Ik zal een extra glas meenemenquote:

Dan maar rauw naar binnen lepelenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:07 schreef Senn88 het volgende:
Mijn ei wil maar niet stollen in mijn shashuka en ik begin hangry te worden

Daarna een week aan de schijt van de salmonella. Val je wel van af.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 16:27 schreef TaMieke het volgende:
Van die mensen die een rauw ei in een shake doen![]()

Mijn buurman ligt nu met salmonella in t ziekenhuis op de icquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Daarna een week aan de schijt van de salmonella. Val je wel van af.

Voetbal?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:00 schreef Tegan het volgende:
Frietje stoofvlees en voetbal. Prima vrijdagavond!

Ze liepen net de verkeerde kant opquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:04 schreef Tegan het volgende:
Niets mis met een groepje gespierde mannen zien rennen toch?

Die eerste twee kunnen gewoon tegelijk met voetbal kijkenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:05 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Slapen? Vingeren? De wc schoonmaken.

Geen hutspot?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:00 schreef Tegan het volgende:
Frietje stoofvlees en voetbal. Prima vrijdagavond!

Die eerste 2 lijken me wel lastig te combineren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die eerste twee kunnen gewoon tegelijk met voetbal kijken.

Oh?quote:

Dat was gisteren. Vier uur stoven is teveel werk voor één portie stoofvlees. Dit weekend nog hutspotkliekjesquote:

Na dat tweede volgt een dutje toch? En de gespierde mannen zijn dan de aanleiding.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die eerste 2 lijken me wel lastig te combineren.
Die derde ook trouwens

Dus ik had weer kunnen langs komen ipv in de file staanquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 21:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Vier uur stoven is teveel werk voor één portie stoofvlees. Dit weekend nog hutspotkliekjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |