SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brr mensenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen weer eens naar kantoor![]()
eoa teambuilding ietsZal mij benieuwen.
Ik naar Rotterdam.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen weer eens naar kantoor![]()
eoa teambuilding ietsZal mij benieuwen.
Mijn eerste vriendin zat ook zo onder de plak van haar knotsgekke moeder, die zag hoe het anders was bij ons thuis en die heeft na twee jaar zelf (met wat lichte aanmoediging van mij) de relatie met haar moeder verbroken.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik vond de vijf jaar die ik nu met haar heb gehad toch wel waardevol hoor
Klinkt ook gezellig.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik naar Rotterdam.
Krijg wss een camera in m'n Arie
Op die uitkomst had ik ook gehoopt. Sterker nog: mijn eigen moeder had precies zo'n zelfde destructieve relatie met haar moeder en die heeft daar vaak over gepraat met mijn vriendin. Maar het mocht allemaal niet baten.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendin zat ook zo onder de plak van haar knotsgekke moeder, die zag hoe het anders was bij ons thuis en die heeft na twee jaar zelf (met wat lichte aanmoediging van mij) de relatie met haar moeder verbroken.
Sisfran.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee
Toen ik 5 was ook al eens gehad.. Nu weer als ik het goed begrijp
Het verschil tussen ons gezin en dat van haar was zo extreem groot dat ze vrij snel tot mijn conclusie kwam.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op die uitkomst had ik ook gehoopt. Sterker nog: mijn eigen moeder had precies zo'n zelfde destructieve relatie met haar moeder en die heeft daar vaak over gepraat met mijn vriendin. Maar het mocht allemaal niet baten.
In haar familie hielden ze elkaar in een ijzeren wurggreep. Daar was ze zich heel goed van bewust. Maar losbreken durfde ze niet. Familie is echt heilig in Hongarije.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het verschil tussen ons gezin en dat van haar was zo extreem groot dat ze vrij snel tot mijn conclusie kwam.
nou dat wordt nog wat met Gergi en Gargamel dan.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Familie is echt heilig in Hongarije.
en wat heb je bij die gelegenheid voor jezelf voorspeld?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In haar familie hielden ze elkaar in een ijzeren wurggreep. Daar was ze zich heel goed van bewust. Maar losbreken durfde ze niet. Familie is echt heilig in Hongarije.
En nu woont ze in de buurt van mama, met een of andere lokale fabrieksarbeider en heeft ze zelf ook weer een kutbaantje. Precies wat haar moeder wilde. En precies wat ik heb voorspeld toen we uit elkaar gingen.
Gergi = Gargamelquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dat wordt nog wat met Gergi en Gargamel dan.
Dat is wel grappig, want toen Gergi mijn familie ontmoette voelde hij zelf ook dat ie daar perfect in past, in tegenstelling tot z'n eigen familie.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het verschil tussen ons gezin en dat van haar was zo extreem groot dat ze vrij snel tot mijn conclusie kwam.
Dat ik tot in de eeuwigheid amen alleen zou blijvenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat heb je bij die gelegenheid voor jezelf voorspeld?![]()
Coco Petalo dan of hoe noemen we die ouwequote:
Nja dat is wel een cultureel nadeel dan daar als het niet lekker zit, in het westen vliegen de kuikens toch wat verder van het nestje weg normaliter.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In haar familie hielden ze elkaar in een ijzeren wurggreep. Daar was ze zich heel goed van bewust. Maar losbreken durfde ze niet. Familie is echt heilig in Hongarije.
En nu woont ze in de buurt van mama, met een of andere lokale fabrieksarbeider en heeft ze zelf ook weer een kutbaantje. Precies wat haar moeder wilde. En precies wat ik heb voorspeld toen we uit elkaar gingen.
nicenice, en wanneer win ik eens de staatsloterij?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ik tot in de eeuwigheid amen alleen zou blijven
Dat schept misschien hoop maar goed jij zit ook op redelijk wat afstand van je familie en je moeder is er niet meer.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is wel grappig, want toen Gergi mijn familie ontmoette voelde hij zelf ook dat ie daar perfect in past, in tegenstelling tot z'n eigen familie.
Het was een hoop jaloezie. Mama kon het niet hebben dat wij een welvarend leven hadden en zij daar geen graantje van mee kon pikken. En dus moest het kapot.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nja dat is wel een cultureel nadeel dan daar als het niet lekker zit, in het westen vliegen de kuikens toch wat verder van het nestje weg normaliter.
Je hebt 50% kansquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nicenice, en wanneer win ik eens de staatsloterij?jij bent hier goed in zo te zien
ziekquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was een hoop jaloezie. Mama kon het niet hebben dat wij een welvarend leven hadden en zij daar geen graantje van mee kon pikken. En dus moest het kapot.
Rare vage gevoelens dit, de meeste mensen zijn juist blij als hun kinderen het goed doen, gelukkig zijn en welvarendheid voor zichzelf scheppen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het was een hoop jaloezie. Mama kon het niet hebben dat wij een welvarend leven hadden en zij daar geen graantje van mee kon pikken. En dus moest het kapot.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bizar, dat ouders niet gewoon blij kunnen zijn voor hun kindquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rare vage gevoelens dit, de meeste mensen zijn juist blij als hun kinderen het goed doen, gelukkig zijn en welvarendheid voor zichzelf scheppen.
Volslagen ziek inderdaad.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:50 schreef -Shii- het volgende:
[..]Als moeder zou je juist blij moeten zijn voor je kind dat die het beter heeft en gelukkig is. Zo erg dat soort ouders.
Ik zou persoonlijk echt breken met zulke ouders die een negatieve impact op m'n leven hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[..]
Volslagen ziek inderdaad.
Ja maar ook als schoonouders zo zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk echt breken met zulke ouders die een negatieve impact op m'n leven hebben.
precies de reden dat mn pa brak met zijn familie.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk echt breken met zulke ouders die een negatieve impact op m'n leven hebben.
Ja, maar wij zijn zo anders opgevoed. Wat US al zei: wij worden vanaf onze kinderjaren opgevoed om onafhankelijk te zijn en ons al individu te ontwikkelen. Dat is daar helaas heel anders.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar goed ik kan/ga dat niet voor m'n partner bepalen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar ook als schoonouders zo zijn.
Ik dus wel als ik er ook last van heb.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar goed ik kan/ga dat niet voor m'n partner bepalen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)Bk1bJFTacDqqOcYdCxP8
Waarom krijg jij meerquote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:10 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk ik krijg gewoon nog 2 maanden premie terug van de ZLM goden
Dus ik betaal dit jaar slechts 8 maanden verzekeringen
Gvdquote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
Belt er net een monteur voor de intercom aan. 'ja ik had al 4x aangebeld'
Joh als ie 't niet doet beste man
Dat zal ook wel schelen ja, ik alleen autoquote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat ik al mijn verzekeringen bij de goden heb zitten
Niet het scherpste mes in de la..quote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:11 schreef FranticDJ het volgende:
Belt er net een monteur voor de intercom aan. 'ja ik had al 4x aangebeld'
Joh als ie 't niet doet beste man
mja ik heb al praktisch de hoogste kortingstrede geloof ikquote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zal ook wel schelen ja, ik alleen auto
Al heb ik de afgelopen jaren al wel meer dan een paar maandjes premie van ze gekregen
Die had ik ook maar moest even een paar stapjes omlaag doen helaasquote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik heb al praktisch de hoogste kortingstrede geloof ik
Eigenlijk maar een matig klein schuitje hequote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.lego.com/en-us/product/lego-titanic-10294
wow
135cm, zou niet weten waar ik 'm moest latenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk maar een matig klein schuitje he
[ afbeelding ]
Bijna 10k stukjesquote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
wow
blauwe hap-ishquote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:31 schreef Ama het volgende:
Oke we hadden zelfgemaakte bami en zelfgemaakte saté erbij. En een eitje en kroepoek natuurlijk.
Beetje jammer weerquote:
Lekker!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:31 schreef Ama het volgende:
Oke we hadden zelfgemaakte bami en zelfgemaakte saté erbij. En een eitje en kroepoek natuurlijk.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
wow
Lijkt me wel leuk om te bouwen, is alleen nogal veel geld en waar moet je dat ding kwijt als die klaar isquote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
wow
De Saturnus-raket is wat dat betreft handiger.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om te bouwen, is alleen nogal veel geld en waar moet je dat ding kwijt als die klaar is
Die staat hier gewoon rechtopquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
De Saturnus-raket is wat dat betreft handiger.
Lijkt me vooral saai om te bouwen. Eerst HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel rood, dan HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel zwart dan HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel wit en dan is het klaar.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me wel leuk om te bouwen, is alleen nogal veel geld en waar moet je dat ding kwijt als die klaar is
dat laatste is ook wat me tegen zou houdenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
mooi, maar toch hmm...quote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:21 schreef FranticDJ het volgende:
wow
Tegenwoordig zijn ze daar wel wat creatiever in met bouwen. De Saturnus lijkt ook gewoon een simpele witte raket maar die was verrassend leuk om te bouwenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me vooral saai om te bouwen. Eerst HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel rood, dan HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel zwart dan HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel wit en dan is het klaar.
Bij mij vooral de prijsquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat laatste is ook wat me tegen zou houden
lijkt mij niet dat dat zo is, de binnenkant is veel technic als ik het zo zagquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me vooral saai om te bouwen. Eerst HEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel rood, dan HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel zwart dan HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL veel wit en dan is het klaar.
gewoon, eettafelquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even die plaatjes op de site bekeken. Maar die Titanic hoe dat aan de binnenkant gedaan is dat lijkt wel miniscalequote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn ze daar wel wat creatiever in met bouwen. De Saturnus lijkt ook gewoon een simpele witte raket maar die was verrassend leuk om te bouwen
duurste set tot nu toe voor mij was de millennium falcon met +/-600 euro (flink wat korting gespaard).quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:12 schreef Recce het volgende:
Ik vond de emmerwielgraafmachine wel de limiet eigenlijk. Die was iets van 170 euro.
ja maar dat was maar een heel klein gemankeerd stiefbroertje van een echte. Daar moet je eigenlijk 5 sets van kopen om een echte te bouwen. En die wordt dan ook weer drie meter lang of zoquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:12 schreef Recce het volgende:
Ik vond de emmerwielgraafmachine wel de limiet eigenlijk. Die was iets van 170 euro.
Ze hebben laatste de T2 uitgebrachtquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even die plaatjes op de site bekeken. Maar die Titanic hoe dat aan de binnenkant gedaan is dat lijkt wel miniscaleDan kun je veel beter een normaal motorjacht pakken en dat mooi uitwerken met een interieur en zo. Of een camper. Punt is dan alleen dat het qua kostenplaatje wel richting de 300-400 gaat en geen motorjacht of camper is iconisch genoeg daarvoor. Misschien kunnen ze de VW T1 camperbus nogeens uitbrengen in een schaal groter dan die van 60 euro van een paar jaar geleden.
Mijn duurste was denk ik de Downtown Diner of de Mustangquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:12 schreef Recce het volgende:
Ik denk dat je wel iets meer dan 5 sets nodig hebt voor een echte!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dat was maar een heel klein gemankeerd stiefbroertje van een echte. Daar moet je eigenlijk 5 sets van kopen om een echte te bouwen. En die wordt dan ook weer drie meter lang of zo
Ja zelfde schaal als die T1 alleen drie keer zo duur WTFquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben laatste de T2 uitgebrachthttps://www.lego.com/nl-nl/product/volkswagen-t2-camper-van-10279
Hallo mevrouw liefbaarquote:
Ja geen idee, volkswagen meuk boeit me niet zoquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zelfde schaal als die T1 alleen drie keer zo duur WTF
Ik wil dit.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:00 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Slechts ¤629,99. Wel 9090 blokjes!
Nee mij ook niet. Al zijn die klapstoeltjes wel geinig.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja geen idee, volkswagen meuk boeit me niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |