quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur. Gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand, Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana, Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen, Welmoed Sijtsma & Jort Kelder, Paul de Leeuw & Astrid Joosten.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Hugo Logtenberg & Sophie Hilbrand (BNNVARA)
• Dinsdag: Tijs van den Brink & Giovanca Ostiana (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel & Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Jort Kelder (WNL)
• Vrijdag: Paul de Leeuw & Astrid Joosten (BNNVARA)
https://op1npo.nl/vanavond
https://twitter.com/op1npo
Straks krijgen we ook een Influenza-Lockdown...quote:
Ja, ik had goddomme de ultieme bazen-TT gereed met een shout out naar Sven Kockelmann en een sneer naar Knevel en Van den Brink.quote:
Tijd voor een warmtepomp.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:34 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga ¤1750 meer betalen als mijn contract afloopt.
Met 10.000 kWh verbruik moet je denk ik meer zonnepanelen aanleggen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:34 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga ¤1750 meer betalen als mijn contract afloopt.
Af en toe de airco's op verwarmen sinds deze maandquote:
Nog niet...het is hier nog 20 graden. Ik denk dat aankomend weekend de kachel voor het eerst aan gaat.quote:
Dat is een work in progress, maar als ik mazzel heb ben ik ergens halverwege volgend jaar aan de beurt gok ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 10.000 kWh verbruik moet je denk ik meer zonnepanelen aanleggen.
Gruwelijk koudquote:
21,5 graden hier.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nog niet...het is hier nog 20 graden. Ik denk dat aankomend weekend de kachel voor het eerst aan gaat.
Jah maar het kan ook zijn dat m'n 50" plasmascherm de ruimte opwarmt.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder verwarming?
Dat doe je netjes
Mijn opa had twee truien aan en zette de verwarming op 12.quote:
400W straalkacheltje genotquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:40 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Jah maar het kan ook zijn dat m'n 50" plasmascherm de ruimte opwarmt.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:40 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn opa had twee truien aan en zette de verwarming op 12.
Als je de kachel uitzet in de winter welquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]Zo koud wordt het bij mij nooit... had hij een raam open ofzo?
Ik vraag me inderdaad af of het niet goedkoper is om te verwarmen met een elektrisch kacheltje.quote:
1kWh gasenergie is veel goedkoper 1kWh elektrische energie.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik vraag inderdaad af of het niet goedkoper is om te verwarmen met een elektrisch kacheltje.
Niet zo griepen, @Bocaj .quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:16 schreef Bocaj het volgende:
Straks krijgen we ook een Influenza-Lockdown...
En waarom niet? Ze hebben het ook geflikt met Cojona!
We doen het voor de zorg! Toch? @:svann
We hebben die 400 miljard aan gasbaten verjubeld. De Noren hebben dat handiger aangepakt.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Als we nou iets van die ¤417 miljard hadden geïnvesteerd in groene stroom + waterstofproductie dan had Putin ons niet bij de ballen. Maarja, de uitkeringen moesten lekker hoog zijn, foetsie gasbaten
Ja, in najaar & voorjaar zou dat best kunnen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:45 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad af of het niet goedkoper is om te verwarmen met een elektrisch kacheltje.
Dat is wel een oude koe hoor, uit de jaren zeventig helemaal.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Als we nou iets van die ¤417 miljard hadden geïnvesteerd in groene stroom + waterstofproductie dan had Putin ons niet bij de ballen. Maarja, de uitkeringen moesten lekker hoog zijn, foetsie gasbaten
Jesse Klaver was net te gast bij Jinek.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Waar is Groenlinks met de duiding van de gasprijzen eigenlijk.
Jesse zit bij Jinek op dit momentquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:50 schreef monkyyy het volgende:
Waar is Groenlinks met de duiding van de gasprijzen eigenlijk.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Jesse Klaver was net te gast bij Jinek.
Zo even terug kijkenquote:
Dan moet je wel voor kernenergie gaan, anders blijft het dweilen met de kraan open.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Onafhankelijk worden van de grillen van Poetin is het argument voor de energietransitie.
Als ze u eens opschoten met kernfusie, dat is schoon.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:53 schreef Ronald het volgende:
Dan moet je wel voor kernenergie gaan, anders blijft het dweilen met de kraan open.
Volstrekte onzinquote:Op donderdag 7 oktober 2021 22:53 schreef Ronald het volgende:
[..]
Dan moet je wel voor kernenergie gaan, anders blijft het dweilen met de kraan open.
Mooi op tijd voor het voetbal en Op1.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Morgen weer de hele dag werken, ben pas na negen uur thuis ben ik bang
Oh leuk voetbal, iets om naar uit te kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi op tijd voor het voetbal en Op1.
jammer dat weksigod afwezig is iddquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:22 schreef superniger het volgende:
Niks over Youssef T.?
De neef van Reduan Taghi?
Ik was pas na 10en thuis, grootste deel van voetbal gemist. Wat jammer nouquote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi op tijd voor het voetbal en Op1.
Ook nix over het npo diversiteit quotem?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:22 schreef superniger het volgende:
Niks over Youssef T.?
De neef van Reduan Taghi?
Divi bokaal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 22:29 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ook nix over het npo diversiteit quotem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |