abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201662691
.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201662735
Anyways, de trein dus. Ik vind het zo heerlijk. Niet opletten, geen file, niet de dystopische gevoelens bij 10 banen A2 ;( Ik heb de hele coronatijd getreind, dat verliep zonder problemen. Ik vind het wel jammer dat het niet meer rustig is in de trein :P
  woensdag 6 oktober 2021 @ 20:00:35 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_201662776
Waarom heb je m niet in de reeks geopend?
disclaimer
  woensdag 6 oktober 2021 @ 20:01:35 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_201662791
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:19 schreef Vaiana het volgende: Oh jongens, wat doet op kantoor werken me goed zeg. O+ Ik vind mijn werk(dagen) instant zoveel leuker. Ik fiets naar het station, op mijn fiets die ik nieuw gekregen heb toen ik 11 werd. :+ Onbreekbaar die Batavus, fietst nog steeds heerlijk. Zit me wel adhv douche-eendjes post af te vragen tot hoeveel weken zwangerschap je comfortabel fietst, en hoe ik dan (tegen de tijd dat ik zwanger ben) op kantoor kom als ik nog geen verlof heb. :D Zien we dan wel weer.
Ik heb altijd tot op de dag van de bevalling gewoon gefietst hoor. ;)
disclaimer
pi_201662807
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:00 schreef SQ het volgende:
Waarom heb je m niet in de reeks geopend?
Oh, sorry, het liep blijkbaar niet helemaal goed 8)7
pi_201663231
Ik heb het fietsen met tweeling in de buik en dreumes voorop ook tot 28 weken gered. Daarna paste het ècht niet meer (en gingen we gelukkig verhuizen waardoor ik niet meer tussen het oude en nieuwe huis heen en weer hoefde te fietsen). Bij de eerste heb ik ook nog naar m’n laatste controle bij de VK gefietst, met 40 weken.

Ik vond treinen tijdens m’n studie wel heel relaxt overigens, even rustig wakker worden, nog wat dingen voor tentamens doorlezen, wegdromen… Al ben ik ook wel eens s ochtends vroeg in een trein gestapt die op het rangeerterrein stopte…

Terug naar huis in de drukte vond ik overigens minder relaxt, maar meestal kon ik de spits vermijden. Maar nadat mijn OV-jaarkaart af liep ben ik praktisch niet meer met de trein geweest, veel te duur.
pi_201663316
Ik hou van de trein maar gebruik het ov eigenlijk nooit meer. Voor mijn werk niet nodig en voor een dagje uit vind ik het erg duur.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 20:33:19 #8
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_201663389
Voordat ik überhaupt bij een treinstation ben, had ik allang met de auto op de bestemming kunnen zijn. Ongeveer. Meestal.
KuikenGuppy
pi_201663503
Ik trein voor werk eerste klas, dat vind ik immer een genot.
Sindsdien voel ik me wel echt een pauper als ik eens privé in een trein zit en het weer met tweede klas moet doen :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_201663599
Ik trein ook eerste klas, heerlijk. Lege coupes, terwijl 2e klas echt alweer vol zit tegenwoordig.
En als ik met B naar bijvoorbeeld Ajax ga, gaan we ook met de trein, ook eerste klas, leve meereiskorting.
pi_201663909
Ik ben een ‘dit is een stiltecoupé, hoor!’-treinreiziger. Wel tweede klas van de baas, maar als ik ver moet dan wel eerste klas. Zalig. Laatst ging ik helemaal naar Leeuwarden, op zondagochtend eersteklas. Helemaal niemand. O+
pi_201665222
@Burdie ik had er niet bij stilgestaan dat externen niet zo’n fancy NS-abo krijgen ):O. Het is idd zo fijn, eerste klas reizen O+. Sinds vorig jaar mogen we er ook privé gebruik van maken. Door corona natuurlijk weinig profijt van gehad nog :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_201665284
Wij gingen net helemaal zitten voor een aflevering van The L Word, hebben we gisteren al de laatste gezien. Snik. Niet door gehad.

Toen maar de docu van Britney gekeken. Interessant!
pi_201665458
Ik was het topic kwijt. ;( :P

Het scheelt qua trein wel dat mijn traject heel rustig is, ik woon in de randstad en werk in Overijssel, dus ik ga precies tegen de richting in zeg maar. Kan me voorstellen dat op hele drukke trajecten het minder aangenaam is.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 23:31:17 #15
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_201665898
Delft - Amsterdam en vv is nogal een sardientjestraject :{ Maar eenmaal daar en dan met ov-fiets op pad vind ik heerlijk.
pi_201666579
Ik reis ook naar Amsterdam. Wat helpt is dat ik net voor Utrecht instap. En verder is de truuk om hélemaal vooraan te gaan staan op het perron, waar de allereerste wagon komt. De meeste mensen blijven namelijk een beetje in het midden wachten. En dan neem ik altijd de stoel waar er maar eentje staat O+
  donderdag 7 oktober 2021 @ 06:52:30 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201666632
Dat was echt een van de dingen waar ik ook zó blij mee was toen ik 3jr terug thuis kwam te zitten van mijn werk. Na dik 20 jaar niet meer datzelfde eeuwige deprimerende kutstukje in de trein. Al die andere mensen! :{w Hoesten, snuiven, smakken, stinken… :X Hutjemutje…
  donderdag 7 oktober 2021 @ 07:54:49 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201666896
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:40 schreef Vanyel het volgende:
Ik trein voor werk eerste klas, dat vind ik immer een genot.
Sindsdien voel ik me wel echt een pauper als ik eens privé in een trein zit en het weer met tweede klas moet doen :@
N reist eerste klas dus als ik een keer met de trein ga ga ik ook gewoon eerste klas, ook als ik geen meereiziger ben.
Alleen hier het lokale treintje niet, maar als ik ook met de NS moet reizen, of een maandje een weekendvrij abonnement neem omdat dat goedkoper is dan retour 2de klas (okay, dat is vals spelen want het is alleen vol tarief duurder, niet met 40% korting :+) dan doe ik gewoon een eerste klas abo.

Dalvrij idem, tenzij ik alleen verwacht met het lokale treintje te moeten reizen, dan is het zinloos.
Zeker in de daluren/weekend.

Maar ik vind het heerlijk hoor, en dan het liefst zo lang mogelijk, vorig jaar nog net voor Covid met de trein naar Valkenburg gegaan, hapje gegeten en terug.
Boek mee en ik vermaak me wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door Leandra op 07-10-2021 08:07:49 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 7 oktober 2021 @ 08:00:46 #19
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201666936
Maar goed, het was gisteren pokkenweer, dus Soneal met de auto naar het station gebracht (beetje vroeg want instant besloten toen het wel heel hard bleek te regenen), reden we onder de snelweg door om 07.15 uur, stond het verkeer al bijna stil... ik weet echt niet of ik die één keer in de week met de auto nog wel blijf doen, nu de snelwegen weer dichtslibben :{
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 oktober 2021 @ 08:05:22 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201666956
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 20:45 schreef exode het volgende:
Ik trein ook eerste klas, heerlijk. Lege coupes, terwijl 2e klas echt alweer vol zit tegenwoordig.
En als ik met B naar bijvoorbeeld Ajax ga, gaan we ook met de trein, ook eerste klas, leve meereiskorting.
Meereiskorting?

Je kunt een gratis kidsvrij abonnement voor hem krijgen.
Verder is een railrunner kaartje maar 2,50 mocht een ander kind geen kidsvrij abonnement hebben.

Soneal heeft dus een kidsvrij, maar als hij alleen reist ook een railrunner kaartje voor die dag, want met een kidsvrij mogen ze alleen maar meereizen.

Soneal reist dus betaald 2de klas als hij alleen reist en gratis 1ste klas als hij met N reist :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201667143
Mijn kinderen zijn 1 (of misschien de oudste 2) keer met de trein geweest. Met oma, die toen nog een trajectkaart had van haar werk. Even op en neer naar Utrecht vanuit ehv. Rondje hoog Catharijne en weer terug.

Zelf nog nooit met de kinderen met de trein geweest. Moet dan eerst bijna 45 minuten met de bus naar het station. Dan ben ik met de auto ook al een heel eind verder.
Vind het ook duur om met meer dan 1 volwassene met de trein te gaan trouwens. Dan heb ik de brandstof- en parkeerkosten er al weer uit. Dan ga ik liever voor gemak met de auto
pi_201667168
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:05 schreef Leandra het volgende:

[..]
Meereiskorting?

Verder is een railrunner kaartje maar 2,50 mocht een ander kind geen kidsvrij abonnement hebben.

Soneal heeft dus een kidsvrij, maar als hij alleen reist ook een railrunner kaartje voor die dag, want met een kidsvrij mogen ze alleen maar meereizen.

Soneal reist dus betaald 2de klas als hij alleen reist en gratis 1ste klas als hij met N reist :')
Ja die bedoelde ik voor verloofde, beetje gek verwoord. B reist inderdaad gratis met mij mee.

Ik heb dus via mijn werk een Business OV met altijd 1e klas, ook prive. Ook bussen etc zitten daarin, helaas hebben die geen 1e klas ;)

Kopje koffie en op naar de tandarts, ik hoop zo dat het alleen de vulling is.
pi_201667192
Oh ik zie net dat mijn werkgever bij het Journaal was gisteren. Het ging over de files. Die jullie dus allemaal veroorzaken he, met je 2 auto's en ik ga niet met de trein.

:P ;) :6 :+
  donderdag 7 oktober 2021 @ 08:59:11 #24
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_201667242
Wij hebben een lease auto en eigen auto maar zitten al ruim 1,5 jaar thuis en gaan voorlopig ook nog niet. Ik ben het niet in die file :N

Maar het is redelijk ruk dat covid echt niks geholpen heeft om patronen te veranderen -O-
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_201667252
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:59 schreef laziness het volgende:
Wij hebben een lease auto en eigen auto maar zitten al ruim 1,5 jaar thuis en gaan voorlopig ook nog niet. Ik ben het niet in die file :N

Maar het is redelijk ruk dat covid echt niks geholpen heeft om patronen te veranderen -O-
Het heeft het erger gemaakt omdat mensen die voorheen met de trein gingen nu de auto pakken. Ik sta er nooit in en verloofde ook niet dus prima hoor.

En nee ik maakte een grapje, al heb je 10 auto's, moet iedereen lekker zelf weten. Ik heb nog nooit in mijn leven moeten filerijden voor mijn werk, dat lijkt me echt vreselijk.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 09:10:12 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_201667306
Ik vind lange einde treinen trouwen wel fijn hoor, mooi boek mee of podcast aan! O+

Maar hou ook echt van autotijden en omdat ik nooit meer in een vast traject rij ook geen last van standaard files.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 09:13:59 #27
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201667334
Voor mijn oude werk zes jaar een aardig stukje getreind. Met minstens 1 keer per week flinke vertraging. En ja, dan krijg je geld terug, maar nee, dat lost de praktische problemen (te laat op m'n werk, te laat op kdv, enz.) niet op. Nu woon ik in een dorp zonder ov (ofja, een bus, maar dat vertik ik dus) en het is onmogelijk parkeren bij de twee dichtstbijzijnde stations. En dan zou ik voor mijn werk wéér een bus moeten nemen, die dan 's ochtends ook nog vol zit met studenten 's ochtends.

Dus teamauto hier, maar niet omdat ik treinreizen niet zou willen. Het kan praktisch gezien gewoon niet.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_201667342
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:10 schreef BE het volgende:
Ik vind lange einde treinen trouwen wel fijn hoor, mooi boek mee of podcast aan! O+

Maar hou ook echt van autotijden en omdat ik nooit meer in een vast traject rij ook geen last van standaard files.
Ik vond het vroeger ook nooit zo erg. Ik ging vanuit Zeeland weleens naar een vriendin in Enschede. 4 uur met de trein met 2 x overstappen. Boek mee en gaaaaan. :)
pi_201667386
@exode, sterkte!!

Met de kinderen ging ik voor Corona wel eens per 2 jaar in de trein. De laatste keer was de zomer voor Corona, toen werden we op een traject van een uur door de conducteur naar de eersteklas verwezen. Het was al rustig, maar toen had ik heerlijk de ruimte met ze in zo'n 4/6 persoons hokje. Hij kwam ook nog even gezellig kletsen met de jongens tijdens het kaartjes knippen :D

We hebben we een auto voor de deur, die gaat nu eens per week van zijn plek voor sport van de jongste. Verder kunnen we bijna alles op de fiets doen. Man werkt 90% thuis. En als hij naar het werk moet, gaat hij op de fiets (4km in de stad, sneller op de fiets dan in de auto)..

Al student woonde ik op 3 uur treinen van mijn ouders. Dat vond ik ook niet zo erg. Gezellig kletsen met medestudenten, goed boek mee, beetje studeren.. Maar dat deed ik eens per maand denk ik..
pi_201667421
Ik wil in februari naar Berlijn en kan nu al uitkijken naar die treinreis van zes uur O+ Treinen O+

Enige jammere vind ik dat het met jonge kinderen echt heel stressvol is om met OV te reizen. Kinderwagens die je niet in je eentje de trein in krijgt, buschauffeurs die hun bus als koninkrijkje zien en spontaan eigen regels verzinnen, niet altijd een zitplaats naast je kind kunnen vinden... Het was voor mij een belangrijke reden om alsnog op mijn 30e mijn rijbewijs te gaan halen.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 09:25:16 #31
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_201667427
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:00 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, het was gisteren pokkenweer, dus Soneal met de auto naar het station gebracht (beetje vroeg want instant besloten toen het wel heel hard bleek te regenen), reden we onder de snelweg door om 07.15 uur, stond het verkeer al bijna stil... ik weet echt niet of ik die één keer in de week met de auto nog wel blijf doen, nu de snelwegen weer dichtslibben :{
Nou he. Wij hebben zo'n fancy elektrische auto die bijna zelf rijdt, dus mijn man was al helemaal in z'n nopjes dat de reis van en naar Utrecht niet meer zoveel energie slurpte. Maar nu is 'ie met file vaak gewoon bijna 2x zo lang onderweg als anders (normaal is het in een uurtje te rijden) -O-.
KuikenGuppy
  donderdag 7 oktober 2021 @ 09:29:19 #32
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_201667463
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:01 schreef exode het volgende:

[..]
Het heeft het erger gemaakt omdat mensen die voorheen met de trein gingen nu de auto pakken. Ik sta er nooit in en verloofde ook niet dus prima hoor.

En nee ik maakte een grapje, al heb je 10 auto's, moet iedereen lekker zelf weten. Ik heb nog nooit in mijn leven moeten filerijden voor mijn werk, dat lijkt me echt vreselijk.
Maar je zou toch ook verwachten dat mensen meer structureel thuis zijn gaan werken en dat je dat verschil zou merken. Maar nee, niemand leert hiervan. Schiphol draait ook weer normaal en op verjaardagen geven we ook weer de verplichte zoenen ;(.
KuikenGuppy
pi_201667699
Wij hebben 2 auto's en gewone fietsen :D. Mijn man denkt al jaren na over een elektrische fiets.
Heeft al wel eens een dag zo'n fiets meegehad om te proberen. Maar hij hakt maar geen knopen door en is nu vooral aan het kijken voor een elektrische auto ;).

Mijn oudste (14) vindt insecten heel interessant, weet iemand of er ergens iets van een museum/tentoonstelling/dierentuin achtig iets is met veel insekten?
Als ik google kom ik insektenwereld tegen in Leens, de naam doet vermoeden dat ze wel wat met insekten moeten hebben daar, maar ze hebben dus ook dieren die insecten eten... maar het gaat me nu net om de insekten.
Fake it till you make it...
  donderdag 7 oktober 2021 @ 09:57:43 #34
472506 Nanukerst
Beter bekend als L-E.
pi_201667707
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:57 schreef Nijna het volgende:
Wij hebben 2 auto's en gewone fietsen :D. Mijn man denkt al jaren na over een elektrische fiets.
Heeft al wel eens een dag zo'n fiets meegehad om te proberen. Maar hij hakt maar geen knopen door en is nu vooral aan het kijken voor een elektrische auto ;).

Mijn oudste (14) vindt insecten heel interessant, weet iemand of er ergens iets van een museum/tentoonstelling/dierentuin achtig iets is met veel insekten?
Als ik google kom ik insektenwereld tegen in Leens, de naam doet vermoeden dat ze wel wat met insekten moeten hebben daar, maar ze hebben dus ook dieren die insecten eten... maar het gaat me nu net om de insekten.
Naturalis heeft een indrukwekkende insectenverzameling!
pi_201667760
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:57 schreef Nijna het volgende:

Ken je de NJN? Superleuk voor natuurliefhebbers tussen de 12 en 25 :Y

Qua museum heb je natuurlijk wel vlindertuinen en imkers die je kan bezoeken (de vlindertuin in Blijdorp bijv.), maar misschien zijn dat niet de insecten die jouw kind leuk vindt.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_201667778
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:59 schreef laziness het volgende:

Mijn vriend werkt blijvend 2 dagen per week thuis.
Hij zou in principe naar zijn werk best kunnen fietsen, ware het niet dat hij bijna iedere kantoordag naar klanten toe moet en dat is dan echt te ver weg.
Hij plant wel de klanten zo in dat hij bijvoorbeeld 5 klanten uit dezelfde regio op 1 dag bezoekt. Dat scheelt al weer een hoop.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_201667948
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 08:05 schreef Leandra het volgende:

[..]
Meereiskorting?

Volgens mij mag een railrunner ook alleen als je meereist. Een aantal jaar geleden heb ik namelijk voor mijn zoon toen wel een gewoon kaartje moeten kopen omdat hij alleen reisde
pi_201667982
;( ;( ;(

Mijn kies is gescheurd, echt, wat gebeurt er met mijn tanden.
Ze hebben foto's gemaakt en ook deze tandarts was nogal verbaasd. Dik glazuur, geen tandsteen, geen beginnende gaatjes, maar 1 vulling in mijn hele gebit etc. Alle behalve een probleemgebit.
Ze weet niet of de kies gered kan worden. Nu een noodingreep gedaan met lijm etc.

Maandag eigen tandarts bellen, er moet geboord worden en gekeken en andere pijnlijke dingen.

En nu heb ik pijn, onder de pijnstillers en no work today. Meetings afgezegd. Ik ga mezelf de hele dag heel zielig vinden met Netflix. Mijn manager antwoordde meteen 'zo jij neemt even een offday op, doei tot maandag.'

Zijn kuntsgebitten duur?
pi_201667996
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:57 schreef Nanukerst het volgende:

[..]
Naturalis heeft een indrukwekkende insectenverzameling!
Dat is in Leiden toch? Ik ga straks eens even kijken!

quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:03 schreef SaskiaR het volgende:

[..]
Ken je de NJN? Superleuk voor natuurliefhebbers tussen de 12 en 25 :Y

Qua museum heb je natuurlijk wel vlindertuinen en imkers die je kan bezoeken (de vlindertuin in Blijdorp bijv.), maar misschien zijn dat niet de insecten die jouw kind leuk vindt.
Ze vindt kevers heel cool, vlinders en motten zijn ook hot op het moment.
NJN ga ik ook eens kijken.
pi_201668011
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:23 schreef exode het volgende:
;( ;( ;(

Mijn kies is gescheurd, echt, wat gebeurt er met mijn tanden.
Ze hebben foto's gemaakt en ook deze tandarts was nogal verbaasd. Dik glazuur, geen tandsteen, geen beginnende gaatjes, maar 1 vulling in mijn hele gebit etc. Alle behalve een probleemgebit.
Ze weet niet of de kies gered kan worden. Nu een noodingreep gedaan met lijm etc.

Maandag eigen tandarts bellen, er moet geboord worden en gekeken en andere pijnlijke dingen.

En nu heb ik pijn, onder de pijnstillers en no work today. Meetings afgezegd. Ik ga mezelf de hele dag heel zielig vinden met Netflix. Mijn manager antwoordde meteen 'zo jij neemt even een offday op, doei tot maandag.'

Zijn kuntsgebitten duur?
Blegh Exode, wat klote van je kies. :*
Kunstgebit is misschien wel een heel radicale oplossing voor 1 kreupele kies...
pi_201668015
Oh Nijna goede vraag, B is ook gek op insecten. Die kan urenlang vertellen over rode mieren etc. Ik ga Naturalis even noteren voor de herfstvakantie.
pi_201668027
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:25 schreef Nijna het volgende:

[..]
Blegh Exode, wat klote van je kies. :*
Kunstgebit is misschien wel een heel radicale oplossing voor 1 kreupele kies...
2e he, 2 weken geleden is een andere kies getrokken die was gescheurd.
Is dat een bijwerking van de vaccinatie ;)
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:42:40 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201668201
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:21 schreef Roosje84 het volgende:

[..]
Volgens mij mag een railrunner ook alleen als je meereist. Een aantal jaar geleden heb ik namelijk voor mijn zoon toen wel een gewoon kaartje moeten kopen omdat hij alleen reisde
Nee, railrunner mag ook als ze alleen reizen.
quote:
• Kinderen van 4 tot en met 11 jaar reizen in de 2e klas zelfstandig met een Railrunner
• Kinderen reizen in de 1e klas met een volwassen begeleider van 18 jaar of ouder. Elke begeleider mag 3 kinderen meenemen met een eigen Railrunner
https://www.ns.nl/producten/meest-gekocht/p/railrunner
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:49:33 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201668285
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 09:25 schreef Burdie het volgende:

[..]
Nou he. Wij hebben zo'n fancy elektrische auto die bijna zelf rijdt, dus mijn man was al helemaal in z'n nopjes dat de reis van en naar Utrecht niet meer zoveel energie slurpte. Maar nu is 'ie met file vaak gewoon bijna 2x zo lang onderweg als anders (normaal is het in een uurtje te rijden) -O-.
Nou, ik was echt verbijsterd.... 07.15 uur al en bij ons al.... normaal kon ik iig invoegen voor ik in de file kwam te staan, nu dat niet eens meer, je voegt gelijk in de file in.
Toen ik Soneal vorige week met de auto bracht gaf de routemiep ook al gelijk een boerenbinnenweggetjes route aan, maar dat was door een aanrijding.
In 20 minuten naar school met de auto zit er denk ik niet meer in, en dat was toch echt wel mijn schema het afgelopen anderhalf jaar, maar goed, wij verhuisden dan ook deze kant op toen Covid net begonnen was.

Toen ik vroeger hier woonde en naar de Randstad moest om te werken was het ook wel feest, maar dan ging het bij Knooppunt Hoevelaken pas mis.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:51:45 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201668300
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:25 schreef exode het volgende:
Oh Nijna goede vraag, B is ook gek op insecten. Die kan urenlang vertellen over rode mieren etc. Ik ga Naturalis even noteren voor de herfstvakantie.
Naturalis is sowieso O+ O+ O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:52:36 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201668307
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:26 schreef exode het volgende:

[..]
2e he, 2 weken geleden is een andere kies getrokken die was gescheurd.
Is dat een bijwerking van de vaccinatie ;)
Damn, dat is echt wel balen, 2 kiezen die gescheurd zijn.... :{
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201668308
Wij hebben twee auto’s, twee fietsen en een elektrische bakfiets. Man heeft de auto nodig voor het werk (blijft nu wel 1 dag per week thuis werken), ik ga te voet naar het werk.

Man kwam gisteren thuis met de mededeling “er brandt een lampje in mijn auto”. De auto die ik dit weekend nodig heb, lekker dan.
Dus net maar even naar de garage gereden, melding uitgelezen en het blijkt makkelijk te verhelpen. Pfff.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 10:52:53 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201668312
Ja! Quintet *O*

Edit: toch niet :D
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_201668313
Ah kak Exode, beterschap!
pi_201668323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:52 schreef Leandra het volgende:
Ja! Quintet *O*

Edit: toch niet :D
Haha, sorry
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: