Gas prijs gaat per m3 en benzine per liter.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:41 schreef Rekkie het volgende:
Gasprijzen = bezineprijzen, wel zo eerlijk.
Kun je keuze maken, word ik warm in huis of in de auto....
Nee joh.... werkelijk?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:45 schreef spierbal het volgende:
[..]
Gas prijs gaat per m3 en benzine per liter.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:01 schreef datismijnmening het volgende:
De gasprijs bestaat voor 60% uit belastingen dus bedank Rutte maar.
Nope, alle miljarden die weggeflikkerd worden in Europa, daar kunnen ze half Rusland van kopen aan gas..quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:36 schreef Bocaj het volgende:
Ik ben bang dat mijn kachel niet hoger wordt dan 18 graden!
Voor mijzelf is dat ook de 'SweetSpot'.
18 graden met trui is prima.
Klacht: Putin heeft Europa in zijn zak!
https://www.telegraaf.nl/(...)haag-om-energiedrama (Video op de site)
TS weet niet wat-ie wil.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:36 schreef Bocaj het volgende:
Ik ben bang dat mijn kachel niet hoger wordt dan 18 graden!
Voor mijzelf is dat ook de 'SweetSpot'.
18 graden met trui is prima.
Je doelt op besparing van je huis met elektriciteit warm stoken i.t.t. met gas?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:45 schreef Sfancta het volgende:
Niet met je split unit de toko verwarmen![]()
Die 1500 piek wat ding kost heb ik volgend jaar al eruit. En in de zomer lekker koel.
Sowiesoquote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:14 schreef wuuht het volgende:
[..]
Je doelt op besparing van je huis met elektriciteit warm stoken i.t.t. met gas?
Haha, ja...quote:
Als je je huis fatsoenlijk geisoleerd hebt, dan zijn het vooral de vaste kosten die de hoogte van je gasrekening bepalen. En dan is het al snel rendabel om de gasaansluiting er uit te gooien.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:14 schreef wuuht het volgende:
[..]
Je doelt op besparing van je huis met elektriciteit warm stoken i.t.t. met gas?
Volgens mij is het levensonderhoud in Duitsland een stuk goedkoper dan hier.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:52 schreef Bocaj het volgende:
Weet je wat het ook is?
Sommige mensen klagen dat iets (bijvoorbeeld benzineprijs) zo hoog is in Nederland t.o.v. bijvoorbeeld Duitsland...
Maar het kan ook heel goed zijn dat zij meer betalen voor iets anders dan wij in Nederland...
Je kunt het ook relativeren natuurlijk... (Maar misschien is het ook wel een wijze om je op die manier weer goed te voelen...)
Maar kut blijft het wel...
Bedank je Rutte dan ook even voor de (net geen) 50 euro korting die je maandelijks op energie krijgt?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:01 schreef datismijnmening het volgende:
De gasprijs bestaat voor 60% uit belastingen dus bedank Rutte maar.
Zeker in het weekend zou dat een optie kunnen zijn... 'Bed Zondag' is tempting!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:01 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
Ik zeg; langer in bed blijven en meer drank!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |