abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201741662
Wat een discussie _O-

Ik ging met bff lunchen bij Doppio, weer die lekkere tosti gehad O+ + ijskoffie
Vanavond gnocchi met verse paprika en bosui en een Unox zakje vega balletjes in tomatensaus.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201741797
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:07 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dit heb ik ook weleens gedaan. :D

Ik heb dat door die ASR-vitality ook met de hartslag. Vanaf een hartslag van 133 krijg ik na 30 minuten 200 punten. Gisteren had ik bij het boksen een hartslag van 132. Dan voelt die hele work-out ineens nog maar de helft zo goed.

En daarna baal ik van mezelf, want het gaat natuurlijk eigenlijk helemaal niet om die punten.
Oh maar daar zou ik óók de hele dag chagrijnig van zijn! :o
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201741860
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:26 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O ik wil dolgraag neuken. Alleen niet met de man.
:D O+
Waar was ik toen jullie dieet tot topcombi van culsc en oudsc bombardeerden?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_201741867
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:D O+
Waar was ik toen jullie dieet tot topcombi van culsc en oudsc bombardeerden?
Geen idee wat je zegt kind!

Ooo ik snap je al, sorry had je even moeten inseinen. Ik denk dat je de "discussie" vrij makkelijk nieuw leven in kunt blazen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201741870
quote:
2s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:26 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, oke, dat had ik moeten specificeren want uh, dit is wel waarheid. :@
Ik wil óók dolgraag niet met jullie mannen neuken!
Zusjeees.
Wel met de vrouw :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_201741872
O je bent al aan het blazen zie ik :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_201741893
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 14:47 schreef Declan-Harp het volgende:
Wat een discussie _O-

Ik ging met bff lunchen bij Doppio, weer die lekkere tosti gehad O+ + ijskoffie
Vanavond gnocchi met verse paprika en bosui en een Unox zakje vega balletjes in tomatensaus.
Oooh, "mijn" Doppio heeft geen lunch! Maar goed ook zo te lezen :D Al zit mn hele straat al vol verleiding, dus dit zou ik in mijn huidige modus ook wel kunnen weerstaan.

Toen deze er kwam heb ik hem echt 3 jaar genegeerd omdat ik wist dat het hek van de dam zou zijn als ik eenmaal mn eerste ijsje gehaald zou hebben. Ik had gelijk :')
pi_201741897
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:40 schreef SQ het volgende:

[..]
Ja dit soort reacties zijn dus precies de reden waarom het een taboe onderwerp is wat ik probeer te doorbreken. Maar ik vind het wel moeilijk.
Ik heb ook tijden niet willen seksen wegens gewoon geen libido.
Kan gebeuren. Kan ook overgaan :Y
pi_201741939
Single. Prima libido. Soms een voordeel, soms een nadeel :') Al moet ik zeggen dat ik o.a. ashwaganda slik en dat ook wel bijdraagt voor mijn gevoel.

Verder geen trackers, om eerder genoemde redenen.
pi_201741964
Overigens herken ik het wel van een eerdere lange relatie, daarbij begon ik op het laatst te zeesterren voor zover er uberhaupt nog sprake was van een sexleven. En idd jammer dat zulke dingen nogal taboe zijn.
pi_201742026
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:13 schreef Holyme het volgende:
Single. Prima libido. Soms een voordeel, soms een nadeel :') Al moet ik zeggen dat ik o.a. ashwaganda slik en dat ook wel bijdraagt voor mijn gevoel.

Verder geen trackers, om eerder genoemde redenen.
Ik mis ook single zijn :@

En als er dan een afspraak met een FWB op het menu stond was ik ook altijd in de stemming, omdat je er dan ook echt naar uit kon kijken :9~ Nu zitten we elkaar even heeeeul erg in de weg en vind ik hem heeeul stom en daar gaan de flapjes bij mij niet van klapperen :')
pi_201742158
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:21 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ik mis ook single zijn :@

En als er dan een afspraak met een FWB op het menu stond was ik ook altijd in de stemming, omdat je er dan ook echt naar uit kon kijken :9~ Nu zitten we elkaar even heeeeul erg in de weg en vind ik hem heeeul stom en daar gaan de flapjes bij mij niet van klapperen :')
Ja, da's wel een van de voordelen. Soms kei laat 's avonds een appje out of the blue gevolgd door een nacht wijnen en babbelen en seks :9 Je FWB werd vaste partner? Daar pas ik dan weer voor, da's geen match op andere vlakken :+ Shit wel van in de weg zitten -O- Een notsoblind date met elkaar hosselen?
pi_201742166
Mja ik snap niet zo goed waarom maar mijn libido is dusdanig terug dat het er zelfs is als ik haar een stomme heks vind.
Maar wel cyclusafhankelijk.

Oh en ik werk veel in de tuin en hoop daar vanzelf beter in shape van te raken, naast weer semibraaf 16-8 IF.
pi_201742321
Ik heb zojuist mijn favoriete chocolaatjes meegenomen bij de Lidl, ze zitten per stuk verpakt en ik mag er van mezelf 2 per dag als ik die dag verder geen chocola eet, eens kijken wanneer dat doosje van 10 leeg is :X
Gelukkig hebben ze die krengen alleen in het feestseizoen en kom ik sowieso niet zo vaak bij de Lidl
pi_201742329
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:31 schreef Holyme het volgende:

[..]
Ja, da's wel een van de voordelen. Soms kei laat 's avonds een appje out of the blue gevolgd door een nacht wijnen en babbelen en seks :9 Je FWB werd vaste partner? Daar pas ik dan weer voor, da's geen match op andere vlakken :+ Shit wel van in de weg zitten -O- Een notsoblind date met elkaar hosselen?
Neeeeee god neeee! Ik mag mn fwbs niet meer inplannen omdat ik een vaste partner heb :D zelfde verhaal, zeker geen match op alle gebieden! Dat was leuk tot na het ontbijt :D

Ik wil helemaal geen date joh, ik wil dat de irritaties stoppen en anders maar niet :W
pi_201742343
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:32 schreef Vanyel het volgende:
Mja ik snap niet zo goed waarom maar mijn libido is dusdanig terug dat het er zelfs is als ik haar een stomme heks vind.

Oh en ik werk veel in de tuin en hoop daar vanzelf beter in shape van te raken, naast weer semibraaf 16-8 IF.
Bij mij is het wel een beetje van neuken komt neuken. Een succeservaring en alles schreeuwt om meer :9~
pi_201742384
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:32 schreef Vanyel het volgende:

Cyclus zin, check. En tuinwerk kan zeker opleveren :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Neeeeee god neeee! Ik mag mn fwbs niet meer inplannen omdat ik een vaste partner heb :D zelfde verhaal, zeker geen match op alle gebieden! Dat was leuk tot na het ontbijt :D

Ik wil helemaal geen date joh, ik wil dat de irritaties stoppen en anders maar niet :W
Tot na het ontbijt zelfs! :D Hier meestal nog even ochtendseks en ciao :W

Maar dan volg ik weer. Hopelijk snel met zonder irritaties. Een ex had ook zo'n lijstje nodig a la tiktok, daar kon ik weinig mee. Ik ben niet je moeder of een hotel.
pi_201742414
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Bij mij is het wel een beetje van neuken komt neuken. Een succeservaring en alles schreeuwt om meer :9~
Ja dat ook :Y
pi_201742450
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:51 schreef Holyme het volgende:

[..]
Cyclus zin, check. En tuinwerk kan zeker opleveren :Y
[..]
Tot na het ontbijt zelfs! :D Hier meestal nog even ochtendseks en ciao :W

Maar dan volg ik weer. Hopelijk snel met zonder irritaties. Een ex had ook zo'n lijstje nodig a la tiktok, daar kon ik weinig mee. Ik ben niet je moeder of een hotel.
O nee ik vind samen eten ook echt 1 vd leukere dingen, dus van diner tot na de brunch was wel mn lievelings :Y
pi_201742609
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O nee ik vind samen eten ook echt 1 vd leukere dingen, dus van diner tot na de brunch was wel mn lievelings :Y
Ah zo, ja diner is wel leuk, maar ontbijt met IF... En meestal is de D dan wijn en elkaar :+
pi_201742743
Ik pas niet echt in dit onderwerp. Mijn libido is hoger dan dat van man, eigenlijk altijd al geweest. En verder zijn we al bijna 8 jaar getrouwd, net een tweede kind en ik vind hem nog altijd gruwelijk sexy. :9

Wel heb ik door het gebrek aan seks inmiddels weer wat sportprogramma's opgepakt. Verbrand denk ik wel wat meer kcals, maar niet perse leuker. :s)
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_201743640
Even seks daargelaten, hier bewust geen tracker en ik hardloop ook zonder enige vorm van iets bijhouden terwijl het echt wel de standaard is dat je dat met een sporthorloge doet zodra je er wat serieuzer mee bezig bent. Ik hardloop, zwem en krachttrain echt puur om hoe goed het me laat voelen en ik weet zeker dat de lol daarvan heel snel voorbij zou zijn als er getallen bij aan te pas komen. :{w
Let me see you stripped down to the bone
pi_201743653
Ik had overigens altijd al wel een prima libido, maar sinds ik een jaar of zeven geleden met de anticonceptiepil stopte is er echt geen houden meer aan :') Naja, ik klaag niet :+ En voor de statistieken, ik ben al ruim twintig jaar samen met mijn lief. Verkering gekregen toen ik zeventien was, samen gaan wonen toen ik achttien was en geen seconde spijt gehad O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_201743663
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 17:42 schreef minilot het volgende:
Ik had overigens altijd al wel een prima libido trouwens maar sinds ik een jaar of zeven geleden met de anticonceptiepil stopte is er echt geen houden meer aan :') Naja, ik klaag niet :+
Maar....klaagt je man ook niet? :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201743673
Seksen verbrandt overigens schandalig weinig kcal -O- Ik doe mijn fitbit wel af overigens. Als ik ergens geen getallen bij wil hebben...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')