abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201662691
.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201662735
Anyways, de trein dus. Ik vind het zo heerlijk. Niet opletten, geen file, niet de dystopische gevoelens bij 10 banen A2 ;( Ik heb de hele coronatijd getreind, dat verliep zonder problemen. Ik vind het wel jammer dat het niet meer rustig is in de trein :P
  woensdag 6 oktober 2021 @ 20:00:35 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_201662776
Waarom heb je m niet in de reeks geopend?
disclaimer
  woensdag 6 oktober 2021 @ 20:01:35 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_201662791
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:19 schreef Vaiana het volgende: Oh jongens, wat doet op kantoor werken me goed zeg. O+ Ik vind mijn werk(dagen) instant zoveel leuker. Ik fiets naar het station, op mijn fiets die ik nieuw gekregen heb toen ik 11 werd. :+ Onbreekbaar die Batavus, fietst nog steeds heerlijk. Zit me wel adhv douche-eendjes post af te vragen tot hoeveel weken zwangerschap je comfortabel fietst, en hoe ik dan (tegen de tijd dat ik zwanger ben) op kantoor kom als ik nog geen verlof heb. :D Zien we dan wel weer.
Ik heb altijd tot op de dag van de bevalling gewoon gefietst hoor. ;)
disclaimer
pi_201662807
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:00 schreef SQ het volgende:
Waarom heb je m niet in de reeks geopend?
Oh, sorry, het liep blijkbaar niet helemaal goed 8)7
pi_201663231
Ik heb het fietsen met tweeling in de buik en dreumes voorop ook tot 28 weken gered. Daarna paste het ècht niet meer (en gingen we gelukkig verhuizen waardoor ik niet meer tussen het oude en nieuwe huis heen en weer hoefde te fietsen). Bij de eerste heb ik ook nog naar m’n laatste controle bij de VK gefietst, met 40 weken.

Ik vond treinen tijdens m’n studie wel heel relaxt overigens, even rustig wakker worden, nog wat dingen voor tentamens doorlezen, wegdromen… Al ben ik ook wel eens s ochtends vroeg in een trein gestapt die op het rangeerterrein stopte…

Terug naar huis in de drukte vond ik overigens minder relaxt, maar meestal kon ik de spits vermijden. Maar nadat mijn OV-jaarkaart af liep ben ik praktisch niet meer met de trein geweest, veel te duur.
pi_201663316
Ik hou van de trein maar gebruik het ov eigenlijk nooit meer. Voor mijn werk niet nodig en voor een dagje uit vind ik het erg duur.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 20:33:19 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_201663389
Voordat ik überhaupt bij een treinstation ben, had ik allang met de auto op de bestemming kunnen zijn. Ongeveer. Meestal.
KuikenGuppy
pi_201663503
Ik trein voor werk eerste klas, dat vind ik immer een genot.
Sindsdien voel ik me wel echt een pauper als ik eens privé in een trein zit en het weer met tweede klas moet doen :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_201663599
Ik trein ook eerste klas, heerlijk. Lege coupes, terwijl 2e klas echt alweer vol zit tegenwoordig.
En als ik met B naar bijvoorbeeld Ajax ga, gaan we ook met de trein, ook eerste klas, leve meereiskorting.
pi_201663909
Ik ben een ‘dit is een stiltecoupé, hoor!’-treinreiziger. Wel tweede klas van de baas, maar als ik ver moet dan wel eerste klas. Zalig. Laatst ging ik helemaal naar Leeuwarden, op zondagochtend eersteklas. Helemaal niemand. O+
pi_201665222
@Burdie ik had er niet bij stilgestaan dat externen niet zo’n fancy NS-abo krijgen ):O. Het is idd zo fijn, eerste klas reizen O+. Sinds vorig jaar mogen we er ook privé gebruik van maken. Door corona natuurlijk weinig profijt van gehad nog :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_201665284
Wij gingen net helemaal zitten voor een aflevering van The L Word, hebben we gisteren al de laatste gezien. Snik. Niet door gehad.

Toen maar de docu van Britney gekeken. Interessant!
pi_201665458
Ik was het topic kwijt. ;( :P

Het scheelt qua trein wel dat mijn traject heel rustig is, ik woon in de randstad en werk in Overijssel, dus ik ga precies tegen de richting in zeg maar. Kan me voorstellen dat op hele drukke trajecten het minder aangenaam is.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 23:31:17 #15
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_201665898
Delft - Amsterdam en vv is nogal een sardientjestraject :{ Maar eenmaal daar en dan met ov-fiets op pad vind ik heerlijk.
pi_201666579
Ik reis ook naar Amsterdam. Wat helpt is dat ik net voor Utrecht instap. En verder is de truuk om hélemaal vooraan te gaan staan op het perron, waar de allereerste wagon komt. De meeste mensen blijven namelijk een beetje in het midden wachten. En dan neem ik altijd de stoel waar er maar eentje staat O+
  donderdag 7 oktober 2021 @ 06:52:30 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201666632
Dat was echt een van de dingen waar ik ook zó blij mee was toen ik 3jr terug thuis kwam te zitten van mijn werk. Na dik 20 jaar niet meer datzelfde eeuwige deprimerende kutstukje in de trein. Al die andere mensen! :{w Hoesten, snuiven, smakken, stinken… :X Hutjemutje…
  donderdag 7 oktober 2021 @ 07:54:49 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201666896
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik trein voor werk eerste klas, dat vind ik immer een genot.
Sindsdien voel ik me wel echt een pauper als ik eens privé in een trein zit en het weer met tweede klas moet doen :@
N reist eerste klas dus als ik een keer met de trein ga ga ik ook gewoon eerste klas, ook als ik geen meereiziger ben.
Alleen hier het lokale treintje niet, maar als ik ook met de NS moet reizen, of een maandje een weekendvrij abonnement neem omdat dat goedkoper is dan retour 2de klas (okay, dat is vals spelen want het is alleen vol tarief duurder, niet met 40% korting :+) dan doe ik gewoon een eerste klas abo.

Dalvrij idem, tenzij ik alleen verwacht met het lokale treintje te moeten reizen, dan is het zinloos.
Zeker in de daluren/weekend.

Maar ik vind het heerlijk hoor, en dan het liefst zo lang mogelijk, vorig jaar nog net voor Covid met de trein naar Valkenburg gegaan, hapje gegeten en terug.
Boek mee en ik vermaak me wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 07-10-2021 08:07:49 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 oktober 2021 @ 08:00:46 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201666936
Maar goed, het was gisteren pokkenweer, dus Soneal met de auto naar het station gebracht (beetje vroeg want instant besloten toen het wel heel hard bleek te regenen), reden we onder de snelweg door om 07.15 uur, stond het verkeer al bijna stil... ik weet echt niet of ik die één keer in de week met de auto nog wel blijf doen, nu de snelwegen weer dichtslibben :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 oktober 2021 @ 08:05:22 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201666956
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:45 schreef exode het volgende:
Ik trein ook eerste klas, heerlijk. Lege coupes, terwijl 2e klas echt alweer vol zit tegenwoordig.
En als ik met B naar bijvoorbeeld Ajax ga, gaan we ook met de trein, ook eerste klas, leve meereiskorting.
Meereiskorting?

Je kunt een gratis kidsvrij abonnement voor hem krijgen.
Verder is een railrunner kaartje maar 2,50 mocht een ander kind geen kidsvrij abonnement hebben.

Soneal heeft dus een kidsvrij, maar als hij alleen reist ook een railrunner kaartje voor die dag, want met een kidsvrij mogen ze alleen maar meereizen.

Soneal reist dus betaald 2de klas als hij alleen reist en gratis 1ste klas als hij met N reist :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201667143
Mijn kinderen zijn 1 (of misschien de oudste 2) keer met de trein geweest. Met oma, die toen nog een trajectkaart had van haar werk. Even op en neer naar Utrecht vanuit ehv. Rondje hoog Catharijne en weer terug.

Zelf nog nooit met de kinderen met de trein geweest. Moet dan eerst bijna 45 minuten met de bus naar het station. Dan ben ik met de auto ook al een heel eind verder.
Vind het ook duur om met meer dan 1 volwassene met de trein te gaan trouwens. Dan heb ik de brandstof- en parkeerkosten er al weer uit. Dan ga ik liever voor gemak met de auto
pi_201667168
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:05 schreef Leandra het volgende:

[..]
Meereiskorting?

Verder is een railrunner kaartje maar 2,50 mocht een ander kind geen kidsvrij abonnement hebben.

Soneal heeft dus een kidsvrij, maar als hij alleen reist ook een railrunner kaartje voor die dag, want met een kidsvrij mogen ze alleen maar meereizen.

Soneal reist dus betaald 2de klas als hij alleen reist en gratis 1ste klas als hij met N reist :')
Ja die bedoelde ik voor verloofde, beetje gek verwoord. B reist inderdaad gratis met mij mee.

Ik heb dus via mijn werk een Business OV met altijd 1e klas, ook prive. Ook bussen etc zitten daarin, helaas hebben die geen 1e klas ;)

Kopje koffie en op naar de tandarts, ik hoop zo dat het alleen de vulling is.
pi_201667192
Oh ik zie net dat mijn werkgever bij het Journaal was gisteren. Het ging over de files. Die jullie dus allemaal veroorzaken he, met je 2 auto's en ik ga niet met de trein.

:P ;) :6 :+
  donderdag 7 oktober 2021 @ 08:59:11 #24
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_201667242
Wij hebben een lease auto en eigen auto maar zitten al ruim 1,5 jaar thuis en gaan voorlopig ook nog niet. Ik ben het niet in die file :N

Maar het is redelijk ruk dat covid echt niks geholpen heeft om patronen te veranderen -O-
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_201667252
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:59 schreef laziness het volgende:
Wij hebben een lease auto en eigen auto maar zitten al ruim 1,5 jaar thuis en gaan voorlopig ook nog niet. Ik ben het niet in die file :N

Maar het is redelijk ruk dat covid echt niks geholpen heeft om patronen te veranderen -O-
Het heeft het erger gemaakt omdat mensen die voorheen met de trein gingen nu de auto pakken. Ik sta er nooit in en verloofde ook niet dus prima hoor.

En nee ik maakte een grapje, al heb je 10 auto's, moet iedereen lekker zelf weten. Ik heb nog nooit in mijn leven moeten filerijden voor mijn werk, dat lijkt me echt vreselijk.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 09:10:12 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201667306
Ik vind lange einde treinen trouwen wel fijn hoor, mooi boek mee of podcast aan! O+

Maar hou ook echt van autotijden en omdat ik nooit meer in een vast traject rij ook geen last van standaard files.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 09:13:59 #27
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201667334
Voor mijn oude werk zes jaar een aardig stukje getreind. Met minstens 1 keer per week flinke vertraging. En ja, dan krijg je geld terug, maar nee, dat lost de praktische problemen (te laat op m'n werk, te laat op kdv, enz.) niet op. Nu woon ik in een dorp zonder ov (ofja, een bus, maar dat vertik ik dus) en het is onmogelijk parkeren bij de twee dichtstbijzijnde stations. En dan zou ik voor mijn werk wéér een bus moeten nemen, die dan 's ochtends ook nog vol zit met studenten 's ochtends.

Dus teamauto hier, maar niet omdat ik treinreizen niet zou willen. Het kan praktisch gezien gewoon niet.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_201667342
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:10 schreef BE het volgende:
Ik vind lange einde treinen trouwen wel fijn hoor, mooi boek mee of podcast aan! O+

Maar hou ook echt van autotijden en omdat ik nooit meer in een vast traject rij ook geen last van standaard files.
Ik vond het vroeger ook nooit zo erg. Ik ging vanuit Zeeland weleens naar een vriendin in Enschede. 4 uur met de trein met 2 x overstappen. Boek mee en gaaaaan. :)
pi_201667386
@exode, sterkte!!

Met de kinderen ging ik voor Corona wel eens per 2 jaar in de trein. De laatste keer was de zomer voor Corona, toen werden we op een traject van een uur door de conducteur naar de eersteklas verwezen. Het was al rustig, maar toen had ik heerlijk de ruimte met ze in zo'n 4/6 persoons hokje. Hij kwam ook nog even gezellig kletsen met de jongens tijdens het kaartjes knippen :D

We hebben we een auto voor de deur, die gaat nu eens per week van zijn plek voor sport van de jongste. Verder kunnen we bijna alles op de fiets doen. Man werkt 90% thuis. En als hij naar het werk moet, gaat hij op de fiets (4km in de stad, sneller op de fiets dan in de auto)..

Al student woonde ik op 3 uur treinen van mijn ouders. Dat vond ik ook niet zo erg. Gezellig kletsen met medestudenten, goed boek mee, beetje studeren.. Maar dat deed ik eens per maand denk ik..
pi_201667421
Ik wil in februari naar Berlijn en kan nu al uitkijken naar die treinreis van zes uur O+ Treinen O+

Enige jammere vind ik dat het met jonge kinderen echt heel stressvol is om met OV te reizen. Kinderwagens die je niet in je eentje de trein in krijgt, buschauffeurs die hun bus als koninkrijkje zien en spontaan eigen regels verzinnen, niet altijd een zitplaats naast je kind kunnen vinden... Het was voor mij een belangrijke reden om alsnog op mijn 30e mijn rijbewijs te gaan halen.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 09:25:16 #31
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_201667427
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:00 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, het was gisteren pokkenweer, dus Soneal met de auto naar het station gebracht (beetje vroeg want instant besloten toen het wel heel hard bleek te regenen), reden we onder de snelweg door om 07.15 uur, stond het verkeer al bijna stil... ik weet echt niet of ik die één keer in de week met de auto nog wel blijf doen, nu de snelwegen weer dichtslibben :{
Nou he. Wij hebben zo'n fancy elektrische auto die bijna zelf rijdt, dus mijn man was al helemaal in z'n nopjes dat de reis van en naar Utrecht niet meer zoveel energie slurpte. Maar nu is 'ie met file vaak gewoon bijna 2x zo lang onderweg als anders (normaal is het in een uurtje te rijden) -O-.
KuikenGuppy
  donderdag 7 oktober 2021 @ 09:29:19 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_201667463
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:01 schreef exode het volgende:

[..]
Het heeft het erger gemaakt omdat mensen die voorheen met de trein gingen nu de auto pakken. Ik sta er nooit in en verloofde ook niet dus prima hoor.

En nee ik maakte een grapje, al heb je 10 auto's, moet iedereen lekker zelf weten. Ik heb nog nooit in mijn leven moeten filerijden voor mijn werk, dat lijkt me echt vreselijk.
Maar je zou toch ook verwachten dat mensen meer structureel thuis zijn gaan werken en dat je dat verschil zou merken. Maar nee, niemand leert hiervan. Schiphol draait ook weer normaal en op verjaardagen geven we ook weer de verplichte zoenen ;(.
KuikenGuppy
pi_201667699
Wij hebben 2 auto's en gewone fietsen :D. Mijn man denkt al jaren na over een elektrische fiets.
Heeft al wel eens een dag zo'n fiets meegehad om te proberen. Maar hij hakt maar geen knopen door en is nu vooral aan het kijken voor een elektrische auto ;).

Mijn oudste (14) vindt insecten heel interessant, weet iemand of er ergens iets van een museum/tentoonstelling/dierentuin achtig iets is met veel insekten?
Als ik google kom ik insektenwereld tegen in Leens, de naam doet vermoeden dat ze wel wat met insekten moeten hebben daar, maar ze hebben dus ook dieren die insecten eten... maar het gaat me nu net om de insekten.
Fake it till you make it...
  donderdag 7 oktober 2021 @ 09:57:43 #34
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_201667707
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:57 schreef Nijna het volgende:
Wij hebben 2 auto's en gewone fietsen :D. Mijn man denkt al jaren na over een elektrische fiets.
Heeft al wel eens een dag zo'n fiets meegehad om te proberen. Maar hij hakt maar geen knopen door en is nu vooral aan het kijken voor een elektrische auto ;).

Mijn oudste (14) vindt insecten heel interessant, weet iemand of er ergens iets van een museum/tentoonstelling/dierentuin achtig iets is met veel insekten?
Als ik google kom ik insektenwereld tegen in Leens, de naam doet vermoeden dat ze wel wat met insekten moeten hebben daar, maar ze hebben dus ook dieren die insecten eten... maar het gaat me nu net om de insekten.
Naturalis heeft een indrukwekkende insectenverzameling!
pi_201667760
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:57 schreef Nijna het volgende:

Ken je de NJN? Superleuk voor natuurliefhebbers tussen de 12 en 25 :Y

Qua museum heb je natuurlijk wel vlindertuinen en imkers die je kan bezoeken (de vlindertuin in Blijdorp bijv.), maar misschien zijn dat niet de insecten die jouw kind leuk vindt.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_201667778
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:59 schreef laziness het volgende:

Mijn vriend werkt blijvend 2 dagen per week thuis.
Hij zou in principe naar zijn werk best kunnen fietsen, ware het niet dat hij bijna iedere kantoordag naar klanten toe moet en dat is dan echt te ver weg.
Hij plant wel de klanten zo in dat hij bijvoorbeeld 5 klanten uit dezelfde regio op 1 dag bezoekt. Dat scheelt al weer een hoop.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_201667948
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:05 schreef Leandra het volgende:

[..]
Meereiskorting?

Volgens mij mag een railrunner ook alleen als je meereist. Een aantal jaar geleden heb ik namelijk voor mijn zoon toen wel een gewoon kaartje moeten kopen omdat hij alleen reisde
pi_201667982
;( ;( ;(

Mijn kies is gescheurd, echt, wat gebeurt er met mijn tanden.
Ze hebben foto's gemaakt en ook deze tandarts was nogal verbaasd. Dik glazuur, geen tandsteen, geen beginnende gaatjes, maar 1 vulling in mijn hele gebit etc. Alle behalve een probleemgebit.
Ze weet niet of de kies gered kan worden. Nu een noodingreep gedaan met lijm etc.

Maandag eigen tandarts bellen, er moet geboord worden en gekeken en andere pijnlijke dingen.

En nu heb ik pijn, onder de pijnstillers en no work today. Meetings afgezegd. Ik ga mezelf de hele dag heel zielig vinden met Netflix. Mijn manager antwoordde meteen 'zo jij neemt even een offday op, doei tot maandag.'

Zijn kuntsgebitten duur?
pi_201667996
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:57 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Naturalis heeft een indrukwekkende insectenverzameling!
Dat is in Leiden toch? Ik ga straks eens even kijken!

quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:03 schreef SaskiaR het volgende:

[..]
Ken je de NJN? Superleuk voor natuurliefhebbers tussen de 12 en 25 :Y

Qua museum heb je natuurlijk wel vlindertuinen en imkers die je kan bezoeken (de vlindertuin in Blijdorp bijv.), maar misschien zijn dat niet de insecten die jouw kind leuk vindt.
Ze vindt kevers heel cool, vlinders en motten zijn ook hot op het moment.
NJN ga ik ook eens kijken.
pi_201668011
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:23 schreef exode het volgende:
;( ;( ;(

Ze hebben foto's gemaakt en ook deze tandarts was nogal verbaasd. Dik glazuur, geen tandsteen, geen beginnende gaatjes, maar 1 vulling in mijn hele gebit etc. Alle behalve een probleemgebit.
Ze weet niet of de kies gered kan worden. Nu een noodingreep gedaan met lijm etc.

Maandag eigen tandarts bellen, er moet geboord worden en gekeken en andere pijnlijke dingen.

En nu heb ik pijn, onder de pijnstillers en no work today. Meetings afgezegd. Ik ga mezelf de hele dag heel zielig vinden met Netflix. Mijn manager antwoordde meteen 'zo jij neemt even een offday op, doei tot maandag.'

Zijn kuntsgebitten duur?
Blegh Exode, wat klote van je kies. :*
Kunstgebit is misschien wel een heel radicale oplossing voor 1 kreupele kies...
pi_201668015
Oh Nijna goede vraag, B is ook gek op insecten. Die kan urenlang vertellen over rode mieren etc. Ik ga Naturalis even noteren voor de herfstvakantie.
pi_201668027
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:25 schreef Nijna het volgende:

[..]
Blegh Exode, wat klote van je kies. :*
Kunstgebit is misschien wel een heel radicale oplossing voor 1 kreupele kies...
2e he, 2 weken geleden is een andere kies getrokken die was gescheurd.
Is dat een bijwerking van de vaccinatie ;)
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:42:40 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201668201
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:21 schreef Roosje84 het volgende:

[..]
Volgens mij mag een railrunner ook alleen als je meereist. Een aantal jaar geleden heb ik namelijk voor mijn zoon toen wel een gewoon kaartje moeten kopen omdat hij alleen reisde
Nee, railrunner mag ook als ze alleen reizen.
quote:
• Kinderen van 4 tot en met 11 jaar reizen in de 2e klas zelfstandig met een Railrunner
• Kinderen reizen in de 1e klas met een volwassen begeleider van 18 jaar of ouder. Elke begeleider mag 3 kinderen meenemen met een eigen Railrunner
https://www.ns.nl/producten/meest-gekocht/p/railrunner
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:49:33 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201668285
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:25 schreef Burdie het volgende:

[..]
Nou he. Wij hebben zo'n fancy elektrische auto die bijna zelf rijdt, dus mijn man was al helemaal in z'n nopjes dat de reis van en naar Utrecht niet meer zoveel energie slurpte. Maar nu is 'ie met file vaak gewoon bijna 2x zo lang onderweg als anders (normaal is het in een uurtje te rijden) -O-.
Nou, ik was echt verbijsterd.... 07.15 uur al en bij ons al.... normaal kon ik iig invoegen voor ik in de file kwam te staan, nu dat niet eens meer, je voegt gelijk in de file in.
Toen ik Soneal vorige week met de auto bracht gaf de routemiep ook al gelijk een boerenbinnenweggetjes route aan, maar dat was door een aanrijding.
In 20 minuten naar school met de auto zit er denk ik niet meer in, en dat was toch echt wel mijn schema het afgelopen anderhalf jaar, maar goed, wij verhuisden dan ook deze kant op toen Covid net begonnen was.

Toen ik vroeger hier woonde en naar de Randstad moest om te werken was het ook wel feest, maar dan ging het bij Knooppunt Hoevelaken pas mis.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:51:45 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201668300
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:25 schreef exode het volgende:
Oh Nijna goede vraag, B is ook gek op insecten. Die kan urenlang vertellen over rode mieren etc. Ik ga Naturalis even noteren voor de herfstvakantie.
Naturalis is sowieso O+ O+ O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:52:36 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201668307
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:26 schreef exode het volgende:

[..]
2e he, 2 weken geleden is een andere kies getrokken die was gescheurd.
Is dat een bijwerking van de vaccinatie ;)
Damn, dat is echt wel balen, 2 kiezen die gescheurd zijn.... :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201668308
Wij hebben twee auto’s, twee fietsen en een elektrische bakfiets. Man heeft de auto nodig voor het werk (blijft nu wel 1 dag per week thuis werken), ik ga te voet naar het werk.

Man kwam gisteren thuis met de mededeling “er brandt een lampje in mijn auto”. De auto die ik dit weekend nodig heb, lekker dan.
Dus net maar even naar de garage gereden, melding uitgelezen en het blijkt makkelijk te verhelpen. Pfff.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:52:53 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201668312
Ja! Quintet *O*

Edit: toch niet :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201668313
Ah kak Exode, beterschap!
pi_201668323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:52 schreef Leandra het volgende:
Ja! Quintet *O*

Edit: toch niet :D
Haha, sorry
pi_201668329
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
Naturalis is sowieso O+ O+ O+
Tijd voor een museumjaarkaart inmiddels. B krijgt nu wel wat meer rust in zijn kont voor dit soort dingen waardoor het ook leuk is om te doen.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:56:45 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201668352
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:54 schreef exode het volgende:

[..]
Tijd voor een museumjaarkaart inmiddels. B krijgt nu wel wat meer rust in zijn kont voor dit soort dingen waardoor het ook leuk is om te doen.
Museumjaarkaart is idd ook O+
Zeker icm een eerste klas treinkaart.... :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201668355
quote:

[..]

Edit:ik zie inderdaad dat je nu wel in de 2e klas zelfstandig mag reizen met een railrunner
pi_201668403
Ik ben geen OV mens. Ik woon in een dorp met 1x per uur een bus, met de auto is het dichtstbijzijnde treinstation 15 min rijden. En dan ben je nog nergens. Ik vind autorijden leuk. Maar wel zonder files :+ Ik kan nu lopend naar mijn ene werk en buiten spitstijden en zonder snelweg naar mijn andere, luxe dus.
Sinds corona staan onze auto's ook veel stil, omdat mijn vriend al 1,5 jaar thuiswerkt.
Ik heb een fiets, maar hier in het dorp doe ik alles lopend (fiets pakken kost meer tijd) en naar het volgende dorp fiets ik 'als uitstapje' als ik tijd heb. Maar vaak heb ik het druk dus neem ik de auto :@ (dat haal ik wel elektrisch, scheelt dat? :P) Met kind moeten we ook bewust plannen om te fietsen anders wordt dat nog wat richting de middelbare school :D
pi_201668447
Overigens is OV aan mijn kant van het dorp waardeloos sinds een jaar. De gewone bus is een flex bus geworden. Die moet je dus een half uur vantevoren bellen en maar hopen dat ie komt.
Randstad, echt....
Ze willen minder bussen door de kleine dorpsweggetjes. Dat kan heel makkelijk opgelost door de route wat om te leggen, maar onze gemeente is niet van het gemak dus die trokken een streep door een reguliere busdienst en toen mocht de vervoerder het oplossen.

Yes, Leandra! Al pakken wij voor gezinsuitjes toch vaak de auto. Want ook wij zijn even onderweg als we met OV gaan en zelfs met meereiskorting vind ik de treinprijzen absurd in Nederland.
We doen het eigenlijk alleen als het onderdeel van het uitje is voor ons. Juul vindt de trein bijvoorbeeld magisch. En met B dus naar Ajax omdat daar parkeren 15 euro kost en je vervolgens in files from hell komt na de wedstrijd.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:20:45 #56
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201668542
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:29 schreef Burdie het volgende:

[..]
Maar je zou toch ook verwachten dat mensen meer structureel thuis zijn gaan werken en dat je dat verschil zou merken. Maar nee, niemand leert hiervan. Schiphol draait ook weer normaal en op verjaardagen geven we ook weer de verplichte zoenen ;(.
Ik zoen niet op verjaardagen hoor. Ik weiger het gewoon, vieze gewoonte.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:22:36 #57
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201668564
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:20 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Ik zoen niet op verjaardagen hoor. Ik weiger het gewoon, vieze gewoonte.
Ik vind die afstand voorlopig ook meer dan prima, geen handen schudden, niet zoenen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201668575
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:23 schreef exode het volgende:
;( ;( ;(

Zijn kuntsgebitten duur?
Oh nee :'(. Wat kut zeg.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_201668588
Ik vind het met het OV heerlijk maar dan moet er wel een fatsoenlijke aansluiting zijn.
Als student met de trein naar stage was prima te doen, lekker lang stuk zonder overstappen en vooral lekker gratis.

Maar als ik nu naar een vriendin wil met het OV dan moet ik binnen 1 vervoerder 3 of 4x overstappen waardoor een uur fietsen ineens een stuk aantrekkelijker is. Naar mijn ouders toe is wel prima te doen maar belachelijk duur. Kortingskaarten/dagkaarten helpen niet omdat het 3 verschillende vervoersbedrijven zijn. Ik had met de invoer van de OVkaart gehoopt dat er dagkaarten zouden komen die voor alle vervoerders gelden maar helaas.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:27:24 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201668624
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:08 schreef exode het volgende:
Overigens is OV aan mijn kant van het dorp waardeloos sinds een jaar. De gewone bus is een flex bus geworden. Die moet je dus een half uur vantevoren bellen en maar hopen dat ie komt.
Randstad, echt....
Ze willen minder bussen door de kleine dorpsweggetjes. Dat kan heel makkelijk opgelost door de route wat om te leggen, maar onze gemeente is niet van het gemak dus die trokken een streep door een reguliere busdienst en toen mocht de vervoerder het oplossen.

Yes, Leandra! Al pakken wij voor gezinsuitjes toch vaak de auto. Want ook wij zijn even onderweg als we met OV gaan en zelfs met meereiskorting vind ik de treinprijzen absurd in Nederland.
We doen het eigenlijk alleen als het onderdeel van het uitje is voor ons. Juul vindt de trein bijvoorbeeld magisch. En met B dus naar Ajax omdat daar parkeren 15 euro kost en je vervolgens in files from hell komt na de wedstrijd.
Ik heb een NS Flex en als ik weet dat er wat ritjes aankomen doe ik of een WeekendVrij of Dalvrij voor een maandje, dan is dat allemaal prima te doen, moet wel zeggen dat ik dan ook echt meer met de trein ga in zo'n periode, omdat het kan :D

Scheelt ook wel dat onze auto.
A. Niet goedkoop rijdt (dat ik er 1 op 11 mee rij is zuiniger dan fabrieksopgave).
B. Ik die auto niet overal neer wil zetten, dus dan wordt het een dure bewaakte garage ofzo, dan is de trein al snel interessanter, zeker omdat ik de enige ben die daar dan voor moet betalen, want N heeft sowieso een abonnement.

Dat we ondanks platteland ook toch wel makkelijk in Randstad kunnen komen helpt echt wel.
Ieder kwartier een trein naar Amersfoort en ieder half uur een trein naar Ede, voor het geval je om een of andere rare reden naar Arnhem of Nijmegen zou moeten :D
Of omdat er storing is tussen Amersfoort en Utrecht.

En dan willen ze het station hier ook uitbreiden naar het traject Amersfoort - Apeldoorn, ooit in 2040 ofzo :D
Maar dat zou wel mooi zijn, want nu moet je eerst naar Amersfoort om daar een trein naar Apeldoorn te pakken (dat is rechtstreeks een rit van 30 km), nu maak je dus ongeveer 70 km voor dat traject met de trein :')

[ Bericht 19% gewijzigd door Leandra op 07-10-2021 11:33:15 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201668648
Wij hebben geen auto en ik heb zelfs geen rijbewijs, dus alles gaat met het OV of op de fiets hier. Maar daarom wonen we ook de Randstad met overal goed OV. En ik werk thuis, dus de trein in de spits is geen probleem :)

Wij zijn dus ook van die mensen die met de trein op lange-afstandsvakantie gaan met een kind :) al twee keer naar Portugal geweest, een keer naar Polen, een keer naar Noorwegen en een keer dwars door Engeland. Superleuk! En N vindt in een auto zitten ook saaaaai, dus dat is sowieso niet leuk.

Hoewel ik met het weer zoals de afgelopen tijd wel eens zou willen dat ik een auto had... je kan ook niet zeggen 'ik wacht tot de bui over is voordat ik mijn kind van school haal' :'(
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_201668650
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:08 schreef exode het volgende:
We doen het eigenlijk alleen als het onderdeel van het uitje is voor ons.
J is 6,5 en heeft nog nooit in een trein gezeten :@ (wel in een stoomtrein). Het kwam er nooit van en toen ik bedacht dat we dat eens moesten doen, kwam corona. Wel gaan we bij opa en oma in het dorp soms kijken bij het station.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:31:11 #63
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_201668675
quote:

[..]
Klopt, er zijn nu wel kinderkaartjes voor ¤7.50.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:32:34 #64
176471 oh-oh
pi_201668687
Ik heb al bijna 2 jaar niet meer in een trein gezeten, als ik kon kiezen wanneer ik kon reizen vond ik het wel chill meestal, maar nu heb ik er geen zin meer in :')
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:36:08 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201668723
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:31 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Klopt, er zijn nu wel kinderkaartjes voor ¤7.50.
Een railrunner kost ¤ 2.50
En daar mag een kind alleen mee reizen.

Jij bedoelt een jongeren-dagkaart (die is voor 12-18 jaar)
https://www.ns.nl/uitgelicht/jongeren-dagkaart.html

Die is trouwens alleen geldig in de treinen van de NS, dus dat beperkt eea behoorlijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:39:31 #66
176471 oh-oh
pi_201668754
Oh ja die van ons zijn allemaal 12+ ondertussen, ik zie dat dat veranderd is van die railrunners, nu alleen in 1e klas met begeleiding. Mijn zus reist altijd in de stiltecoupé met de kinderen, kan ze lekker werken en moeten ze stil zijn, al van kleins af aan zo geleerd :D
( Groucho Marx )
pi_201668922
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al bijna 2 jaar niet meer in een trein gezeten, als ik kon kiezen wanneer ik kon reizen vond ik het wel chill meestal, maar nu heb ik er geen zin meer in :')
Ik ben door de drukte het openbaar vervoer wel gaan haten. En in de hoofdstad is het openbaar vervoer flink gereorganiseerd waardoor je vaker moet overstappen. Dat maakt het een stuk minder relaxed.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201668940
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja die van ons zijn allemaal 12+ ondertussen, ik zie dat dat veranderd is van die railrunners, nu alleen in 1e klas met begeleiding. Mijn zus reist altijd in de stiltecoupé met de kinderen, kan ze lekker werken en moeten ze stil zijn, al van kleins af aan zo geleerd :D
Hoe doe je dat zonder ducttape? Ik vraag dit voor een vriend.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 7 oktober 2021 @ 12:01:13 #69
176471 oh-oh
pi_201668959
Gewoon vinger voor je mond en op het stiltecoupé plaatje wijzen, werkte zelfs voor mijn altijd jankende luidruchtige neefje in zijn vervelendste periode. Hij is nu 12 en het leukst van ze alledrie, dat had ik 10 jaar geleden echt nooit kunnen voorspellen *O*
( Groucho Marx )
pi_201669069
Als ik met Juul in een stiltecoupe ga zitten, worden we binnen 5 minuten uit de trein gezet denk ik.

Ik heb met vriendinnen afgesproken dat de volgende trip naar Londen met de trein gaat. Duurder dan het vliegtuig maar we gaan het gewoon doen. Lijkt me ook wel relaxt, we gaan zitten en uren later rijden we Londen binnen.

We willen met de kinderen een combi trip Londen en Brighton doen, in 2023 of zo, dat wordt dan ook trein.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 12:13:31 #71
176471 oh-oh
pi_201669136
Londen met de trein is leuk! Zo vaak gedaan, lekker de hele weg uno-en en snaaien en zo. Vroeger ook met de boot en de trein, de tunnel is wel fijner.
( Groucho Marx )
pi_201669187
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Londen met de trein is leuk! Zo vaak gedaan, lekker de hele weg uno-en en snaaien en zo. Vroeger ook met de boot en de trein, de tunnel is wel fijner.
Ja en nu met de nieuwe verbinding een stuk relaxter.
Ik zal het er bij mijn werkgever ook eens ingooien, als alles echt weer normaal is, zal ik weer 1 a 2 keer per jaar naar Londen 'moeten'. Dat kan totnogtoe alleen met het vliegtuig.

Lijkt me ook wel apart door die tunnel heen. Ook een belevnis voor de kinderen.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 12:20:09 #73
176471 oh-oh
pi_201669226
Nou ja je ziet niks van die tunnel hoor. Wij gingen vroeger altijd met de trein en de boot, toen we klein waren, en dan de subway's in , zo leuk. Eerste x raakten mijn oom en tante me kwijt in de metro. Zij en mijn zusje waren al uitgestapt, de deur ging voor mijn neus dicht. Ik heel rustig uitgestapt op het volgende station, kwamen ze met de volgende trein, ik was denk ik 9 of zo. :')
Heel heel lang geleden toen ik nog bij Virgin werkte mochten we gratis vliegen met Virgin Europe, dat was wel zo fijn.
( Groucho Marx )
  donderdag 7 oktober 2021 @ 12:47:26 #74
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_201669496
Treinvakantie O+ Nooit echt gedaan (behalve nachttrein naar Italië), maar lijkt me errrg leuk!

Zeg, die snag tights hè? Die komen via een boemeltreintje via Keulen en Aken geloof ik, jeus wat duurt dat lang.
pi_201669623
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:17 schreef exode het volgende:

[..]
Ja en nu met de nieuwe verbinding een stuk relaxter.
Ik zal het er bij mijn werkgever ook eens ingooien, als alles echt weer normaal is, zal ik weer 1 a 2 keer per jaar naar Londen 'moeten'. Dat kan totnogtoe alleen met het vliegtuig.

Lijkt me ook wel apart door die tunnel heen. Ook een belevnis voor de kinderen.
Ik ben in 2019 voor werk naar Londen geweest met de trein. Echt heel fijn reizen. We mochten onverwacht 1e klas, dan krijg je ook eten, meerdere malen koffie/thee en zelfs een likeurtje erbij na de lunch :D. En als je daar aankomt, zit je ook gelijk ontzettend centraal. Veel beter dan dat je op een vliegveld in the middle of nowhere staat.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_201669854
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 13:00 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ik ben in 2019 voor werk naar Londen geweest met de trein. Echt heel fijn reizen. We mochten onverwacht 1e klas, dan krijg je ook eten, meerdere malen koffie/thee en zelfs een likeurtje erbij na de lunch :D. En als je daar aankomt, zit je ook gelijk ontzettend centraal. Veel beter dan dat je op een vliegveld in the middle of nowhere staat.
Klinkt goed!

Al ben ik verwend met het vliegtuig, vanaf Heathrow is het maar een paal haltes naar mijn plaats van bestemming. Ik zit ook altijd in een hotel naast het kantoor waar ik moet zijn.

Voordeel lijkt me vooral dat ik in de trein kan werken, vliegtuig niet echt, voordat je zit, daalt dat ding alweer.

Trein gaat oa naar Paddington toch? Daar moet ik soms ook zijn.
pi_201669934
De Eurostar gaat naar St Pancras tegenwoordig, naast King's Cross. Vroeger was het Paddington inderdaad.

Ik ga altijd met de trein naar Londen, ik heb daarvoor nog nooit het vliegtuig gepakt. Vind het ideaal. Hopelijk de komende jaren ook een keer met de kids!

quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:47 schreef Quoi het volgende:
Zeg, die snag tights hè? Die komen via een boemeltreintje via Keulen en Aken geloof ik, jeus wat duurt dat lang.
Ze gaan een beetje ten onder aan hun eigen succes, ze hebben door drukte wat leveringsproblemen.
pi_201669960
St. Pancras inderdaad!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_201669968
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 13:35 schreef lunapuella het volgende:
De Eurostar gaat naar St Pancras tegenwoordig, naast King's Cross. Vroeger was het Paddington inderdaad.

Ik ga altijd met de trein naar Londen, ik heb daarvoor nog nooit het vliegtuig gepakt. Vind het ideaal. Hopelijk de komende jaren ook een keer met de kids!
[..]
Ze gaan een beetje ten onder aan hun eigen succes, ze hebben door drukte wat leveringsproblemen.
Ai, dat is niet gunstig voor mijn werk.

Ik moet meestal in Hammersmith zijn en soms in Paddington (Hammersmith is een leuke wijk is overigens met oa een typische Engelse pub waar dan ineens helemaal achterin een geweldig Thais restaurantje zit)
pi_201670012
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 13:39 schreef exode het volgende:

[..]
Ai, dat is niet gunstig voor mijn werk.
Och, dat kwartiertje met de metro maakt ook het verschil niet, toch? (kijkende naar het verschil met Paddington)
pi_201670108
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon vinger voor je mond en op het stiltecoupé plaatje wijzen, werkte zelfs voor mijn altijd jankende luidruchtige neefje in zijn vervelendste periode. Hij is nu 12 en het leukst van ze alledrie, dat had ik 10 jaar geleden echt nooit kunnen voorspellen *O*
Klinkt heel mooi in theorie, in de praktijk gaat dit voor mijn dolle duo echt no way werken. Is het niet uit onwil, dan wel uit onmacht. Mijn kleuters zijn echt niet in staat om zo lang stil te zitten en ook niet om zo’n opdracht een half uur te onthouden.
pi_201670125
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 13:48 schreef lunapuella het volgende:

[..]
Och, dat kwartiertje met de metro maakt ook het verschil niet, toch? (kijkende naar het verschil met Paddington)
Voor mij niet, voor mijn betalende werkgever blijkbaar wel. Wij kunnen de trein nog niet boeken. Hopelijk gaat dat wijzigen.

Ik heb net IG even opgeschoond. Bij een vriendin zijn alle foto's van haar kinderen op een account gegooid en die persoon doet net alsof het haar/zijn kinderen zijn. Dat account volgde mij ook.
pi_201670138
De kinderen hebben in januari een vrijdag en aansluitende maandag studiedag. Ik keek voor de gein naar vliegtickets voor Londen: ¤137,- met z’n 4. Maar ik heb pas een nieuwe ID-kaart voor S. gehaald, dus dan zouden we voor allebei alsnog een paspoort moeten nemen en dan wordt het ineens toch best een duur grapje.

Echt stom, want ik wil zo graag eens met de jongens naar Londen O+
pi_201670140
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 14:01 schreef LeSage het volgende:

[..]
Klinkt heel mooi in theorie, in de praktijk gaat dit voor mijn dolle duo echt no way werken. Is het niet uit onwil, dan wel uit onmacht. Mijn kleuters zijn echt niet in staat om zo lang stil te zitten en ook niet om zo’n opdracht een half uur te onthouden.
En daarbij weten ze al heel goed dat er meer coupés zijn, waar je niet stil hoeft te zijn }).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_201670190
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 14:04 schreef exode het volgende:
Ik heb net IG even opgeschoond. Bij een vriendin zijn alle foto's van haar kinderen op een account gegooid en die persoon doet net alsof het haar/zijn kinderen zijn. Dat account volgde mij ook.
Oh getver, wat creepy. Ik heb gelukkig al heel lang een privé insta met streng toegangsbeleid.
pi_201670286
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 14:11 schreef lunapuella het volgende:

[..]
Oh getver, wat creepy. Ik heb gelukkig al heel lang een privé insta met streng toegangsbeleid.
Zij heeft dat ook, ze dacht deze persoon via via te kennen.

Wel blij dat ik door jouw toelatingseisen ben gekomen.

Ik had vage volgers zag ik dus, allemaal gedelete.
pi_201670305
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 14:20 schreef exode het volgende:

[..]
Zij heeft dat ook, ze dacht deze persoon via via te kennen.

Wel blij dat ik door jouw toelatingseisen ben gekomen.

Ik had vage volgers zag ik dus, allemaal gedelete.
Hm, ik ga voor de zekerheid ook nog maar eens kijken
pi_201670307
Wij hebben 2 auto’s en een camper O+
Vanmorgen op de snelweg stond ik een tijdlang stil, met motor uit. Ik moet er echt weer even aan wennen hoor!
  donderdag 7 oktober 2021 @ 14:26:10 #89
176471 oh-oh
pi_201670344
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 14:05 schreef Phaidra het volgende:

[..]
En daarbij weten ze al heel goed dat er meer coupés zijn, waar je niet stil hoeft te zijn }).
Nou ja, het werkte bij die van haar wel, ze gaan nu zelf in de stiltecoupé zitten als ze Utrecht Maastricht doen, want ook dan moet broertje zn mond houden :D . Ze doen dit al jaren alleen nu.
( Groucho Marx )
pi_201670499
quote:

[..]
Voor mij niet, voor mijn betalende werkgever blijkbaar wel. Wij kunnen de trein nog niet boeken. Hopelijk gaat dat wijzigen.

Gatver, wat een eng idee! Hoe kwam die persoon aan de foto’s? Had ze zelf een account met foto’s?
Dit is tenminste 1 van de redenen dat mijn kinderen online niet te vinden zijn in ieder geval.
Waarmee ik natuurlijk absoluut niet de schuld bij je vriendin leg. :)
pi_201670554
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 14:37 schreef vencodark het volgende:

[..]
Gatver, wat een eng idee! Hoe kwam die persoon aan de foto’s? Had ze zelf een account met foto’s?
Dit is tenminste 1 van de redenen dat mijn kinderen online niet te vinden zijn in ieder geval.
Waarmee ik natuurlijk absoluut niet de schuld bij je vriendin leg. :)
Ja, ze is daar vrij actief mee maar dus wel een prive account.

Bij alle foto's staan ook teksten bij dat fake account. Echt wie doet dat en waarom? Creeps.
pi_201670566
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 14:43 schreef exode het volgende:

[..]
Ja, ze is daar vrij actief mee maar dus wel een prive account.

Bij alle foto's staan ook teksten bij dat fake account. Echt wie doet dat en waarom? Creeps.
Genoeg gekken die niet te begrijpen zijn. :N
  donderdag 7 oktober 2021 @ 17:23:20 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201672293
quote:

[..]

Account ook gerapporteerd?
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 oktober 2021 @ 17:58:26 #94
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_201672553
Sommige mensen verliezen een kies of hebben een leesbril, nou vanmorgen stond er iemand voor me op in de volle trein :X Dat was het dan.
pi_201672896
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 17:23 schreef Leandra het volgende:

[..]
Account ook gerapporteerd?
Ja en IG heeft al geantwoord. Ze doen er niets mee.
pi_201672902
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 17:58 schreef Quoi het volgende:
Sommige mensen verliezen een kies of hebben een leesbril, nou vanmorgen stond er iemand voor me op in de volle trein :X Dat was het dan.
Nu is het echt klaar. Als ze voor je op gaan staan....
  donderdag 7 oktober 2021 @ 19:05:00 #97
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_201673252
quote:
RIP. ;(
pi_201673307
quote:
Oei, dat is me sinds zwangere buik tijd niet meer overkomen :D
pi_201676075
Ik zou wel met ov naar mijn werk willen, maar gezien mijn werktijden (vroege dienst start om 7 en late eindigt om 23) is dat niet haalbaar. Wel ga ik meestal op de fiets. Elektrisch en dan voluit. Zo snel mogelijk op mijn werk en thuis zijn.
Vandaag had ik mijn lesdag, dik drama op de campus qua parkeren. Ben blij dat ik op fietsafstand woon.

trein heb ik ook al lang niet meer in gezeten. Toen ik in de zomer naar Schiphol ging, ben ik met de auto gegaan. Had niet zoveel zin in de drukte nog meer opzoeken. Vond Schiphol en het vliegtuig al lang zat.
*poef* nu is het weg
  donderdag 7 oktober 2021 @ 23:10:38 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201677011
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:35 schreef exode het volgende:

[..]
Ja en IG heeft al geantwoord. Ze doen er niets mee.
Bizar. Heeft de moeder het account ook gerapporteerd?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201677091
quote:
Misschien leek je zwanger? :@
Eveneens RIP. ;(
pi_201678232
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 23:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Bizar. Heeft de moeder het account ook gerapporteerd?
Ja en heel veel andere mensen. Ze heeft antwoord gekregen dat het acvount niet in strijd is met de IG regels.
pi_201678639
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 06:59 schreef exode het volgende:

[..]
Ja en heel veel andere mensen. Ze heeft antwoord gekregen dat het acvount niet in strijd is met de IG regels.
Nou ja zeg.. raar verhaal (van IG) dat je dus blijkbaar gewoon een nepaccount kan maken met foto’s van anderen/andermans kinderen :{
pi_201678834
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:18 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Nou ja zeg.. raar verhaal (van IG) dat je dus blijkbaar gewoon een nepaccount kan maken met foto’s van anderen/andermans kinderen :{
Inmiddels staan er foto's van andere kinderen op het account. Vast ook niet die van haar/hem.
pi_201678927
De kat besloot vanmorgen om op de grond te plassen. Kind besloot om een half flesje van mijn favoriete (en slecht verkrijgbare) parfum er overheen te spuiten. :'(
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201679148
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:57 schreef Declan-Harp het volgende:
De kat besloot vanmorgen om op de grond te plassen. Kind besloot om een half flesje van mijn favoriete (en slecht verkrijgbare) parfum er overheen te spuiten. :'(
Allebei buiten zetten! :(
pi_201679237
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:57 schreef Declan-Harp het volgende:
En dan moet je dag nog beginnen :'( :*
pi_201679289
Zoveel zin in vanavond!
Mijm en ik worden nog voor onze verjaardag getrakteerd op een etentje door mijn zus O+ Met z’n 3en naar een ‘restaurant’ (eetcafé, maar voor Mijm is dat natuurlijk een restaurant). Hij vindt het zo stoer dat hij mee mag.

En daarna breng ik hem naar bed en wandel ik terug naar hetzelfde café voor de eerste offline pubquiz sinds bijna 2 jaar *O*

Hoera voor vaccinaties _O_
pi_201679497
quote:
Goeie reden om toch maar je auto te pakken (met hoge instap). :X
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_201679590
Mijn kookgenen staan aan vandaag. Om 7 uur vanmorgen stond ik al banaan pannenkoeken te bakken voor de kinderen en nu ruikt mijn hele benedenverdieping naar rendang stoof. O+
pi_201679615
Hier eindelijk weer eens een ochtend zonder iemand in huis. Zelfs man is naar zijn werk vertrokken. Dus nu een paar uur voor mezelf.
Koffie zit erin, boodschappen doe ik na de lunch wel, nu eerst even gamen *O*
pi_201679647
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijn kookgenen staan aan vandaag. Om 7 uur vanmorgen stond ik al banaan pannenkoeken te bakken voor de kinderen en nu ruikt mijn hele benedenverdieping naar rendang stoof. O+
Oh heerlijk! Goed idee ook, denk dat ik vandaag coq au vin (zonder vin) ga maken. :9~
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_201679890
quote:
Rendang O+
Ik ben net terug van boodschappen doen, rendang staat in de planning voor morgen O+
pi_201680097
Hier staat noodlesoep op de planning. Lekker wat groente bij de kinderen erin werken.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:57:18 #115
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_201680109
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 23:17 schreef vencodark het volgende:

[..]
Misschien leek je zwanger? :@
Eveneens RIP. ;(
}:| }:|

Ik rust sowieso vreedzaam 's nachts, dank allen. Ik moet het maar gaan verwerken.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:25 schreef LeSage het volgende:
Zoveel zin in vanavond!
Mijm en ik worden nog voor onze verjaardag getrakteerd op een etentje door mijn zus O+ Met z’n 3en naar een ‘restaurant’ (eetcafé, maar voor Mijm is dat natuurlijk een restaurant). Hij vindt het zo stoer dat hij mee mag.

En daarna breng ik hem naar bed en wandel ik terug naar hetzelfde café voor de eerste offline pubquiz sinds bijna 2 jaar *O*

Hoera voor vaccinaties _O_
Dit klink zó leuk! O+ Veel plezier!
pi_201680190
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:57 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik rust sowieso vreedzaam 's nachts, dank allen. Ik moet het maar gaan verwerken.
[..]
Een troost: 2 weken terug ofzo vroeg iemand op werk heeel voorzichtig of ik weer zwanger was.
En ik ben slank maar heb wel zo’n ‘bloaded’ buikje dat soms naar voren steekt. En die werkblouses die ik draag, zijn qua pasvorm ook gewoon stom.
Dus nee: wij vrouwen zijn soms gewoon een beetje opgezet. Ok? }:| :%

Maar wel lief dat men voor je opstond. Over 50 jaar moet je dat nog maar afwachten. ;)
pi_201680646
quote:
Rendang :9~
pi_201681285
Griepprik oproep krijgen omdat ik 22 weken zwanger ben volgens mijn dossier bij de huisarts. Lekker geadministreerd weer. :')
pi_201681327
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:49 schreef Vaiana het volgende:
Griepprik oproep krijgen omdat ik 22 weken zwanger ben volgens mijn dossier bij de huisarts. Lekker geadministreerd weer. :')
Wat slordig :{ ;(
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_201681335
Ik heb vanmorgen eerst cadeautjes uitgepakt, want ik ben jarig *) .
Daarna maar een poetsrondje gedaan in huis en lekkere broodjes gehaald voor tussen de middag, net geluncht.
Kinderen zijn naar school, man is thuis en het is mooi weer *O*
pi_201681347
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Wat slordig :{ ;(
Ja bij Sanquin was het ook al mis gegaan, daar hadden ze zich in het jaartal vergist waardoor ik een oproepkaart kreeg terwijl ik nog niet mag doneren. Dus toen mocht ik ook weer vertellen over de miskraam. :{
pi_201681359
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:53 schreef Nijna het volgende:
Daarna maar een poetsrondje gedaan in huis en lekkere broodjes gehaald voor tussen de middag, net geluncht.
Oehhh, gefeliciteerd! *O*
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:56:31 #123
244125 laziness
pi_201681369
Ik heb 80 appels van onze adoptieboom te verwerken en peren uit eigen tuin dus hier staat de slowcooker te pruttelen voor eerst appelmoes en straks appel & peer crisp als dessert vanavond.
pi_201681371
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:54 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Ja bij Sanquin was het ook al mis gegaan, daar hadden ze zich in het jaartal vergist waardoor ik een oproepkaart kreeg terwijl ik nog niet mag doneren. Dus toen mocht ik ook weer vertellen over de miskraam. :{
-O- dat lijkt me confronterend elke keer :*
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:58:26 #125
244125 laziness
pi_201681388
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:49 schreef Vaiana het volgende:
Dat is echt zo’n klap in het gezicht. Ik werd door de verloskundige praktijk zelf gebeld omdat ze het niet goed geadministreerd hadden. Zo ontzettend slordig en pijnlijk :X
pi_201681390
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:56 schreef Nijna het volgende:

[..]
-O- dat lijkt me confronterend elke keer :*
Ja en vooral zo onnodig. Er is wel vaker iets confronterend, maar die gevallen horen er gewoon bij. Zwangerschapsaankondigingen van mensen die 'ook' in februari enzo uitgerekend zijn. Maar dit had helemaal niet gehoeven, en toch word ik er dan wel even extra sip van.
pi_201681408
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:58 schreef laziness het volgende:

[..]
Dat is echt zo’n klap in het gezicht. Ik werd door de verloskundige praktijk zelf gebeld omdat ze het niet goed geadministreerd hadden. Zo ontzettend slordig en pijnlijk :X
Dat is wel nog slordiger zeg, yikes.

Van een verloskundige verwacht je toch echt beter zeg maar.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:03:37 #128
244125 laziness
pi_201681446
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:59 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Dat is wel nog slordiger zeg, yikes.

Van een verloskundige verwacht je toch echt beter zeg maar.
Precies. Nou was het sowieso end of the road voor ons maar anders zou ik een andere praktijk gezocht hebben.
pi_201681452
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 13:03 schreef laziness het volgende:

[..]
Precies. Nou was het sowieso end of the road voor ons maar anders zou ik een andere praktijk gezocht hebben.
Dat snap ik heel goed. :Y
pi_201681477
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:54 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Het drukt je weer even met je neus op de feiten -O- :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_201681503
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:56 schreef laziness het volgende:
Ik heb 80 appels van onze adoptieboom te verwerken en peren uit eigen tuin dus hier staat de slowcooker te pruttelen voor eerst appelmoes en straks appel & peer crisp als dessert vanavond.
Wat veel! Wij hadden er 2 weken geleden een stuk of 20 en as we speak is vriendlief met de jongste kijken hoeveel er nog hangen voor lichting 2 (die waren vorige keer nog niet rood genoeg). Maar dat zijn er hooguit 15.

Eet smakelijk alvast!

Ze hadden op de markt een kratje mango's voor 5 euro. Daar wil ik heel graag mango chutney van maken, zo lekker! O+. En toevallig was de vorige batch dit weekend opgegaan, dus perfecte timing.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_201681511
Een kratje voor ¤5?! Waar dan? :D Hier gaan dagelijks twee mango’s op. :P
Protège moi de mes désirs.
pi_201681553
Gefeliciteerd Nijna! Fijne dag vandaag.
pi_201681567
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 13:12 schreef arvensis het volgende:
De wekelijkse markt hier in het dorp. Erg uitzonderlijk ook hoor! Ik ben benieuwd naar de kwaliteit, ze zullen wel heel draderig zijn oid. Maar voor de chutney maakt dat geen hol uit. De oudste en ik houden heel erg van mango's, maar de andere helft van het gezin vindt ze vreselijk _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_201681577
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 13:12 schreef arvensis het volgende:
Ik koop nét 2 mango’s voor ¤3. :(
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:28:59 #136
244125 laziness
pi_201681633
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 13:09 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Wat veel! Wij hadden er 2 weken geleden een stuk of 20 en as we speak is vriendlief met de jongste kijken hoeveel er nog hangen voor lichting 2 (die waren vorige keer nog niet rood genoeg). Maar dat zijn er hooguit 15.
Vorig jaar hadden we een beurtjaar en zat er zo goed als niks aan.
Hebben jullie ook een Elstar?
pi_201681657
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 13:22 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik koop nét 2 mango’s voor ¤3. :(
Ja precies, daarom verbaasde het me ook. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 13:19 schreef Phaidra het volgende:

[..]
De wekelijkse markt hier in het dorp. Erg uitzonderlijk ook hoor! Ik ben benieuwd naar de kwaliteit, ze zullen wel heel draderig zijn oid. Maar voor de chutney maakt dat geen hol uit. De oudste en ik houden heel erg van mango's, maar de andere helft van het gezin vindt ze vreselijk _O-.
Heerlijk! :) Wij vieren houden van mango’s, zelfs kleine Z. :)
pi_201681831
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 13:28 schreef laziness het volgende:

[..]
Vorig jaar hadden we een beurtjaar en zat er zo goed als niks aan.
Hebben jullie ook een Elstar?
Nee, Santana. Dit is ons eerste jaar, we vonden dat onze eigen appelboom toch echt te weinig opbracht en ruimte voor meer is er niet. De boomgaard hier in de buurt had niet veel Elstar meer in de aanbieding dit seizoen en Santana is redelijk vergelijkbaar.

Wij hebben trouwens wel een opbrengtstgarantie van 4 kg. Als je minder van de boom haalt, mag je het aanvullen in de winkel op het terrein.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_201681988
4 kg is niet eens zo heel veel.. Wij kopen om de week een kistje van 4kg bij de lokale fruitboer..Voiral in het seizoen.. Verse appels zijn zóveel lekkerder dan die lang opgeslagene in de supermarkt. Heb je ook af en toe andere rassen. Vorige keer Delbare, nu Pirouette en Robijn. Vooral die laatste vind ik érg lekker..
pi_201682046
Sorry, ik ben een te lazy fuck om allerlei winkels en zaakjes af te gaan. Alles bij de AH. Yolo. :') :@
pi_201682065
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 14:21 schreef vencodark het volgende:
Sorry, ik ben een te lazy fuck om allerlei winkels en zaakjes af te gaan. Alles bij de AH. Yolo. :') :@
Haha, ik ook hoor.. Maar man gaat elke week op vrijdag erheen en haalt dan dus fruit voor 1 a 2 weken (ook peren, bananen enz..) en voor 2 dagen eten.. Ze hebben ook vanalles van andere lokale boeren.
De rest haal ik bij plus of appie, net waar ik langs kom (óf we laten bezorgen, nog luier..)
pi_201682073
zijn grote motivatie is trouwens dat je bij elke 10,- een stempel krijgt en dan na 10 stempels een appeltaart..
pi_201682118
en shit, krijg net een mailtje dat de invaljuf het opgavebriefje voor het schoolorkest van dochter vond op het bureau van de zieke juf. Dat ze dus komende week mee mag doen met het orkest, maar wel wat achter ligt omdat ze al 2 x hebben gerepeteerd.. Ik had niks door, want dacht dat ze pas na de herfstvakantie zouden starten, maar had het wel kunnen weten want nu ik de brief nog eens lees stond er idd start eind september..aarrgg..
pi_201682219
Vroeger, toen wij nog in de betuwe woonden, haalde ik altijd fruit bij de landwinkel, de appels daar uit hun eigen boomgaard zijn echt veel lekkerder dan die uit de supermarkt.
Maar intussen is dat een beetje te ver fietsen en hier in de buurt heb ik nog niet iets soortgelijks gevonden.

@watmoetikkiezen, gelukkig dat deze invaljuf het briefje tegenkwam...
pi_201682302
@Nijna, Gefeliciteerd. Lekker een verjaardag in de zon *O*
pi_201682383
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 14:21 schreef vencodark het volgende:
Wij zijn ook redelijk lui hoor. De markt is hier dus op vrijdag en we zijn om en om op vrijdag vrij. Dus 8.30 kinderen naar school en dan naar de markt. Dan is het nog rustig en ben je zo klaar. Verder hebben we 1x per week een Picnic-bestelling en ad hoc dingen halen we zo nodig nog bij de supermarkt op loopafstand. Zit naast de bso, dus kan ook gecombineerd worden.

Die appels bij de boomgaard zijn we dus 2x langs gegaan. Is ook nog wel te overzien, toch? 2x per jaar :+.

Er zijn ook nog wel wat boerderijen her en der die nu aardappelen en uien etc hebben. Ik vind dat wel erg leuk hoor, maar idd net weer een beetje te veel moeite.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_201682503
Gefeliciteerd Nijna! :*
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:41:28 #148
244125 laziness
pi_201682653
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 13:53 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Nee, Santana. Dit is ons eerste jaar, we vonden dat onze eigen appelboom toch echt te weinig opbracht en ruimte voor meer is er niet. De boomgaard hier in de buurt had niet veel Elstar meer in de aanbieding dit seizoen en Santana is redelijk vergelijkbaar.

Wij hebben trouwens wel een opbrengtstgarantie van 4 kg. Als je minder van de boom haalt, mag je het aanvullen in de winkel op het terrein.
Bij ons is dat zelfs 8kg. Dan mag je in de reguliere zelfpluk gaan plukken. Dat deden we vorig jaar dus maar is minder leuk dan je eigen boom natuurlijk.
pi_201683321
Ben ik een zeik ouder als ik zwemles-foto’s met de klas niet gedeeld wil hebben in de Parro? -O- :@
pi_201683378
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:01 schreef vencodark het volgende:
Ben ik een zeik ouder als ik zwemles-foto’s met de klas niet gedeeld wil hebben in de Parro? -O- :@
Als het goed is heb je daar toch gewoon toestemming (of niet) voor gegeven? Jouw keuze hoor, wat je wel en niet gedeeld wil hebben :*
pi_201683415
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:06 schreef LeSage het volgende:

[..]
Als het goed is heb je daar toch gewoon toestemming (of niet) voor gegeven? Jouw keuze hoor, wat je wel en niet gedeeld wil hebben :*
Foto’s mogen gedeeld worden In Parro maar in het zwembad voelt dat even anders.
Maar dat is ook omdat ik net A. pontificaal 2x in beeld zag en hij wat flinker is dan de rest. Hij voelt zichzelf ook flink en is weleens uitgemaakt voor dikzak o.i.d.
Dus ik twijfel een beetje of híj dat ok zou vinden ofzo.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:13:25 #152
149959 SQ
snelle trees
pi_201683461
Kijk je wel uit dat je niet de boodschap meegeeft dat zijn lichaam niet (foto)waardig is omdat het wat dikker is.
Maar ik begrijp het wel hoor, van mij zou het ook niet zo hoeven.
disclaimer
pi_201683580
Ik ben zo'n zeikerd dat mijn kind sowieso niet op de foto hoeft op Parro. Toch maar even een nuance aangebracht toen er een groepsfoto geplaatst werd met 1 gezicht achter een voorwerp, dat zag er zó stom uit. (Mijn kind was er die dag niet)

Misschien even contact opnemen met de leerkracht, die heeft er misschien niet eens over nagedacht dat zwembad foto's voor mensen anders kunnen zijn dan klas foto's.
pi_201683662
Nou het toch over zwemles gaat...iets van heel andere orde over hetzelfde onderwerp.. ;) #zwembadrant

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201683708
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:13 schreef SQ het volgende:
Kijk je wel uit dat je niet de boodschap meegeeft dat zijn lichaam niet (foto)waardig is omdat het wat dikker is.
Maar ik begrijp het wel hoor, van mij zou het ook niet zo hoeven.
Oh zeker. Het is ook meer vanuit mezelf dat ik er nu zo over nadenk. Ik ga er niet nu met hem over hebben alsof híj er moeite mee moet hebben. Ik begrijp ook wat jij zegt. :)
pi_201684133
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:01 schreef vencodark het volgende:
Die discussie heb ik ook gehad met de juffen van jongste.. bij oudste had de andere juf al een paar foto's erop gezet, daar stond een groepje meiden ook op in bikini. Voor mij echt een grensgeval, kon net omdat de voorste een hand over haar buik had.
Deze juf heeft alleen foto's gebruikt van kinderen dichtbij in het water en een rijtje verderop. Dat was wel prima.

Maar zo vol op de foto, daar zou ik ook niet zo blij mee zijn. Er is wel een privacy grens..
pi_201684245
Morgan, terechte rant. Daar zou ik ook een naar gevoel over hebben. Bij ons zwembad hadden ze er ook een handje van hoor. Niet zo specifiek, maar soms zat oudste heel lang in 1 badje terwijl hij veel dingen al beheerste. Meestal moesten we dan eerst expliciet aan de bel trekken of hij niet binnenkort over kon en dan *oh wonder* mocht hij 2 weken later naar het volgende badje. Je moet er zo bovenop zitten, echt irritant.

Maar dit vind ik wel een tandje erger, expliciet erover liegen… Is er iemand anders waar je dit mee kan bespreken in het zwembad?
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:31:12 #158
176471 oh-oh
pi_201684834
Ik zou daar wel een mail aan wagen, vooral omdat t arme kind ook nog eens qua niet liegen in het nauw gedreven werd...
( Groucho Marx )
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:33:41 #159
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_201684882
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 18:28 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Die discussie heb ik ook gehad met de juffen van jongste.. bij oudste had de andere juf al een paar foto's erop gezet, daar stond een groepje meiden ook op in bikini. Voor mij echt een grensgeval, kon net omdat de voorste een hand over haar buik had.
Deze juf heeft alleen foto's gebruikt van kinderen dichtbij in het water en een rijtje verderop. Dat was wel prima.

Maar zo vol op de foto, daar zou ik ook niet zo blij mee zijn. Er is wel een privacy grens..
Ik begrijp eigenlijk niet wat je hier zegt..?
pi_201685107
Mailen heeft geen zin helaas (ook aangezien ik de leidinggevende sprak en niet de juf zelf). Blijft ook een beetje mijn woord tegen dat van hen ;(

Ga zondag weer met haar zwemmen en dan de schoolslag goed oefenen. Dan ga ik haar goed inprenten dat ze de volgende les bij het rugzwemmen lekker de schoolslag gaat doen.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:50:46 #161
176471 oh-oh
pi_201685211
Ja gewoon tegen haar zeggen dat ze mag zeggen dat ze wil schoolzwemmen omdat de rest prima gaat.
Wat raar...
( Groucho Marx )
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:07:00 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201685428
quote:
Gefeliciteerd! :* *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:09:27 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201685467
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:56 schreef laziness het volgende:
Wat peren in de appelmoes doen, of perenmoes maken, ook lekker.
Maar gecombineerd is het lekkerst (vind ik).
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:10:04 #164
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201685477
Wat slordig @Vaiana echt heel stom :(
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:12:17 #165
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_201685508
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja gewoon tegen haar zeggen dat ze mag zeggen dat ze wil schoolzwemmen omdat de rest prima gaat.
Wat raar...
Ik heb deze zin 5x gelezen, maar snap 'm! *O*

Max wordt zondag gescoord tijdens zwemles, voor het eerst. Hij durft net zonder noodle het bad in O+ Ofwel: mini-mini-mini-stapjes vooruit elke week. Wij laten de hele zwemlesgekte en badjes aan ons voorbijgaan. Het gaat erom dat hij plezier heeft en niet meer bang is en dan ben ik apetrots. Wie had dat gedacht toen ik ging babyzwemmen met 'm.

Geen advies dus @MorganLeFay Ik ben zelf iets meer van het loslaten in dat geval. Dan maar 3 lesjes later naar het volgende badje. Maar als het je kind frustreert en de manier van omgang niet geweldig is, snap ik je ergernis.

[ Bericht 3% gewijzigd door Quoi op 08-10-2021 20:20:01 ]
pi_201685550
Ik zou haar ook inprenten dat ze dat zelf gelijk aan het begin direct aan de zwemjuf gaat vragen, ik kan me niet voorstellen dat ze dan gaan weigeren of alleen andere kinderen dat laten doen. Terechte frustratie idd. Is overstappen naar een ander moment met andere leraren evt nog een optie? Dan hoef je niet direct van zwembad te wisselen maar wordt er wel met frisse blik gekeken.

Maar ik kan me sowieso niet voorstellen waarom je elke les 3 kinderen eruit pikt voor zoiets en dan niet halverwege wisselt oid. Maar mijn zoon zwemt in een groepje van max 4 met 2 leraren nu, dus daar zwemmen ze allemaal hetzelfde en wisselt het per baantje wie er 1 op 1 instructie krijgt. Maar we hebben hier ook maar 3 badjes, dus mijn zoon kan sowieso niet in badje 4 komen ;) dat is de latere les pas volgens mij, voor B.
pi_201685604
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 19:33 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Ik begrijp eigenlijk niet wat je hier zegt..?
Er stond een rijtje meisjes op de foto, scheef vanaf de zijkant. De voorste was de enige die echt helemaal zichtbaar was in bikini. Maar omdat ze haar handen losjes over elkaar had, was haar buik wel redelijk bedekt. Ook een meisje dat echt al rondingen kreeg..
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:21:34 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201685659
Schoolslag en schoolzwemmen door elkaar in een pagina :D
Wat een luxe, nog schoolzwemmen... dat doen ze op de school van Soneal niet :N
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201685729
Hier ook schoolzwemmen. Maar dan voor groep 6-7-8, niet voor diploma's. Het is een samenwerking met de sportopleiding. De sportstudenten leren les te geven in een zwembad. Onze kinderen hebben een natte gymles.. win-win.

Lekker onderwater hints, boter-kaas-en-eieren op de bodem, wedstrijdjes dingen opduiken, drijvend maffe dingen doen.. gaat de studenten vooral om leren instructies te geven. Alles vanaf de kant.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:25:46 #170
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_201685733
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 20:18 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Er stond een rijtje meisjes op de foto, scheef vanaf de zijkant. De voorste was de enige die echt helemaal zichtbaar was in bikini. Maar omdat ze haar handen losjes over elkaar had, was haar buik wel redelijk bedekt. Ook een meisje dat echt al rondingen kreeg..
Dus 'het kon net' omdat haar buik bedekt was? Bij een meisje in bikini is er dan toch heel veel anders nog wel zichtbaar..?
pi_201685810
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 20:25 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Dus 'het kon net' omdat haar buik bedekt was? Bij een meisje in bikini is er dan toch heel veel anders nog wel zichtbaar..?
Maar je ziet de vorm een stuk minder.

Blote armen en benen blijven wel. Maar dat is ook bij badpak.

Maar ik denk dat iedereen een andere grens heeft daarin. De ene vind bikini best, de ander vind badpak al te bloot op de foto. Alleen dat kun je niet in Parro zo aangeven. Dat is alles of niks ;)
pi_201687453
Ik wacht nog steeds op geld terug van B zijn C diploma. Ik denk dat ik naar het geld kan fluiten. Dus Juul gaat als ze oud genoeg is bij een ander zwembad op zwemles. Zelfde als waar B nu survival zwemt.

Ik heb een topdag gehad, oa door mijn werkmail te negeren. Er speelt nogal veel, maar dat is maandag ook nog wel een puinhoop.
Juul was zo vrolijk en gezellig en B had een leuke playdate vanmiddag, ging volledig in harmonie en samen. Daarna pizza op de bank met Checkpoint op de tv.
En nu ga ik gewoon lekker lezen in bed, verloofde is bij vriendinnen.
pi_201689817
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:57 schreef Quoi het volgende:

[..]

[..]
Het was dus echt ge-wel-dig! Mijm heeft enorm genoten van het eten en de quiz was als vanouds. Alsof 1,5 jaar maar 2 weken waren O+ O+

Morgen een kater? Waarschijnlijk wel ;(
pi_201690020
Lekker zo’n avond weg LeSage! Leuk dat Mijm het ook geslaagd vond!

Hier was man een avond weg, ook best lekker :D
pi_201691019
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:32 schreef MorganLeFay het volgende:
Nou het toch over zwemles gaat...iets van heel andere orde over hetzelfde onderwerp.. ;) #zwembadrant

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In plaats van dat ze nou zeggen: ok dan gaan we volgende les kijken hoe ver ze is qua schoolslag...
Of inderdaad juist daar extra aandacht aan besteden omdat ze dat in hun ogen nog niet beheerst. Het is natuurlijk niet zo dat als je een kind maar op zn rug laat zwemmen, dat het vanzelf de schoolslag wel leert...
Sommige mensen kunnen zo lastig toegeven dat ze iets misschien anders hadden moeten doen...
pi_201691175
quote:
Gemist, maar alsnog gefeliciteerd!
pi_201696765
Wat zuur dat zoiets als zwemles zoveel wrijving oplevert dan zeg... :{

Bij 'ons' doen ze gelukkig niet aan badjes of kleurtjes ofzo en ben daar (in ons geval) ook wel blij mee :) onze Minion is motorisch niet zo'n held en zou dat vrij snel zenuwachtig van worden denk ik.
Maar ze gaat sinds kort echt met enorme sprongen vooruit, zo gaaf! :D

Morgen een hardloopdagje hier :7 ik heb vroeger zelf echt idioot veel hardgelopen en probeer het nu steeds met vlagen weer een beetje op te pakken (gewoon recreatief). M'n werk sponsort een loop die morgen gehouden wordt hier, dus heb me opgegeven voor de 10km.
En toen wilden de kinderen ook meedoen, dus lopen we eerst samen nog de family run van 1km 8-) ben zo benieuwd hoe dat gaat bevallen _O-
pi_201696901
Leuk @twist02 Succes!
pi_201697363
Ik kreeg onverwachts een pakket. Of nou ja, er is geprobeerd om hier iets te bezorgen, maar ik was niet thuis. Nu heb ik een briefje om te kijken vanaf wanneer ik het op welke Postnl locatie kan ophalen, maar als ik mijn postcode invoer zegt-ie 'zending niet bekend' -O- En ik weet dus niet wie de afzender is of wat de trackingcode is ;(
pi_201697452
@twist02, veel plezier morgen!! *O*
@Hupje, spannend :Y

Ik sleep de mannen morgen mee naar het museum. Belvédère heeft nu kunst van games, als ik ze ergens voor een klassiek museum in krijg, is dat het vast :D
pi_201701060
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 21:18 schreef Hupje het volgende:
Ik kreeg onverwachts een pakket. Of nou ja, er is geprobeerd om hier iets te bezorgen, maar ik was niet thuis. Nu heb ik een briefje om te kijken vanaf wanneer ik het op welke Postnl locatie kan ophalen, maar als ik mijn postcode invoer zegt-ie 'zending niet bekend' -O- En ik weet dus niet wie de afzender is of wat de trackingcode is ;(
de trackingscode staat toch ook op het briefje? Ik moet bij postnl mijn pakket altijd trackingscode en postcode invullen om mijn pakket te traceren.
pi_201701104
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 08:28 schreef fleuril het volgende:

[..]
de trackingscode staat toch ook op het briefje? Ik moet bij postnl mijn pakket altijd trackingscode en postcode invullen om mijn pakket te traceren.
Nee, er staat alleen een nietthuiscode op. Het is een briefje met nieuwe lay-out.
pi_201701119
Stom zeg, ik zou er bloednieuwsgierig van worden.... Hopelijk kom je er nog achter.
pi_201701677
Zwemles :’(

De oudste werd afgewezen in dit zwembad voor zijn B, mijn moest in badje drie beginnen van zijn A diploma (dat is nog het ondiepe badje)
De middelste is dus al meer dan 2 jaar bezig en mag nu bijna naar badje 3. Het schiet maar niet op. Gelukkig mag ik er nu weer wekelijks bij zijn, maar toch…
pi_201702129
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 21:18 schreef Hupje het volgende:
Of de bezorger had een briefje verloren op straat en een of andere onverlaat heeft hem voor de lol in jouw brievenbus gestopt. Is hier ook wel eens voorgekomen! Briefje in de bus, verwachtte niks, code deed het niet, in de PostNL app stond ook niks en bezorger wist ook nergens van :)
pi_201703054
Ik kreeg net op Facebook reclame voor een satisfier adventkalender. Kun je lekker elke avond met de kids ook een vakje open maken :P
Maar wellicht nog een tip voor de gene die hem nog niet heeft en die nog het een en ander meer zoekt aan speeltjes ~O>
  maandag 11 oktober 2021 @ 12:30:51 #187
244125 laziness
pi_201715227
Jaaaa nog 75 dagen tot kerst *O*

Net voor werk mijn kerstpakket keuze doorgegeven.
pi_201715309
Ik was gisteren in de Intratuin en was nog helemaal niet in kerst modus.
Waarschijnlijk wederom last-minute shopping (geldt ook voor Sinterklaas). :')
pi_201715517
Ik houd zo van de hele Decembermaand O+
Onze kinderen zijn er ook mee besmet. B vraagt bijna elke dag wanneer het Kerst is :D
pi_201715751
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 12:58 schreef exode het volgende:
Ik houd zo van de hele Decembermaand O+
Onze kinderen zijn er ook mee besmet. B vraagt bijna elke dag wanneer het Kerst is :D
Heb je de nieuwe kerstsets van Lego al besteld? ;)
En wat vind je van de Titanic? :o
pi_201715771
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:22 schreef vencodark het volgende:

[..]
Natuurlijk! Staan op zolder te wachten tot de Sint uit het land is.
Mhoaw, ik heb niet echt iets met de Titanic en dat ding is huge en past totaal niet bij de rest van onze Lego.
pi_201718394
Jaaaa, mijn pakketje is terecht. Het dichtstbijzijnde Postnl punt kon hem ook niet scannen, maar hij stond er wel *O*
pi_201718482
Ik kocht vandaag 3 sets met advent kalender doosjes bij de Action en ga ze zelf vullen. Weet alleen nog niet met wat. Maar heb er wel zin in *O*
  maandag 11 oktober 2021 @ 18:44:47 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201719216
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:22 schreef vencodark het volgende:

[..]
:o Mijn jongste is compleet Titanic maf (ik weet ook niet waarom eigenlijk) dus die wordt gek als ie dit ziet!

(Mijn lieftallige vond hem ook wel tof toen ik hem net het linkje stuurde. Maar dit is toch weer een brugje verder dan de Bugatti die hij ooit niet kon weerstaan.)
pi_201719369
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 18:44 schreef BE het volgende:

[..]
:o Mijn jongste is compleet Titanic maf (ik weet ook niet waarom eigenlijk) dus die wordt gek als ie dit ziet!

(Mijn lieftallige vond hem ook wel tof toen ik hem net het linkje stuurde. Maar dit is toch weer een brugje verder dan de Bugatti die hij ooit niet kon weerstaan.)
Die prijs hè. 8)7 Ik ben echt Lego fan en geef soms ook belachelijke bedragen uit als ik een set tof vind, maar dit gaat mij ook wat te ver.

Ik heb net man en dochter uitgezwaaid. Ze gaan naar de Kuip om eindelijk weer eens een live voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal te kijken. w/
  maandag 11 oktober 2021 @ 19:06:12 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201719443
Nou, echt wat een geld! Maar F. ziet hem geloof ik wel op de piano staan. :D
Maar goed, hij twijfelt al jaren over de Millenum Falcon (zo heet dat ding toch?) dus het zal wel los lopen...

Ik zit in een B&B bij Twello. Had vandaag daar les en morgen nog een losse workshop en bedacht me dat 2x op en neer wat zinloos was. Dus nu heerlijk een avondje solo. Komt goed uit, want vannacht werd ik om 4.30 mijn bed uit gesnurkt en dat ging dwars door mijn oordoppen heen en dus eindigde ik op zolder op de slaapbank. }:| -O-
pi_201719899
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 18:44 schreef BE het volgende:

[..]

Ik begrijp wel waarom. ;) Ben ook altijd erg geïnteresseerd geweest in Titanic.

quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 13:25 schreef exode het volgende:

[..]
Natuurlijk! Staan op zolder te wachten tot de Sint uit het land is.
Mhoaw, ik heb niet echt iets met de Titanic en dat ding is huge en past totaal niet bij de rest van onze Lego.
Het project/ontwerp zelf is wel heel tof, vind ik. Als Lego fan kan je dat vast wel waarderen. :)
Maar inderdaad niet bij jullie stijl Lego.
pi_201720578
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 19:39 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik begrijp wel waarom. ;) Ben ook altijd erg geïnteresseerd geweest in Titanic.
[..]
Het project/ontwerp zelf is wel heel tof, vind ik. Als Lego fan kan je dat vast wel waarderen. :)
Maar inderdaad niet bij jullie stijl Lego.
Ik ben wel benieuwd naar de bouwtechnieken, vooral omdat ie volgens mij open kan. Wel typisch een project waar ze nieuwe technieken introduceren.
  maandag 11 oktober 2021 @ 20:41:43 #199
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_201720861
Oh, ik zou me wel een week willen opsluiten met de lego titanic, om te bouwen O+

Die film heb ik trouwens maar 8x gezien.
pi_201720952
Oeh de Titanic zou ik ook wel willen bouwen. Heb de film echt al tig keer gezien. Mijn kinderen willen m niet kijken...
T heeft het grote Harry Potter kasteel. We zijn eraan begonnen, maar afgelopen weken geen tijd/zin gehad.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Manager PR/Moderator maandag 11 oktober 2021 @ 20:50:48 #201
269689 crew  Viv
  maandag 11 oktober 2021 @ 21:15:07 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201721702
Ik hou zelf ook heel erg van de Titanic! :Y
pi_201722049
Ik ben 30 en heb de film nog nooit gezien :o
  Licht Ontvlambaar maandag 11 oktober 2021 @ 21:30:59 #204
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_201722069
Ik heb Titanic nog nooit gezien :@
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_201722081
Ik ben nu bezig met het Harry Potter kasteel O+
  maandag 11 oktober 2021 @ 21:53:12 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201722565
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:30 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb Titanic nog nooit gezien :@
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:30 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik ben 30 en heb de film nog nooit gezien :o
Tsss tsss tsss… :{w. Niet meer te redden. :N
pi_201722862
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 20:41 schreef Quoi het volgende:
Oh, ik zou me wel een week willen opsluiten met de lego titanic, om te bouwen O+

Die film heb ik trouwens maar 8x gezien.
8 x?
Ik kan het niet eens meer inschatten. Heel vaak sowieso.
Ik ben van 1985 dus ik paste precies in de zwijmel-bakvis leeftijd van Leonardo.
Ik had een kalender van de film op mijn kamer. :)
Er staan nu een aantal Titanic boeken op mijn verlanglijstje van Bol. ^O^
pi_201722926
Ik heb Titanic ook meerdere keren gezien, voor Kate :)
  maandag 11 oktober 2021 @ 22:11:31 #209
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_201722979
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:06 schreef vencodark het volgende:

[..]
8 x?
Ik kan het niet eens meer inschatten. Heel vaak sowieso.
Ik ben van 1985 dus ik paste precies in de zwijmel-bakvis leeftijd van Leonardo.
Ik had een kalender van de film op mijn kamer. :)
Er staan nu een aantal Titanic boeken op mijn verlanglijstje van Bol. ^O^
Kijk! ^O^

Ik heb Leonardo toen bemachtigd bij de bios - levensgroot in karton. Zo jammer dat ik die niet heb bewaard :D
pi_201723038
Ik heb de Titanic ook zo vaak gekeken. Kan hele stukken tekst met de acteurs meepraten. Lang geleden dat ik hem gezien heb, wordt weer eens tijd O+
pi_201723098
Ik keek voor de combinatie Kate Leo. O+
Maar als ik nu naar Titanic kijk vind ik het maar broekies eigenlijk.

Sowieso vind ik naarmate ik zelf ouder word de oudere mannen in films ook wel aantrekkelijker worden. Johnny Depp als Jack Sparrow staat met stip op 1 met daarna Brad en Angelina in Mr. & Mrs. Smith en Paul Walker in de hele F&F reeks. :9~
pi_201723219
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:09 schreef exode het volgende:
Begrijpelijk! Die was (en is) bloedmooi.
Sowieso Leo en Kate. :S___D Revolutionairy Road is ook erg integrerend/heftig.
pi_201723324
Leonardo :N
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 11 oktober 2021 @ 22:31:08 #214
176471 oh-oh
pi_201723386
Nooit af gekeken, en echt een trauma van dat kutlied van Celine, man man man, je zal maar in een platenzaak werken als dat een hit is :'( :'( :'(
( Groucho Marx )
  maandag 11 oktober 2021 @ 22:42:47 #215
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201723638
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Nooit af gekeken, en echt een trauma van dat kutlied van Celine, man man man, je zal maar in een platenzaak werken als dat een hit is :'( :'( :'(
:D Afschuwelijk he! _O-

Ik ben bezig met een opleiding tot Ritueelbegeleider (uit interesse, niet als carrièreswitch) en vandaag ging het over muziek. En niet alleen mochten een top 10 met eigen favorieten opstellen, maar we moesten ook ons meest vreselijke liedje op een mooie manier aankondigen. Heerlijk! De meest vreselijke Schlagers op zijn zoetst verwoord en aangekondigd! _O-

Dit was de mijne:

Jarenlang stond zij vooraan bij zijn concerten, fan van het eerste uur. En toen duidelijk werd dat het afscheid onvermijdelijk bleek, stond als een paal bovenwater met welk nummer haar uitvaart afgesloten zou worden. Want we weten toch allemaal Mariska… Afscheid nemen bestaat niet…

:') :X
Maar idd... Celine Dion had ook zeker een goeie kandidaat geweest voor deze opdracht. :Y ;(
  maandag 11 oktober 2021 @ 22:50:25 #216
176471 oh-oh
pi_201723801
Echt wij moesten het draaien in de winkel en mijn lieftallige collegae wisten het altijd precies zo te timen dat ze dat nr 20 minuten konden laten doorklinken om mij echt helemaal gek te maken.
We hadden wel toen alles in de sale ging de videobanden van de Titanic echt in bulk en daar hadden we een mega Titanic van gebouwd in de winkel, dat was echt zo leuk, elke keer als iemand er een kocht vulden we hem weer aan.
Hele film echt daardoor nooit kunnen verdragen. Nooit het idee gehad dat ik er iets aan mis.
Maar goed ik ben raar, ik heb Thelma en Louise ook nooit af gekeken.
( Groucho Marx )
  maandag 11 oktober 2021 @ 22:52:16 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201723836
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Echt wij moesten het draaien in de winkel en mijn lieftallige collegae wisten het altijd precies zo te timen dat ze dat nr 20 minuten konden laten doorklinken om mij echt helemaal gek te maken.
We hadden wel toen alles in de sale ging de videobanden van de Titanic echt in bulk en daar hadden we een mega Titanic van gebouwd in de winkel, dat was echt zo leuk, elke keer als iemand er een kocht vulden we hem weer aan.
Hele film echt daardoor nooit kunnen verdragen. Nooit het idee gehad dat ik er iets aan mis.
_O-
  maandag 11 oktober 2021 @ 22:52:32 #218
176471 oh-oh
pi_201723841
Een van die twee inmiddels al jaren ex-collega's gaat ook geheid die Titanic in Lego kopen trouwens, wss dubbel, een voor in de kast en een voor op de kast :')
( Groucho Marx )
  maandag 11 oktober 2021 @ 22:55:55 #219
176471 oh-oh
pi_201723912
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:52 schreef BE het volgende:

[..]
_O-
Je kan hem dus terugskippen als je een beetje dj skills hebt en dat hadden die eikels helaas.
Echt een trauma for life.
Net als het album van Dolly Parton waar Jolene en Love is like a butterfly op staan,het enige casette bandje dat we mee hadden in de auto naar Spanje, heeeeeelemaal naar Javea, en mijn oom had dat op repeat. Zodra de auto startte begon Dolly weer. Mijn zusje oma en ik zaten jankend mee te zingen achterin de auto _O-
( Groucho Marx )
  maandag 11 oktober 2021 @ 23:03:28 #220
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_201724011
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:50 schreef oh-oh het volgende:
En dan had je die versie mét of zonder filmfragmenten. Ja, ik vond het smullen. Ik draai ook nog weleens de soundtrack (muv Celine, dat wel).

Maar hou ook van Dolly :P
pi_201725033
Oh, ik ben nog weleens naar die Titanic expeditie tentoonstelling geweest ergens in Haarlem of Amsterdam. Dat was wel cool. Met nagebouwde hal en kamers van het schip en veel items die destijds op de zeebodem zijn gevonden.
Ik vind het allemaal prachtig. :)
pi_201725244
Ben wel benieuwd naar jouw favoriete top 10 @BE
T wil Highway to Hell op haar uitvaart.

*O* vandaag is mijn FOK jubileum *O* 22 jaar!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 12 oktober 2021 @ 07:52:44 #223
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_201725279
Waar blijft de tijd! Ik nu ergens 21 jaar :D
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:22:04 #224
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201725433
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 07:43 schreef Vicky het volgende:
Ben wel benieuwd naar jouw favoriete top 10 @:BE

Niet alle 10, want de opdracht was onder andere ook specifiek iets voor kinderen etc. en daar heb ik echt een beetje naar gezocht zeg maar, maar dit zijn wel een paar stukken die ik zelf echt heel mooi vind:

SPOILER
pi_201725504
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Ja, hier :W
Geen platenzaak maar een bioscoop, waar ik tijdens mijn studie jaren gewerkt heb.
Urenlang dezelfde song aan je kop. Gekmakend. Nog eentje die ik daardoor niet meer kan horen; Whitney Houston tijdens The Bodyguard :'(

And Iiiiiiijaiaijaiaij will always love uuuuuuuhoehoehoeeeee
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:41:45 #226
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_201725555
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:33 schreef lily het volgende:

[..]
Ja, hier :W
Geen platenzaak maar een bioscoop, waar ik tijdens mijn studie jaren gewerkt heb.
Urenlang dezelfde song aan je kop. Gekmakend. Nog eentje die ik daardoor niet meer kan horen; Whitney Houston tijdens The Bodyguard :'(

And Iiiiiiijaiaijaiaij will always love uuuuuuuhoehoehoeeeee
The Bodyguard O+

Het is wel duidelijk: you hate it or love it :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:22 schreef BE het volgende:

[..]
Niet alle 10, want de opdracht was onder andere ook specifiek iets voor kinderen etc. en daar heb ik echt een beetje naar gezocht zeg maar, maar dit zijn wel een paar stukken die ik zelf echt heel mooi vind:

SPOILER
Mooi lijstje :Y
Omdat ik veel met muziek heb, heb ik ook al uitgesproken ideeën over muziek op mijn uitvaart :') en die gedeeld uiteraard. Niet dat mijn vriend een of ander k-liedje uitzoekt ofzo.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 08:54:08 #227
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201725624
Goed dat je dat ook hebt gedeeld, zeker als het zo belangrijk voor je is!

Die heb ik dan weer nooit gezien ‘The Bodyguard’. Ik ben ook niet echt een Houston fan. :N

Ik heb gisteren op mijn kamertje naar ‘Chansons’ zitten kijken met Matthijs v Nieuwkerk en Rob Kemps. Wat héérlijk nostalgisch! Zo veel liedjes uit mijn jeugd. O+
En nu wil ik ook gewoon héél graag naar Parijs! O+

[ Bericht 29% gewijzigd door BE op 12-10-2021 08:59:18 ]
pi_201725638
The Bodyguard wel gezien maar de film doet het niet zo voor me terwijl ik Whitney Houston wel erg kan waarderen.
pi_201725643
Overigens ben ik door een zeker iemand onlangs geattendeerd op Hamilton de musical op Disney +.

Daaaaaamn. Ik ben fan. *O*

* draait grijs.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:05:50 #230
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_201725693
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:54 schreef BE het volgende:
Goed dat je dat ook hebt gedeeld, zeker als het zo belangrijk voor je is!

Die heb ik dan weer nooit gezien ‘The Bodyguard’. Ik ben ook niet echt een Houston fan. :N

Ik heb gisteren op mijn kamertje naar ‘Chansons’ zitten kijken met Matthijs v Nieuwkerk en Rob Kemps. Wat héérlijk nostalgisch! Zo veel liedjes uit mijn jeugd. O+
En nu wil ik ook gewoon héél graag naar Parijs! O+

Zo'n fijn programma, Chansons. Ze zijn ook met de paplepel ingegoten, door mijn lerares Frans (nogal van de oude stempel) en onze vakanties in Frankrijk vroeger.

En ik denk er echt over om Parijs te boeken en zelf een beetje te gaan rondstruinen. Ook ik heb in het verleden over Père Lachaise gewandeld en thuis opgezocht wie nu wie was :D
pi_201725717
Ik heb weinig met de Franse taal maar Stromae heeft wel echt toffe muziek gemaakt. :Y
pi_201725747
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:22 schreef vencodark het volgende:

[..]
Begrijpelijk! Die was (en is) bloedmooi.
Sowieso Leo en Kate. :S___D Revolutionairy Road is ook erg integrerend/heftig.
'
Pas geleden Ammonite gekeken, zelfs daar is ze mooi in.

Kate O+
pi_201725792
Vroeger, toen wij nog jong en happening waren eindigde een stapavond bijna standaard in mijn verloofde en een goede vriend die heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard I will always love uuuuuuuuuuuuuuu zongen. Het liefst op iets wat voor een podium door kon. Ook wel eens echt op het podium van Tivoli toen alle bezoekers weg waren.
The Bodyguard staat voor mij synoniem aan een schaterende verloofde.
Weekendjes weg met vrienden werd die film ook altijd gekeken, nou ja gekeken, er werd heel hard meegezongen.

Zo, nou ik ben weer bij de tandarts geweest hoor. Het valt dus reuze mee *O* Het is een knobbel fractuur. Jaja, die had ik nog niet gehad. Hij heeft het gebroken stuk eruit gewipt (zonder verdoving, leve mijn old skool tandarts). Nu moet het tandvlees genezen en volgende week opvullen.
Zo blij :)
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:26:08 #234
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201725895
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:09 schreef exode het volgende:
Dit ja O+
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:33:52 #235
149959 SQ
snelle trees
pi_201725980
Oooh nieuwe opsom yeah, ik zit ook in het titanicvrije clubje :D

Ik vind het echte verhaal van de titanic overigens wel heel boeiend, kijk ook graag documentaires over als ze er weer eens naartoe proberen te duiken :P
disclaimer
pi_201726044
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:33 schreef SQ het volgende:
Oooh nieuwe opsom yeah, ik zit ook in het titanicvrije clubje :D

Ik vind het echte verhaal van de titanic overigens wel heel boeiend, kijk ook graag documentaires over als ze er weer eens naartoe proberen te duiken :P
Ik probeer te sturen op een opsom hoeveel films van Kate iedereen heeft gezien.

Ik begin: allemaal! ;)
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:40:52 #237
327807 Mariposas
יה&#14
pi_201726051
Titonic O+ :')
“Excuseer, ik moet schijten”
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 09:42:56 #238
149959 SQ
snelle trees
pi_201726074
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:40 schreef exode het volgende:

[..]

2 _O-
disclaimer
pi_201726139
Ik heb net de serie Mare of Easttown gekeken. Ook met Kate, echt goed gespeeld.. Maar verder heb ik niet veel met Kate. Titanic heb ik misschien een half keer gezien :P

Chansons heb ik inmiddels allemaal gezien. Best vermakelijk, al heb ik niet bijzonder veel met Franse chansons.
pi_201726151
quote:

[..]

2 of 3 denk ik. Titanic meerdere keren.
pi_201726172
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 07:43 schreef Vicky het volgende:
Ben wel benieuwd naar jouw favoriete top 10 @:BE

Gefeliciteerd *O*

Even gekeken.. Ik ben inmiddels 19 jaar en 8 maanden hier.. Dat is meer dan ik niet op fok zat daarvoor :D
pi_201726431
quote:

[..]

Ik was als tiener intens fan van/verliefd op Kate en heb draken van films gezien omdat zij erin zat. :D Nu niet meer allemaal maar ik zie haar nog graag spelen.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 10:26:08 #243
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_201726637
En ze kon ook zo goed zingen :X

Maar ik snap het heel goed hoor. Mooie vrouw :Y

Mooie opsom ook: meest sexy filmacteur/actrice :9~
pi_201726785
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:26 schreef Quoi het volgende:
En ze kon ook zo goed zingen :X

Maar ik snap het heel goed hoor. Mooie vrouw :Y

Mooie opsom ook: meest sexy filmacteur/actrice :9~
We hadden al een keer iets met crushes, maar ik ga met alle liefde weer Jennifer Beals noemen. Zeker omdat we helemaal in de nieuwe The L Word zitten.
pi_201726920
Van Titanic heb ik telkens stukjes gezien tijdens het zappen. Het boeide nooit genoeg om te blijven hangen.

Pas Midnight Mass beginnen kijken dus ik gooi er een andere Kate in: Kate Siegel. Mooie vrouw.
In The haunting of hill house ook al een toppertje.
pi_201726937
Oh wow, ik checkte ook even wanneer ik me registreerde (met m’n eerste account) :

Geregistreerd 11-07-2001

20 jaar dit jaar dus 😮
pi_201727093
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:52 schreef elamanilo het volgende:
Oh wow, ik checkte ook even wanneer ik me registreerde (met m’n eerste account) :

Geregistreerd 11-07-2001

20 jaar dit jaar dus 😮
Dat heb je mooi gemist dus. -O-
Ik zit hier in januari 17 jaar. :)
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:04:40 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_201727102
Titanic heb ik in de bios gezien, maar ik vond 'm te pijnlijk aangezien ik 3 jaar ervoor twee kennissen verloor bij een scheepsramp. Daarna heb ik het nooit meer aangedurfd nog eens te kijken.
KuikenGuppy
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:07:46 #249
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_201727146
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:52 schreef elamanilo het volgende:

Geregistreerd 11-07-2001

20 jaar dit jaar dus 😮
Mijn eerste account was van 2002. Ik zit dus al bijna m'n halve leven op fok :').
KuikenGuppy
pi_201727213
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:04 schreef Burdie het volgende:
Titanic heb ik in de bios gezien, maar ik vond 'm te pijnlijk aangezien ik 3 jaar ervoor twee kennissen verloor bij een scheepsramp. Daarna heb ik het nooit meer aangedurfd nog eens te kijken.
Dacht je destijds dat het mee zou vallen want het plot was toch wel bekend?
pi_201727241
Ik zit hier ‘pas’ vanaf 2003. Daarvoor las ik wel al veel mee.

Maar gelukkig nog niet de helft van m’n leven op fok dus O-) of dat betekend gewoon dat ik oud ben :P
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:18:10 #252
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_201727251
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:14 schreef vencodark het volgende:

[..]
Dacht je destijds dat het mee zou vallen want het plot was toch wel bekend?
Ja dat dacht ik. Ik was ook nog jong toen he, kon dat niet goed bedenken vooraf.
KuikenGuppy
pi_201727262
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:07 schreef Burdie het volgende:

[..]
Mijn eerste account was van 2002. Ik zit dus al bijna m'n halve leven op fok :').
Wow ja, hier dus ook al ruim meer dan de helft van mijn leven. :D
pi_201727273
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:18 schreef Burdie het volgende:

[..]
Ja dat dacht ik. Ik was ook nog jong toen he, kon dat niet goed bedenken vooraf.
Weet ik, wel jammer natuurlijk dat je het zo heftig vond. Dat zou je wellicht nog steeds hebben.
pi_201727288
Wanneer ik 40 word, ben ik hier de helft van mijn leven.
Dat duurt natuurlijk nog jaaaaaren. :+
  FOK!fossiel dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:26:26 #256
1455 Keroppi
kool kikker
pi_201727364
Ik ben niet zo van de opsomming, maar deze moet ik wel even meedoen:

Ik zit al 20+ (maar minder dan 25) jaar op Fok 8-)

Was gewoon 14 toen ik registreerde :D en ik schreef toen verhaaltjes over mijn zeilkamp enzo :')
Chick on a mission
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:28:08 #257
149959 SQ
snelle trees
pi_201727392
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:26 schreef Keroppi het volgende:
Ik ben niet zo van de opsomming, maar deze moet ik wel even meedoen:

Ik zit al 20+ (maar minder dan 25) jaar op Fok 8-)

Was gewoon 14 toen ik registreerde :D en ik schreef toen verhaaltjes over mijn zeilkamp enzo :')
En toch maar 6700 berichten :o
disclaimer
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:30:38 #258
149959 SQ
snelle trees
pi_201727420
En je kunt ook helemaal geen 25 jaar op fok zitten :P dat scheelt.
disclaimer
pi_201727777
mei 2003, dus 18,5 jaar :)
pi_201727849
Onze stroom is uitgevallen, middenin een call. Send help!

Of warmte, of een warme maaltijd, of kaarsen.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:27:26 #261
176471 oh-oh
pi_201728129
Je hebt nu al een warme maaltijd nodig en kaarsen?
In wat voor een donkere grot zit je?
Sterkte!
( Groucho Marx )
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:40:14 #262
176471 oh-oh
pi_201728254
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 08:59 schreef vencodark het volgende:
Overigens ben ik door een zeker iemand onlangs geattendeerd op Hamilton de musical op Disney +.

Daaaaaamn. Ik ben fan. *O*

* draait grijs.
Graag gedaan pik!

Ik wil op mijn begrafenis The washing of the water van Peter Gabriel en Sometimes it snow in April van Prince en dan de fik er in, dikke doei!
( Groucho Marx )
pi_201728279
In 2008 m’n eerste account aangemaakt. Inmiddels ook al 13 jaar!
pi_201728339
2006 hier! O+

Edit; ik was 15. Dus al m'n halve leven FOK!ster _O_
pi_201728424
quote:

[..]

Zélfs 'A little chaos'? :o
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:59:24 #266
176471 oh-oh
pi_201728444
Ik kan me geen enkele film van haar bewust voor de geest halen, of zat ze toevallig in die bagger slechte vliegtuigcrash film met Idris Elba laatst? Maar goed die telt niet want ik heb zeker 75% van de film geslapen.
Ik ben hier al sins 2007 :')
( Groucho Marx )
pi_201728608
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan me geen enkele film van haar bewust voor de geest halen, of zat ze toevallig in die bagger slechte vliegtuigcrash film met Idris Elba laatst? Maar goed die telt niet want ik heb zeker 75% van de film geslapen.
Ik ben hier al sins 2007 :')
Eternal sunshine of the spotless mind ook nooit gezien?

Je doelt op The Mountain Between us.
IMDb vertelt mij dit. :+
  Licht Ontvlambaar dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:20:43 #268
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_201728688
The Holiday O+ en Divergent (trilogie) die staan hier wel op repeat :Y
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:23:19 #269
176471 oh-oh
pi_201728726
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:13 schreef vencodark het volgende:

[..]
Eternal sunshine of the spotless mind ook nooit gezien?

Je doelt op The Mountain Between us.
IMDb vertelt mij dit. :+
Ja jezus die was slecht. Nee niet gezien, ik krijg jeuk van haar of zo, maar niet op een goede manier.
( Groucho Marx )
pi_201729438
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt nu al een warme maaltijd nodig en kaarsen?
In wat voor een donkere grot zit je?
Sterkte!
Thee had ik wel gewaardeerd bij mijn boterhammen.
Oh en ik had me verheugd op mijn goulashsoep als lunch. Helaas die smaakt koud toch minder lekker vermoed ik.

Nog steeds geen stroom overigens. Afzien joh ;)

Maar mijn werkgever is wel weer in de lucht, dus ik kan mobiel werken nu.

[ Bericht 12% gewijzigd door exode op 12-10-2021 14:38:40 ]
pi_201729491
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Zélfs 'A little chaos'? :o
Ik heb lang niet alles gezien maar die dan weer wel :D
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:36:12 #272
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201729540
Ik ben pas 11 jaar hier, maar de jaaaaren aan meelezen in de dieetclub daarvoor teltie natuurlijk niet mee.

En ik vond Titanic één keer leuk en daarna was ik 'm wel beu. Heb 'm wel nog ergens op videoband, geloof ik, van m'n moeder gekregen.

En the Holiday O+ Toen ik single was en mezelf zielig vond, kon ik er keihard bij janken. Nu issie enorm feelgood vooral.
pi_201729574
Ik ken de meeste films van Johnny Depp en Leonardo DiCaprio.
Van de meeste acteurs slechts een enkele film.
En Laurel And Hardy. :)
pi_201729791
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:30 schreef lunapuella het volgende:

[..]
Ik heb lang niet alles gezien maar die dan weer wel :D
Ik heb 'm gezien vanwege Alan Rickman, bij een Q&A in Den Haag. Was tof, alleen de film was wel slecht :+
pi_201729807
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:23 schreef oh-oh het volgende:

[..]
Ja jezus die was slecht. Nee niet gezien, ik krijg jeuk van haar of zo, maar niet op een goede manier.
Goeie jeuk?
Ik geloof niet dat ik dat zou omschrijven als jeuk.
pi_201729815
Tevens had ik even een post nodig om te weten dat ik fok sinds jan 2005.
pi_201729887
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:02 schreef Vanyel het volgende:
Tevens had ik even een post nodig om te weten dat ik fok sinds jan 2005.
Ik ook! *O*
pi_201729891
Ik ken The Holiday helemaal niet. Even opzoeken…

Verder: geregistreerd op 18 oktober 1999.
Ik was toen 28.
pi_201730277
Aangemeld in 2003, toen was ik 15 _O- broekie.

Onwijs lang geleden, bijna twintig jaar :o
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_201730496
Ik nog maar sinds 2011, 4 dagen na mijn registratie werd ik 20. Duurt dus nog 10 jaar voordat ik de helft van mijn leven op FOK zit. 8-)
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:04:51 #281
176471 oh-oh
pi_201730693
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Goeie jeuk?
Ik geloof niet dat ik dat zou omschrijven als jeuk.
Kriebels?
( Groucho Marx )
pi_201730929
Er zijn mensen waar ik de kriebels van krijg :X maar er zijn ook mensen waar ik de kriebels van krijg. :9
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:29:22 #283
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_201731011
Ik zit hier volgens mij sinds juli 2000.

Waar kan ik dat überhaupt terugvinden?
pi_201731108
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:29 schreef Kyara het volgende:

15 juli 2000!
In je profiel.
pi_201731111
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:29 schreef Kyara het volgende:

In je accountschermpje. Van jou:
Geregistreerd opzaterdag 15 juli 2000
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:46:23 #286
149959 SQ
snelle trees
pi_201731244
Kijk ik ben nog gewoon een newbie. O+
Ben wel de hoogst genoteerde hier in de ranking trouwens 8-)
disclaimer
pi_201731263
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:46 schreef SQ het volgende:
Kijk ik ben nog gewoon een newbie. O+
Ben wel de hoogst genoteerde hier in de ranking trouwens 8-)
En waar vinden we dat? :o
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:48:41 #288
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_201731281
Thanks! Ik had het dus wel goed onthouden.... Na al die tijd nog :')
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:53:48 #289
149959 SQ
snelle trees
pi_201731365
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:47 schreef vencodark het volgende:

[..]
En waar vinden we dat? :o
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
disclaimer
pi_201731976
Plek 381. Ik heb meer een eigen leven dan @SQ :+

:')
pi_201732578
Mijn kind heeft voor de tweede keer covid. Kan wel janken.Gaan we weer...
Met een meidenkwartet
pi_201732603
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:29 schreef Cathmar het volgende:
Mijn kind heeft voor de tweede keer covid. Kan wel janken.Gaan we weer...
Shit.. -O- Beterschap en sterkte!
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:08:04 #293
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_201732943
Vanaf hoeveel ben je een oldbie?

9 feb 2006 met mijn oude account.

Sterkte weer Cathmar. Heeft je dochter er veel last van?
If you can dream it, you can do it...
  Manager PR/Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:18:12 #294
269689 crew  Viv
pi_201733038
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:08 schreef Books1 het volgende:
Vanaf hoeveel ben je een oldbie?
Als je hier toegang hebt:
https://forum.fok.nl/forum/90
O-)
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 19:23:08 #295
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_201733090
Mag ik trouwens even balen? Mijn nieuwe elektrische fiets is vorige week tijdens een wolkbreuk in Gouda verdronken en staat al vanaf donderdag bij de fietsenmaker. Compleet doorgeregend in de display en iets bij de accu waardoor hij kortsluiting maakte.

Ikzelf had wat weg van een Books die vrijwillig de IJssel ingesprongen was van top tot teen druipnat 😂.

Het is wel garantie maar gaat nog wel een paar dagen duren en ik fiets nogal veel dus baal er toch van.
pi_201733479
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:01 schreef exode het volgende:
Onze stroom is uitgevallen, middenin een call. Send help!

Of warmte, of een warme maaltijd, of kaarsen.
Je zit nog steeds zonder stroom denk ik he? Vriendinnetje uit zelfde dorp appte net ook dat ze al hele dag zonder zit en of ze op de hockey kan douchen straks..
pi_201733624
Balen, Cathmar.

Ik heb net de uitslag binnen en heb geen Corona. Helaas betekent dat niet dat ik op wonderbaarlijke wijze ineens van de klachten af ben -O-
pi_201733851
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:18 schreef Viv het volgende:

[..]
Als je hier toegang hebt:
https://forum.fok.nl/forum/90
O-)
Been there, done that. Mis je niets aan, als je die drie posts per jaar niet kunt lezen. Vooral omdat dat toch alleen maar linkjes naar openbare delen van het forum zijn.
pi_201733906
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:23 schreef Books1 het volgende:
Mag ik trouwens even balen? Mijn nieuwe elektrische fiets is vorige week tijdens een wolkbreuk in Gouda verdronken en staat al vanaf donderdag bij de fietsenmaker. Compleet doorgeregend in de display en iets bij de accu waardoor hij kortsluiting maakte.

Ikzelf had wat weg van een Books die vrijwillig de IJssel ingesprongen was van top tot teen druipnat 😂.

Het is wel garantie maar gaat nog wel een paar dagen duren en ik fiets nogal veel dus baal er toch van.
Beetje raar ook wel. Van een Nederlandse fiets mag je toch wel verwachten dat ze tegen Nederlands weer kunnen… begrijpelijk dat je daarvan baalt.

Beterschap LeSage. Het is nog even schakelen idd dat je met negatieve test niet direct beter bent maar ook nog ‘gewoon’ ziek kunt zijn.
pi_201734622
quote:
Hoe weet je dit?

Ik sta er niet eens op :'(
Verre van zelfs. Vast omdat ik alleen iets zeg omdat ik echt iets toe te voegen heb >:)
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:55:26 #301
383641 Books1
Follow your dreams...
pi_201735071
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:14 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Beetje raar ook wel. Van een Nederlandse fiets mag je toch wel verwachten dat ze tegen Nederlands weer kunnen… begrijpelijk dat je daarvan baalt.

Dit dus inderdaad. Leek mij dat een fiets wel waterdicht was maar helaas niet. Komt vast weer goed maar onhandig op sommige momenten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')