SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Brr mensenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen weer eens naar kantoor![]()
eoa teambuilding ietsZal mij benieuwen.
Ik naar Rotterdam.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:33 schreef Dr_Flash het volgende:
morgen weer eens naar kantoor![]()
eoa teambuilding ietsZal mij benieuwen.
Mijn eerste vriendin zat ook zo onder de plak van haar knotsgekke moeder, die zag hoe het anders was bij ons thuis en die heeft na twee jaar zelf (met wat lichte aanmoediging van mij) de relatie met haar moeder verbroken.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik vond de vijf jaar die ik nu met haar heb gehad toch wel waardevol hoor
Klinkt ook gezellig.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik naar Rotterdam.
Krijg wss een camera in m'n Arie
Op die uitkomst had ik ook gehoopt. Sterker nog: mijn eigen moeder had precies zo'n zelfde destructieve relatie met haar moeder en die heeft daar vaak over gepraat met mijn vriendin. Maar het mocht allemaal niet baten.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste vriendin zat ook zo onder de plak van haar knotsgekke moeder, die zag hoe het anders was bij ons thuis en die heeft na twee jaar zelf (met wat lichte aanmoediging van mij) de relatie met haar moeder verbroken.
Sisfran.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee
Toen ik 5 was ook al eens gehad.. Nu weer als ik het goed begrijp
Het verschil tussen ons gezin en dat van haar was zo extreem groot dat ze vrij snel tot mijn conclusie kwam.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op die uitkomst had ik ook gehoopt. Sterker nog: mijn eigen moeder had precies zo'n zelfde destructieve relatie met haar moeder en die heeft daar vaak over gepraat met mijn vriendin. Maar het mocht allemaal niet baten.
In haar familie hielden ze elkaar in een ijzeren wurggreep. Daar was ze zich heel goed van bewust. Maar losbreken durfde ze niet. Familie is echt heilig in Hongarije.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het verschil tussen ons gezin en dat van haar was zo extreem groot dat ze vrij snel tot mijn conclusie kwam.
nou dat wordt nog wat met Gergi en Gargamel dan.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Familie is echt heilig in Hongarije.
en wat heb je bij die gelegenheid voor jezelf voorspeld?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In haar familie hielden ze elkaar in een ijzeren wurggreep. Daar was ze zich heel goed van bewust. Maar losbreken durfde ze niet. Familie is echt heilig in Hongarije.
En nu woont ze in de buurt van mama, met een of andere lokale fabrieksarbeider en heeft ze zelf ook weer een kutbaantje. Precies wat haar moeder wilde. En precies wat ik heb voorspeld toen we uit elkaar gingen.
Gergi = Gargamelquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou dat wordt nog wat met Gergi en Gargamel dan.
Dat is wel grappig, want toen Gergi mijn familie ontmoette voelde hij zelf ook dat ie daar perfect in past, in tegenstelling tot z'n eigen familie.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het verschil tussen ons gezin en dat van haar was zo extreem groot dat ze vrij snel tot mijn conclusie kwam.
Dat ik tot in de eeuwigheid amen alleen zou blijvenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en wat heb je bij die gelegenheid voor jezelf voorspeld?![]()
Coco Petalo dan of hoe noemen we die ouwequote:
Nja dat is wel een cultureel nadeel dan daar als het niet lekker zit, in het westen vliegen de kuikens toch wat verder van het nestje weg normaliter.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In haar familie hielden ze elkaar in een ijzeren wurggreep. Daar was ze zich heel goed van bewust. Maar losbreken durfde ze niet. Familie is echt heilig in Hongarije.
En nu woont ze in de buurt van mama, met een of andere lokale fabrieksarbeider en heeft ze zelf ook weer een kutbaantje. Precies wat haar moeder wilde. En precies wat ik heb voorspeld toen we uit elkaar gingen.
nicenice, en wanneer win ik eens de staatsloterij?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 16:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ik tot in de eeuwigheid amen alleen zou blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |