Ik ga ¤1750 meer betalen op jaarbasis als ik nu over wil stappen en de overheid gaat mij niet compenseren. De 1% lijdt hier ook onder.quote:
Sadge. Volgende keer pak je ze weer!quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Terug van "sporten".
6-4 7-5 eraf. Erg teleurstellend.
@:fetx @:monkyyy @:wereldgozer
wie is ditquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sadge. Volgende keer pak je ze weer!
Gelukkig valt er op eten nog wel wat te besparen voor Eva.quote:
Gewoon een zootje kolencentrales opstarten.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gevolgen van 'groen' beleid maken energie nog veel duurder
Zeker. Stond de tweede ook met 5-4 voor. Serveren voor de set.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sadge. Volgende keer pak je ze weer!
quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeker. Stond de tweede ook met 5-4 voor. Serveren voor de set.
CHOKED
Hoevel rackets heb je vandaag kapotgeslagen?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
CHOKED
Op welk niveau spelen kerels twee sets?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
CHOKED
0. Maar goed ook, want ik heb er nog maar eentje over.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoevel rackets heb je vandaag kapotgeslagen?
Goedkoper koken, warm huis en warm douchen door kolencentrales. Plausibel verhaal man.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon een zootje kolencentrales opstarten.
#PROBLEMSSOLVED
Alle niveaus.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op welk niveau spelen kerels twee sets?
Woensel westquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:10 schreef Adames het volgende:
https://www.omroepbrabant(...)an-er-niet-om-lachen
Die Turken doen ook weinig moeite om van de stereotypes af te komen
ik ging altijd naar Arif.quote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Woensel west![]()
Heeft wel goeie doner, 3 euro voor een broodje
Niveau lawn tennis club tilburgquote:Op donderdag 7 oktober 2021 20:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Op welk niveau spelen kerels twee sets?
En daarna stak je over ?quote:
Dit verdient wel een like (net als de tweet van MVV).quote:
Je hebt er geen verstand van. Kijk je wel ooit tennis?quote:Op donderdag 7 oktober 2021 21:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, alleen spelen de echte er dan nog minimaal een derde achteraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |