* high fivequote:Op maandag 11 oktober 2021 15:11 schreef gianni61 het volgende:
Ik niet, maar goed, daarom heb ik geld
Hey, ik mag nog ¤1000,- terugbetalen aan de BD, datenquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik niet, maar goed, daarom heb ik geld
Is er iets waar je wel tevreden over bent?quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:10 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Kwalitieten, als ik het daarvan moet hebben mag ik ze eerst wel laten opsnoeren
Waarom hij wel?quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:19 schreef Debsterr het volgende:
Hey, ik mag nog ¤1000,- terugbetalen aan de BD, daten?
Alle beetjes helpen hoor, kieskeurigheid is nu niet aan de orde.quote:
Dan pas ik. Ik kan het niet hebben als de ander zich nog sletteriger gedraagt dan ik.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:22 schreef Debsterr het volgende:
Alle beetjes helpen hoor, kieskeurigheid is nu niet aan de orde.
Ik vermoed dat KM het hier niet mee eens is.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hey, ik mag nog ¤1000,- terugbetalen aan de BD, daten?
Dat heb ik ook nog wel op voorraad.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:24 schreef Tegan het volgende:
Ik betaal mijn eigen BD wel. Doe mij maar liefde.
Ik klaag altijd wel lekker weg.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:20 schreef rival het volgende:
[..]
Is er iets waar je wel tevreden over bent?
Je bent kei leukquote:
Geld én liefde. Dat kan haast niet kloppen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat KM het hier niet mee eens is.
[..]
Dat heb ik ook nog wel op voorraad.
denk ik.
Kwalitieten?quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gooi 'm er maar even in: tetten.
Ik snap sowieso niet hoe Senn nog vrijgezel is.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je bent kei leuk
Goed met beestjes
Goed in je werk.
Altijd wel iets te vertellen. Gezellig
En je hebt een schoon huis
Wat wil je nog meer?
quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:38 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe Senn nog vrijgezel is.
Ik compenseer dit met mijn uiterlijk en mijn gebrek aan social skillsquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Geld én liefde. Dat kan haast niet kloppen.
Of die keer dat je je flesje water niet meer open kreeg omdat je dronken was en hier hulp kwam vragenquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]Ze hebben hier gelezen dat ik afstandsbediening van de tv een maand op mijn balkon had liggen in hartje winter. Die mannen hier zijn gek op elektrische dingen dus iedereen heeft mij een red flag gegeven
hoe heb je in die maand gezapt?quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]Ze hebben hier gelezen dat ik afstandsbediening van de tv een maand op mijn balkon had liggen in hartje winter. Die mannen hier zijn gek op elektrische dingen dus iedereen heeft mij een red flag gegeven
Die was wel mooi jaquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:40 schreef Senn88 het volgende:
Weet niet wat ik erger vind, dat ik dat heb gedaan of dat ik het niet eens meer weet.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Of die keer dat je je flesje water niet meer open kreeg omdat je dronken was en hier hulp kwam vragen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |