eigen achterban.
Ik denk niet dat die senatoren zo dom zijn om dat te doen.
Nja als Orangeman zo door gaat heeft ie straks weinig achterban nog over..
Op een paar buitenlanders hier op fok! Na dan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201709212
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 18:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Gelukkig beslist het volk en niet de senatoren wie er president moet worden.
Dat klopt. Maar je krijgt ook weer een horde mensen die allemaal tegen Trump gaan stemmen. En nu zul je dat bij elke Republikeinse kandidaat wel hebben, de MSM spinnen immers hun demoniserende narratieven wel weer ongeacht wie het is. Maar bij Trump zal dat op de bekende extreme manier zijn, vol hysterisch taalgebruik. Bovendien geeft dit de Democraten een perfecte kans om nog een keer de verkiezingen te winnen ongeacht dat ze er nu een grote puinhoop van maken. Dit merkte Joe Concha ook al terecht op in een op-ed voor The Hill:
quote:
Former President Trump recently declared he would beat Florida Gov. Ron DeSantis in a potential Republican primary matchup for the party's 2024 presidential nomination. And based on current polling, he's almost certainly right.

"If I faced him, I'd beat him like I would beat everyone else,” Trump said of DeSantis in an interview with Yahoo Finance earlier this week. “I don't think I will face him ... I think most people would drop out. I think he would drop out.”

A Trump 2024 run – which looks increasingly likely – would look a lot like 2016 from a media perspective. The former real estate mogul and star of the reality-TV show "The Apprentice" would blot out the sun and dominate the media coverage. Most of said coverage would be profoundly negative, of course, with the usual comparisons of Trump to Hitler or (insert favorite totalitarian figure here) and enough file footage of the horrible Jan. 6 Capitol riot to fill an entire decade.

Bron
Aan de ene kant zou het natuurlijk genieten zijn om al die schuimbekkende figuren in de media en bij de Democraten weer te zien, aan de andere kant heeft Trump naar mijn mening bewezen dat hij voor de politiek net wat subtiliteiten mist. Dit ondanks dat Trumpisme als politiek gedachtegoed uitstekend is voor de VS.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201709485
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 18:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Gelukkig beslist het volk en niet de senatoren wie er president moet worden.
Het toont vooral de verneukte stemming binnen de GOP. Senatoren verachten Trump, maar moeten zijn ring kussen omdat de Republikeinen kiezer pal achter hem staat.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 10 oktober 2021 @ 20:51:12 #13
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201709530
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat kunnen ze doen, de prijs is dan wel dat ze zich keren tegen hun eigen achterban.
Ik denk niet dat die senatoren zo dom zijn om dat te doen.
Dit gebeurde inderdaad al op 6 Jan.
Was ook een groot succes.

quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:01 schreef Derrazi het volgende:

[..]
een debat bij Fox News en ze liggen weer met hun tong klaar
Dat is wel weer zo.
Maar zonder Twitter en dan en dergelijk gaat het behoorlijk lastig worden in de voor verkiezingen.
Zeker als hij stug blijft volhouden.

Ja een gedeelte is met hem eens maar dat aantal slinkt behoorlijk.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201709693
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 18:15 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Gelukkig beslist het volk en niet de senatoren wie er president moet worden.
Wie heeft het over beslissen?
Incelfrikandel
pi_201710066
quote:
14s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat klopt. Maar je krijgt ook weer een horde mensen die allemaal tegen Trump gaan stemmen. En nu zul je dat bij elke Republikeinse kandidaat wel hebben, de MSM spinnen immers hun demoniserende narratieven wel weer ongeacht wie het is. Maar bij Trump zal dat op de bekende extreme manier zijn, vol hysterisch taalgebruik. Bovendien geeft dit de Democraten een perfecte kans om nog een keer de verkiezingen te winnen ongeacht dat ze er nu een grote puinhoop van maken. Dit merkte Joe Concha ook al terecht op in een op-ed voor The Hill:
[..]
Aan de ene kant zou het natuurlijk genieten zijn om al die schuimbekkende figuren in de media en bij de Democraten weer te zien, aan de andere kant heeft Trump naar mijn mening bewezen dat hij voor de politiek net wat subtiliteiten mist. Dit ondanks dat Trumpisme als politiek gedachtegoed uitstekend is voor de VS.
Ik sta er precies hetzelfde in, voor de Republikeinse achterban en de toekomst van de partij is het beter dat DeSantis het word.
pi_201710203
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik sta er precies hetzelfde in, voor de Republikeinse achterban en de toekomst van de partij is het beter dat DeSantis het word.
Voor de Republikeinse achterban?
Incelfrikandel
  zondag 10 oktober 2021 @ 21:42:33 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201710209
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik sta er precies hetzelfde in, voor de Republikeinse achterban en de toekomst van de partij is het beter dat DeSantis het word.
https://news.wfsu.org/sta(...)is-has-breast-cancer

Die heeft de komende tijd wel ff wat anders aan de kop.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201715801
quote:
14s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat klopt. Maar je krijgt ook weer een horde mensen die allemaal tegen Trump gaan stemmen. En nu zul je dat bij elke Republikeinse kandidaat wel hebben, de MSM spinnen immers hun demoniserende narratieven wel weer ongeacht wie het is. Maar bij Trump zal dat op de bekende extreme manier zijn, vol hysterisch taalgebruik. Bovendien geeft dit de Democraten een perfecte kans om nog een keer de verkiezingen te winnen ongeacht dat ze er nu een grote puinhoop van maken. Dit merkte Joe Concha ook al terecht op in een op-ed voor The Hill:
Ben je nu serieus zo ver dat je argumenten aan het maken bent? Niet dat de argumenten ergens over gaan aangezien je niet heel erg veel verder komt dan de "MSM met hun demoniserende narratieven en hysterisch taalgebruik" maar goed het is wel een stapje verder dan het gebruikelijke "ik maak geen argumenten" .

Gezien de kritiek die er ook vanuit de MSM (waarvan FOX nog steeds de grootste is in de VS maar dit terzijde) op de democraten en Biden is had je er inmiddels wel achter mogen zijn dat de MSM in de meeste gevallen gewoon kritisch is ongeacht wie er president is en ja Trump was zo waardeloos dat er domweg weinig positiefs over die man te zeggen en schrijven was. Wellicht zou je eens uit je eigen bubbel, ja die waarin je jezelf hebt wijsgemaakt dat je een typische VVD'er zou zijn, moeten stappen om door te hebben dat andere bubbels wat minder moeite hebben met (zelf)kritiek.
[..]
quote:
Aan de ene kant zou het natuurlijk genieten zijn om al die schuimbekkende figuren in de media en bij de Democraten weer te zien, aan de andere kant heeft Trump naar mijn mening bewezen dat hij voor de politiek net wat subtiliteiten mist. Dit ondanks dat Trumpisme als politiek gedachtegoed uitstekend is voor de VS.
Wat heeft jou het idee eigenlijk gegeven at Trumpisme als politiek gedachtegoed uitstekend is voor de VS? Aangezien je nogal te koop loopt met je voorliefde voor Ayn Rand zou je kunnen denken dat je het fiscaal conservatisme ook wel omarmt en daar is het Trumpisme nogal dramatisch voor gebleken.
pi_201716031
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Voor de Republikeinse achterban?
Yep, nog een termijn van Trump kan de achterban radicaliseren. Het is nu al zover dat bepaalde lieden in de media de helft van het land vergelijkt met terroristen. De meeste mensen liggen niet wakker van dit soort teksten maar voor een klein deel van de achterban zijn dit soort teksten bijzonder kwetsend en je plaatst ze daarmee buiten de samenleving.

De perceptie is helaas dat Trump verantwoordelijk is voor de gebeurtenissen op 6 januari en dat zal zeker tegen hem en zijn achterban gebruikt worden.
Alleen daarom al zou hij het niet moeten doen, het maakt dan ook niet meer uit hoe slecht Biden er voor staat 6 januari verdwijnt niet uit de media zolang er een kans is dat Trump zich zelf kandidaat stelt.

We zullen binnenkort wel zien of ik gelijk heb of niet want in mijn ogen is het redelijk zeker dat hij weer een poging gaat wagen om in het witte huis te komen.
pi_201716036
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 21:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
https://news.wfsu.org/sta(...)is-has-breast-cancer

Die heeft de komende tijd wel ff wat anders aan de kop.
Verschrikkelijk nieuws natuurlijk, ik hoop voor ze dat het goed voor haar afloopt.
pi_201716294
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het toont vooral de verneukte stemming binnen de GOP. Senatoren verachten Trump, maar moeten zijn ring kussen omdat de Republikeinen kiezer pal achter hem staat.
Ze hebben hun eigen monster gecreërd. Als je decennia lang je eigen base brainwashet en steeds gekker moet doen vanwege de death-spiral in hun eigen bubbel, dan staat er uiteindelijk een volstrekte malloot op die daar veel beter in is dan jijzelf. Met alle gevolgen vandien.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_201716395
quote:
10s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:28 schreef EchteLiberaal het volgende:

Wat heeft jou het idee eigenlijk gegeven at Trumpisme als politiek gedachtegoed uitstekend is voor de VS? Aangezien je nogal te koop loopt met je voorliefde voor Ayn Rand zou je kunnen denken dat je het fiscaal conservatisme ook wel omarmt en daar is het Trumpisme nogal dramatisch voor gebleken.
Lekker Randiaans Amerikaanse boeren subsidiëren die de dupe worden van een protectionistische handelsmaatregelen.

Veel libertarischer wordt het niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Overall beste user 2022 maandag 11 oktober 2021 @ 14:39:31 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201716403
Zou dit waar kunnen zijn?

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201716482
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 14:24 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Ze hebben hun eigen monster gecreërd. Als je decennia lang je eigen base brainwashet en steeds gekker moet doen vanwege de death-spiral in hun eigen bubbel, dan staat er uiteindelijk een volstrekte malloot op die daar veel beter in is dan jijzelf. Met alle gevolgen vandien.
Decennia lang je base brainwashen? Ik dacht bijna even dat je het over de Democraten had, hihi. Maar laat zeker even weten hoe je dat precies ziet bij de Republikeinen ...
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201716544
quote:
10s.gif Op maandag 11 oktober 2021 14:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Decennia lang je base brainwashen? Ik dacht bijna even dat je het over de Democraten had, hihi. Maar laat zeker even weten hoe je dat precies ziet bij de Republikeinen ...
Leuke docu voor als je tijd hebt;

"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')