Ken verder geen Letten.quote:
@Mexicanobakker check ditquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 14:35 schreef TLC het volgende:
Let's play football !!
Dat was ook een woordspeling, Seth Gaaikema zou trots op me geweest zijn
1-4quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:12 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus
@:lenny_leonard
@:GGMM
@:Oriente
@:fetx
@:JR-Style-93
@:Caland
0-3quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:12 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
InterlandAIDSquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:12 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Hierna lekker weer terug naar de woongroep waar oppasser Truus je weer kan wassen en je veters kan strikken.quote:
Graag of nietquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Prima OP.
En inderdaad. Ik zit er niet op te wachten en heb er niet echt zin in. Maar ik ga waarschijnlijk toch wel kijken.
Tevens: REEKSED
Waar vinden ze die klapjosti's toch elke keer weer.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hierna lekker weer terug naar de woongroep waar oppasser Truus je weer kan wassen en je veters kan strikken.
Dat is die Marokkaanquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:06 schreef Salina het volgende:
Wie is die Noa?
Ik ken hem nog niet zo lang.
Drommels nog an toe. Ik dacht dat die keeper was.quote:
We vragen het aan die autocoureur die geboren is in Hasselt (België)quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waar vinden ze die klapjosti's toch elke keer weer.
Doe even normaal, idioot!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:30 schreef onlogisch het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Snoeks
Waarom spelen ze niet in de Skonto Arena?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:42 schreef Bugno3 het volgende:
Die achtergrond![]()
Schubbekutteveen 3 speelt in een betere ambiance.
Daar heb ik een pittige mening overquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |