Nee Scheidsrechter Inside , half uur lullen over een buitenspelgoal of een handsbal.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:54 schreef R-woud93 het volgende:
Oh het gaat over voetbal, dan ga ik weer wat anders doen
Als ik wil slapen ga ik wel in bed liggenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee Scheidsrechter Inside , half uur lullen over een buitenspelgoal of een handsbal.
He meissie xoxoquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
Toch blijf ik genieten van VI. Even ontspannen na alle stress van nu.
Hallo mannen x
Welke stress?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
Toch blijf ik genieten van VI. Even ontspannen na alle stress van nu.
Hallo mannen x
Daar heeft hij geen tijd voorquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:03 schreef Bolasie het volgende:
Danjuma laat het juist tegen de grote tegenstanders zien, Johan.
Nou, ik ga jullie niet vervelen met mijn sores hoor. Vind het veel te fijn om hier ff lekker met jullie te praten xquote:
Gelukkig vinden Johan en René dat ook. Die Driessen wordt ook op zijn plek gezet gelukkig.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:07 schreef Haags het volgende:
Ze maken van een mug een olifant.
Voor die tien man die gingen fluiten, tyf op joh. Laat gaan man.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik ga jullie niet vervelen met mijn sores hoor. Vind het veel te fijn om hier ff lekker met jullie te praten x
Ach[quote]quote:
Op vrijdag 15 oktober 2021 21:09 schreef 3rr0r het volgende:
Gofffer, waar is mijn Schmidt-bash genot Johan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:32 schreef Drxx het volgende:
Zullen ze Ihattaren bashen of is het toch allemaal de schuld van Schmidt?
Ik blame sws Schmidt.
De hel op aardequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Niks
Maandag Boskamp en Chris Woerts
Dan moet je wel kijken
k zit te kijken. Heerlijk.quote:
Wellicht is de bitcoin dan alweer gecrashtquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 21:46 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Niks
Maandag Boskamp en Chris Woerts
Dan moet je wel kijken
Walgelijke vent ben je ook.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker met je tong z'n oortje uitlebberen.
Het is alweer een tijdje geleden he?quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker met je tong z'n oortje uitlebberen.
Jaartje of 15.quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is alweer een tijdje geleden he?
Op1 ?quote:Op maandag 18 oktober 2021 20:31 schreef Zipportal het volgende:
Ajacied in die rolstoel zit er ook weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |