Die OPquote:
Toen werd er nog echte muziek gemaaktquote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die OP
(moest ik ook direct aan denken)
FTFYquote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Toen werd er nog (sl)echte muziek gemaakt
Er wordt nu nog steeds slechte muziek gemaakt.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:46 schreef rival het volgende:
[..]
Kan je mij hier meer informatie over geven?
Ik heb dat niet zo meegekregen van huis uit, maar als ik pijn heb die te fiksen is met een onschuldig paracetamolletje, ga ik dat niet laten..quote:Op woensdag 6 oktober 2021 21:53 schreef Tegan het volgende: [..] [..] [..] Het is hier dus inderdaad gelukkig nog niet zo heftig dat ik zware medicatie overweeg. Maar ik heb wel regelmatig zware hoofdpijn
. Ik ben ook wel opgegroeid met zo min mogelijk medicijnen nemen dus dat leer je ook niet snel af, die gedachte.
Hey pssssstquote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:53 schreef Sounddragon het volgende:
ik kreeg een shitload aan diclofenac en oxycodon mee, wilde ik niet, maar ik kreeg ze alsnog mee, en alle doosjes staan nog steeds ongeopend in de kast thuis.
veiligheidscursussen zijn altijd saai.quote:
Stamt dit af uit de tijd dat ik nog een spermacel was?quote:
Ben jij zo jong?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stamt dit af uit de tijd dat ik nog een spermacel was?
Weekend gaan vieren.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:39 schreef Senn88 het volgende:
Heb het werk voor de rest van de dag en morgen al afdan maar samenvatting maken van de lesstof
1999.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stamt dit af uit de tijd dat ik nog een spermacel was?
Tata? Shell? Kreeg je ook de fiets en trappenloop cursus?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veiligheidscursussen zijn altijd saai.
Net ook nog gehad.
Moet je een gang doorlopen met allemaal posters
watte?quote:
Traploopcursus heb ik alleen bij Sabic in Belgie gehad volgens mij, maar overal hebben ze weer een nieuw filmpje en instructiequote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tata? Shell? Kreeg je ook de fiets en trappenloop cursus?
bijna hetzelfdequote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toen luisterde je nog naar Kinderen voor Kinderen
Precies en speelde ik met Barbiesquote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Toen luisterde je nog naar Kinderen voor Kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |