quote:First Round - Best of three sets
Second Round - Best of five sets
Quarter-Finals - Best of five sets
Semi-Final - Best of seven sets
Final – Best of nine sets
- All sets are the best of five legs.
- All legs will be double start and double finish, meaning players must first hit a double before they can begin scoring in each leg. The bullseye will count as double 25.
- There will be no tie-break in any match; the deciding set would end 3-2, with the fifth leg being the deciding leg.
Maar het schroeit vaak niet.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 23:32 schreef Kopiko het volgende:
Als het schroeit, dan schroeit het goed.
Dit is dus absoluut niet waarquote:Op woensdag 6 oktober 2021 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:tagliano is nu vieswoest. Ban gehad door die minkukel vanwege dit plaatje twee jaar geleden.
Zo kreeg ik er ook 2. En toen nog een 3e. Ondanks dat ziekenhuis zei dat die kans 'nihil' was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 22:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
UWVOmdat wij niet zwanger kunnen raken natuurlijk. Heb je niet voor het uitzoeken ouwe reus. Stukje ziekenhuis genot.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo kreeg ik er ook 2. En toen nog een 3e.
Heb niks meer in huis, vergetenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens keuze uit Heineken, Leffe Blond en Brand Weizen, alle 0,0. Het komt wel goed vanavond
En anders komt er nog wel wat water uit de kraan tochquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:44 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb niks meer in huis, vergeten
heb nu blikjes cola van plus merk
Jawel maar water is voor eendjesquote:Op donderdag 7 oktober 2021 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders komt er nog wel wat water uit de kraan toch
Hier: keuze uit Hertog Jan.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens keuze uit Heineken, Leffe Blond en Brand Weizen, alle 0,0. Het komt wel goed vanavond
Sta jij ook al klaar met je QR-code dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:07 schreef Nober het volgende:
Noppert had de berichtjes al klaar voor moddervette Arjan.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga frikjes in de pan douwen @:kopiko
Ik ben puur.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sta jij ook al klaar met je QR-code dan?
quote:
En dat al na een paar legs. Dit wordt nooit wat met die gasten.quote:
Nee dan dat buitenechtelijke sproetenkind dat al walgt van een zoenquote:
van zijn reethaar een hanekam maken zekerquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Misschien moet MVG ook maar een haartransplantatie overwegen.
:")quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:34 schreef LordVoldermort het volgende:
Nu gooit dooie Fries weer stukken minder. Altijd tegen mvg
Liever Noppert door dan Whitequote:
nee dit is één van de spaarzame incidenten.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:40 schreef wimderon het volgende:
Is dit de definitieve doorbraak van Iejen Wit als tv-speler, als grotemannenlek-killer?
Hij deed net ook juichen na een 180'er. Dit is een nieuwe Ian.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:40 schreef wimderon het volgende:
Is dit de definitieve doorbraak van Iejen Wit als tv-speler, als grotemannenlek-killer?
lekker man, hoeveelste vandaag?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
even een nieuwe glazen rakker pakken
Zijn de snacks al op temperatuurquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
even een nieuwe glazen rakker pakken
af en toe puntje pakken, met mate uiteraardquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik merk naar mate ik ouder word dat alcohol mij steeds meer tegen gaat staan. Ik voel meer drang naar drugsgebruik.
Ik heb laatst voor het eerst xtc gebruikt, echt heel erg leuk. Maar dan kan je ook niet elk weekend doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
af en toe puntje pakken, met mate uiteraard
Tweede pas.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:42 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
lekker man, hoeveelste vandaag?
nooit gehad. Pillen moet ik niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb laatst voor het eerst xtc gebruikt, echt heel erg leuk. Maar dan kan je ook niet elk weekend doen.
nee deze maand drink ik alleen 0,0.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja dan ben je toch niet lekker licht in je hoofd?
Flash zit aan de 0.0 vanavondquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:58 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ja dan ben je toch niet lekker licht in je hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |