abonnement Unibet Coolblue
pi_201671784
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 15:34 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Bedoel je doorgedraaide wappies ?
Bedoel jij met doorgedraaide wappies de niet monogame mannen? Indien ja, dan bedoel ik doorgedraaide wappies.
pi_201672137

Voorbeeldje van doorgeslagen woke gedrag
pi_201672336
Vakman pur sang
pi_201672773
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 15:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Nee... men kan geen pik laten zien in een reclame dus er is geen voorrang van jouw stereotype bij de reclamecasting.

Ook een bruine vrouw met niet duidelijk of ze een pik heeft , lijkt geen voorrang te hebben in tv-reclames.
Dus .... spreekt daar je discriminerende inborst
Het zal mij ook boeien, ik zap altijd weg bij reclames dus ik zie er toch amper wat van
pi_201672866
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:22 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Het zal mij ook boeien, ik zap altijd weg bij reclames dus ik zie er toch amper wat van
Dan zit jij vaak te zappen, want op elke willekeurige zender is er zeker 3 keer per uur een reclameblok. Er is geen ontkomen aan, je moet en zal minstens 20 keer per dag die plofkop van Frank Lammers op je tv zien.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_201672881
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:32 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dan zit jij vaak te zappen, want op elke willekeurige zender is er zeker 3 keer per uur een reclameblok. Er is geen ontkomen aan, je moet en zal minstens 20 keer per dag die plofkop van Frank Lammers op je tv zien.
Ik kijk sowieso weinig TV, veel Netflix en daar is gelukkig geen reclame
pi_201672974
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:13 schreef Homey het volgende:
Als je een week lang reclames gaat kijken ga je serieus denken dat de helft van Nederland bestaat uit donkere mensen en dat elk stelletje bestaat uit een blank persoon en een donker persoon, en dan vaak de vrouw blank en man donker.
Man blank en vrouw donker kan echt niet, dat vinden de donkere mannen niet leuk, ze verraadt dan haar cultuur, ergo tijd voor eerwraak enzo.

Daarnaast:
Man blank - vrouw donker = misbruik, slavenhandelaar, import

Man donker - vrouw blank = acceptatie cultuur, gelijkheid, gelijke rechten en kansen

Tadaaaa
pi_201673923
Over diversiteit gesproken, wat letterlijk nog nooit vertoond is in reclames, films of series is een gehoofddoekte moslima met een niet-moslim donkere jongen. Of met een blanke jongen.
pi_201675106
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:24 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Google eens;
Happy Black Woman
Happy Asian Woman
En nu, Happy White Woman....
Dat is idd manipulatieve waanzin.
Op duckduckgo zijn de resultaten aanzienlijk minder verknipt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tanatos op 07-10-2021 21:10:59 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201675175
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
nog een reden om de NPO te negeren.
Ik kijk weinig tv maar, ik vind de NPO nog steeds stukken beter te pruimen dan de commerciële zenders.
Dat neemt echter niet weg dat de NPO wel degelijk doorslaat in haar politieke correctheid wat mij betreft.
Overigens kijk ik nooit reclame.

[ Bericht 8% gewijzigd door Tanatos op 07-10-2021 21:14:01 ]
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201675342
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:47 schreef Homey het volgende:
Over diversiteit gesproken, wat letterlijk nog nooit vertoond is in reclames, films of series is een gehoofddoekte moslima met een niet-moslim donkere jongen. Of met een blanke jongen.
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_201675480
quote:
Leg me eens uit hoe je weet dat die man geen moslim is.
In het filmpje zie ik trouwens ook helemaal geen nikab.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
pi_201675720
quote:
Dit is geen Nederlandse televisie.
pi_201675751
De blanke Nederlander is zo ongelofelijk gevoelig.

je gaat iets teveel mensen met een kleurtje op tv zien. Wat eng! Wat errug!
  donderdag 7 oktober 2021 @ 21:58:06 #115
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_201675910
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:45 schreef OnwetendeNerd het volgende:
De blanke Nederlander is zo ongelofelijk gevoelig.

je gaat iets teveel mensen met een kleurtje op tv zien. Wat eng! Wat errug!
Dat zijn dezelfde “mensen” die klagen dat er teveel gekleurde voetballers in Oranje spelen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_201677046
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:47 schreef Homey het volgende:
Over diversiteit gesproken, wat letterlijk nog nooit vertoond is in reclames, films of series is een gehoofddoekte moslima met een niet-moslim donkere jongen. Of met een blanke jongen.
Er was eens een poging, maar dat leidde tot woedende reacties, want dat was ...rara... ''provocerend''.

quote:
Posters met zoenende moslima leiden tot woedende reacties
De posters die wethouder Ronald Schneider (integratie, Leefbaar) ophing tegen huwelijksdwang roepen weerstand op. ‘Ze doen meer kwaad dan goed’.

Nourdin el Ouali, fractievoorzitter van Nida: ,,Ik vind het stereotyperend, etnocentrisch en provocerend.
quote:
Nog nooit gezien.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_201677154
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:45 schreef OnwetendeNerd het volgende:
De blanke Nederlander is zo ongelofelijk gevoelig.

je gaat iets teveel mensen met een kleurtje op tv zien. Wat eng! Wat errug!
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Dat zijn dezelfde “mensen” die klagen dat er teveel gekleurde voetballers in Oranje spelen.
Jullie snappen het niet.

Het gaat er om dat mensen geselecteerd moeten worden wegens hun kwaliteiten en competenties. Niet vanwege hun huidskleur of achtergrond, want dat is discriminerend. En dat willen we hier niet.

Maar dat is dus wel wat gaat gebeuren zo, en jullie praten dat goed.

Slechte zaak, en nogal beschamend.
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_201677179
quote:
4s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 23:23 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
[..]
Jullie snappen het niet.

Het gaat er om dat mensen geselecteerd moeten worden wegens hun kwaliteiten en competenties. Niet vanwege hun huidskleur of achtergrond, want dat is discriminerend. En dat willen we hier niet.

Maar dat is dus wel wat gaat gebeuren zo, en jullie praten dat goed.

Slechte zaak, en nogal beschamend.
En als er twee mensen ongeveer even goed zijn. Maar wie gaat dan de functie?

Beschamend inderdaad.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 23:28:39 #119
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201677205
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 23:25 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
En als er twee mensen ongeveer even goed zijn. Maar wie gaat dan de functie?

Beschamend inderdaad.
Degene die beter in het plaatje past blijkbaar.
pi_201677238
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 23:28 schreef Stray_cat het volgende:

[..]
Degene die beter in het plaatje past blijkbaar.
De blanke man Inderdaad. Vanwege zijn kwaliteiten en competenties. Dat hij een man en blank is, is puur toeval.

Dat is duizenden jaren zo, de blanke man is gewoon superieur. Het verschil wordt wel minder, heel veel minder, maar hij blijft toch net een stukje beter dan de rest.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2021 23:36:05 ]
  donderdag 7 oktober 2021 @ 23:42:45 #121
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201677316
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 23:32 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
De blanke man Inderdaad. Vanwege zijn kwaliteiten en competenties. Dat hij een man en blank is, is puur toeval.

Dat is duizenden jaren zo, de blanke man is gewoon superieur. Het verschil wordt wel minder, heel veel minder, maar hij blijft toch net een stukje beter dan de rest.
Het was sarcastisch.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 23:42:48 #122
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_201677318
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:13 schreef Homey het volgende:
Als je een week lang reclames gaat kijken ga je serieus denken dat de helft van Nederland bestaat uit donkere mensen en dat elk stelletje bestaat uit een blank persoon en een donker persoon, en dan vaak de vrouw blank en man donker.
Eng, nietwaar :'( :+
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 7 oktober 2021 @ 23:45:33 #123
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_201677342
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 23:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Eng, nietwaar :'( :+
Het is wel waar
pi_201677435
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:26 schreef Tanatos het volgende:

[..]
Leg me eens uit hoe je weet dat die man geen moslim is.
In het filmpje zie ik trouwens ook helemaal geen nikab.

De reclame heeft nogal wat stof doen opwaaien, je kunt genoeg interviews met beide acteurs vinden online. De man is trouwens echt een sergeant in het Amerikaanse leger en beiden zijn overigens niet moslim.



[ Bericht 5% gewijzigd door Knurft-Zork3 op 08-10-2021 00:05:50 ]
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_201678354
En wordt er dan ook een diversiteitsbokaal uitgereikt?

quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:13 schreef Homey het volgende:
en dan vaak de vrouw blank en man donker.
Weet je wat pas lachen is? Wanneer er een blanke man en zwart vrouw in beeld komen. Heel links Nederland loopt dan te schuimbekken.

Zoals Sylvana Simons ooit zei: de ergste racisten zijn witte mannen die een relatie willen met een zwarte vrouw.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201678411
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 07:20 schreef HSG het volgende:


Zoals Sylvana Simons ooit zei: de ergste racisten zijn witte mannen die een relatie willen met een zwarte vrouw.
Jaren geleden zei ze nog iets amders over zwarte mannen...

https://www.welingelichte(...)r-zwarte-mannen.html
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:33:00 #127
74056 crew  ToT
pi_201678760
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 07:20 schreef HSG het volgende:
En wordt er dan ook een diversiteitsbokaal uitgereikt?
[..]
Weet je wat pas lachen is? Wanneer er een blanke man en zwart vrouw in beeld komen. Heel links Nederland loopt dan te schuimbekken.

Zoals Sylvana Simons ooit zei: de ergste racisten zijn witte mannen die een relatie willen met een zwarte vrouw.
_O- Mijn vrouw is half Afrikaans, help! :')
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:50:48 #128
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_201678867
Mensen die nog tv-kijken verdienen dit.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_201678892
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 07:36 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Jaren geleden zei ze nog iets amders over zwarte mannen...

https://www.welingelichte(...)r-zwarte-mannen.html
Ach ze heeft zo nu en dan wat aandacht nodig.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:33 schreef ToT het volgende:

[..]
_O- Mijn vrouw is half Afrikaans, help! :')
Pas maar op. Straks komen de SJW/WOKE/Liberaal/superlinks-marcheerders aan om jou het ergste toe te wensen en jouw vrouw uit te maken dat ze een rassenverraadster is.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:57:28 #130
74056 crew  ToT
pi_201678929
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:53 schreef HSG het volgende:

[..]
Ach ze heeft zo nu en dan wat aandacht nodig.
[..]
Pas maar op. Straks komen de SJW/WOKE/Liberaal/superlinks-marcheerders aan om jou het ergste toe te wensen en jouw vrouw uit te maken dat ze een rassenverraadster is.
Doet me trouwens aan Milo Yiannopoulos denken. Die zei dat als je als homo alleen blanke kerels wil, dat je een racist bent. Tegenwoordig is het ook problematisch als je zegt dat je kleurenblind bent wat betreft de huidskleur van je partner. Hijzelf wil alleen maar zwarte piemels, maar zelfs DAT was een probleem volgens sommige mensen van kleur! _O- Dan was hij juist geobsedeerd door ras! :')
pi_201679496
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 07:20 schreef HSG het volgende:
En wordt er dan ook een diversiteitsbokaal uitgereikt?
[..]
Weet je wat pas lachen is? Wanneer er een blanke man en zwart vrouw in beeld komen. Heel links Nederland loopt dan te schuimbekken.

Zoals Sylvana Simons ooit zei: de ergste racisten zijn witte mannen die een relatie willen met een zwarte vrouw.
Heel af en toe zie je wel een donkere vrouw met een blanke man in reclames. Van de week nog gezien.

Wat je echt nooit ziet is een moslima met een hoofddoek die gaat met een blanke of donkere man. Dat is echt nog nooit vertoond op de Nederlandse televisie.
pi_201679572
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:44 schreef Homey het volgende:


Wat je echt nooit ziet is een moslima met een hoofddoek die gaat met een blanke of donkere man. Dat is echt nog nooit vertoond op de Nederlandse televisie.
Nee, dát is een brug te ver...
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:13:38 #133
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_201679730
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:11 schreef luxerobots het volgende:
Alle omroepen hebben zich hierbij aangesloten. Houden zij zich niet aan het quotum, dan volgt volgens Rijxman een gesprek. "Anders gaan we het programma niet plaatsen."
Cancel Culture FTW!
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 10:19:02 #134
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_201679784
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:50 schreef KillemWieft het volgende:
Mensen die nog tv-kijken verdienen dit.
Ik heb al bijna 10 jaar geleden mijn plasma tv de deur uitgegooid!
Ik kijk alleen nog maar laptop of smartphone... (Voor selectief terugkijken programma's.)

Soms mis ik een groter scherm voor films... maar voor de rest mis ik eigenlijk niets meer...
Misschien voor films maar weer eens een tv kopen maar een tv abbo denk ik niet meer...
pi_201679889
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:53 schreef HSG het volgende:

[..]
Ach ze heeft zo nu en dan wat aandacht nodig.
[..]
Pas maar op. Straks komen de SJW/WOKE/Liberaal/superlinks-marcheerders aan om jou het ergste toe te wensen en jouw vrouw uit te maken dat ze een rassenverraadster is.
Heh. Links?
En links wil ook al meer diversiteit?!

Proest

Het blijkt wederom dat voor sommige mensen echt alles, maar dan ook alles, de schuld van links is

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2021 10:31:14 ]
pi_201680022
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:32 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Echt hé. Ik steeds denken dat het aan mij ligt, dat mij dat irriteert. Maar gelukkig zien meer mensen dat.
Wat is dat bij die bedrijven? Zo bang dat ze weggezet worden als racist omdat ze teveel blanke mensen gebruiken?
Dat is wat mij betreft de reden. Meegaan met een hype en zorgen dat je geen slechte reclame maakt en niet allerhande organisaties over je heen rollen die je de nek om willen draaien.
pi_201680039
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:29 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Heh. Links?
En links wil ook al meer diversiteit?!

Proest

Het blijkt wederom dat voor sommige mensen echt alles, maar dan ook alles, de schuld van links is
Bizar inderdaad. Maar het gaat hier om die liberale woke stroming die de regenboog heilig hebben verklaard. Dat heeft weinig met links of rechts te maken waarbij je ook nog moet twijfelen of je nog van links en rechts kunt spreken.
pi_201680444
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:44 schreef Homey het volgende:

[..]
Heel af en toe zie je wel een donkere vrouw met een blanke man in reclames. Van de week nog gezien.

Wat je echt nooit ziet is een moslima met een hoofddoek die gaat met een blanke of donkere man. Dat is echt nog nooit vertoond op de Nederlandse televisie.
Weet je wat je ook een keer zag en dat zelfs BIJ1 over begon te spuwen? Een poster met een moslima en een jood. Die posters waren opgehangen door de gemeente Rotterdam die vonden dat in een land als Nederland niet uit moet maken wat je religie/afkomst/ras is en dat iedereen vrij is om te kiezen wie zijn/haar partner is.

Dat was volgens BIJ1 zo stigmatiserend voor de moslim. Dat kon absoluut niet.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201680799
10 jaar na Quinsy en Jerry (die met een inhoudsloze leus racisme aan de kaak wilden stellen) is racisme nu de maatstaf. Waar kwantiteit de boventoon voert boven kwaliteit. Waar geselecteerd wordt op huidskleur en ras.

Niet raar dan dat de mensheid maar blijft degenereren.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:31:31 #140
117098 Hathor
Effe niet
pi_201681112
Het is ook nooit goed. Men is het er inmiddels wel over eens dat er in commercials meer gekleurde mensen vertegenwoordigt zijn (56%), maar spelen alleen maar bijrollen, en dat schiet dan ook weer in het verkeerde keelgat. Verder is het ook stigmatiserend dat de gekleurde acteurs licht getint zijn en allemaal een afro hebben.

https://www.adformatie.nl(...)eclames-maar-meestal

Gewoon op alle slakken zout blijven leggen. _O-
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_201681125
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:25 schreef HSG het volgende:

[..]
Weet je wat je ook een keer zag en dat zelfs BIJ1 over begon te spuwen? Een poster met een moslima en een jood. Die posters waren opgehangen door de gemeente Rotterdam die vonden dat in een land als Nederland niet uit moet maken wat je religie/afkomst/ras is en dat iedereen vrij is om te kiezen wie zijn/haar partner is.

Dat was volgens BIJ1 zo stigmatiserend voor de moslim. Dat kon absoluut niet.
In Haarlem werden die posters tegengehouden door GL en D66 want “kwetsend voor hun cultuur” en “ze zijn er nog niet aan toe”.

Let maar op, diversiteit wordt alleen toegepast op blanke mensen. Mensen van kleur, moslims en noem maar op hoeven aan geen enkele diversiteit te houden. Voor hen is monocultuur voor en achter.
pi_201681202
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:32 schreef Homey het volgende:

[..]
In Haarlem werden die posters tegengehouden door GL en D66 want “kwetsend voor hun cultuur” en “ze zijn er nog niet aan toe”.

Let maar op, diversiteit wordt alleen toegepast op blanke mensen. Mensen van kleur, moslims en noem maar op hoeven aan geen enkele diversiteit te houden. Voor hen is monocultuur voor en achter.
Zie je toch ook met het voetbal? Heel gedoe om homorechten in Hongarije maar wel naar Qatar gaan.

Een groot hypocriete zooi.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201681380
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:41 schreef HSG het volgende:

[..]
Zie je toch ook met het voetbal? Heel gedoe om homorechten in Hongarije maar wel naar Qatar gaan.

Een groot hypocriete zooi.
Wel schedelmeten bij west- en noord-Europese elftallen, maar dat iedereen exact dezelfde huidskleur heeft in het Marokkaanse en Turkse elftal heeft niemand het over.
pi_201681389
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 10:19 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ik heb al bijna 10 jaar geleden mijn plasma tv de deur uitgegooid!
Ik kijk alleen nog maar laptop of smartphone... (Voor selectief terugkijken programma's.)

Soms mis ik een groter scherm voor films... maar voor de rest mis ik eigenlijk niets meer...
Misschien voor films maar weer eens een tv kopen maar een tv abbo denk ik niet meer...
Sloeber
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:08:10 #145
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201681492
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:42 schreef Cockwhale het volgende:
Man blank en vrouw donker kan echt niet, dat vinden de donkere mannen niet leuk, ze verraadt dan haar cultuur, ergo tijd voor eerwraak enzo.
Totale onzin. Andersom klopt het wel, blanke mannen vinden het niet leuk wanneer donkere mannen met hun vrouwen gaan, zo'n vrouw is dan een verrader en melaats. Je ziet minder blanke mannen met donkere vrouwen met blanke mannen omdat blanke mannen doorgaans niet op donkere vrouwen vallen.
We have always been at war with Eastasia.
pi_201681508
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 13:08 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Totale onzin. Andersom klopt het wel, blanke mannen vinden het niet leuk wanneer donkere mannen met hun vrouwen gaan, zo'n vrouw is dan een verrader en melaats. Je ziet minder blanke mannen met donkere vrouwen met blanke mannen omdat blanke mannen doorgaans niet op donkere vrouwen vallen.
Onjuist. Het is omgekeerd wel het geval, donkere vrouwen kunnen het niet hebben als donkere mannen worden ‘ingepikt’ door blanke vrouwen. Alom bekend. Daarom zijn reclame makers erg voorzichtig en zetten bijna altijd een blanke vrouw met een donkere man in hun reclames. Dat is politiek correct en veilig.
pi_201681527
quote:
10s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 18:14 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Lekker gevoel moet dat geven, dat je niet aan tafel zit om je kennis maar puur om je uiterlijke kenmerken. Wat zijn we toch in een clown world terecht gekomen, ongelooflijk.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 13:25:04 #148
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201681600
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 13:11 schreef Homey het volgende:

[..]
Onjuist. Het is omgekeerd wel het geval, donkere vrouwen kunnen het niet hebben als donkere mannen worden ‘ingepikt’ door blanke vrouwen. Alom bekend. Daarom zijn reclame makers erg voorzichtig en zetten bijna altijd een blanke vrouw met een donkere man in hun reclames. Dat is politiek correct en veilig.
Onzin, bovendien zijn er zat reclames met een donkere vrouw en een blanke man. Blanke mannen zijn alleen zo gefixeerd op reclames met een donkere man en een blanke vrouw omdat ze daar erg onzeker over worden dat het omgekeerde niet opvalt.

Bovendien snap je geloof ik zelf niet hoe ongelofelijk dom en tegenstrijdig je opmerking is: "Donkere vrouwen kunnen het niet hebben als donkere mannen worden ingepikt door blanke vrouwen. Daarom zijn reclame makers erg voorzichtig en zetten bijna altijd een blanke vrouw met een donkere man in hun reclames".

Als je een beetje intelligentie bezit zie je dat bovenstaande redenatie als kut op Dirk slaat.

[ Bericht 10% gewijzigd door -XOR- op 08-10-2021 13:51:41 ]
We have always been at war with Eastasia.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 15:20:02 #149
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_201682445
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:11 schreef luxerobots het volgende:
Zelf is Rijxman in januari overigens niet meer werkzaam als voorzitter van de NPO. Zij wordt per 1 januari opgevolgd door Frederieke Leeflang, die momenteel managing partner is bij Deloitte Legal.
:W

Uw opvolger zal het hopelijk wel anders gaan doen!
pi_201682585
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:57 schreef Montagui het volgende:
is racisme nu de maatstaf.
In jouw kokervisie wel. Dat klopt
Talkshowpresentators als Humberto en Jinek werden niet gekozen omdat ze een bepaalde huidskleur hebben.
Ze zijn gewoon goed in hun vak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')