goed punt.quote:Op maandag 11 oktober 2021 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met 3x modaal salaris is dat niks op jaarbasis natuurlijk.
quote:Op maandag 11 oktober 2021 13:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met 3x modaal salaris is dat niks op jaarbasis natuurlijk.
Pft, middenmoter...quote:
Brb, ff solliciteren op de vacature voor algemeen directeur hier.quote:Op maandag 11 oktober 2021 14:52 schreef Tegan het volgende:
Als ik een man vind die vijf keer modaal verdiend dan verdien ik wel gemiddeld drie keer modaal.
makkelijk toch. Gewoon trophy wife wordenquote:Op maandag 11 oktober 2021 14:52 schreef Tegan het volgende:
Als ik een man vind die vijf keer modaal verdiend dan verdien ik wel gemiddeld drie keer modaal.
Een trophy wife maakt 10k verlies per jaar in een eigen ondernemingquote:Op maandag 11 oktober 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
makkelijk toch. Gewoon trophy wife worden
Wij hebben andere kwaliteitenquote:Op maandag 11 oktober 2021 14:59 schreef Senn88 het volgende:
Ben al blij dat ik bijna modaal verdien
Even een afspraak plannen voor fillers en botoxquote:Op maandag 11 oktober 2021 14:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
makkelijk toch. Gewoon trophy wife worden
Zekerquote:
Ik ben anders regelmatig onder de indruk over hoe schoon jouw huis is.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mijn chaotische levensstijl en OCD is nog door niemand hier opgemerkt als kwaliteit
ach, wat is 10k als je onderhouden wordt door een ander..quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een trophy wife maakt 10k verlies per jaar in een eigen onderneming.
Ik gooi 'm er maar even in: tetten.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:04 schreef Senn88 het volgende:
Mijn chaotische levensstijl en OCD is nog door niemand hier opgemerkt als kwaliteit
Met geen brief bedoel ik letterlijk geen opdracht om aangifte te doen hequote:Op maandag 11 oktober 2021 11:06 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Precies dit. Ik ben bezwaar behandelaar geweest bij IB. Brief of niet is geen reden en daar worden boetes niet voor gematigd
quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben anders regelmatig onder de indruk over hoe schoon jouw huis is.
Ja die brief is de uitnodiging tot het doen van aangifte daar had ik het ook overquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Met geen brief bedoel ik letterlijk geen opdracht om aangifte te doen he. Niet dat ik vertrouw op de post.
Kwalitieten, als ik het daarvan moet hebben mag ik ze eerst wel laten opsnoerenquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik gooi 'm er maar even in: tetten.
Als we de verhalen mogen geloven.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben anders regelmatig onder de indruk over hoe schoon jouw huis is.
Ik niet, maar goed, daarom heb ik geldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |