SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brr mensenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen weer eens naar kantoor![]()
eoa teambuilding ietsZal mij benieuwen.
Ik naar Rotterdam.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen weer eens naar kantoor![]()
eoa teambuilding ietsZal mij benieuwen.
Mijn eerste vriendin zat ook zo onder de plak van haar knotsgekke moeder, die zag hoe het anders was bij ons thuis en die heeft na twee jaar zelf (met wat lichte aanmoediging van mij) de relatie met haar moeder verbroken.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik vond de vijf jaar die ik nu met haar heb gehad toch wel waardevol hoor
Klinkt ook gezellig.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik naar Rotterdam.
Krijg wss een camera in m'n Arie
Op die uitkomst had ik ook gehoopt. Sterker nog: mijn eigen moeder had precies zo'n zelfde destructieve relatie met haar moeder en die heeft daar vaak over gepraat met mijn vriendin. Maar het mocht allemaal niet baten.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendin zat ook zo onder de plak van haar knotsgekke moeder, die zag hoe het anders was bij ons thuis en die heeft na twee jaar zelf (met wat lichte aanmoediging van mij) de relatie met haar moeder verbroken.
Sisfran.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee
Toen ik 5 was ook al eens gehad.. Nu weer als ik het goed begrijp
Het verschil tussen ons gezin en dat van haar was zo extreem groot dat ze vrij snel tot mijn conclusie kwam.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op die uitkomst had ik ook gehoopt. Sterker nog: mijn eigen moeder had precies zo'n zelfde destructieve relatie met haar moeder en die heeft daar vaak over gepraat met mijn vriendin. Maar het mocht allemaal niet baten.
In haar familie hielden ze elkaar in een ijzeren wurggreep. Daar was ze zich heel goed van bewust. Maar losbreken durfde ze niet. Familie is echt heilig in Hongarije.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het verschil tussen ons gezin en dat van haar was zo extreem groot dat ze vrij snel tot mijn conclusie kwam.
nou dat wordt nog wat met Gergi en Gargamel dan.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Familie is echt heilig in Hongarije.
en wat heb je bij die gelegenheid voor jezelf voorspeld?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In haar familie hielden ze elkaar in een ijzeren wurggreep. Daar was ze zich heel goed van bewust. Maar losbreken durfde ze niet. Familie is echt heilig in Hongarije.
En nu woont ze in de buurt van mama, met een of andere lokale fabrieksarbeider en heeft ze zelf ook weer een kutbaantje. Precies wat haar moeder wilde. En precies wat ik heb voorspeld toen we uit elkaar gingen.
Gergi = Gargamelquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dat wordt nog wat met Gergi en Gargamel dan.
Dat is wel grappig, want toen Gergi mijn familie ontmoette voelde hij zelf ook dat ie daar perfect in past, in tegenstelling tot z'n eigen familie.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het verschil tussen ons gezin en dat van haar was zo extreem groot dat ze vrij snel tot mijn conclusie kwam.
Dat ik tot in de eeuwigheid amen alleen zou blijvenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat heb je bij die gelegenheid voor jezelf voorspeld?![]()
Coco Petalo dan of hoe noemen we die ouwequote:
Nja dat is wel een cultureel nadeel dan daar als het niet lekker zit, in het westen vliegen de kuikens toch wat verder van het nestje weg normaliter.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In haar familie hielden ze elkaar in een ijzeren wurggreep. Daar was ze zich heel goed van bewust. Maar losbreken durfde ze niet. Familie is echt heilig in Hongarije.
En nu woont ze in de buurt van mama, met een of andere lokale fabrieksarbeider en heeft ze zelf ook weer een kutbaantje. Precies wat haar moeder wilde. En precies wat ik heb voorspeld toen we uit elkaar gingen.
nicenice, en wanneer win ik eens de staatsloterij?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ik tot in de eeuwigheid amen alleen zou blijven
Dat schept misschien hoop maar goed jij zit ook op redelijk wat afstand van je familie en je moeder is er niet meer.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wel grappig, want toen Gergi mijn familie ontmoette voelde hij zelf ook dat ie daar perfect in past, in tegenstelling tot z'n eigen familie.
Het was een hoop jaloezie. Mama kon het niet hebben dat wij een welvarend leven hadden en zij daar geen graantje van mee kon pikken. En dus moest het kapot.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja dat is wel een cultureel nadeel dan daar als het niet lekker zit, in het westen vliegen de kuikens toch wat verder van het nestje weg normaliter.
Je hebt 50% kansquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nicenice, en wanneer win ik eens de staatsloterij?jij bent hier goed in zo te zien
ziekquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was een hoop jaloezie. Mama kon het niet hebben dat wij een welvarend leven hadden en zij daar geen graantje van mee kon pikken. En dus moest het kapot.
Rare vage gevoelens dit, de meeste mensen zijn juist blij als hun kinderen het goed doen, gelukkig zijn en welvarendheid voor zichzelf scheppen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was een hoop jaloezie. Mama kon het niet hebben dat wij een welvarend leven hadden en zij daar geen graantje van mee kon pikken. En dus moest het kapot.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bizar, dat ouders niet gewoon blij kunnen zijn voor hun kindquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare vage gevoelens dit, de meeste mensen zijn juist blij als hun kinderen het goed doen, gelukkig zijn en welvarendheid voor zichzelf scheppen.
Volslagen ziek inderdaad.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]Als moeder zou je juist blij moeten zijn voor je kind dat die het beter heeft en gelukkig is. Zo erg dat soort ouders.
Ik zou persoonlijk echt breken met zulke ouders die een negatieve impact op m'n leven hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Volslagen ziek inderdaad.
Ja maar ook als schoonouders zo zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk echt breken met zulke ouders die een negatieve impact op m'n leven hebben.
precies de reden dat mn pa brak met zijn familie.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk echt breken met zulke ouders die een negatieve impact op m'n leven hebben.
Ja, maar wij zijn zo anders opgevoed. Wat US al zei: wij worden vanaf onze kinderjaren opgevoed om onafhankelijk te zijn en ons al individu te ontwikkelen. Dat is daar helaas heel anders.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar goed ik kan/ga dat niet voor m'n partner bepalen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ook als schoonouders zo zijn.
Ik dus wel als ik er ook last van heb.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar goed ik kan/ga dat niet voor m'n partner bepalen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)Bk1bJFTacDqqOcYdCxP8
Waarom krijg jij meerquote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:10 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk ik krijg gewoon nog 2 maanden premie terug van de ZLM goden
Dus ik betaal dit jaar slechts 8 maanden verzekeringen
Gvdquote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
Belt er net een monteur voor de intercom aan. 'ja ik had al 4x aangebeld'
Joh als ie 't niet doet beste man
Dat zal ook wel schelen ja, ik alleen autoquote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ik al mijn verzekeringen bij de goden heb zitten
Niet het scherpste mes in de la..quote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
Belt er net een monteur voor de intercom aan. 'ja ik had al 4x aangebeld'
Joh als ie 't niet doet beste man
mja ik heb al praktisch de hoogste kortingstrede geloof ikquote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zal ook wel schelen ja, ik alleen auto
Al heb ik de afgelopen jaren al wel meer dan een paar maandjes premie van ze gekregen
Die had ik ook maar moest even een paar stapjes omlaag doen helaasquote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik heb al praktisch de hoogste kortingstrede geloof ik
Eigenlijk maar een matig klein schuitje hequote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.lego.com/en-us/product/lego-titanic-10294
wow
135cm, zou niet weten waar ik 'm moest latenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk maar een matig klein schuitje he
[ afbeelding ]
Bijna 10k stukjesquote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
wow
blauwe hap-ishquote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:31 schreef Ama het volgende:
Oke we hadden zelfgemaakte bami en zelfgemaakte saté erbij. En een eitje en kroepoek natuurlijk.
Beetje jammer weerquote:
Lekker!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:31 schreef Ama het volgende:
Oke we hadden zelfgemaakte bami en zelfgemaakte saté erbij. En een eitje en kroepoek natuurlijk.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
wow
Lijkt me wel leuk om te bouwen, is alleen nogal veel geld en waar moet je dat ding kwijt als die klaar isquote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
wow
De Saturnus-raket is wat dat betreft handiger.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om te bouwen, is alleen nogal veel geld en waar moet je dat ding kwijt als die klaar is
Die staat hier gewoon rechtopquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
De Saturnus-raket is wat dat betreft handiger.
Lijkt me vooral saai om te bouwen. Eerst HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel rood, dan HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel zwart dan HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel wit en dan is het klaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om te bouwen, is alleen nogal veel geld en waar moet je dat ding kwijt als die klaar is
dat laatste is ook wat me tegen zou houdenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
mooi, maar toch hmm...quote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
wow
Tegenwoordig zijn ze daar wel wat creatiever in met bouwen. De Saturnus lijkt ook gewoon een simpele witte raket maar die was verrassend leuk om te bouwenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me vooral saai om te bouwen. Eerst HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel rood, dan HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel zwart dan HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel wit en dan is het klaar.
Bij mij vooral de prijsquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat laatste is ook wat me tegen zou houden
lijkt mij niet dat dat zo is, de binnenkant is veel technic als ik het zo zagquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me vooral saai om te bouwen. Eerst HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel rood, dan HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel zwart dan HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel wit en dan is het klaar.
gewoon, eettafelquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even die plaatjes op de site bekeken. Maar die Titanic hoe dat aan de binnenkant gedaan is dat lijkt wel miniscalequote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze daar wel wat creatiever in met bouwen. De Saturnus lijkt ook gewoon een simpele witte raket maar die was verrassend leuk om te bouwen
duurste set tot nu toe voor mij was de millennium falcon met +/-600 euro (flink wat korting gespaard).quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:12 schreef Recce het volgende:
Ik vond de emmerwielgraafmachine wel de limiet eigenlijk. Die was iets van 170 euro.
ja maar dat was maar een heel klein gemankeerd stiefbroertje van een echte. Daar moet je eigenlijk 5 sets van kopen om een echte te bouwen. En die wordt dan ook weer drie meter lang of zoquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:12 schreef Recce het volgende:
Ik vond de emmerwielgraafmachine wel de limiet eigenlijk. Die was iets van 170 euro.
Ze hebben laatste de T2 uitgebrachtquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even die plaatjes op de site bekeken. Maar die Titanic hoe dat aan de binnenkant gedaan is dat lijkt wel miniscaleDan kun je veel beter een normaal motorjacht pakken en dat mooi uitwerken met een interieur en zo. Of een camper. Punt is dan alleen dat het qua kostenplaatje wel richting de 300-400 gaat en geen motorjacht of camper is iconisch genoeg daarvoor. Misschien kunnen ze de VW T1 camperbus nogeens uitbrengen in een schaal groter dan die van 60 euro van een paar jaar geleden.
Mijn duurste was denk ik de Downtown Diner of de Mustangquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:12 schreef Recce het volgende:
Ik denk dat je wel iets meer dan 5 sets nodig hebt voor een echte!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dat was maar een heel klein gemankeerd stiefbroertje van een echte. Daar moet je eigenlijk 5 sets van kopen om een echte te bouwen. En die wordt dan ook weer drie meter lang of zo
Ja zelfde schaal als die T1 alleen drie keer zo duur WTFquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben laatste de T2 uitgebrachthttps://www.lego.com/nl-nl/product/volkswagen-t2-camper-van-10279
Hallo mevrouw liefbaarquote:
Ja geen idee, volkswagen meuk boeit me niet zoquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zelfde schaal als die T1 alleen drie keer zo duur WTF
Ik wil dit.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:00 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Slechts ¤629,99. Wel 9090 blokjes!
Nee mij ook niet. Al zijn die klapstoeltjes wel geinig.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geen idee, volkswagen meuk boeit me niet zo
Omdat het meestal niet heel goed is voor je zoutgehaltequote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:25 schreef gianni61 het volgende:
chinees was lekker. waarom haal ik dat niet vaker?
Omdat je over een half uur weer honger hebtquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:25 schreef gianni61 het volgende:
chinees was lekker. waarom haal ik dat niet vaker?
Nee ik ga trainen. Moet ik weer wennen aan minder licht en anders inschattenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gezellig de kaarsjes aan, dekentje erbij
Er staat genoeg in de koelkast van minimaal nog 1,5 maaltijdquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat je over een half uur weer honger hebt
Staat je kerstboom al?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:38 schreef dud0r het volgende:
Is @:4everblackeyed al gesignaleerd vandaag?
Na Halloween pasquote:
31 oktoberquote:
leverdatum zaterdag 9 oktoberquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:37 schreef Ama het volgende:
Het is maar goed dat ik geen geld en ruimte heb.
Lekker bezigquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:18 schreef CherryLips het volgende:
De kerstversiering hangt buiten al.
Heb wat keutels bij de dierenarts naar binnen gegooid.
Kooi schoongemaakt. Boodschappen gedaan.
Net m'n eten op.
Even zitten
Spannend, dan ben ik niet thuis maar kan het wel maandag dan denk ik ophalen?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
leverdatum zaterdag 9 oktober
Dat neem ik aan van wel... En anders gewoon klappenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Spannend, dan ben ik niet thuis maar kan het wel maandag dan denk ik ophalen?
Spanneeeeendquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat neem ik aan van wel... En anders gewoon klappen
Ohquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kerstversiering heb ik niet opgehangen.
Andere dingetje?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja shit man... dat andere dingetje komt ook zaterdag
ja klein dingetje erbij... allebei dus zaterdag, zeggen zequote:
Je maakt het wel erg spannend. Maar ik zie zondag wel een briefje liggen haha.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja klein dingetje erbij... allebei dus zaterdag, zeggen ze
Hahaquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
je bent immers geen engerd zonder kleine dingetjes
Neequote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat hangt in het hele centrumweet je hoeveel werk dat is?
dan ben ik geen engerdquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
je bent immers geen engerd zonder kleine dingetjes
Fijn voor jequote:
dannerolle blikken?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:45 schreef Ama het volgende:
Ik heb een week om mini croissantdeeg te vinden.
Ja die kan ik dus nergens meer vinden de enige hoop die ik nog heb is de Albert Heijn.quote:
ik heb een tijd terug de grote wel gezien bij AH.. maar mini niet..quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:45 schreef Ama het volgende:
Ik heb een week om mini croissantdeeg te vinden.
*poef* weg effortquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:54 schreef dud0r het volgende:
Anderhalf uur getraind. Ik vind wel dat ik een chocolade muffin verdiend heb
De grote kan je zelf mini van snijdenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een tijd terug de grote wel gezien bij AH.. maar mini niet..
Dat doet er niet toequote:
daarom vermeldde ik hetquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
De grote kan je zelf mini van snijden
[..]
oke okequote:Dat doet er niet toe
Oke okequote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:58 schreef mschol het volgende:
[..]
daarom vermeldde ik het
[..]
oke oke
Alle schaamte voorbij.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:54 schreef dud0r het volgende:
Anderhalf uur getraind. Ik vind wel dat ik een chocolade muffin verdiend heb
Gratis vakantiequote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Lol, we hebben net een vakantie van 12 dagen geboekt, en zonder te betalen krijgen we de boekingsbevestiging
Dacht ik ook even.. maar blijkbaar krijgen we de rekening per postquote:
Vakantie met schoonpa?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dacht ik ook even.. maar blijkbaar krijgen we de rekening per postold school. Misschien krijgen we ook papieren vliegtickets in de brievenbus
Kan je schoonvader ook meequote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Lol, we hebben net een vakantie van 12 dagen geboekt, en zonder te betalen krijgen we de boekingsbevestiging
Yes!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:31 schreef FranticDJ het volgende:
@:engine @:ltvdk Korsakoff bij de donkere raver
krijg je met die lousy slakkentopics die eeuwig durenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:37 schreef kwiwi het volgende:
Ik keek net naar de TT en dacht: ok, rare TT, en beetje vies ook.
Oh wacht, die heb ik er zelf gezet
Ja inderdaad, in m'n beleving had ik die in de middag al geopend en dan verwacht je toch al wel bij de volgende te zijn nuquote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
krijg je met die lousy slakkentopics die eeuwig duren![]()
Emigrerenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb nu een like van een vrouw die leuk isMaar ze woont in Frankrijk
Cyprus, we wilden eigenlijk naar egypte om te leren duiken, maar had geen zin om 5.5u met een mondkapje op te zitten in het vliegtuig en dan nog eens 3u in de bus. Dus nu gaan we de duikcursus maar in Cyprus doen. Het is nog net warm genoeg daar voor het strand dan, hoop ik.quote:
Wat voor een zoekradius hebben die ingevoerd?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Cyprusquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Cyprus, we wilden eigenlijk naar egypte om te leren duiken, maar had geen zin om 5.5u met een mondkapje op te zitten in het vliegtuig en dan nog eens 3u in de bus. Dus nu gaan we de duikcursus maar in Cyprus doen. Het is nog net warm genoeg daar voor het strand dan, hoop ik.
Leukquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Cyprus, we wilden eigenlijk naar egypte om te leren duiken, maar had geen zin om 5.5u met een mondkapje op te zitten in het vliegtuig en dan nog eens 3u in de bus. Dus nu gaan we de duikcursus maar in Cyprus doen. Het is nog net warm genoeg daar voor het strand dan, hoop ik.
Ja, deze app is daar irritant mee. Die komt ook met mensen die ver buiten je radius vallen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat voor een zoekradius hebben die ingevoerd?
Je moet watquote:
Neequote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
November om 7:40u, beantwoord dat de hoeneer vraag?
Ja, ik weiger het Turkse deel te sponsoren uit principe.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
CyprusGaaf eiland
Neem aan naar het Griekse gedeelte?
heb je wel kans van ja. Duiken = Zenobia = Larnaca natuurlijkquote:
schijnt wel heel mooi te zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik weiger het Turkse deel te sponsoren uit principe.
Nou en? Misschien is ze wel de ware.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Larnaca.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Watwaar zitten jullie? Ik in Protaras.
Ja het is ook mooi. Maar toen ik er woonde hoorde ik de verhalen van Cyprioten die met hun gezin zijn moeten vluchten, en toen ze jaren later weer eens zijn gaa kijken woonden er andere mensen in hun huisquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
schijnt wel heel mooi te zijn.
Er is zo'n uitzichtpunt dan kan je met kijkers naar die spookstad kijken die in 1974 in allerijl verlaten is en bevroren in de tijd is
Larnaca dus. Protaras is wel 40 km verderop geloof ikquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Watwaar zitten jullie? Ik in Protaras.
Hier begrijp ik niks vanquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je wel kans van ja. Duiken = Zenobia = Larnaca natuurlijk
Ze ziet er wel leuk uit. Maar ze houdt ook van ‘wild parties’quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou en? Misschien is ze wel de ware.
Voor de kust van Larnaca ligt het wrak van de boot Zenobia, één van de hotste duikspots ter wereld.quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]Moeten we toch even kijken of we kunnen meeten hè
Aahquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor de kust van Larnaca ligt het wrak van de boot Zenobia, één van de hotste duikspots ter wereld.
Ja 50/60 geloof ik. Zal kijken of ik een middagje/avondje Larnaca kan doen ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Larnaca dus. Protaras is wel 40 km verderop geloof ik
jaquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:24 schreef kwiwi het volgende:
Dat zou wel grappig zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:24 schreef kwiwi het volgende:
Met kaasquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
je bent trouwens zelf een croissant
Jij hebt toch op Cyprus gewoond?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja 50/60 geloof ik. Zal kijken of ik een middagje/avondje Larnaca kan doen ofzoHeb geen auto gehuurd, maar ik ga ff kijken
Ohja dat is elk jaar in die periode he? Waarom is dat eigenlijk? Fles en ik hadden eerst van wo-zo geboekt bij Wizzje, maar die hebben toen onze vlucht compleet geschrapt.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou best willenMaar ik mag in die periode geen vakantie nemen
Zorgverzekeringen. Dat is een flink deel van onze omzet. Dat harken we elk jaar min of meer in november bij elkaar. Helaas moet ik daar dit jaar volop voor aan de bak.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja dat is elk jaar in die periode he? Waarom is dat eigenlijk? Fles en ik hadden eerst van wo-zo geboekt bij Wizzje, maar die hebben toen onze vlucht compleet geschrapt.
Paar daagjes samen, paar daagjes alleen. Prima toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
Dus nu hebben we bij Transavia, ik kon die dinsdag geen vrij, dus Fles komt dinsdag aan en ik donderdag, en dan gaat hij zondag weg en ik dinsdag.
Aahja, begrijpelijk wel, maar wel kut dat je dus in bepaalde periodes geen vrij kan nemen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zorgverzekeringen. Dat is een flink deel van onze omzet. Dat harken we elk jaar min of meer in november bij elkaar. Helaas moet ik daar dit jaar volop voor aan de bak.
Kloptquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt toch op Cyprus gewoond?
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
We hebben het er toen we boekten nog over gehad Kwiwi, dat jij daar gewoond had.
Ja, ik ben het er ook niet helemaal mee eens eigenlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Aahja, begrijpelijk wel, maar wel kut dat je dus in bepaalde periodes geen vrij kan nemen.
Zeker! Zo hadden we het op Mallorca ook geloof ik, maar toen vlogen we wel samen terug geloof ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar daagjes samen, paar daagjes alleen. Prima toch?
klopt. Turken zijn klootzakken (ook al zullen de Turken dat geheid van Grieken ook beweren)quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het is ook mooi. Maar toen ik er woonde hoorde ik de verhalen van Cyprioten die met hun gezin zijn moeten vluchten, en toen ze jaren later weer eens zijn gaa kijken woonden er andere mensen in hun huisNou ja, hadden andere mensen hun huis bezet. Nou die verhalen gingen me niet in de koude kleren zitten.
Je bent gevaccineerd toch? Ik denk dat het dan in Europa verder geen problemen meer zal opleveren. Als in, nu is het met een vaccin ook redelijk vrij reizen, ik verwacht niet dat dat nog anders gaat worden eigenlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben het er ook niet helemaal mee eens eigenlijkIk wil kijken of ik december nog kan, maar ik ben erg bang dat covid dan weer op volle toeren is
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt. Turken zijn klootzakken (ook al zullen de Turken dat geheid van Grieken ook beweren)
Bij Grieken heb ik altijd een 'thuis' gevoel,, ben een paar keer in Turkey geweest maar dat gevoel had ik daar zelden. Ging een keer vanuit Kusadasi met de ferry naar Samos voor een dag, had echt een gevoel 'thuis' te komen
Nee in principe wordt dit gewoon een rustige strandvakantie op 1 plek. En de stad waar ik gewoond heb is ook verder niet zo interessant moet ik zeggen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je Gergi laten zien waar je hebt gewoond?
Dat hoop ik ook. Maar ik ben niet overtuigd. Ik las dat ze in Engeland alweer twijfelen of kerst kan doorgaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je bent gevaccineerd toch? Ik denk dat het dan in Europa verder geen problemen meer zal opleveren. Als in, nu is het met een vaccin ook redelijk vrij reizen, ik verwacht niet dat dat nog anders gaat worden eigenlijk.
Ben je nu aan het kijken of je kan annuleren?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:32 schreef kwiwi het volgende:
Maar ik had niet meegekregen dat jullie het geboekt hadden verder
Dan gewoon lekker genietenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee in principe wordt dit gewoon een rustige strandvakantie op 1 plek. En de stad waar ik gewoond heb is ook verder niet zo interessant moet ik zeggen.
Kwiwi bestelt nu op bol.ch een paar plaksnorren.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je nu aan het kijken of je kan annuleren?
Werkt dat ook voor mini knakworst croissantjes? Ik ben dom.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog aan gewoon roomboterbladerdeeg gedacht uit de vriezer voor je croissants?
jawel joh hoe groot zijn die worstjesquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Werkt dat ook voor mini knakworst croissantjes? Ik ben dom.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Maar ik ben niet overtuigd. Ik las dat ze in Engeland alweer twijfelen of kerst kan doorgaan.
deed in Griekenland lang geleden een kaik cruise (op die cruise ook mevr Koen leren kennen).quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HerkenbaarIk heb in de omgeving van Antalya gezeten. Vond ik vreselijk. Kreta was veel leuker.
ik verbaasde me dat Dordt de kerstmarkt ook al heeft afgeblazenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Maar ik ben niet overtuigd. Ik las dat ze in Engeland alweer twijfelen of kerst kan doorgaan.
Ga hem van het weekend ofzo, als ik het niet vergeet even kijken.quote:
*GERGI! ABORT ABORT!!!!"quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je nu aan het kijken of je kan annuleren?
Ja van die cocktailworstjesquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jawel joh hoe groot zijn die worstjes
kan primaquote:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het moet ook wel gewoon een keer klaar zijn hoor. Daar heb ik wel bewondering voor hoe de Albanezen het benaderen. Wij denken veel meer dat het leven maakbaar is, daar is het veel meer het komt zoals het komt. En dat vind ik eigenlijk wel mooi.
We hadden vanavond vergadering over de maatregelen op het werk. We hebben ze zo goed als allemaal met ruime meerderheid afgeschaft.
Neequote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan gewoon lekker genietenIs Cyprus de moeite waard qua natuurschoon?
*pakt pen en papier*quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Annuleringen gaan ook per post.
Jezus, dat had ik niet eens meegekregen. Achterlijk gedoequote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik verbaasde me dat Dordt de kerstmarkt ook al heeft afgeblazen
En het is er dan nog redelijk lekker weer toch? Want dat was mijn reden om te gaan en fles over te halen mee te gaan, plus nog nooit geweest, dat is altijd bonuspunten.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NeeHet is droog en dor. Ik ga er ook alleen maar heen nu omdat we een strandvakantie binnen europa zochten, en de canarische eilanden bizar duur waren voor November.
* schrapt Cyprus van de lijstquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NeeHet is droog en dor. Ik ga er ook alleen maar heen nu omdat we een strandvakantie binnen europa zochten, en de canarische eilanden bizar duur waren voor November.
Ja het weer is nog goed. Droog, zonnig en 22-26 graden verwacht ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En het is er dan nog redelijk lekker weer toch? Want dat was mijn reden om te gaan en fles over te halen mee te gaan, plus nog nooit geweest, dat is altijd bonuspunten.
die video's zijn inderdaad tof, lijkt me een belevenisquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
God, wat wil ik hier graag eens bij zijn
quote:
Memorabel moment.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:43 schreef Koen66 het volgende:
op Cyprus had ik mijn eerste lekke band
KSC meet op Cyprusquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja zou grappig zijn misschien even wat te drinken ergens, maar zo niet dan is het ook prima, maar wel gewoon leuk dat we daar dan dichterbij elkaar zijn dan hier.
Voor november meer dan goed.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het weer is nog goed. Droog, zonnig en 22-26 graden verwacht ik.
Dan kunnen we langzaam een kaart met plekken waar de KSC gemeet heeft gaan bijhoudenquote:
kwam door dat links rijden en stuur aan de verkeerde kant, had het nog niet lekker in m'n hoofd dat de auto links van me zat ipv rechts. Reed door de berm. pang > sssssssssssssssssquote:
Meze, dat is echt een enorme berg vleesquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Voor november meer dan goed.
Ik wil ook zo'n avond tapas eten, weet even niet meer hoe dat heet matze ofzo, dat ze je hele tafel volplempen.
zijn er sowieso meer bij Fogel geweestquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan kunnen we langzaam een kaart met plekken waar de KSC gemeet heeft gaan bijhoudenFles en Lies waren ook bij Fogel toch?
Oh shitquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kwam door dat links rijden en stuur aan de verkeerde kant, had het nog niet lekker in m'n hoofd dat de auto links van me zat ipv rechts. Reed door de berm. pang > sssssssssssssssss
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan kunnen we langzaam een kaart met plekken waar de KSC gemeet heeft gaan bijhoudenFles en Lies waren ook bij Fogel toch?
* zet Cyprus weer op de lijstquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meze, dat is echt een enorme berg vlees
was met een kennis van een vakantie daarvoor, band gewisseld, mondje dicht op de luchthaven met inleverenquote:
Oh vooral vlees? Ik vind vlees best lekker maar hoopte vooral op allemaal kleine lekkere bijgerechtjes enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meze, dat is echt een enorme berg vlees
Ja, Moskou sowieso. Maar die viering van Victory Day is zo spectaculairquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die video's zijn inderdaad tof, lijkt me een belevenis
Ik zou met bal gaan, ik heb wel eens gehoord dat die ook van een stukje vlees houdt.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* zet Cyprus weer op de lijst
ik was in St Petersburg op zo'n feestdagquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
God, wat wil ik hier graag eens bij zijn
Rusland heeft ook het mooiste volkslied ter wereldquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, Moskou sowieso. Maar die viering van Victory Day is zo spectaculair
Heb best wat fokkers gemeet in het buitenland.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:48 schreef Koen66 het volgende:
Drukste KSC meet in het buitenland was in Belgie
wordt sowieso echt echt weer eens tijd voor een meet.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb best wat fokkers gemeet in het buitenland.
Ligt er misschien aan waar je gaat, maar de traditionele in de dorpen zijn vooral vlees. En dan van die pure suikerdingen als desert. Die waar het glazuur bij van je tanden springtquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh vooral vlees? Ik vind vlees best lekker maar hoopte vooral op allemaal kleine lekkere bijgerechtjes enzo.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:51 schreef Koen66 het volgende:
er waren tijden dat ik vrijwel heel KSC wel eens IRL gemeet had. Da's lang geleden, van de huidige Foqueville bevolking nauwelijks iemand
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou met bal gaan, ik heb wel eens gehoord dat die ook van een stukje vlees houdt.
Begin maar vast te oefenen danquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Dan moet je binnen 0,003 seconde een stukje vlees aan je vork prikken anders is het weg.
Tofquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik was in St Petersburg op zo'n feestdag
Zal ook victory day geweest zijn gezien de datum van dat filmpje en de datum at ik er was.
Heel krachtig volksliedquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Rusland heeft ook het mooiste volkslied ter wereld
ik heb nog nooit een fokker bewust gemeetquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:51 schreef Koen66 het volgende:
er waren tijden dat ik vrijwel heel KSC wel eens IRL gemeet had. Da's lang geleden, van de huidige Foqueville bevolking nauwelijks iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |