Ik heb altijd tot op de dag van de bevalling gewoon gefietst hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 19:19 schreef Vaiana het volgende: Oh jongens, wat doet op kantoor werken me goed zeg.
Ik vind mijn werk(dagen) instant zoveel leuker. Ik fiets naar het station, op mijn fiets die ik nieuw gekregen heb toen ik 11 werd.
Onbreekbaar die Batavus, fietst nog steeds heerlijk. Zit me wel adhv douche-eendjes post af te vragen tot hoeveel weken zwangerschap je comfortabel fietst, en hoe ik dan (tegen de tijd dat ik zwanger ben) op kantoor kom als ik nog geen verlof heb.
Zien we dan wel weer.
Oh, sorry, het liep blijkbaar niet helemaal goedquote:
N reist eerste klas dus als ik een keer met de trein ga ga ik ook gewoon eerste klas, ook als ik geen meereiziger ben.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik trein voor werk eerste klas, dat vind ik immer een genot.
Sindsdien voel ik me wel echt een pauper als ik eens privé in een trein zit en het weer met tweede klas moet doen
Meereiskorting?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 20:45 schreef exode het volgende:
Ik trein ook eerste klas, heerlijk. Lege coupes, terwijl 2e klas echt alweer vol zit tegenwoordig.
En als ik met B naar bijvoorbeeld Ajax ga, gaan we ook met de trein, ook eerste klas, leve meereiskorting.
Ja die bedoelde ik voor verloofde, beetje gek verwoord. B reist inderdaad gratis met mij mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 08:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meereiskorting?
Je kunt een gratis kidsvrij abonnement voor hem krijgen.
Verder is een railrunner kaartje maar 2,50 mocht een ander kind geen kidsvrij abonnement hebben.
Soneal heeft dus een kidsvrij, maar als hij alleen reist ook een railrunner kaartje voor die dag, want met een kidsvrij mogen ze alleen maar meereizen.
Soneal reist dus betaald 2de klas als hij alleen reist en gratis 1ste klas als hij met N reist
Het heeft het erger gemaakt omdat mensen die voorheen met de trein gingen nu de auto pakken. Ik sta er nooit in en verloofde ook niet dus prima hoor.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 08:59 schreef laziness het volgende:
Wij hebben een lease auto en eigen auto maar zitten al ruim 1,5 jaar thuis en gaan voorlopig ook nog niet. Ik ben het niet in die file![]()
Maar het is redelijk ruk dat covid echt niks geholpen heeft om patronen te veranderen
Ik vond het vroeger ook nooit zo erg. Ik ging vanuit Zeeland weleens naar een vriendin in Enschede. 4 uur met de trein met 2 x overstappen. Boek mee en gaaaaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:10 schreef BE het volgende:
Ik vind lange einde treinen trouwen wel fijn hoor, mooi boek mee of podcast aan!
Maar hou ook echt van autotijden en omdat ik nooit meer in een vast traject rij ook geen last van standaard files.
Nou he. Wij hebben zo'n fancy elektrische auto die bijna zelf rijdt, dus mijn man was al helemaal in z'n nopjes dat de reis van en naar Utrecht niet meer zoveel energie slurpte. Maar nu is 'ie met file vaak gewoon bijna 2x zo lang onderweg als anders (normaal is het in een uurtje te rijden)quote:Op donderdag 7 oktober 2021 08:00 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, het was gisteren pokkenweer, dus Soneal met de auto naar het station gebracht (beetje vroeg want instant besloten toen het wel heel hard bleek te regenen), reden we onder de snelweg door om 07.15 uur, stond het verkeer al bijna stil... ik weet echt niet of ik die één keer in de week met de auto nog wel blijf doen, nu de snelwegen weer dichtslibben
Maar je zou toch ook verwachten dat mensen meer structureel thuis zijn gaan werken en dat je dat verschil zou merken. Maar nee, niemand leert hiervan. Schiphol draait ook weer normaal en op verjaardagen geven we ook weer de verplichte zoenenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:01 schreef exode het volgende:
[..]
Het heeft het erger gemaakt omdat mensen die voorheen met de trein gingen nu de auto pakken. Ik sta er nooit in en verloofde ook niet dus prima hoor.
En nee ik maakte een grapje, al heb je 10 auto's, moet iedereen lekker zelf weten. Ik heb nog nooit in mijn leven moeten filerijden voor mijn werk, dat lijkt me echt vreselijk.
Naturalis heeft een indrukwekkende insectenverzameling!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:57 schreef Nijna het volgende:
Wij hebben 2 auto's en gewone fietsen. Mijn man denkt al jaren na over een elektrische fiets.
Heeft al wel eens een dag zo'n fiets meegehad om te proberen. Maar hij hakt maar geen knopen door en is nu vooral aan het kijken voor een elektrische auto.
Mijn oudste (14) vindt insecten heel interessant, weet iemand of er ergens iets van een museum/tentoonstelling/dierentuin achtig iets is met veel insekten?
Als ik google kom ik insektenwereld tegen in Leens, de naam doet vermoeden dat ze wel wat met insekten moeten hebben daar, maar ze hebben dus ook dieren die insecten eten... maar het gaat me nu net om de insekten.
Ken je de NJN? Superleuk voor natuurliefhebbers tussen de 12 en 25quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:57 schreef Nijna het volgende:
Wij hebben 2 auto's en gewone fietsen. Mijn man denkt al jaren na over een elektrische fiets.
Heeft al wel eens een dag zo'n fiets meegehad om te proberen. Maar hij hakt maar geen knopen door en is nu vooral aan het kijken voor een elektrische auto.
Mijn oudste (14) vindt insecten heel interessant, weet iemand of er ergens iets van een museum/tentoonstelling/dierentuin achtig iets is met veel insekten?
Als ik google kom ik insektenwereld tegen in Leens, de naam doet vermoeden dat ze wel wat met insekten moeten hebben daar, maar ze hebben dus ook dieren die insecten eten... maar het gaat me nu net om de insekten.
Mijn vriend werkt blijvend 2 dagen per week thuis.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 08:59 schreef laziness het volgende:
Wij hebben een lease auto en eigen auto maar zitten al ruim 1,5 jaar thuis en gaan voorlopig ook nog niet. Ik ben het niet in die file![]()
Maar het is redelijk ruk dat covid echt niks geholpen heeft om patronen te veranderen
Volgens mij mag een railrunner ook alleen als je meereist. Een aantal jaar geleden heb ik namelijk voor mijn zoon toen wel een gewoon kaartje moeten kopen omdat hij alleen reisdequote:Op donderdag 7 oktober 2021 08:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Meereiskorting?
Je kunt een gratis kidsvrij abonnement voor hem krijgen.
Verder is een railrunner kaartje maar 2,50 mocht een ander kind geen kidsvrij abonnement hebben.
Soneal heeft dus een kidsvrij, maar als hij alleen reist ook een railrunner kaartje voor die dag, want met een kidsvrij mogen ze alleen maar meereizen.
Soneal reist dus betaald 2de klas als hij alleen reist en gratis 1ste klas als hij met N reist
Dat is in Leiden toch? Ik ga straks eens even kijken!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:57 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Naturalis heeft een indrukwekkende insectenverzameling!
Ze vindt kevers heel cool, vlinders en motten zijn ook hot op het moment.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:03 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Ken je de NJN? Superleuk voor natuurliefhebbers tussen de 12 en 25![]()
Qua museum heb je natuurlijk wel vlindertuinen en imkers die je kan bezoeken (de vlindertuin in Blijdorp bijv.), maar misschien zijn dat niet de insecten die jouw kind leuk vindt.
Blegh Exode, wat klote van je kies.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:23 schreef exode het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mijn kies is gescheurd, echt, wat gebeurt er met mijn tanden.
Ze hebben foto's gemaakt en ook deze tandarts was nogal verbaasd. Dik glazuur, geen tandsteen, geen beginnende gaatjes, maar 1 vulling in mijn hele gebit etc. Alle behalve een probleemgebit.
Ze weet niet of de kies gered kan worden. Nu een noodingreep gedaan met lijm etc.
Maandag eigen tandarts bellen, er moet geboord worden en gekeken en andere pijnlijke dingen.
En nu heb ik pijn, onder de pijnstillers en no work today. Meetings afgezegd. Ik ga mezelf de hele dag heel zielig vinden met Netflix. Mijn manager antwoordde meteen 'zo jij neemt even een offday op, doei tot maandag.'
Zijn kuntsgebitten duur?
2e he, 2 weken geleden is een andere kies getrokken die was gescheurd.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:25 schreef Nijna het volgende:
[..]
Blegh Exode, wat klote van je kies.
Kunstgebit is misschien wel een heel radicale oplossing voor 1 kreupele kies...
Nee, railrunner mag ook als ze alleen reizen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:21 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Volgens mij mag een railrunner ook alleen als je meereist. Een aantal jaar geleden heb ik namelijk voor mijn zoon toen wel een gewoon kaartje moeten kopen omdat hij alleen reisde
https://www.ns.nl/producten/meest-gekocht/p/railrunnerquote:• Kinderen van 4 tot en met 11 jaar reizen in de 2e klas zelfstandig met een Railrunner
• Kinderen reizen in de 1e klas met een volwassen begeleider van 18 jaar of ouder. Elke begeleider mag 3 kinderen meenemen met een eigen Railrunner
Nou, ik was echt verbijsterd.... 07.15 uur al en bij ons al.... normaal kon ik iig invoegen voor ik in de file kwam te staan, nu dat niet eens meer, je voegt gelijk in de file in.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou he. Wij hebben zo'n fancy elektrische auto die bijna zelf rijdt, dus mijn man was al helemaal in z'n nopjes dat de reis van en naar Utrecht niet meer zoveel energie slurpte. Maar nu is 'ie met file vaak gewoon bijna 2x zo lang onderweg als anders (normaal is het in een uurtje te rijden).
Naturalis is sowiesoquote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:25 schreef exode het volgende:
Oh Nijna goede vraag, B is ook gek op insecten. Die kan urenlang vertellen over rode mieren etc. Ik ga Naturalis even noteren voor de herfstvakantie.
Damn, dat is echt wel balen, 2 kiezen die gescheurd zijn....quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:26 schreef exode het volgende:
[..]
2e he, 2 weken geleden is een andere kies getrokken die was gescheurd.
Is dat een bijwerking van de vaccinatie
Tijd voor een museumjaarkaart inmiddels. B krijgt nu wel wat meer rust in zijn kont voor dit soort dingen waardoor het ook leuk is om te doen.quote:
Museumjaarkaart is idd ookquote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:54 schreef exode het volgende:
[..]
Tijd voor een museumjaarkaart inmiddels. B krijgt nu wel wat meer rust in zijn kont voor dit soort dingen waardoor het ook leuk is om te doen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:21 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Volgens mij mag een railrunner ook alleen als je meereist. Een aantal jaar geleden heb ik namelijk voor mijn zoon toen wel een gewoon kaartje moeten kopen omdat hij alleen reisde
Edit:ik zie inderdaad dat je nu wel in de 2e klas zelfstandig mag reizen met een railrunner
Ik zoen niet op verjaardagen hoor. Ik weiger het gewoon, vieze gewoonte.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 09:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Maar je zou toch ook verwachten dat mensen meer structureel thuis zijn gaan werken en dat je dat verschil zou merken. Maar nee, niemand leert hiervan. Schiphol draait ook weer normaal en op verjaardagen geven we ook weer de verplichte zoenen.
Ik vind die afstand voorlopig ook meer dan prima, geen handen schudden, niet zoenen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:20 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik zoen niet op verjaardagen hoor. Ik weiger het gewoon, vieze gewoonte.
Oh neequote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:23 schreef exode het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mijn kies is gescheurd, echt, wat gebeurt er met mijn tanden.
Ze hebben foto's gemaakt en ook deze tandarts was nogal verbaasd. Dik glazuur, geen tandsteen, geen beginnende gaatjes, maar 1 vulling in mijn hele gebit etc. Alle behalve een probleemgebit.
Ze weet niet of de kies gered kan worden. Nu een noodingreep gedaan met lijm etc.
Maandag eigen tandarts bellen, er moet geboord worden en gekeken en andere pijnlijke dingen.
En nu heb ik pijn, onder de pijnstillers en no work today. Meetings afgezegd. Ik ga mezelf de hele dag heel zielig vinden met Netflix. Mijn manager antwoordde meteen 'zo jij neemt even een offday op, doei tot maandag.'
Zijn kuntsgebitten duur?
Ik heb een NS Flex en als ik weet dat er wat ritjes aankomen doe ik of een WeekendVrij of Dalvrij voor een maandje, dan is dat allemaal prima te doen, moet wel zeggen dat ik dan ook echt meer met de trein ga in zo'n periode, omdat het kanquote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:08 schreef exode het volgende:
Overigens is OV aan mijn kant van het dorp waardeloos sinds een jaar. De gewone bus is een flex bus geworden. Die moet je dus een half uur vantevoren bellen en maar hopen dat ie komt.
Randstad, echt....
Ze willen minder bussen door de kleine dorpsweggetjes. Dat kan heel makkelijk opgelost door de route wat om te leggen, maar onze gemeente is niet van het gemak dus die trokken een streep door een reguliere busdienst en toen mocht de vervoerder het oplossen.
Yes, Leandra! Al pakken wij voor gezinsuitjes toch vaak de auto. Want ook wij zijn even onderweg als we met OV gaan en zelfs met meereiskorting vind ik de treinprijzen absurd in Nederland.
We doen het eigenlijk alleen als het onderdeel van het uitje is voor ons. Juul vindt de trein bijvoorbeeld magisch. En met B dus naar Ajax omdat daar parkeren 15 euro kost en je vervolgens in files from hell komt na de wedstrijd.
J is 6,5 en heeft nog nooit in een trein gezetenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:08 schreef exode het volgende:
We doen het eigenlijk alleen als het onderdeel van het uitje is voor ons.
Klopt, er zijn nu wel kinderkaartjes voor ¤7.50.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 10:21 schreef Roosje84 het volgende:
[..]
Een railrunner kost ¤ 2.50quote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Klopt, er zijn nu wel kinderkaartjes voor ¤7.50.
Ik ben door de drukte het openbaar vervoer wel gaan haten. En in de hoofdstad is het openbaar vervoer flink gereorganiseerd waardoor je vaker moet overstappen. Dat maakt het een stuk minder relaxed.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb al bijna 2 jaar niet meer in een trein gezeten, als ik kon kiezen wanneer ik kon reizen vond ik het wel chill meestal, maar nu heb ik er geen zin meer in
Hoe doe je dat zonder ducttape? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 11:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja die van ons zijn allemaal 12+ ondertussen, ik zie dat dat veranderd is van die railrunners, nu alleen in 1e klas met begeleiding. Mijn zus reist altijd in de stiltecoupé met de kinderen, kan ze lekker werken en moeten ze stil zijn, al van kleins af aan zo geleerd
Ja en nu met de nieuwe verbinding een stuk relaxter.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:13 schreef oh-oh het volgende:
Londen met de trein is leuk! Zo vaak gedaan, lekker de hele weg uno-en en snaaien en zo. Vroeger ook met de boot en de trein, de tunnel is wel fijner.
Ik ben in 2019 voor werk naar Londen geweest met de trein. Echt heel fijn reizen. We mochten onverwacht 1e klas, dan krijg je ook eten, meerdere malen koffie/thee en zelfs een likeurtje erbij na de lunchquote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:17 schreef exode het volgende:
[..]
Ja en nu met de nieuwe verbinding een stuk relaxter.
Ik zal het er bij mijn werkgever ook eens ingooien, als alles echt weer normaal is, zal ik weer 1 a 2 keer per jaar naar Londen 'moeten'. Dat kan totnogtoe alleen met het vliegtuig.
Lijkt me ook wel apart door die tunnel heen. Ook een belevnis voor de kinderen.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:00 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben in 2019 voor werk naar Londen geweest met de trein. Echt heel fijn reizen. We mochten onverwacht 1e klas, dan krijg je ook eten, meerdere malen koffie/thee en zelfs een likeurtje erbij na de lunch. En als je daar aankomt, zit je ook gelijk ontzettend centraal. Veel beter dan dat je op een vliegveld in the middle of nowhere staat.
Ze gaan een beetje ten onder aan hun eigen succes, ze hebben door drukte wat leveringsproblemen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:47 schreef Quoi het volgende:
Zeg, die snag tights hè? Die komen via een boemeltreintje via Keulen en Aken geloof ik, jeus wat duurt dat lang.
Ai, dat is niet gunstig voor mijn werk.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:35 schreef lunapuella het volgende:
De Eurostar gaat naar St Pancras tegenwoordig, naast King's Cross. Vroeger was het Paddington inderdaad.
Ik ga altijd met de trein naar Londen, ik heb daarvoor nog nooit het vliegtuig gepakt. Vind het ideaal. Hopelijk de komende jaren ook een keer met de kids!
[..]
Ze gaan een beetje ten onder aan hun eigen succes, ze hebben door drukte wat leveringsproblemen.
Och, dat kwartiertje met de metro maakt ook het verschil niet, toch? (kijkende naar het verschil met Paddington)quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:39 schreef exode het volgende:
[..]
Ai, dat is niet gunstig voor mijn werk.
Klinkt heel mooi in theorie, in de praktijk gaat dit voor mijn dolle duo echt no way werken. Is het niet uit onwil, dan wel uit onmacht. Mijn kleuters zijn echt niet in staat om zo lang stil te zitten en ook niet om zo’n opdracht een half uur te onthouden.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 12:01 schreef oh-oh het volgende:
Gewoon vinger voor je mond en op het stiltecoupé plaatje wijzen, werkte zelfs voor mijn altijd jankende luidruchtige neefje in zijn vervelendste periode. Hij is nu 12 en het leukst van ze alledrie, dat had ik 10 jaar geleden echt nooit kunnen voorspellen
Voor mij niet, voor mijn betalende werkgever blijkbaar wel. Wij kunnen de trein nog niet boeken. Hopelijk gaat dat wijzigen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 13:48 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Och, dat kwartiertje met de metro maakt ook het verschil niet, toch? (kijkende naar het verschil met Paddington)
En daarbij weten ze al heel goed dat er meer coupés zijn, waar je niet stil hoeft te zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:01 schreef LeSage het volgende:
[..]
Klinkt heel mooi in theorie, in de praktijk gaat dit voor mijn dolle duo echt no way werken. Is het niet uit onwil, dan wel uit onmacht. Mijn kleuters zijn echt niet in staat om zo lang stil te zitten en ook niet om zo’n opdracht een half uur te onthouden.
Oh getver, wat creepy. Ik heb gelukkig al heel lang een privé insta met streng toegangsbeleid.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:04 schreef exode het volgende:
Ik heb net IG even opgeschoond. Bij een vriendin zijn alle foto's van haar kinderen op een account gegooid en die persoon doet net alsof het haar/zijn kinderen zijn. Dat account volgde mij ook.
Zij heeft dat ook, ze dacht deze persoon via via te kennen.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:11 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Oh getver, wat creepy. Ik heb gelukkig al heel lang een privé insta met streng toegangsbeleid.
Hm, ik ga voor de zekerheid ook nog maar eens kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:20 schreef exode het volgende:
[..]
Zij heeft dat ook, ze dacht deze persoon via via te kennen.
Wel blij dat ik door jouw toelatingseisen ben gekomen.
Ik had vage volgers zag ik dus, allemaal gedelete.
Nou ja, het werkte bij die van haar wel, ze gaan nu zelf in de stiltecoupé zitten als ze Utrecht Maastricht doen, want ook dan moet broertje zn mond houdenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
En daarbij weten ze al heel goed dat er meer coupés zijn, waar je niet stil hoeft te zijn.
Gatver, wat een eng idee! Hoe kwam die persoon aan de foto’s? Had ze zelf een account met foto’s?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:04 schreef exode het volgende:
[..]
Voor mij niet, voor mijn betalende werkgever blijkbaar wel. Wij kunnen de trein nog niet boeken. Hopelijk gaat dat wijzigen.
Ik heb net IG even opgeschoond. Bij een vriendin zijn alle foto's van haar kinderen op een account gegooid en die persoon doet net alsof het haar/zijn kinderen zijn. Dat account volgde mij ook.
Ja, ze is daar vrij actief mee maar dus wel een prive account.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gatver, wat een eng idee! Hoe kwam die persoon aan de foto’s? Had ze zelf een account met foto’s?
Dit is tenminste 1 van de redenen dat mijn kinderen online niet te vinden zijn in ieder geval.
Waarmee ik natuurlijk absoluut niet de schuld bij je vriendin leg.
Genoeg gekken die niet te begrijpen zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:43 schreef exode het volgende:
[..]
Ja, ze is daar vrij actief mee maar dus wel een prive account.
Bij alle foto's staan ook teksten bij dat fake account. Echt wie doet dat en waarom? Creeps.
Account ook gerapporteerd?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 14:04 schreef exode het volgende:
[..]
Voor mij niet, voor mijn betalende werkgever blijkbaar wel. Wij kunnen de trein nog niet boeken. Hopelijk gaat dat wijzigen.
Nu is het echt klaar. Als ze voor je op gaan staan....quote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:58 schreef Quoi het volgende:
Sommige mensen verliezen een kies of hebben een leesbril, nou vanmorgen stond er iemand voor me op in de volle treinDat was het dan.
RIP.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:58 schreef Quoi het volgende:
Sommige mensen verliezen een kies of hebben een leesbril, nou vanmorgen stond er iemand voor me op in de volle treinDat was het dan.
Oei, dat is me sinds zwangere buik tijd niet meer overkomenquote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:58 schreef Quoi het volgende:
Misschien leek je zwanger?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:58 schreef Quoi het volgende:
Ja en heel veel andere mensen. Ze heeft antwoord gekregen dat het acvount niet in strijd is met de IG regels.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bizar. Heeft de moeder het account ook gerapporteerd?
Nou ja zeg.. raar verhaal (van IG) dat je dus blijkbaar gewoon een nepaccount kan maken met foto’s van anderen/andermans kinderenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 06:59 schreef exode het volgende:
[..]
Ja en heel veel andere mensen. Ze heeft antwoord gekregen dat het acvount niet in strijd is met de IG regels.
Inmiddels staan er foto's van andere kinderen op het account. Vast ook niet die van haar/hem.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:18 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Nou ja zeg.. raar verhaal (van IG) dat je dus blijkbaar gewoon een nepaccount kan maken met foto’s van anderen/andermans kinderen
Allebei buiten zetten!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:57 schreef Declan-Harp het volgende:
De kat besloot vanmorgen om op de grond te plassen. Kind besloot om een half flesje van mijn favoriete (en slecht verkrijgbare) parfum er overheen te spuiten.
En dan moet je dag nog beginnenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 08:57 schreef Declan-Harp het volgende:
De kat besloot vanmorgen om op de grond te plassen. Kind besloot om een half flesje van mijn favoriete (en slecht verkrijgbare) parfum er overheen te spuiten.
Goeie reden om toch maar je auto te pakken (met hoge instap).quote:Op donderdag 7 oktober 2021 17:58 schreef Quoi het volgende:
Oh heerlijk! Goed idee ook, denk dat ik vandaag coq au vin (zonder vin) ga maken.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijn kookgenen staan aan vandaag. Om 7 uur vanmorgen stond ik al banaan pannenkoeken te bakken voor de kinderen en nu ruikt mijn hele benedenverdieping naar rendang stoof.
Rendangquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mijn kookgenen staan aan vandaag. Om 7 uur vanmorgen stond ik al banaan pannenkoeken te bakken voor de kinderen en nu ruikt mijn hele benedenverdieping naar rendang stoof.
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 23:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien leek je zwanger?![]()
Eveneens RIP.
Dit klink zó leuk!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:25 schreef LeSage het volgende:
Zoveel zin in vanavond!
Mijm en ik worden nog voor onze verjaardag getrakteerd op een etentje door mijn zusMet z’n 3en naar een ‘restaurant’ (eetcafé, maar voor Mijm is dat natuurlijk een restaurant). Hij vindt het zo stoer dat hij mee mag.
En daarna breng ik hem naar bed en wandel ik terug naar hetzelfde café voor de eerste offline pubquiz sinds bijna 2 jaar![]()
Hoera voor vaccinaties
Een troost: 2 weken terug ofzo vroeg iemand op werk heeel voorzichtig of ik weer zwanger was.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 10:57 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik rust sowieso vreedzaam 's nachts, dank allen. Ik moet het maar gaan verwerken.
[..]
Dit klink zó leuk!Veel plezier!
Rendangquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 09:56 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat slordigquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:49 schreef Vaiana het volgende:
Griepprik oproep krijgen omdat ik 22 weken zwanger ben volgens mijn dossier bij de huisarts. Lekker geadministreerd weer.
Ja bij Sanquin was het ook al mis gegaan, daar hadden ze zich in het jaartal vergist waardoor ik een oproepkaart kreeg terwijl ik nog niet mag doneren. Dus toen mocht ik ook weer vertellen over de miskraam.quote:
Oehhh, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:53 schreef Nijna het volgende:
Ik heb vanmorgen eerst cadeautjes uitgepakt, want ik ben jarig.
Daarna maar een poetsrondje gedaan in huis en lekkere broodjes gehaald voor tussen de middag, net geluncht.
Kinderen zijn naar school, man is thuis en het is mooi weer
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:54 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ja bij Sanquin was het ook al mis gegaan, daar hadden ze zich in het jaartal vergist waardoor ik een oproepkaart kreeg terwijl ik nog niet mag doneren. Dus toen mocht ik ook weer vertellen over de miskraam.
Dat is echt zo’n klap in het gezicht. Ik werd door de verloskundige praktijk zelf gebeld omdat ze het niet goed geadministreerd hadden. Zo ontzettend slordig en pijnlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:49 schreef Vaiana het volgende:
Griepprik oproep krijgen omdat ik 22 weken zwanger ben volgens mijn dossier bij de huisarts. Lekker geadministreerd weer.
Ja en vooral zo onnodig. Er is wel vaker iets confronterend, maar die gevallen horen er gewoon bij. Zwangerschapsaankondigingen van mensen die 'ook' in februari enzo uitgerekend zijn. Maar dit had helemaal niet gehoeven, en toch word ik er dan wel even extra sip van.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:56 schreef Nijna het volgende:
[..]dat lijkt me confronterend elke keer
Dat is wel nog slordiger zeg, yikes.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:58 schreef laziness het volgende:
[..]
Dat is echt zo’n klap in het gezicht. Ik werd door de verloskundige praktijk zelf gebeld omdat ze het niet goed geadministreerd hadden. Zo ontzettend slordig en pijnlijk
Precies. Nou was het sowieso end of the road voor ons maar anders zou ik een andere praktijk gezocht hebben.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:59 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Dat is wel nog slordiger zeg, yikes.
Van een verloskundige verwacht je toch echt beter zeg maar.
Dat snap ik heel goed.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:03 schreef laziness het volgende:
[..]
Precies. Nou was het sowieso end of the road voor ons maar anders zou ik een andere praktijk gezocht hebben.
Het drukt je weer even met je neus op de feitenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:54 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ja bij Sanquin was het ook al mis gegaan, daar hadden ze zich in het jaartal vergist waardoor ik een oproepkaart kreeg terwijl ik nog niet mag doneren. Dus toen mocht ik ook weer vertellen over de miskraam.
Wat veel! Wij hadden er 2 weken geleden een stuk of 20 en as we speak is vriendlief met de jongste kijken hoeveel er nog hangen voor lichting 2 (die waren vorige keer nog niet rood genoeg). Maar dat zijn er hooguit 15.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:56 schreef laziness het volgende:
Ik heb 80 appels van onze adoptieboom te verwerken en peren uit eigen tuin dus hier staat de slowcooker te pruttelen voor eerst appelmoes en straks appel & peer crisp als dessert vanavond.
De wekelijkse markt hier in het dorp. Erg uitzonderlijk ook hoor! Ik ben benieuwd naar de kwaliteit, ze zullen wel heel draderig zijn oid. Maar voor de chutney maakt dat geen hol uit. De oudste en ik houden heel erg van mango's, maar de andere helft van het gezin vindt ze vreselijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:12 schreef arvensis het volgende:
Een kratje voor ¤5?! Waar dan?Hier gaan dagelijks twee mango’s op.
Ik koop nét 2 mango’s voor ¤3.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:12 schreef arvensis het volgende:
Een kratje voor ¤5?! Waar dan?Hier gaan dagelijks twee mango’s op.
Vorig jaar hadden we een beurtjaar en zat er zo goed als niks aan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:09 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Wat veel! Wij hadden er 2 weken geleden een stuk of 20 en as we speak is vriendlief met de jongste kijken hoeveel er nog hangen voor lichting 2 (die waren vorige keer nog niet rood genoeg). Maar dat zijn er hooguit 15.
Ja precies, daarom verbaasde het me ook.quote:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:19 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De wekelijkse markt hier in het dorp. Erg uitzonderlijk ook hoor! Ik ben benieuwd naar de kwaliteit, ze zullen wel heel draderig zijn oid. Maar voor de chutney maakt dat geen hol uit. De oudste en ik houden heel erg van mango's, maar de andere helft van het gezin vindt ze vreselijk.
Nee, Santana. Dit is ons eerste jaar, we vonden dat onze eigen appelboom toch echt te weinig opbracht en ruimte voor meer is er niet. De boomgaard hier in de buurt had niet veel Elstar meer in de aanbieding dit seizoen en Santana is redelijk vergelijkbaar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:28 schreef laziness het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden we een beurtjaar en zat er zo goed als niks aan.
Hebben jullie ook een Elstar?
Haha, ik ook hoor.. Maar man gaat elke week op vrijdag erheen en haalt dan dus fruit voor 1 a 2 weken (ook peren, bananen enz..) en voor 2 dagen eten.. Ze hebben ook vanalles van andere lokale boeren.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 14:21 schreef vencodark het volgende:
Sorry, ik ben een te lazy fuck om allerlei winkels en zaakjes af te gaan. Alles bij de AH. Yolo.![]()
Wij zijn ook redelijk lui hoor. De markt is hier dus op vrijdag en we zijn om en om op vrijdag vrij. Dus 8.30 kinderen naar school en dan naar de markt. Dan is het nog rustig en ben je zo klaar. Verder hebben we 1x per week een Picnic-bestelling en ad hoc dingen halen we zo nodig nog bij de supermarkt op loopafstand. Zit naast de bso, dus kan ook gecombineerd worden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 14:21 schreef vencodark het volgende:
Sorry, ik ben een te lazy fuck om allerlei winkels en zaakjes af te gaan. Alles bij de AH. Yolo.![]()
Bij ons is dat zelfs 8kg. Dan mag je in de reguliere zelfpluk gaan plukken. Dat deden we vorig jaar dus maar is minder leuk dan je eigen boom natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 13:53 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee, Santana. Dit is ons eerste jaar, we vonden dat onze eigen appelboom toch echt te weinig opbracht en ruimte voor meer is er niet. De boomgaard hier in de buurt had niet veel Elstar meer in de aanbieding dit seizoen en Santana is redelijk vergelijkbaar.
Wij hebben trouwens wel een opbrengtstgarantie van 4 kg. Als je minder van de boom haalt, mag je het aanvullen in de winkel op het terrein.
Als het goed is heb je daar toch gewoon toestemming (of niet) voor gegeven? Jouw keuze hoor, wat je wel en niet gedeeld wil hebbenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:01 schreef vencodark het volgende:
Ben ik een zeik ouder als ik zwemles-foto’s met de klas niet gedeeld wil hebben in de Parro?![]()
Foto’s mogen gedeeld worden In Parro maar in het zwembad voelt dat even anders.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:06 schreef LeSage het volgende:
[..]
Als het goed is heb je daar toch gewoon toestemming (of niet) voor gegeven? Jouw keuze hoor, wat je wel en niet gedeeld wil hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh zeker. Het is ook meer vanuit mezelf dat ik er nu zo over nadenk. Ik ga er niet nu met hem over hebben alsof híj er moeite mee moet hebben. Ik begrijp ook wat jij zegt.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:13 schreef SQ het volgende:
Kijk je wel uit dat je niet de boodschap meegeeft dat zijn lichaam niet (foto)waardig is omdat het wat dikker is.
Maar ik begrijp het wel hoor, van mij zou het ook niet zo hoeven.
Die discussie heb ik ook gehad met de juffen van jongste.. bij oudste had de andere juf al een paar foto's erop gezet, daar stond een groepje meiden ook op in bikini. Voor mij echt een grensgeval, kon net omdat de voorste een hand over haar buik had.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:01 schreef vencodark het volgende:
Ben ik een zeik ouder als ik zwemles-foto’s met de klas niet gedeeld wil hebben in de Parro?![]()
Ik begrijp eigenlijk niet wat je hier zegt..?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 18:28 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Die discussie heb ik ook gehad met de juffen van jongste.. bij oudste had de andere juf al een paar foto's erop gezet, daar stond een groepje meiden ook op in bikini. Voor mij echt een grensgeval, kon net omdat de voorste een hand over haar buik had.
Deze juf heeft alleen foto's gebruikt van kinderen dichtbij in het water en een rijtje verderop. Dat was wel prima.
Maar zo vol op de foto, daar zou ik ook niet zo blij mee zijn. Er is wel een privacy grens..
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:53 schreef Nijna het volgende:
Daarna maar een poetsrondje gedaan in huis en lekkere broodjes gehaald voor tussen de middag, net geluncht.
Wat peren in de appelmoes doen, of perenmoes maken, ook lekker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:56 schreef laziness het volgende:
Ik heb 80 appels van onze adoptieboom te verwerken en peren uit eigen tuin dus hier staat de slowcooker te pruttelen voor eerst appelmoes en straks appel & peer crisp als dessert vanavond.
Ik heb deze zin 5x gelezen, maar snap 'm!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja gewoon tegen haar zeggen dat ze mag zeggen dat ze wil schoolzwemmen omdat de rest prima gaat.
Wat raar...
Er stond een rijtje meisjes op de foto, scheef vanaf de zijkant. De voorste was de enige die echt helemaal zichtbaar was in bikini. Maar omdat ze haar handen losjes over elkaar had, was haar buik wel redelijk bedekt. Ook een meisje dat echt al rondingen kreeg..quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 19:33 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Ik begrijp eigenlijk niet wat je hier zegt..?
Dus 'het kon net' omdat haar buik bedekt was? Bij een meisje in bikini is er dan toch heel veel anders nog wel zichtbaar..?quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:18 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Er stond een rijtje meisjes op de foto, scheef vanaf de zijkant. De voorste was de enige die echt helemaal zichtbaar was in bikini. Maar omdat ze haar handen losjes over elkaar had, was haar buik wel redelijk bedekt. Ook een meisje dat echt al rondingen kreeg..
Maar je ziet de vorm een stuk minder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 20:25 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Dus 'het kon net' omdat haar buik bedekt was? Bij een meisje in bikini is er dan toch heel veel anders nog wel zichtbaar..?
Het was dus echt ge-wel-dig! Mijm heeft enorm genoten van het eten en de quiz was als vanouds. Alsof 1,5 jaar maar 2 weken warenquote:Op vrijdag 8 oktober 2021 10:57 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik rust sowieso vreedzaam 's nachts, dank allen. Ik moet het maar gaan verwerken.
[..]
Dit klink zó leuk!Veel plezier!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 17:32 schreef MorganLeFay het volgende:
Nou het toch over zwemles gaat...iets van heel andere orde over hetzelfde onderwerp..#zwembadrant
In plaats van dat ze nou zeggen: ok dan gaan we volgende les kijken hoe ver ze is qua schoolslag...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of inderdaad juist daar extra aandacht aan besteden omdat ze dat in hun ogen nog niet beheerst. Het is natuurlijk niet zo dat als je een kind maar op zn rug laat zwemmen, dat het vanzelf de schoolslag wel leert...
Sommige mensen kunnen zo lastig toegeven dat ze iets misschien anders hadden moeten doen...Fake it till you make it...
Gemist, maar alsnog gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 8 oktober 2021 12:53 schreef Nijna het volgende:
de trackingscode staat toch ook op het briefje? Ik moet bij postnl mijn pakket altijd trackingscode en postcode invullen om mijn pakket te traceren.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:18 schreef Hupje het volgende:
Ik kreeg onverwachts een pakket. Of nou ja, er is geprobeerd om hier iets te bezorgen, maar ik was niet thuis. Nu heb ik een briefje om te kijken vanaf wanneer ik het op welke Postnl locatie kan ophalen, maar als ik mijn postcode invoer zegt-ie 'zending niet bekend'En ik weet dus niet wie de afzender is of wat de trackingcode is
Nee, er staat alleen een nietthuiscode op. Het is een briefje met nieuwe lay-out.quote:Op zondag 10 oktober 2021 08:28 schreef fleuril het volgende:
[..]
de trackingscode staat toch ook op het briefje? Ik moet bij postnl mijn pakket altijd trackingscode en postcode invullen om mijn pakket te traceren.
Of de bezorger had een briefje verloren op straat en een of andere onverlaat heeft hem voor de lol in jouw brievenbus gestopt. Is hier ook wel eens voorgekomen! Briefje in de bus, verwachtte niks, code deed het niet, in de PostNL app stond ook niks en bezorger wist ook nergens vanquote:Op zaterdag 9 oktober 2021 21:18 schreef Hupje het volgende:
Ik kreeg onverwachts een pakket. Of nou ja, er is geprobeerd om hier iets te bezorgen, maar ik was niet thuis. Nu heb ik een briefje om te kijken vanaf wanneer ik het op welke Postnl locatie kan ophalen, maar als ik mijn postcode invoer zegt-ie 'zending niet bekend'En ik weet dus niet wie de afzender is of wat de trackingcode is
Heb je de nieuwe kerstsets van Lego al besteld?quote:Op maandag 11 oktober 2021 12:58 schreef exode het volgende:
Ik houd zo van de hele Decembermaand![]()
Onze kinderen zijn er ook mee besmet. B vraagt bijna elke dag wanneer het Kerst is
Natuurlijk! Staan op zolder te wachten tot de Sint uit het land is.quote:Op maandag 11 oktober 2021 13:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe kerstsets van Lego al besteld?![]()
En wat vind je van de Titanic?
quote:Op maandag 11 oktober 2021 13:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb je de nieuwe kerstsets van Lego al besteld?![]()
En wat vind je van de Titanic?
Die prijs hè.quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:44 schreef BE het volgende:
[..]Mijn jongste is compleet Titanic maf (ik weet ook niet waarom eigenlijk) dus die wordt gek als ie dit ziet!
(Mijn lieftallige vond hem ook wel tof toen ik hem net het linkje stuurde. Maar dit is toch weer een brugje verder dan de Bugatti die hij ooit niet kon weerstaan.)
Ik begrijp wel waarom.quote:Op maandag 11 oktober 2021 18:44 schreef BE het volgende:
[..]Mijn jongste is compleet Titanic maf (ik weet ook niet waarom eigenlijk) dus die wordt gek als ie dit ziet!
(Mijn lieftallige vond hem ook wel tof toen ik hem net het linkje stuurde. Maar dit is toch weer een brugje verder dan de Bugatti die hij ooit niet kon weerstaan.)
Het project/ontwerp zelf is wel heel tof, vind ik. Als Lego fan kan je dat vast wel waarderen.quote:Op maandag 11 oktober 2021 13:25 schreef exode het volgende:
[..]
Natuurlijk! Staan op zolder te wachten tot de Sint uit het land is.
Mhoaw, ik heb niet echt iets met de Titanic en dat ding is huge en past totaal niet bij de rest van onze Lego.
Ik ben wel benieuwd naar de bouwtechnieken, vooral omdat ie volgens mij open kan. Wel typisch een project waar ze nieuwe technieken introduceren.quote:Op maandag 11 oktober 2021 19:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik begrijp wel waarom.Ben ook altijd erg geïnteresseerd geweest in Titanic.
[..]
Het project/ontwerp zelf is wel heel tof, vind ik. Als Lego fan kan je dat vast wel waarderen.![]()
Maar inderdaad niet bij jullie stijl Lego.
quote:
Tsss tsss tsss…quote:Op maandag 11 oktober 2021 21:30 schreef Declan-Harp het volgende:
Ik ben 30 en heb de film nog nooit gezien
8 x?quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:41 schreef Quoi het volgende:
Oh, ik zou me wel een week willen opsluiten met de lego titanic, om te bouwen![]()
Die film heb ik trouwens maar 8x gezien.
Kijk!quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
8 x?
Ik kan het niet eens meer inschatten. Heel vaak sowieso.
Ik ben van 1985 dus ik paste precies in de zwijmel-bakvis leeftijd van Leonardo.
Ik had een kalender van de film op mijn kamer.![]()
Er staan nu een aantal Titanic boeken op mijn verlanglijstje van Bol.
Begrijpelijk! Die was (en is) bloedmooi.quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:09 schreef exode het volgende:
Ik heb Titanic ook meerdere keren gezien, voor Kate
quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Nooit af gekeken, en echt een trauma van dat kutlied van Celine, man man man, je zal maar in een platenzaak werken als dat een hit is![]()
![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Echt wij moesten het draaien in de winkel en mijn lieftallige collegae wisten het altijd precies zo te timen dat ze dat nr 20 minuten konden laten doorklinken om mij echt helemaal gek te maken.
We hadden wel toen alles in de sale ging de videobanden van de Titanic echt in bulk en daar hadden we een mega Titanic van gebouwd in de winkel, dat was echt zo leuk, elke keer als iemand er een kocht vulden we hem weer aan.
Hele film echt daardoor nooit kunnen verdragen. Nooit het idee gehad dat ik er iets aan mis.
Maar goed ik ben raar, ik heb Thelma en Louise ook nooit af gekeken.
Je kan hem dus terugskippen als je een beetje dj skills hebt en dat hadden die eikels helaas.quote:
En dan had je die versie mét of zonder filmfragmenten. Ja, ik vond het smullen. Ik draai ook nog weleens de soundtrack (muv Celine, dat wel).quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Echt wij moesten het draaien in de winkel en mijn lieftallige collegae wisten het altijd precies zo te timen dat ze dat nr 20 minuten konden laten doorklinken om mij echt helemaal gek te maken.
We hadden wel toen alles in de sale ging de videobanden van de Titanic echt in bulk en daar hadden we een mega Titanic van gebouwd in de winkel, dat was echt zo leuk, elke keer als iemand er een kocht vulden we hem weer aan.
Hele film echt daardoor nooit kunnen verdragen. Nooit het idee gehad dat ik er iets aan mis.
Maar goed ik ben raar, ik heb Thelma en Louise ook nooit af gekeken.
Niet alle 10, want de opdracht was onder andere ook specifiek iets voor kinderen etc. en daar heb ik echt een beetje naar gezocht zeg maar, maar dit zijn wel een paar stukken die ik zelf echt heel mooi vind:quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 07:43 schreef Vicky het volgende:
Ben wel benieuwd naar jouw favoriete top 10 @:BE
T wil Highway to Hell op haar uitvaart.
vandaag is mijn FOK jubileum
22 jaar!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.***
Ja, hierquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Nooit af gekeken, en echt een trauma van dat kutlied van Celine, man man man, je zal maar in een platenzaak werken als dat een hit is![]()
![]()
The Bodyguardquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:33 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, hier![]()
Geen platenzaak maar een bioscoop, waar ik tijdens mijn studie jaren gewerkt heb.
Urenlang dezelfde song aan je kop. Gekmakend. Nog eentje die ik daardoor niet meer kan horen; Whitney Houston tijdens The Bodyguard![]()
And Iiiiiiijaiaijaiaij will always love uuuuuuuhoehoehoeeeee
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:22 schreef BE het volgende:
[..]
Niet alle 10, want de opdracht was onder andere ook specifiek iets voor kinderen etc. en daar heb ik echt een beetje naar gezocht zeg maar, maar dit zijn wel een paar stukken die ik zelf echt heel mooi vind:Mooi lijstjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik veel met muziek heb, heb ik ook al uitgesproken ideeën over muziek op mijn uitvaarten die gedeeld uiteraard. Niet dat mijn vriend een of ander k-liedje uitzoekt ofzo.
Zo'n fijn programma, Chansons. Ze zijn ook met de paplepel ingegoten, door mijn lerares Frans (nogal van de oude stempel) en onze vakanties in Frankrijk vroeger.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:54 schreef BE het volgende:
Goed dat je dat ook hebt gedeeld, zeker als het zo belangrijk voor je is!
Die heb ik dan weer nooit gezien ‘The Bodyguard’. Ik ben ook niet echt een Houston fan.
Ik heb gisteren op mijn kamertje naar ‘Chansons’ zitten kijken met Matthijs v Nieuwkerk en Rob Kemps. Wat héérlijk nostalgisch! Zo veel liedjes uit mijn jeugd.
En nu wil ik ook gewoon héél graag naar Parijs!
'quote:Op maandag 11 oktober 2021 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Begrijpelijk! Die was (en is) bloedmooi.
Sowieso Leo en Kate.Revolutionairy Road is ook erg integrerend/heftig.
Dit jaquote:Op maandag 11 oktober 2021 22:09 schreef exode het volgende:
Ik heb Titanic ook meerdere keren gezien, voor Kate
Ik probeer te sturen op een opsom hoeveel films van Kate iedereen heeft gezien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:33 schreef SQ het volgende:
Oooh nieuwe opsom yeah, ik zit ook in het titanicvrije clubje
Ik vind het echte verhaal van de titanic overigens wel heel boeiend, kijk ook graag documentaires over als ze er weer eens naartoe proberen te duiken
2quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:40 schreef exode het volgende:
[..]
Ik probeer te sturen op een opsom hoeveel films van Kate iedereen heeft gezien.
Ik begin: allemaal!
2 of 3 denk ik. Titanic meerdere keren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:40 schreef exode het volgende:
[..]
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 07:43 schreef Vicky het volgende:
Ben wel benieuwd naar jouw favoriete top 10 @:BE
T wil Highway to Hell op haar uitvaart.
vandaag is mijn FOK jubileum
22 jaar!!
Ik was als tiener intens fan van/verliefd op Kate en heb draken van films gezien omdat zij erin zat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:40 schreef exode het volgende:
[..]
We hadden al een keer iets met crushes, maar ik ga met alle liefde weer Jennifer Beals noemen. Zeker omdat we helemaal in de nieuwe The L Word zitten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:26 schreef Quoi het volgende:
En ze kon ook zo goed zingen![]()
Maar ik snap het heel goed hoor. Mooie vrouw![]()
Mooie opsom ook: meest sexy filmacteur/actrice
Dat heb je mooi gemist dus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:52 schreef elamanilo het volgende:
Oh wow, ik checkte ook even wanneer ik me registreerde (met m’n eerste account) :
Geregistreerd 11-07-2001
20 jaar dit jaar dus 😮
Mijn eerste account was van 2002. Ik zit dus al bijna m'n halve leven op fokquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:52 schreef elamanilo het volgende:
Oh wow, ik checkte ook even wanneer ik me registreerde (met m’n eerste account) :
Geregistreerd 11-07-2001
20 jaar dit jaar dus 😮
Dacht je destijds dat het mee zou vallen want het plot was toch wel bekend?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:04 schreef Burdie het volgende:
Titanic heb ik in de bios gezien, maar ik vond 'm te pijnlijk aangezien ik 3 jaar ervoor twee kennissen verloor bij een scheepsramp. Daarna heb ik het nooit meer aangedurfd nog eens te kijken.
Ja dat dacht ik. Ik was ook nog jong toen he, kon dat niet goed bedenken vooraf.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dacht je destijds dat het mee zou vallen want het plot was toch wel bekend?
Wow ja, hier dus ook al ruim meer dan de helft van mijn leven.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:07 schreef Burdie het volgende:
[..]
Mijn eerste account was van 2002. Ik zit dus al bijna m'n halve leven op fok.
Weet ik, wel jammer natuurlijk dat je het zo heftig vond. Dat zou je wellicht nog steeds hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik. Ik was ook nog jong toen he, kon dat niet goed bedenken vooraf.
En toch maar 6700 berichtenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:26 schreef Keroppi het volgende:
Ik ben niet zo van de opsomming, maar deze moet ik wel even meedoen:
Ik zit al 20+ (maar minder dan 25) jaar op Fok![]()
Was gewoon 14 toen ik registreerdeen ik schreef toen verhaaltjes over mijn zeilkamp enzo
Graag gedaan pik!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:59 schreef vencodark het volgende:
Overigens ben ik door een zeker iemand onlangs geattendeerd op Hamilton de musical op Disney +.
Daaaaaamn. Ik ben fan.![]()
* draait grijs.
Zélfs 'A little chaos'?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:40 schreef exode het volgende:
[..]
Eternal sunshine of the spotless mind ook nooit gezien?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan me geen enkele film van haar bewust voor de geest halen, of zat ze toevallig in die bagger slechte vliegtuigcrash film met Idris Elba laatst? Maar goed die telt niet want ik heb zeker 75% van de film geslapen.
Ik ben hier al sins 2007
Ja jezus die was slecht. Nee niet gezien, ik krijg jeuk van haar of zo, maar niet op een goede manier.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eternal sunshine of the spotless mind ook nooit gezien?
Je doelt op The Mountain Between us.
IMDb vertelt mij dit.![]()
Thee had ik wel gewaardeerd bij mijn boterhammen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:27 schreef oh-oh het volgende:
Je hebt nu al een warme maaltijd nodig en kaarsen?
In wat voor een donkere grot zit je?
Sterkte!
Ik heb 'm gezien vanwege Alan Rickman, bij een Q&A in Den Haag. Was tof, alleen de film was wel slechtquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:30 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik heb lang niet alles gezien maar die dan weer wel
Goeie jeuk?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jezus die was slecht. Nee niet gezien, ik krijg jeuk van haar of zo, maar niet op een goede manier.
Ik ook!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:02 schreef Vanyel het volgende:
Tevens had ik even een post nodig om te weten dat ik fok sinds jan 2005.
Kriebels?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:01 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Goeie jeuk?
Ik geloof niet dat ik dat zou omschrijven als jeuk.
15 juli 2000!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:29 schreef Kyara het volgende:
Ik zit hier volgens mij sinds juli 2000.
Waar kan ik dat überhaupt terugvinden?
In je accountschermpje. Van jou:quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:29 schreef Kyara het volgende:
Ik zit hier volgens mij sinds juli 2000.
Waar kan ik dat überhaupt terugvinden?
En waar vinden we dat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:46 schreef SQ het volgende:
Kijk ik ben nog gewoon een newbie.
Ben wel de hoogst genoteerde hier in de ranking trouwens
Shit..quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:29 schreef Cathmar het volgende:
Mijn kind heeft voor de tweede keer covid. Kan wel janken.Gaan we weer...
Je zit nog steeds zonder stroom denk ik he? Vriendinnetje uit zelfde dorp appte net ook dat ze al hele dag zonder zit en of ze op de hockey kan douchen straks..quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:01 schreef exode het volgende:
Onze stroom is uitgevallen, middenin een call. Send help!
Of warmte, of een warme maaltijd, of kaarsen.
Been there, done that. Mis je niets aan, als je die drie posts per jaar niet kunt lezen. Vooral omdat dat toch alleen maar linkjes naar openbare delen van het forum zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:18 schreef Viv het volgende:
[..]
Als je hier toegang hebt:
https://forum.fok.nl/forum/90
Beetje raar ook wel. Van een Nederlandse fiets mag je toch wel verwachten dat ze tegen Nederlands weer kunnen… begrijpelijk dat je daarvan baalt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:23 schreef Books1 het volgende:
Mag ik trouwens even balen? Mijn nieuwe elektrische fiets is vorige week tijdens een wolkbreuk in Gouda verdronken en staat al vanaf donderdag bij de fietsenmaker. Compleet doorgeregend in de display en iets bij de accu waardoor hij kortsluiting maakte.
Ikzelf had wat weg van een Books die vrijwillig de IJssel ingesprongen was van top tot teen druipnat 😂.
Het is wel garantie maar gaat nog wel een paar dagen duren en ik fiets nogal veel dus baal er toch van.
Hoe weet je dit?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:53 schreef SQ het volgende:
[..]
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals
Dit dus inderdaad. Leek mij dat een fiets wel waterdicht was maar helaas niet. Komt vast weer goed maar onhandig op sommige momenten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:14 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Beetje raar ook wel. Van een Nederlandse fiets mag je toch wel verwachten dat ze tegen Nederlands weer kunnen… begrijpelijk dat je daarvan baalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |