Oh maar daar zou ik óók de hele dag chagrijnig van zijn!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit heb ik ook weleens gedaan.
Ik heb dat door die ASR-vitality ook met de hartslag. Vanaf een hartslag van 133 krijg ik na 30 minuten 200 punten. Gisteren had ik bij het boksen een hartslag van 132. Dan voelt die hele work-out ineens nog maar de helft zo goed.
En daarna baal ik van mezelf, want het gaat natuurlijk eigenlijk helemaal niet om die punten.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ik wil dolgraag neuken. Alleen niet met de man.
Geen idee wat je zegt kind!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
![]()
Waar was ik toen jullie dieet tot topcombi van culsc en oudsc bombardeerden?
Ik wil óók dolgraag niet met jullie mannen neuken!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, oke, dat had ik moeten specificeren want uh, dit is wel waarheid.
Oooh, "mijn" Doppio heeft geen lunch! Maar goed ook zo te lezenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 14:47 schreef Declan-Harp het volgende:
Wat een discussie
Ik ging met bff lunchen bij Doppio, weer die lekkere tosti gehad+ ijskoffie
Vanavond gnocchi met verse paprika en bosui en een Unox zakje vega balletjes in tomatensaus.
Ik heb ook tijden niet willen seksen wegens gewoon geen libido.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:40 schreef SQ het volgende:
[..]
Ja dit soort reacties zijn dus precies de reden waarom het een taboe onderwerp is wat ik probeer te doorbreken. Maar ik vind het wel moeilijk.
Ik mis ook single zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:13 schreef Holyme het volgende:
Single. Prima libido. Soms een voordeel, soms een nadeelAl moet ik zeggen dat ik o.a. ashwaganda slik en dat ook wel bijdraagt voor mijn gevoel.
Verder geen trackers, om eerder genoemde redenen.
Ja, da's wel een van de voordelen. Soms kei laat 's avonds een appje out of the blue gevolgd door een nacht wijnen en babbelen en seksquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik mis ook single zijn
En als er dan een afspraak met een FWB op het menu stond was ik ook altijd in de stemming, omdat je er dan ook echt naar uit kon kijkenNu zitten we elkaar even heeeeul erg in de weg en vind ik hem heeeul stom en daar gaan de flapjes bij mij niet van klapperen
Neeeeee god neeee! Ik mag mn fwbs niet meer inplannen omdat ik een vaste partner hebquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:31 schreef Holyme het volgende:
[..]
Ja, da's wel een van de voordelen. Soms kei laat 's avonds een appje out of the blue gevolgd door een nacht wijnen en babbelen en seksJe FWB werd vaste partner? Daar pas ik dan weer voor, da's geen match op andere vlakken
Shit wel van in de weg zitten
Een notsoblind date met elkaar hosselen?
Bij mij is het wel een beetje van neuken komt neuken. Een succeservaring en alles schreeuwt om meerquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:32 schreef Vanyel het volgende:
Mja ik snap niet zo goed waarom maar mijn libido is dusdanig terug dat het er zelfs is als ik haar een stomme heks vind.
Maar wel cyclusafhankelijk.
Oh en ik werk veel in de tuin en hoop daar vanzelf beter in shape van te raken, naast weer semibraaf 16-8 IF.
Cyclus zin, check. En tuinwerk kan zeker opleverenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:32 schreef Vanyel het volgende:
Mja ik snap niet zo goed waarom maar mijn libido is dusdanig terug dat het er zelfs is als ik haar een stomme heks vind.
Maar wel cyclusafhankelijk.
Oh en ik werk veel in de tuin en hoop daar vanzelf beter in shape van te raken, naast weer semibraaf 16-8 IF.
Tot na het ontbijt zelfs!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neeeeee god neeee! Ik mag mn fwbs niet meer inplannen omdat ik een vaste partner hebzelfde verhaal, zeker geen match op alle gebieden! Dat was leuk tot na het ontbijt
Ik wil helemaal geen date joh, ik wil dat de irritaties stoppen en anders maar niet
Ja dat ookquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bij mij is het wel een beetje van neuken komt neuken. Een succeservaring en alles schreeuwt om meer
O nee ik vind samen eten ook echt 1 vd leukere dingen, dus van diner tot na de brunch was wel mn lievelingsquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:51 schreef Holyme het volgende:
[..]
Cyclus zin, check. En tuinwerk kan zeker opleveren
[..]
Tot na het ontbijt zelfs!Hier meestal nog even ochtendseks en ciao
![]()
Maar dan volg ik weer. Hopelijk snel met zonder irritaties. Een ex had ook zo'n lijstje nodig a la tiktok, daar kon ik weinig mee. Ik ben niet je moeder of een hotel.
Ah zo, ja diner is wel leuk, maar ontbijt met IF... En meestal is de D dan wijn en elkaarquote:Op woensdag 13 oktober 2021 15:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O nee ik vind samen eten ook echt 1 vd leukere dingen, dus van diner tot na de brunch was wel mn lievelings
Maar....klaagt je man ook niet?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 17:42 schreef minilot het volgende:
Ik had overigens altijd al wel een prima libido trouwens maar sinds ik een jaar of zeven geleden met de anticonceptiepil stopte is er echt geen houden meer aanNaja, ik klaag niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |