abonnement Unibet Coolblue
pi_201654463
Ze gaan toch niet trouwen dus!

De diverse instagrams:

AH6: https://instagram.com/andrehazes
Monique: https://instagram.com/moniquenoell
Sarah: https://www.instagram.com/sarahvansoelen/
Rachel: https://www.instagram.com/rachelhazes/
Roxeanne: https://www.instagram.com/roxeannehazes/



TLDR:
April 2018: André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

September 2019 :André Hazes en Monique Westenberg zijn weer uit elkaar

December 2020: André Hazes en Monique Westenberg verloofd!

Maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar

André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons O-) ). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.


André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre Monique
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
De covers eerste week
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap

Voor de laatste nieuwtjes:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biografie Adreen;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Spellchecker woensdag 6 oktober 2021 @ 05:49:14 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201654777
Oh rookt ze? Bah.
  Spellchecker woensdag 6 oktober 2021 @ 08:17:05 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201655352
quote:
Utopianieuws, Ditjes&Datjes zijn geen nieuwsbronnen.

Bijv dat laatste wat die kelderdel over Rachel haar huis postte dat de luiken naar beneden waren en de hondjes niet blaffen daar zouden zij bijv een "nieuwsartikel" van maken.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201655498
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 08:17 schreef maily het volgende:

[..]
Maar die ring dan?
Welke ring? Oh de geheimzinnige ring waarover Yvonne van een spion heeft gehoord dat Sarah hem misschien
van An2 heeft gekregen en die ze niet zichtbaar draagt?

[ Bericht 3% gewijzigd door JourneyBlue op 06-10-2021 09:06:39 ]
pi_201655552
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 08:44 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Utopianieuws, Ditjes&Datjes zijn geen nieuwsbronnen.

Bijv dat laatste wat die kelderdel over Rachel haar huis postte dat de luiken naar beneden waren en de hondjes niet blaffen daar zouden zij bijv een "nieuwsartikel" van maken.
+1

Maar het was geen post van Yvonne, het was een voorbeeld van de juice die ze in Telegram stuurt
(voor ¤ 10/mnd, rond de 520 leden)

Deze dus:
  woensdag 6 oktober 2021 @ 09:36:53 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201655960
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:04 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
+1

Maar het was geen post van Yvonne, het was een voorbeeld van de juice die ze in Telegram stuurt
(voor ¤ 10/mnd, rond de 520 leden)

Deze dus:
[ afbeelding ]
Whahaha _O-
"ze heeft een garage... waarom staat die auto daar niet, staat daar al een andere auto??"

Dan weet je ook zeker dat de schrijver geen garage heeft, vrijwel niemand in NL gebruikt de garage nog om de auto in te zetten.
We hebben teveel meuk, de garages zijn kleiner geworden en de auto's groter, in de gemiddelde garage bij een nieuwbouwwoning past net een Fiat 500, moet je er geen fietsen in hebben staan.

Ergo: dat ze de garage niet gebruikt is niet zo raar, misschien moet ze eens door een woonwijk met garages gaan wandelen en kijken hoeveel auto's er werkelijk in de garage staan :')

Bij ons oude huis waren onze buren en wij de enigen die de garage voor de auto gebruikten, de buren voor een oldtimer cabrio, bij ons een youngtimer cabrio.

Bij ons huidige huis ben ik volgens mij de enige in de straat die de auto in de garage zet, maar ik heb de garage dan ook dusdanig groot laten maken dat er een auto, fietsen en een hoop meuk in passen.
Maar als ik tussendoor even thuis kom en later weer met de auto weg moet laat ik hem ook vaak buiten staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 6 oktober 2021 @ 09:46:30 #10
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_201656064
Frank Dane vroeg net op 538 aan Evert Santegoeds of die iets van An2 had gehoord, maar niemand krijgt reactie (ook Frank Dane niet). Volgens Everts Santegoeds is het niet eens duidelijk of An2 volgende maand meedoet bij HHZH .
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_201656277
Props voor de TT *O*
Alius aliud dicit
pi_201657316
Twinning = boring
pi_201657345
quote:
Wat heeft chemo met drugs te maken?


Lijkt me iemand die teveel tijd over heeft.
pi_201657425
quote:
bijzonder verhaal. An2 in het ziekenhuis. We zullen tzt weten of dit klopt..
Alius aliud dicit
  Spellchecker woensdag 6 oktober 2021 @ 12:08:09 #15
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201657445
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:06 schreef Mrmime het volgende:

[..]
bijzonder verhaal. An2 in het ziekenhuis. We zullen tzt weten of dit klopt..
Dat strookt wel met het feit dat Rachel niet thuis is. Die is dan ook in het ziekenhuis.

Maar ja, dit is al een paar dagen geleden; als het niet goed ging hadden we het allang gehoord.
pi_201657481
heeft iemand Rachel de afgelopen twee dagen nog gespot in die theehut van haar?
Alius aliud dicit
pi_201657534
Hij krijgt chemo en náást in een kamer wordt André behandeld voor een overdosis?

Is ie nog steeds 27 trouwens?

En stél dat het wel waar is, wat zouden jullie dan doen in de situatie van die andere patiënt? Zouden jullie het naar buiten brengen? En voor ¤2500,-?
pi_201657548
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 11:57 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat heeft chemo met drugs te maken?


Lijkt me iemand die teveel tijd over heeft.
Walter had chemo en André ligt blijkbaar in de kamer naast hem?

Het zal allemaal wel :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201657567
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:16 schreef -Spring het volgende:
Hij krijgt chemo en náást in een kamer wordt André behandeld voor een overdosis?

Is ie nog steeds 27 trouwens?

En stél dat het wel waar is, wat zouden jullie dan doen in de situatie van die andere patiënt? Zouden jullie het naar buiten brengen? En voor ¤2500,-?
Als ik bezig ben met chemo zal het me werkelijkwaar aan mijn bevallige derričre oxyderen of er één of andere nobody in de kamer naast me behandeld wordt voor een overdosis :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201657583
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:19 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Als ik bezig ben met chemo zal het me werkelijkwaar aan mijn bevallige derričre oxyderen of er één of andere nobody in de kamer naast me behandeld wordt voor een overdosis :)
En als je er voor een ingegroeide teennagel bent?
  woensdag 6 oktober 2021 @ 12:20:40 #21
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_201657584
Waar staat overdosis?
  Miss 200.000.000! woensdag 6 oktober 2021 @ 12:20:47 #22
367000 roos94
pi_201657585
quote:
Klinkt als een lulverhaal
pi_201657610
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:20 schreef -Spring het volgende:

[..]
En als je er voor een ingegroeide teennagel bent?
Ook niet.

Was afgelopen vrijdag nog in het ziekenhuis. Ik wist nog niet eens waar de mensen die op de kamer lagen aan waren geopereerd (nouja die aan de linkerkant wel aangezien zijn arm er ongeveer hetzelfde uitzag als die van mij :+ )
Laat staan dat ik wist wat een kamer ernaast gebeurde :)
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201657618
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:20 schreef Piperidine het volgende:
Waar staat overdosis?
Of verkeerde shit dan.
pi_201657699
De afdeling waar je chemo moet ondergaan lijkt me niet dezelfde afdeling waar je voor een drugsprobleem komt lijkt me.
pi_201657748
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
De afdeling waar je chemo moet ondergaan lijkt me niet dezelfde afdeling waar je voor een drugsprobleem komt lijkt me.
Kan op zich prima. Beide interne geneeskunde.
Alius aliud dicit
  woensdag 6 oktober 2021 @ 12:40:04 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201657759
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:38 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Kan op zich prima. Beide interne geneeskunde.
Of dagbehandeling.
The love you take is equal to the love you make.
  Miss 200.000.000! woensdag 6 oktober 2021 @ 12:42:26 #28
367000 roos94
pi_201657779
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:04 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]


was een voorbeeld van de juice die ze in Telegram stuurt
(voor ¤ 10/mnd, rond de 520 leden)

De]
Wat is dit echt? :')
pi_201658041
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:38 schreef Mrmime het volgende:

[..]
Kan op zich prima. Beide interne geneeskunde.
Hier in het Maasstad ziekenhuis worden chemo's gegeven op de afdeling Oncologie. Wellicht is dat niet bij elk ziekenhuis zo dan.
pi_201658614
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:42 schreef roos94 het volgende:

[..]
Wat is dit echt? :')
Dat het een bericht is dat door Yvonne aan haar spionnen is gestuurd, is wel echt waar ja.
Wat er in staat, nou ja... :X
pi_201658661
Ik geloof er niets van.
pi_201658764
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:24 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ook niet.

Was afgelopen vrijdag nog in het ziekenhuis. Ik wist nog niet eens waar de mensen die op de kamer lagen aan waren geopereerd (nouja die aan de linkerkant wel aangezien zijn arm er ongeveer hetzelfde uitzag als die van mij :+ )
Laat staan dat ik wist wat een kamer ernaast gebeurde :)
Hoop dat alles goed is gegaan en beterschap!
  woensdag 6 oktober 2021 @ 16:28:50 #33
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201660230
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:16 schreef -Spring het volgende:

Is ie nog steeds 27 trouwens?
Ja

quote:
En stél dat het wel waar is, wat zouden jullie dan doen in de situatie van die andere patiënt? Zouden jullie het naar buiten brengen? En voor ¤2500,-?
Nee, dat is niet aan mij omdat naar buiten te brengen.


Stel je voor dat het waar is en hij redt het niet, dan gaan we weer heel veel drama krijgen. Kan me zo voorstellen dat Rachel dit ook groots gaat aanpakken. Net als Pa een uitvaart in de ArenA, dan is de cirkel weer rond. Monique die niet welkom is.

En dan wordt riedeltje wat nu gebeurt bij Senior tot in den treuren herhaald met An2.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Miss 200.000.000! woensdag 6 oktober 2021 @ 16:39:00 #34
367000 roos94
pi_201660377
Onkruid vergaat niet (zo snel) :+
pi_201661058
Rudolf van Soelen, de stiefvader van Sarah, wil een einde maken aan de geruchten. Op verschillende online 'juicekanalen' wordt gesproken van een ruzie tussen André Hazes en zijn schoonvader. Rudolf klaart de lucht...
Het enige waar ik nu antwoord op wil geven, is dat André en Sarah nog steeds bij elkaar zijn", zegt hij tegen Privé. "Met hun relatie is niets aan de hand."

Als het weekblad hem vraagt naar een mogelijke ruzie met zijn schoonzoon, zegt hij volgens Privé vrolijk: "Nee, natuurlijk heb ik geen ruzie met André, waarom zou ik ruzie met hem moeten hebben?

https://www.shownieuws.nl(...)eert-ruzie-met-andre
pi_201661225
Niks aan het handje dus. :+
pi_201661269
Ik stel voor dat we Utopia en ditjesendatjes niet meer gaan posten hier, evenals zo'n riooltweet.
Het is SHO en de bronnen hoeven echt niet wetenschappelijk te zijn, maar Utopia en D&D brengen echt zulke evident onjuiste, slecht geschreven onzin..
pi_201661972
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik stel voor dat we Utopia en ditjesendatjes niet meer gaan posten hier, evenals zo'n riooltweet.
Het is SHO en de bronnen hoeven echt niet wetenschappelijk te zijn, maar Utopia en D&D brengen echt zulke evident onjuiste, slecht geschreven onzin..
Ja doei !!!!
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_201662068
!!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201662167
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 19:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
!!!!
Uitroken :7
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 6 oktober 2021 @ 21:12:52 #41
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201664027
Waar rook is is Sarah _O- _O-

Hilarisch! Net als Stiefbank _O- _O- :o :o :o
pi_201664616
De uitgerookte stiefbank :')
Alius aliud dicit
  woensdag 6 oktober 2021 @ 22:01:12 #43
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201664822
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 21:45 schreef Mrmime het volgende:
De uitgerookte stiefbank :')
:D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Trouwste user 2022 woensdag 6 oktober 2021 @ 22:32:13 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_201665216
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 21:45 schreef Mrmime het volgende:
Suske en Wiske en De uitgerookte stiefbank :')
:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201665921
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 12:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
De afdeling waar je chemo moet ondergaan lijkt me niet dezelfde afdeling waar je voor een drugsprobleem komt lijkt me.
Idd, overdosis komt niet op oncologie terecht.

Deze tweet is echt aan alle kanten fout. Als het niet waar is: je spot niet met iemands gezondheid en als het wel waar is: dan gooi je iemand niet onder de bus.

Ik ben verre van een fan van An2, nog minder van zn mammie, maar zoiets vind ik echt wel ver gaan
pi_201666003
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 23:34 schreef totebel het volgende:

[..]
Idd, overdosis komt niet op oncologie terecht
Die gozer kan om verschillende redenen in een ziekenhuis liggen, was niet alleen drugs.
Misschien heeft die teeltbalkanker, een cyste, of zo iets.

De zelf uitgeroepen Elvis van 2021 hangt niks aan de grote klok. Zolang Monique nog rustig doorfeest met haar witte elven maangroep op Ibiza zal het allemaal wel loslopen.

Nieuwe trend onder d artiesten en beroemdheden, de maan. En Midsřmer…
Blijft een fascinerend spektakel, ze zien een film en draaien er een heel circus om heen.
Met hun led-lampen op het strand, |:)

Serieus, wtf? Weten de dames iets over de oergeloven? Krijgen we dadelijk echt een nieuwe collectie via insta met maangewaaden? Echt serieus, |:(
pi_201666042
Extra special, gewaad van geweven katoen, wat gerust heeft op een bergkristal onder de volle maan.
Nu ¤150,00 (inkoop Ali ¤0,50 per stuk)

Speciale pleisters van Himalaya zout, om op blote voeten te kunnen aarden, tijdens de regendans.
Nu ¤ 45,00 per paar (inkoop Ali ¤0,10 per paar)

:r

Loopt iedereen hier te kotsen op Yvonne met haar Ali handel, zelfs dat “origineel” komt van Ali.
Hoor je weer niemand over hier.

Toevallig heeft een ander Nederlands bedrijf een gouden oorbel met sterretjes bedacht, nou zeg wat origineel. _O- Echt super speciaal, :O echt heel bijzonder hoor… :wtf:

Ali staat vol met deze troep. Ff ¤900,00 durven vragen voor die “originele” shit, _O-

[ Bericht 37% gewijzigd door ootjekatootje op 07-10-2021 00:10:18 ]
pi_201666077
quote:
1s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 23:34 schreef totebel het volgende:

[..]
Idd, overdosis komt niet op oncologie terecht.

Deze tweet dan gooi je iemand niet onder de bus.

Ik ben verre van een fan van An2, nog minder van zn mammie, maar zoiets vind ik echt wel ver gaan
Ze willen in ieder geval niet dat wij het weten, en das meer dan prima.

Laat ze lekker.

[ Bericht 16% gewijzigd door ootjekatootje op 07-10-2021 08:19:52 ]
pi_201667260
Houston we hebben een probleem aan de natte kant van de bar. André Hazes jr., bekend van de hits [nog opzoeken, red.], is vermist. Op 11 september (toeval?) deelde de aan Instagram verslaafde Hazes voor het laatst wat crack met de wereld en sindsdien moeten we het doen met berichten over Pierre Kartner. En die is ook al kwijt. En de hond van Lil' Kleine, die is godverdomme ook nog steeds kwijt. Mediacourant weet niet waar Diarreetje Hazes is. Volgens sommigen zit Hazes in een studio. Volgens de officiële kanalen ligt Hazes eraf. Volgens anderen vecht Hazes voor zijn leven. Volgens Yvonne AliExpress zat Hazes in een kliniek. Volgens Evert zijn Diarreetje en Sarah gewoon nog samen aan het knokken tegen het leven. We zijn inmiddels hartstikke verdrietig, bang, boos, stil, bloed, zweet, tranen, alles. Dré, alles goed met je pik? (bewust geen komma)

https://www.geenstijl.nl/(...)ier-in-het-stamcafe/

_O- _O- _O-
pi_201667511
Sarah was met Rachel naar de kapper, kapsel is best goed gelukt.

[ Bericht 61% gewijzigd door ootjekatootje op 07-10-2021 10:44:32 ]
pi_201668060
't is hier soms moeilijk te volgen als je geen Instagramaccount hebt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201668132
quote:
15s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:29 schreef Claudia_x het volgende:
't is hier soms moeilijk te volgen als je geen Instagramaccount hebt.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 11:00:30 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201668382
quote:
15s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:29 schreef Claudia_x het volgende:
't is hier soms moeilijk te volgen als je geen Instagramaccount hebt.
Nah, het gros van die roddelblogs is privé, dus die moet je volgen om ze te kunnen zien... ik volg ze ook niet (de openbare accounts in de OP volg ik ook niet trouwens :') )
Dus ik kan wel bij André, Monique, Sarah, Rachel en Roxeanne kijken, want openbaar, maar al die roddelmeuk zie ik gelukkig ook alleen maar hier.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201668406
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 11:00 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nah, het gros van die roddelblogs is privé, dus die moet je volgen om ze te kunnen zien... ik volg ze ook niet (de openbare accounts in de OP volg ik ook niet trouwens :') )
Dus ik kan wel bij André, Monique, Sarah, Rachel en Roxeanne kijken, want openbaar, maar al die roddelmeuk zie ik gelukkig ook alleen maar hier.
Precies zoals bij mij dus :)

Ik heb wel insta, maar ik doe er geen snars mee. Er staat ook volgens mij maar 1 foto op :')
  Moderator donderdag 7 oktober 2021 @ 11:13:31 #55
388664 crew  Dotteke
pi_201668490
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 17:37 schreef fleuril het volgende:
Rudolf van Soelen, de stiefvader van Sarah, wil een einde maken aan de geruchten. Op verschillende online 'juicekanalen' wordt gesproken van een ruzie tussen André Hazes en zijn schoonvader. Rudolf klaart de lucht...
Het enige waar ik nu antwoord op wil geven, is dat André en Sarah nog steeds bij elkaar zijn", zegt hij tegen Privé. "Met hun relatie is niets aan de hand."

Als het weekblad hem vraagt naar een mogelijke ruzie met zijn schoonzoon, zegt hij volgens Privé vrolijk: "Nee, natuurlijk heb ik geen ruzie met André, waarom zou ik ruzie met hem moeten hebben?

https://www.shownieuws.nl(...)eert-ruzie-met-andre
Het is wat met Andre en zijn liefdespoppetjes
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201669757
Yes vanavond een video.

Eerlijk gezegd vind ik de focus op andre hazes van Yvonne nu ook wel wat overdreven worden :') als er wat te melden is, is het leuk. Maar al die nietszeggende berichten en speculaties vind ik niet zo interessant.
  Miss 200.000.000! donderdag 7 oktober 2021 @ 13:49:46 #57
367000 roos94
pi_201670023
quote:
15s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:29 schreef Claudia_x het volgende:
't is hier soms moeilijk te volgen als je geen Instagramaccount hebt.
Waarom maak je er geen om lekker te lurken :P
pi_201670124
quote:
15s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:29 schreef Claudia_x het volgende:
't is hier soms moeilijk te volgen als je geen Instagramaccount hebt.
Inderdaad.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 14:05:56 #59
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201670141
Ik heb ook insta account voor roddelshit. Heerlijke guilty pleasure als ik op de wc zit bijvoorbeeld.
pi_201670156
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 10:36 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Daarom zit ze lekker bij de kapper :P
pi_201670157
Mijn mening: Ik geloof wel iets over klinieken en het kan zo zijn dat het met gebruik te maken heeft. De relatie is (bijna) uit. Roggel sluit zich niet op en A2 ligt niet in het ziekenhuis.
pi_201670170
quote:
André Hazes jr. gevonden door Privé? ‘Hij zit in de garage van Rachel’

De zoektocht naar de vermiste zanger André Hazes jr. is nog altijd in volle gang. Bronnen hebben nu aan weekblad Privé laten weten dat hij zich verstopt in de garage van zijn moeder Rachel.

De showmedia zijn compleet in paniek nu André Hazes jr. niet meer zijn hele privéleven in hapklare brokjes opdient op Instagram. Waar is hij gebleven? Hazes-watcher Yvonne Coldeweijer stelt dat hij aanvankelijk in een afkickkliniek zat, maar daar nu alweer uit is. Hij is nergens gesignaleerd, ook niet bij zijn vriendin Sarah van Soelen.

André in garage

Wat is er volgens de Privé aan de hand? De ‘bronnen’ van het tijdschrift vertellen dat hij is ondergedoken bij zijn moeder Rachel in Mijdrecht, waar hij haar garage gebruikt om uit het zicht van de media te blijven. “Rachel heeft een garage bij haar huis van waaruit je ongezien via een trap de woning binnen kan treden.”

André kan zich dus in en uit het huis verplaatsen zonder het daglicht aan te raken. “Normaal gesproken maakt Rachel hier zelf gebruik van. De laatste weken is dat echter niet het geval. Volgens een buurtbewoner is er laatst wel een wagen naar binnen gereden. Dat zou de auto van André geweest kunnen zijn.”

Onbespied bij Rachel

Volgens de Privé-bron zit André prima bij Rachel. “Op zich zit hij vrij onbespied bij zijn moeder. Hij kan zich daar voorbereiden op een terugkeer in de schijnwerpers.”

Na een lang artikel vol speculaties, haalt de Privé nog even keihard uit naar Yvonne. Die wordt omschreven als ‘een YouTuber die geregeld onbevestigde verhalen over de zanger de wereld in slingert’. Ah, onbevestigde verhalen de wereld in slingeren. Daar hebben ze bij Privé inderdaad nog nooit van gehoord.

Rudolf reageert

De reden dat Yvonne wordt aangehaald, is omdat zij bezweert dat André en Sarah op straat zijn gezet door haar stiefvader Rudolf van Soelen, omdat ze beiden zouden zijn betrapt op cocaďnegebruik.

Onbevestigde verhalen, maar voor de Privé wel interessant genoeg om er een alinea aan te wijden. Én een reactie te halen bij Rudolf, al kun je erop wachten dat BN’ers in dit soort kwesties altijd mooi weer spelen. “Nee, natuurlijk heb ik geen ruzie met André, waarom zou ik ruzie met hem moeten hebben?”, zegt hij. “Met hun relatie is niets aan de hand.”

https://www.mediacourant.(...)e-garage-van-rachel/
SOONY
  Spellchecker donderdag 7 oktober 2021 @ 14:25:53 #63
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201670523
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi jongens leuk dat jullie hier ook mee lezen.
Twinning = boring
pi_201670542
André Hazes jr. gevonden door Privé? ‘Hij zit in de garage van Rachel’

https://www.mediacourant.(...)e-garage-van-rachel/
woef
pi_201670705
Stiefvader vs Rachel
Waarheid en leugen
Meest bizarre geruchten

Wat een soap
SOONY
pi_201671098
https://www.gids.tv/video(...)wpuBlR7rQ_erUUAnHJF4

Roddelkoning FawryNotSawry komt via RumagTV met een treurige primeur. André Hazes en Sarah van Soelen zijn namelijk uit elkaar en dit is bevestigd door Rachel Hazes.
  Spellchecker donderdag 7 oktober 2021 @ 15:44:18 #68
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201671152
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 15:40 schreef fleuril het volgende:
https://www.gids.tv/video(...)wpuBlR7rQ_erUUAnHJF4

Roddelkoning FawryNotSawry komt via RumagTV met een treurige primeur. André Hazes en Sarah van Soelen zijn namelijk uit elkaar en dit is bevestigd door Rachel Hazes.
Nog maar even afwachten ... iedereen roept ineens vanalles ...
  donderdag 7 oktober 2021 @ 15:46:06 #69
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201671177
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 15:40 schreef fleuril het volgende:
https://www.gids.tv/video(...)wpuBlR7rQ_erUUAnHJF4

Roddelkoning FawryNotSawry komt via RumagTV met een treurige primeur. André Hazes en Sarah van Soelen zijn namelijk uit elkaar en dit is bevestigd door Rachel Hazes.
Nou, ben benieuwd naar de rest van de video c_/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201671320
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 15:44 schreef maily het volgende:

[..]
Nog maar even afwachten ... iedereen roept ineens vanalles ...
En toch geloof ik dit wel.
pi_201671345
Als de Privé het zegt dan moet het wel waar zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201671386
En als dat werkelijk zo is ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat die doorrookte leren zeem Sarah zwart gaat zitten maken en haar afbrandt tot aan haar Gucci gympies
Alius aliud dicit
pi_201671406
Bij Bridget ook niet gebeurd...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201671423
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 15:56 schreef vencodark het volgende:

[..]
En toch geloof ik dit wel.
Ik denk ook dat alles daar niet meer lekker loopt en dat A2 en stiefbank idd ruzie hebben gehad.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201671934
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:04 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik denk ook dat alles daar niet meer lekker loopt en dat A2 en stiefbank idd ruzie hebben gehad.
Dit, en hij zit gewoon bij hotel mama.

Dat appartement kan ondertussen namelijk ook een heel eind af zijn, en dan had die daar wel gezeten.
pi_201671939
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:02 schreef Mrmime het volgende:
En als dat werkelijk zo is ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat die doorrookte leren zeem Sarah zwart gaat zitten maken en haar afbrandt tot aan haar Gucci gympies
Die zaten samen nog gezellig bij de kapper, dus dat zal wel niet.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 16:47:05 #77
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201671946
Ondertussen is Mo ezels aan het knuffelen op Bonaire _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker donderdag 7 oktober 2021 @ 16:48:43 #78
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201671971
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 16:47 schreef AgnesGru het volgende:
Ondertussen is Mo ezels aan het knuffelen op Bonaire _O-
_O_

Alleen maar liefde O+
  donderdag 7 oktober 2021 @ 17:33:37 #79
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201672338
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 14:41 schreef bbfakir het volgende:
André Hazes jr. gevonden door Privé? ‘Hij zit in de garage van Rachel’

https://www.mediacourant.(...)e-garage-van-rachel/
Volgens mij is dat een "bron" die naar aanleiding van het "De auto van Rachel staat niet in de garage, wat zou er wel in de garage zijn?!" verhaal verzonnen heeft dat An2 daar zit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 7 oktober 2021 @ 17:51:21 #80
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_201672477
Ik ga wel stuk als Yvon gewoon gelijk bleek te hebben met haar verhalen de laatste tijd, :'). Helemaal afgekraakt door andere roddelbladen en -kanalen maar toch aan het langste eind trekken, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_201672482
Ik keek net een filmpje van die roddelloog en die zeiden dat het inderdaad over is en bevestigd door roggel en dat A2 ergens in NL alleen in een hotelkamer zit.

pi_201672494
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 17:51 schreef -river- het volgende:
Ik keek net een filmpje van die roddelloog en die zeiden dat het inderdaad over is en bevestigd door roggel en dat A2 ergens in NL alleen in een hotelkamer zit.

Die moeder, _O-
pi_201672499
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 17:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Die moeder, _O-
Mooi mens _O-
  donderdag 7 oktober 2021 @ 18:00:33 #84
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201672574
quote:
10s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 17:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ga wel stuk als Yvon gewoon gelijk bleek te hebben met haar verhalen de laatste tijd, :'). Helemaal afgekraakt door andere roddelbladen en -kanalen maar toch aan het langste eind trekken, :+.
Ik ook :D :@
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201672600
Wat zal Guido den Aandachttrekker huilen _O- :W Hij zal Mo de schuld van alles geven *O*
pi_201672609
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:00 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ik ook :D :@
Ik denk ook dat ze het vanavond weer goed heeft. Zij beweert dat die twee helemaal niet uit elkaar zijn.
Die andere zeggen dat hij helemaal klaar is met de band en de muziek, en langere tijd geen optredens meer wil geven. Dat zou natuurlijk ook fijn zijn.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 18:05:19 #87
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201672623
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:02 schreef -river- het volgende:
Wat zal Guido den Aandachttrekker huilen _O- :W Hij zal Mo de schuld van alles geven *O*
Ja, hoe durft ze te poseren voor de kledinglijn van Janice :( en nu knuffelt ze ook met ezeltje André!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201672633
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik denk ook dat ze het vanavond weer goed heeft. Zij beweert dat die twee helemaal niet uit elkaar zijn.
Die andere zeggen dat hij helemaal klaar is met de band en de muziek, en langere tijd geen optredens meer wil geven. Dat zou natuurlijk ook fijn zijn.
Ze zeggen dat Sarah klaar is met de band en A2, niet dat A2 klaar is met de band zelf maar enkel dat hij even niet op wil treden.
pi_201672638
quote:
10s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:05 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ja, hoe durft ze te poseren voor de kledinglijn van Janice :( en nu knuffelt ze ook met ezeltje André!
Ja foei, stoute Mo.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 18:09:20 #90
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201672661
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:06 schreef -river- het volgende:

[..]
Ja foei, stoute Mo.
Weer een teken dat ze hem terug wil!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201672665
https://www.ditjesendatje(...)eine-dre-op-bonaire/

Monique Westenberg is met een groep van zestien vrouwen afgereisd naar het prachtige eiland Bonaire. Een reünie met haar ezeltje André kan dan natuurlijk niet uitblijven.

Samen met André geadopteerd

Wanneer Monique op Bonaire is, kan ze natuurlijk een stop aan de ezelopvang niet overslaan. Zo’n twee jaar geleden adopteerde ze samen met André, die toen nog haar partner was, een ezel. Het ging om Mama June uit de Donkey Sanctuary.

Vorig jaar beviel de ezel van een veulentje. En als je bij de familie Hazes hoort, kun je natuurlijk niet anders dan het veulentje de naam ‘André’ geven. Monique brengt een bezoekje aan ezeltje André, die ze een ‘echte knuffelkont’ noemt.

‘Kleine Dré is een echte knuffelkont’

,,Heerlijk met m’n ezel kinderen wezen kroelen”, schrijft Monique op Instagram bij een aantal zoete foto’s van de hereniging. ,,Mama June liep eerst even weg van me, maar bedacht zich al snel en gaf me met haar neus een tik tegen m’n billen en mocht ik haar lekker aaien waarna ze me bleef volgen. Kleine Dré begint al aardig te groeien en is een hele grote knuffel kont.”

_O- _O- _O-
pi_201672667
Management André Hazes reageert op 'relatiebreuk'

https://www.shownieuws.nl(...)euk&utm_content=link

quote:
André Hazes en Sarah van Soelen zijn volgens RUMAG uit elkaar. In hun programma Roddelloog vertelt FawryNotSawry dat er einde is gekomen aan de relatie. Het management van André Hazes zegt echter dat dit absolute onzin is...

"Wij kunnen het echt bevestigen, we hebben het uit eerste hand gehoord. Het is over", vertelt Fawry aan zijn collega René Watzema in het programma.

De bron volgens FawryNotSawry: Rachel Hazes. "Geloof me op mijn woord, dit is verteld door Rachel Hazes zelf. (...) Sarah kon de levensstijl van André en zijn band niet meer aan. Dat kan de reden zijn van de breuk."

Het management van André Hazes laat aan Shownieuws weten dat dit absolute onzin is. Het management van zijn moeder Rachel wil niet reageren op deze online geruchten.
Die boys begrijpen de definitie van "uit de eerste hand" ook niet helemaal.

Wat een onzin allemaal.

[ Bericht 12% gewijzigd door JourneyBlue op 07-10-2021 18:15:15 ]
pi_201672691
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:10 schreef JourneyBlue het volgende:
Management André Hazes reageert op 'relatiebreuk'

https://www.shownieuws.nl(...)euk&utm_content=link

André Hazes en Sarah van Soelen zijn volgens RUMAG uit elkaar. In hun programma Roddelloog vertelt FawryNotSawry dat er einde is gekomen aan de relatie. Het management van André Hazes zegt echter dat dit absolute onzin is...
:o Wat is nou wel of niet waar, we vragen het de ezel, die weet alles.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 18:14:25 #94
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201672700
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 7 oktober 2021 @ 18:18:36 #95
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201672733
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:10 schreef JourneyBlue het volgende:
Management André Hazes reageert op 'relatiebreuk'

https://www.shownieuws.nl(...)euk&utm_content=link
[..]
Die boys begrijpen de definitie van "uit de eerste hand" ook niet helemaal.

Wat een onzin allemaal.
Eerste hand horen is toch alleen als het van André en/of Sarah zelf betreft....... moeders is niet eerste hand toch.... ?

:')
  donderdag 7 oktober 2021 @ 18:19:18 #96
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201672742
Oh sorry dat zeg jezelf natuurlijk al, las ik ff overheen :@
pi_201672764
En verder zijn Sarah en Rachel samen aan het winkelen atm
pi_201672879
quote:
Waarschijnlijk nog een grote kater daar vanwege die debiele maandans op het strand.
pi_201672893
Rachel heeft straks nog een hele vriendinnengroep met exen van André. Behalve die ezelknuffelaar dan natuurlijk.
pi_201672927
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:06 schreef -river- het volgende:

[..]
Ze zeggen dat Sarah klaar is met de band en A2, niet dat A2 klaar is met de band zelf maar enkel dat hij even niet op wil treden.
Geinig, ik zou juist verwachten dat hij er de stekker uit trekt. Omdat hij na de wittebroodsweken waarin hun demons met elkaar konden dansen :') ook realiseert dat zo'n kritiekloos meisje ook niet alles is. In het begin vond hij het volgens mij wel een opluchting na moeke Monique die hem van alles "voorschreef" maar de lol is er ook wel eens vanaf.
pi_201672973
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:37 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Geinig, ik zou juist verwachten dat hij er de stekker uit trekt. Omdat hij na de wittebroodsweken waarin hun demons met elkaar konden dansen :') ook realiseert dat zo'n kritiekloos meisje ook niet alles is. In het begin vond hij het volgens mij wel een opluchting na moeke Monique die hem van alles "voorschreef" maar de lol is er ook wel eens vanaf.
Met je eens, ik had dat ook verwacht.
pi_201673052
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:37 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Geinig, ik zou juist verwachten dat hij er de stekker uit trekt. Omdat hij na de wittebroodsweken waarin hun demons met elkaar konden dansen :') ook realiseert dat zo'n kritiekloos meisje ook niet alles is. In het begin vond hij het volgens mij wel een opluchting na moeke Monique die hem van alles "voorschreef" maar de lol is er ook wel eens vanaf.
Das de tweede die het podium oprent en dat het dan vervolgens uit is.
pi_201673068
Het is ook niet slim om als twee verslaafden een relatie met elkaar aan te gaan. Ik denk dat er best wel wat druk van Pa van Soelen en misschien ook Rachel achter zit. Alhoewel, Rachel vindt natuurlijk alles van Antwee geweldig.
pi_201673081
Zou die die achterlijke tattoo al genomen hebben?
Zou die binnen twee jaar al drie foutjes moeten weglaseren, _O-

De brug, de verlovingsstempel en de demonendans.
pi_201673322
quote:
Weer geen Marco Borsato lol
SOONY
  donderdag 7 oktober 2021 @ 19:18:05 #108
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201673445
Net bij Boulevard:

An2 wordt begeleidt door zijn therapeuten, ligt niet in het ziekenhuis.

Hadden ze vanuit zijn management.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201673455
Bij RTL Boulevard weten ze alleen dat hij niet in het ziekenhuis ligt, hij is spoorloos.

Garage Rachel, kliniek, hotel of spoorloos….
SOONY
  Spellchecker donderdag 7 oktober 2021 @ 19:19:38 #110
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201673474
quote:
10s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:18 schreef DKUp het volgende:
Bij RTL Boulevard weten ze alleen dat hij niet in het ziekenhuis ligt, hij is spoorloos.

Garage Rachel, kliniek, hotel of spoorloos….
Of bij Monique, o nee, dat zijn andere ezels :Y
pi_201673562
Ik geloof ze geen van alle meer!! - Team ezel -
pi_201673566
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:19 schreef maily het volgende:

[..]
Of bij Monique, o nee, dat zijn andere ezels :Y
_O-
pi_201673836
quote:
10s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:18 schreef DKUp het volgende:
Bij RTL Boulevard weten ze alleen dat hij niet in het ziekenhuis ligt, hij is spoorloos.

Garage Rachel, kliniek, hotel of spoorloos….
Waarom moeten er allerlei alternatieve theorieën worden verzonnen? Oh ja, omdat Yvonne daar 10 euro per abonnee per maand mee verdient (newsflash, die onzinberichten kun je gratis op @reality.fbi lezen).

Is het niet logischer dat hij nu in Spanje of Nederland aan zichzelf werkt ipv dat hij zich verstopt voor alles en iedereen en daarover ook nog eens liegt tegen mensen dicht bij hem (en zijn kind niet kan zien).
pi_201673859
quote:
1s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:19 schreef maily het volgende:

[..]
Of bij Monique, o nee, dat zijn andere ezels :Y
Op Bonaire, _O-
pi_201673877
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:42 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Waarom moeten er allerlei alternatieve theorieën worden verzonnen? Oh ja, omdat Yvonne daar 10 euro per abonnee per maand mee verdient (newsflash, die onzinberichten kun je gratis op @:reality.fbi lezen).

Is het niet logischer dat hij nu in Spanje of Nederland aan zichzelf werkt ipv dat hij zich verstopt voor alles en iedereen en daarover ook nog eens liegt tegen mensen dicht bij hem (en zijn kind niet kan zien).
We hebben het over André Hazes, ik ga voor optie twee.
pi_201674348
Mo naar Bonaire, An2 in de villa.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 7 oktober 2021 @ 20:16:09 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201674423
Dus in een half jaartje verkering, waarvan het gros nog zonder optredens was, want Corona, trekt Sarah de band al niet meer? :D

Misschien heb je dan wat te vaak op het podium gestaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201674691
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:16 schreef Leandra het volgende:
Dus in een half jaartje verkering, waarvan het gros nog zonder optredens was, want Corona, trekt Sarah de band al niet meer? :D

Misschien heb je dan wat te vaak op het podium gestaan.
De laatste dagen voor de grote stilte was daar niets van te merken, :7
  donderdag 7 oktober 2021 @ 20:43:07 #119
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201674880
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:16 schreef Leandra het volgende:
Dus in een half jaartje verkering, waarvan het gros nog zonder optredens was, want Corona, trekt Sarah de band al niet meer? :D

Misschien heb je dan wat te vaak op het podium gestaan.
An2 had natuurlijk heel hard lopen roepen dat hij nu wel eerder naar huis wilde gaan, en dat deed ie al heel snel niet meer _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201674938
Totale onzin, Fawry komt er nu ook op terug.

Story reageert niet, dus weet ongetwijfeld hoe het echt zit en zal rond eind oktober wel uitpakken met een leuk exclusief, schadeherstellend interview.

Het is niet uit, dit wordt gewoon een ring onder de kerstboom.
pi_201675248
Hij zit in een Holte !
Of Hotel in Holten
( Yvonne)

Trouwens Vonne mag wel uitkijken met wat ze beweerd. Raggel weet haar weg wel met advocaten.
pi_201675542
Het is wel opvallend dat bij die chicas winkel de laatste dagen slechte recensies zijn geplaatst en gelijk daarna opeens allemaal overdreven positieve recensies.
pi_201675555
Er staat ook een recensie dat de kleding naar rook ruikt :') was dit iemand van Fok! ?
pi_201675785
23 h Shownieuws: reactie Sarah & André

[ Bericht 50% gewijzigd door JourneyBlue op 07-10-2021 23:48:33 ]
pi_201676118
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:16 schreef Leandra het volgende:
Dus in een half jaartje verkering, waarvan het gros nog zonder optredens was, want Corona, trekt Sarah de band al niet meer? :D

Misschien heb je dan wat te vaak op het podium gestaan.
Dat geldt voor zowel Sarah als André :')

Maar los van alle omstandigheden; André is gewoon geen relatiemateriaal. Bij niemand niet. Daar verandert geen broedse Monique of slinkse Sarah wat aan.
Die moet even uitrazen om uiteindelijk met een doodnormaal meisje te eindigen, zo'n type als de vriendin van Dave Roelvink. Simpel in de goede zin van het woord.
pi_201676921
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 21:32 schreef Mirandaforyou het volgende:
Er staat ook een recensie dat de kleding naar rook ruikt :') was dit iemand van Fok! ?
:D
pi_201677628
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:47 schreef JourneyBlue het volgende:
Totale onzin, Fawry komt er nu ook op terug.

Story reageert niet, dus weet ongetwijfeld hoe het echt zit en zal rond eind oktober wel uitpakken met een leuk exclusief, schadeherstellend interview.

Het is niet uit, dit wordt gewoon een ring onder de kerstboom.
Ja en jij maar baggeren op Yvonne, jij gaat hier straks ook door het stof.

Heb me twee weken niet bemoeit hier, toch Deisy? André weg, oot ook weg. Waren twee fantastische weken.

Maar ze heeft gewoon gelijk. Haar bronnen zijn imo Monique en een stiefzus van Sarah.
pi_201677646
Iedereen kan toch op haar onderbuik, buikvet, maag ballon of six pack aanvoelen dat André nu twee weken lang schrijft aan de ultieme liefdesverklaring aan Rudolf Sarah.

In Holten op het terrein van producer Edwin, in een door Rachel gefaciliteerde camper.
pi_201678070
En Rachel is mee.
Want anders krijgt hij te lange teennagels.
pi_201678184
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 20:47 schreef JourneyBlue het volgende:

Het is niet uit, dit wordt gewoon een ring onder de kerstboom.
Dezelfde ring die vorig jaar bij mo onder de kerstboom lag? :D
pi_201678601
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:18 schreef AgnesGru het volgende:
Net bij Boulevard:

An2 wordt begeleidt door zijn therapeuten, ligt niet in het ziekenhuis.

Hadden ze vanuit zijn management.
Is het management ook wakker geworden.?
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:22:13 #132
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201678665
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 08:11 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Is het management ook wakker geworden.?
Ze hebben vast een eigen onderzoek gedaan.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201678712
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 05:48 schreef quirina het volgende:
En Rachel is mee.
Want anders krijgt hij te lange teennagels.
Ja en die gaat ff naar Amsterdam voor een knipbeurt met Sarah. En ff winkelen, ik zie ze er ook nog voor aan dat ze dat op dezelfde dag doen, en zich tussendoor omkleden zodat het lijkt dat ze elkaar heel vaak zien.
pi_201678742
Wanneer koopt Sarah een zielig hondje? Doet Rachel ook altijd als ze slecht in de media is geweest.
Gooien mensen op het strand ineens een pup in haar schoot, echt heel geloofwaardig. :X
  Miss 200.000.000! vrijdag 8 oktober 2021 @ 08:44:18 #135
367000 roos94
pi_201678818
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 05:48 schreef quirina het volgende:
En Rachel is mee.
Want anders krijgt hij te lange teennagels.
:r
pi_201678986
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Heb me twee weken niet bemoeit hier, toch Deisy? André weg, oot ook weg. Waren twee fantastische weken.

  Moderator vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:36:30 #137
388664 crew  Dotteke
pi_201679431
quote:
17s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 18:49 schreef praadje het volgende:
Het is ook niet slim om als twee verslaafden een relatie met elkaar aan te gaan. Ik denk dat er best wel wat druk van Pa van Soelen en misschien ook Rachel achter zit. Alhoewel, Rachel vindt natuurlijk alles van Antwee geweldig.
Het is altijd wat met Andre wel jammer zo jong
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  Moderator vrijdag 8 oktober 2021 @ 09:37:42 #138
388664 crew  Dotteke
pi_201679436
quote:
0s.gif Op donderdag 7 oktober 2021 19:18 schreef AgnesGru het volgende:
Net bij Boulevard:

An2 wordt begeleidt door zijn therapeuten, ligt niet in het ziekenhuis.

Hadden ze vanuit zijn management.
Is Andre spoorloos dan? Heb er niets van meegekregen? Moet zeker even terug lezen hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:32:34 #139
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201680537
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 09:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Is Andre spoorloos dan? Heb er niets van meegekregen? Moet zeker even terug lezen hier
Yes. Gaan meerdere geruchten:
- hij zit in Spanje
- hij zit bij Rachel in de garage
- hij zit in een hotel bij Holten (en werkt aan een nieuw album)
- iemand tweette dan André met een overdosis in het ziekenhuis zou liggen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator vrijdag 8 oktober 2021 @ 11:37:13 #140
388664 crew  Dotteke
pi_201680584
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:32 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Yes. Gaan meerdere geruchten:
- hij zit in Spanje
- hij zit bij Rachel in de garage
- hij zit in een hotel bij Holten (en werkt aan een nieuw album)
- iemand tweette dan André met een overdosis in het ziekenhuis zou liggen.
We mogen gokken dus.
ALtijd spannend :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201680886
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 11:32 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Yes. Gaan meerdere geruchten:
- hij zit in Spanje
- hij zit bij Rachel in de garage
- hij zit in een hotel bij Holten (en werkt aan een nieuw album)
- iemand tweette dan André met een overdosis in het ziekenhuis zou liggen.
- hij zit bij producer Edwin in Holten en werkt aan zijn meesterstuk. Rachel en Sarah zorgen voor een rookgordijn, die Sarah is heel vrolijk de laatste dagen :7, van Soelen weet van niks en het interesseert Monique allemaal geen reet.
pi_201680897
En Guido komt straks met de “scoop”, het echte verhaal :Z
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:06:25 #143
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201680904
Straks zit An2 ook op Bonaire _O-

Therapeutisch met ezels knuffelen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator vrijdag 8 oktober 2021 @ 12:15:54 #144
388664 crew  Dotteke
pi_201680967
Lees net ook dit, weet niet of het hier al gestaan heeft en of het een betrouwbare is.
Persoonlijk lijkt het mij lijkt het gewoon een oprui berichtje

https://showmag.nl/showbi(...)cht-voor-zijn-leven/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201681674
pi_201681800
Zou stiefbank écht denken dat ie nog in die kliniek in Spanje zit? En zou Sarah weer terug thuis wonen nu ze clean(?) is?
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 16:46:41 #147
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201683161
Zitten ze niet gewoon flink te trollen omdat ze weten dat al die juice influensers er boven op zitten?..... ook dit is aandacht waar ze wellicht van smullen......

En dan dalijk weer terug met een extra zielig verhaal maar uiteindelijk geen enkele verandering......
pi_201683177
pi_201683285
Het meeste wat Yvonne schrijft is uit die grote duim gezogen. Goh, de verbouwing is gepauzeerd…kan je geen conclusies uit trekken.
Goh, Rachel is thuis en heeft alles potdicht, kan je niets over zeggen.

Platter dan dit roddelkanaal kán bijna niet en er dan nog geldt voor vragen en spreken over ‘spionnen’. Vooral interessant proberen te doen.
Hou op zeg. :{w :')
pi_201683351
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 16:58 schreef vencodark het volgende:
Het meeste wat Yvonne schrijft is uit die grote duim gezogen. Goh, de verbouwing is gepauzeerd…kan je geen conclusies uit trekken.
Goh, Rachel is thuis en heeft alles potdicht, kan je niets over zeggen.

Platter dan dit roddelkanaal kán bijna niet en er dan nog geldt voor vragen en spreken over ‘spionnen’. Vooral interessant proberen te doen.
Hou op zeg.
Ze heeft 557 abonnees (2 weken bezig nu).
Ook vrij briljant: "dit gerucht is nog niet zeker". Hoezo?
pi_201683380
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:03 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ze heeft 557 abonnees (2 weken bezig nu).
Ook vrij briljant: "dit gerucht is nog niet zeker". Hoezo?
Geruchten zijn nooit zeker. Dus het is een misschien wel waar en misschien niet, maar die 10 per maand!? ben je wel kwijt.
  vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:40:57 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201683738
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:03 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Ze heeft 557 abonnees (2 weken bezig nu).
Ook vrij briljant: "dit gerucht is nog niet zeker". Hoezo?
Die een tientje per maand betalen? :o
Lekker verdienmodel!

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker vrijdag 8 oktober 2021 @ 17:55:50 #153
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201683891
Ze hebben een gigantisch rookgordijn opgetrokken _O_
pi_201683974
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 12:06 schreef AgnesGru het volgende:
Straks zit An2 ook op Bonaire _O-

Therapeutisch met ezels knuffelen.
Of zal die wachtten in een wc hokje _O-
Twinning = boring
pi_201684155
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 17:40 schreef Leandra het volgende:

[..]
Die een tientje per maand betalen? :o
Lekker verdienmodel!

[ afbeelding ]
En wat doet zíj er voor en wat ‘betaald’ ze haar spionnen?
pi_201684189
André Hazes Jr. verdwenen/vermist LOL

Vrij bizar na al die overkill het afgelopen jaar……

:D
SOONY
pi_201684259
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 18:37 schreef DKUp het volgende:
André Hazes Jr. verdwenen/vermist LOL

Vrij bizar na al die overkill het afgelopen jaar……

:D
Zijn ego geniet vast van de aandacht dat er kennelijk mensen zoeken. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Spellchecker vrijdag 8 oktober 2021 @ 18:52:31 #158
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201684331
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 18:04 schreef Inca het volgende:

[..]
Of zal die wachtten in een wc hokje _O-
Met 3 telefoons _O_
pi_201684391
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 18:31 schreef vencodark het volgende:

[..]
En wat doet zíj er voor en wat ‘betaald’ ze haar spionnen?
Nou niks duh, ze mogen haar steunen *O*

Ik denk (ook) dat die spionnen in haar hoofd wonen en dat dat mede de reden is dat ze onafhankelijk wil blijven.

Op een online redactie gaat het op een gegeven moment misschien toch een beetje opvallen
dat je weer met een 'nog niet zeker'-gerucht komt.
pi_201685971
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 18:31 schreef vencodark het volgende:

[..]
En wat doet zíj er voor en wat ‘betaald’ ze haar spionnen?
Die krijgen 5 procent korting op zo'n geweldige sweater met SPION erop die normaal 90 euro kost. Ofzo.
pi_201691960
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
oot ook weg. Waren twee fantastische weken.
Vond ik ook.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201692193
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 oktober 2021 18:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Zijn ego geniet vast van de aandacht dat er kennelijk mensen zoeken. :')
Dat vast ja en dan weer vol de aandacht zoeken als zijn kind jarig is en hij weer gaat optreden.

Oh ja, misschien komt er nog een single of album |:)

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 09-10-2021 12:22:52 ]
SOONY
  Spellchecker zaterdag 9 oktober 2021 @ 11:23:20 #163
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201692215
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 11:21 schreef DKUp het volgende:

[..]
Dat vast ja en dan weer vol de aandacht zoeken als zijn kind jarig is en hij weer optreden.

Oh ja, misschien komt er nog een single of album |:)
Kerstspecial :X
pi_201692766
weg

[ Bericht 99% gewijzigd door Ole op 09-10-2021 14:22:38 ]
pi_201692815
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 11:23 schreef maily het volgende:

[..]
Kerstspecial :X
Saartje Soeltje gezellig ook op het podium ^O^
SOONY
  zaterdag 9 oktober 2021 @ 12:52:10 #166
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_201693030
Ik vind dit toch irritanter dan Waar is Waylon?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_201693193
quote weg

[ Bericht 97% gewijzigd door Ole op 09-10-2021 14:23:42 ]
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201693395
quote weg

[ Bericht 97% gewijzigd door Ole op 09-10-2021 14:27:21 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201693461
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 11:23 schreef maily het volgende:

[..]
Kerstspecial :X
Leuk, dan kan Sarahsoel bier serveren in zo'n Marian Carey-pakje. Maar dan is het natuurlijk wel binnen een paar maanden uit.
  Spellchecker zaterdag 9 oktober 2021 @ 13:51:32 #170
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201693472
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 13:49 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Leuk, dan kan Sarahsoel bier serveren in zo'n Marian Carey-pakje. Maar dan is het natuurlijk wel binnen een paar maanden uit.
:+
pi_201694552
Marian Carey? :P
pi_201694597
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 15:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Marian Carey? :P
De Nederlandse versie
SOONY
pi_201697712
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 15:42 schreef DKUp het volgende:

[..]
De Nederlandse versie
Maar dan zonder goede zangstem 😉
pi_201701146
https://www.shownieuws.nl(...)-holland-zingt-hazes

André Hazes zal vrijwel zeker NIET van de partij zijn bij de de Holland Zingt Hazes-concerten van begin november. Dit heeft Albert Verlinde zaterdagavond gemeld in de tv-uitzending van Shownieuws.
pi_201701616
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 08:48 schreef fleuril het volgende:
https://www.shownieuws.nl(...)-holland-zingt-hazes

André Hazes zal vrijwel zeker NIET van de partij zijn bij de de Holland Zingt Hazes-concerten van begin november. Dit heeft Albert Verlinde zaterdagavond gemeld in de tv-uitzending van Shownieuws.
Die concerten worden dan Holland zonder Hazes zingt Hazes. :P
pi_201702791
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 10:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Die concerten worden dan Holland zonder Hazes zingt Hazes. :P
Gelukkig zing Rox, anders was roggel mee gaan zingen :o :o :o
  Spellchecker zondag 10 oktober 2021 @ 12:28:58 #177
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201702809
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:26 schreef -river- het volgende:

[..]
Gelukkig zing Rox, anders was roggel mee gaan zingen :o :o :o
Denk niet dat Rox daar gaat zingen.
pi_201703478
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:26 schreef -river- het volgende:

[..]
Gelukkig zing Rox, anders was roggel mee gaan zingen :o :o :o
Mag hopen dat Roggel haar mond dicht houdt, zo'n verrookte stem zit niemand op te wachten..
  zondag 10 oktober 2021 @ 13:46:04 #179
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201703624
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:28 schreef maily het volgende:

[..]
Denk niet dat Rox daar gaat zingen.
Hoezo niet?

https://www.hollandzingthazes.nl/artiesten
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 10 oktober 2021 @ 13:46:59 #180
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_201703642
quote:
1s.gif Op zondag 10 oktober 2021 12:28 schreef maily het volgende:

[..]
Denk niet dat Rox daar gaat zingen.
De afgelopen edities wel hoor :s)
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zondag 10 oktober 2021 @ 13:50:32 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201703701
Nog niet uitverkocht trouwens: https://www.hollandzingthazes.nl/bestel-hier-uw-tickets
Dus we kunnen een FOK!meet doen :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201704088
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 oktober 2021 21:47 schreef totebel het volgende:

[..]
Maar dan zonder goede zangstem 😉
Een rookstem
SOONY
  Moderator / Miss SHO zondag 10 oktober 2021 @ 19:25:27 #184
22592 crew  Ole
pi_201708393
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 13:50 schreef Leandra het volgende:
Nog niet uitverkocht trouwens: https://www.hollandzingthazes.nl/bestel-hier-uw-tickets
Dus we kunnen een FOK!meet doen :+
kun je beter bij vakantieveilingen kijken!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_201708471

Het is wel een pro he?
  zondag 10 oktober 2021 @ 20:39:43 #186
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201709371
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 13:50 schreef Leandra het volgende:
Nog niet uitverkocht trouwens: https://www.hollandzingthazes.nl/bestel-hier-uw-tickets
Dus we kunnen een FOK!meet doen :+
Met een spionnen trui :+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zondag 10 oktober 2021 @ 20:41:44 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201709403
quote:
10s.gif Op zondag 10 oktober 2021 20:39 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Met een spionnen trui :+
Ik heb wel een Klimaatdrammer trui, die zal wel niet fit for the occasion zijn ben ik bang :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 10 oktober 2021 @ 21:43:49 #188
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_201710218
quote:
_O-
  maandag 11 oktober 2021 @ 02:35:40 #189
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_201711924
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2021 13:50 schreef Leandra het volgende:
Nog niet uitverkocht trouwens: https://www.hollandzingthazes.nl/bestel-hier-uw-tickets
Dus we kunnen een FOK!meet doen :+
gaaf idee, en dan drukken we t-shirts met team ezeltje
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_201712842
Ik zie op FB al veel kaarten te koop aangeboden worden voor de HZH editie in november.
pi_201713158
quote:
17s.gif Op maandag 11 oktober 2021 08:45 schreef praadje het volgende:
Ik zie op FB al veel kaarten te koop aangeboden worden voor de HZH editie in november.
:')
pi_201713425
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 02:35 schreef Andromache het volgende:

[..]
gaaf idee, en dan drukken we t-shirts met team ezeltje
:Y *O* *O* *O*
pi_201714570
quote:
17s.gif Op maandag 11 oktober 2021 08:45 schreef praadje het volgende:
Ik zie op FB al veel kaarten te koop aangeboden worden voor de HZH editie in november.
Allemaal a2 fans die alleen komen als a2 komt. :7
pi_201714933
Nog steeds niks.....
pi_201715449
En zo zie je maar. Hoogmoed komt voor de val. En karma doet de rest. >:)
  maandag 11 oktober 2021 @ 13:52:38 #197
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201716038
..maakt meer kapot dan je lief is.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201717307


Gaan ze de concerten nu een voor een annuleren?

Heel oktober en november gaat niet door.

Edit:

Plus december:

  maandag 11 oktober 2021 @ 16:05:23 #199
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201717618
Dus HZH zonder Antwee... zal ook wel lukken lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker maandag 11 oktober 2021 @ 16:12:48 #200
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201717729
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 15:47 schreef JourneyBlue het volgende:
[ afbeelding ]

Gaan ze de concerten nu een voor een annuleren?

Heel oktober en november gaat niet door.

Edit:

Plus december:

[ afbeelding ]
In Oud-Gastel of all places :D _O-
pi_201717762
Gelukkig kan je nog wel naar Antwerpen.

https://www.lotto-arena.b(...)-50825d7e#ts-tickets
woef
pi_201717914
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 16:15 schreef bbfakir het volgende:
Gelukkig kan je nog wel naar Antwerpen.

https://www.lotto-arena.b(...)-50825d7e#ts-tickets
Nou ja, die hebben nog niet het bericht gekregen/verwerkt dat Wieze vanochtend doorstuurde aan @reality.fbi
(namelijk dat alle concerten niet doorgaan in oktober en november).

Ben benieuwd hoe lang hij - ŕ la Elvis - nog overal in NL wordt gespot of dat men er nu gewoon vanuit gaat dat hij
in Alicante in behandeling is (Rachel vloog daar 23-09 naar toe).
  maandag 11 oktober 2021 @ 16:55:17 #203
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201718208
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201718389
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 16:12 schreef maily het volgende:

[..]
In Oud-Gastel of all places :D _O-
Niet haten op Oud-Gastel :( :P
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker maandag 11 oktober 2021 @ 17:23:37 #205
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201718506
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:14 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Niet haten op Oud-Gastel :( :P
Een wereldstad waar Hazes op zou treden O-)
pi_201718527
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:23 schreef maily het volgende:

[..]
Een wereldstad waar Hazes op zou treden O-)
Wist niet eens dat ze daar een kroeg hadden :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201718534
quote:
UHM

Hij was toch 100% zeker in NL vrijdag?

pi_201718547
Die doos is inmiddels toch ook volstrekt ongeloofwaardig :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201718603
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Die doos is inmiddels toch ook volstrekt ongeloofwaardig
Ze heeft voor de zekerheid haar tegenstrijdige bericht van vrijdag uit de Telegram groep verwijderd :+

Ik vind het zorgelijker dat er bljkbaar een dubbelganger van An2 bij mensen langsgaat en dingen over zijn huis bespreekt terwijl hij in Alicante zit,
hahahaha.

[ Bericht 1% gewijzigd door JourneyBlue op 11-10-2021 17:43:20 ]
  maandag 11 oktober 2021 @ 17:44:10 #210
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201718654
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:27 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
UHM

Hij was toch 100% zeker in NL vrijdag?

[ afbeelding ]
Begeleider Neef Django zal hem vast gebracht hebben vrijdag.

Zo kan dat weer opgelost worden :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201718668
quote:
10s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:44 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Begeleider Neef Django zal hem vast gebracht hebben vrijdag.

Zo kan dat weer opgelost worden :D
en daarna "ook naar hem toegevlogen" op dezelfde dag ;)
  maandag 11 oktober 2021 @ 17:48:00 #212
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201718675
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:46 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
en daarna "ook naar hem toegevlogen" op dezelfde dag ;)
Ja, gewoon even op en neer _O-

Misschien moeten we ook een SHO Telegram groep beginnen :+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201718721
21 januari wordt hij 28 :X
pi_201718749
quote:
17s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:54 schreef praadje het volgende:
21 januari wordt hij 28 :X
En dan?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_201718768
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:58 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
En dan?
Kan hij nooit meer bij de club van 27 horen. Dan is hij veilig :Y
pi_201718792
quote:
17s.gif Op maandag 11 oktober 2021 18:00 schreef praadje het volgende:

[..]
Kan hij nooit meer bij de club van 27 horen. Dan is hij veilig :Y
Alsof die nobody ooit bij die club zou kunnen horen.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 11 oktober 2021 @ 18:06:58 #217
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201718830
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 18:02 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Alsof die nobody ooit bij die club zou kunnen horen.
Hij vindt zelf van wel :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Miss SHO maandag 11 oktober 2021 @ 18:09:48 #218
22592 crew  Ole
pi_201718868
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 16:05 schreef Leandra het volgende:
Dus HZH zonder Antwee... zal ook wel lukken lijkt me.
Ben er twee keer bij geweest. Een keer werken en een keer als VIP :@
maar iedereen is zo lam dat ze het toch niet doorhebben, en sowieso zijn er tig betere zangers bij HZH
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_201718894
https://www.ad.nl/show/an(...)e-afgelast~a4113fae/

André Hazes voorlopig nog van de radar: ook grote concerten in België afgelast.

André Hazes worstelt al een tijdje met zichzelf, maar nu begint het ook serieuze impact op zijn muzikale carričre te krijgen. In september werd bekend dat de volkszanger - net als zijn vriendin Sarah van Soelen - mentaal door een moeilijke periode gaat. De klachten zijn te wijten aan de ‘roerige periode’ waar Hazes de afgelopen maanden doorheen ging. ,,Het gemis aan optredens en de onzekerheid die de coronapandemie met zich meebracht en de ontwikkelingen in zijn privéleven hebben een grote impact gehad”, klonk het toen bij de manager van Hazes, Sjoerd Bodewes.

Zijn management stelt nu nog altijd: ,,Momenteel wordt André behandeld voor zijn burn-out. Dit heeft tijd nodig, maar hij is in goede handen bij zijn therapeuten.” Ondertussen wordt er in de boulevardmedia druk gespeculeerd over andere oorzaken: van een breuk met zijn vriendin tot verslavingen. Niets daarvan wordt overigens bevestigd.

Het annuleren van zo'n grote concertreeks heeft flinke financiële gevolgen voor Hazes. Al wordt er voor de fans in België wel een oplossing gevonden. Na het succes in Nederland van ‘Holland zingt Hazes’ komt er nu ook een Vlaamse versie. Tijdens de concerten in de Lotto Arena, die plaatsvinden op de data dat André Hazes zou optreden, zullen onder andere Jeroen van der Boom, Xander de Buisonjé, Thomas Berge en Berget Lewis hun versie van hits als Bloed, Zweet en Tranen, Zij Gelooft In Mij en Kleine Jongen en vele andere grote hits brengen.
  maandag 11 oktober 2021 @ 18:35:07 #220
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_201719127
Toch is die Sarah wel erg vrolijk op dr filmpjes voor die Tjikkenwinkel.....
  Spellchecker maandag 11 oktober 2021 @ 18:35:17 #221
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201719129
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 18:12 schreef -river- het volgende:
https://www.ad.nl/show/an(...)e-afgelast~a4113fae/

André Hazes voorlopig nog van de radar: ook grote concerten in België afgelast.

André Hazes worstelt al een tijdje met zichzelf, maar nu begint het ook serieuze impact op zijn muzikale carričre te krijgen. In september werd bekend dat de volkszanger - net als zijn vriendin Sarah van Soelen - mentaal door een moeilijke periode gaat. De klachten zijn te wijten aan de ‘roerige periode’ waar Hazes de afgelopen maanden doorheen ging. ,,Het gemis aan optredens en de onzekerheid die de coronapandemie met zich meebracht en de ontwikkelingen in zijn privéleven hebben een grote impact gehad”, klonk het toen bij de manager van Hazes, Sjoerd Bodewes.

Zijn management stelt nu nog altijd: ,,Momenteel wordt André behandeld voor zijn burn-out. Dit heeft tijd nodig, maar hij is in goede handen bij zijn therapeuten.” Ondertussen wordt er in de boulevardmedia druk gespeculeerd over andere oorzaken: van een breuk met zijn vriendin tot verslavingen. Niets daarvan wordt overigens bevestigd.

Het annuleren van zo'n grote concertreeks heeft flinke financiële gevolgen voor Hazes. Al wordt er voor de fans in België wel een oplossing gevonden. Na het succes in Nederland van ‘Holland zingt Hazes’ komt er nu ook een Vlaamse versie. Tijdens de concerten in de Lotto Arena, die plaatsvinden op de data dat André Hazes zou optreden, zullen onder andere Jeroen van der Boom, Xander de Buisonjé, Thomas Berge en Berget Lewis hun versie van hits als Bloed, Zweet en Tranen, Zij Gelooft In Mij en Kleine Jongen en vele andere grote hits brengen.
Ach ach ach toch :'(
pi_201719436
Allerlei optredens gecanceld in november en december.
SOONY
  Spellchecker maandag 11 oktober 2021 @ 19:12:47 #223
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201719495
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 18:35 schreef Dazalbest het volgende:
Toch is die Sarah wel erg vrolijk op dr filmpjes voor die Tjikkenwinkel.....
Keeping up appearances *O*
pi_201719499
TjiekaaaaasGODINNEN
SOONY
pi_201719693
De cast voor de mucical " zij geloofd in mij" is nu bekend.

Nog maar een keer die mucical uitmelken.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
pi_201719704
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 19:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De cast voor de mucical " zij geloofd in mij" is nu bekend.

Nog maar een keer die mucical uitmelken.
RaggelGODIN

Waar geld is, is Raggel….
SOONY
pi_201719718
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 18:02 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Alsof die nobody ooit bij die club zou kunnen horen.
Ook nog maar 100 x benoemd inderdaad. :')
pi_201719976
Maar als hij werkelijk er helemaal doorheen zit, is dat voor hem natuurlijk wel heel zuur.
Het is een zeer onsympathiek figuur maar psychisch in de knoop of een serieus drugsprobleem gun ik hem niet.
  Spellchecker maandag 11 oktober 2021 @ 20:03:49 #229
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201720279
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 19:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De cast voor de mucical " zij geloofd in mij" is nu bekend.

Nog maar een keer die musical uitmelken.
Pak alles wat je kaaaaaan
pi_201720344
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 19:44 schreef vencodark het volgende:
Maar als hij werkelijk er helemaal doorheen zit, is dat voor hem natuurlijk wel heel zuur.
Het is een zeer onsympathiek figuur maar psychisch in de knoop of een serieus drugsprobleem gun ik hem niet.
Ik ook niet.
pi_201720373
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 19:44 schreef vencodark het volgende:
Maar als hij werkelijk er helemaal doorheen zit, is dat voor hem natuurlijk wel heel zuur.
Het is een zeer onsympathiek figuur maar psychisch in de knoop of een serieus drugsprobleem gun ik hem niet.
Eens! Da's toch niet iets om je over te verkneukelen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_201720431
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 18:06 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Hij vindt zelf van wel :')
Dat ze hem daar ook ff aan behandelen. Die grootheidswaanzin.
  Spellchecker maandag 11 oktober 2021 @ 20:27:04 #233
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201720617
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 19:44 schreef vencodark het volgende:
Maar als hij werkelijk er helemaal doorheen zit, is dat voor hem natuurlijk wel heel zuur.
Het is een zeer onsympathiek figuur maar psychisch in de knoop of een serieus drugsprobleem gun ik hem niet.
Uh nee ...
  maandag 11 oktober 2021 @ 20:51:27 #234
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_201721078
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 19:44 schreef vencodark het volgende:
Maar als hij werkelijk er helemaal doorheen zit, is dat voor hem natuurlijk wel heel zuur.
Het is een zeer onsympathiek figuur maar psychisch in de knoop of een serieus drugsprobleem gun ik hem niet.
ik ook niet, maar laat het een reality check zijn na "het jaar van hazes" dat
1) niet heel nederland smachtend op zn poffertjesporemzit te wachten
2) niet elk intiem moment met de wereld gedeelt hoeft te worden
3) Yvonne ook maar een enge feeks is met ook maar een mening...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  maandag 11 oktober 2021 @ 21:00:05 #235
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201721297
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 20:51 schreef Jumparound het volgende:

[..]
ik ook niet, maar laat het een reality check zijn na "het jaar van hazes" dat
1) niet heel nederland smachtend op zn poffertjesporemzit te wachten
2) niet elk intiem moment met de wereld gedeelt hoeft te worden
3) Yvonne ook maar een enge feeks is met ook maar een mening...
Maar het zijn maar een klein clubje haters he, de rest van NL vindt hem wel cool natuurlijk. En die stomme haters gunnen hem helemaal niks!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201721858
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:00 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Maar het zijn maar een klein clubje haters he, de rest van NL vindt hem wel cool natuurlijk. En die stomme haters gunnen hem helemaal niks!
Een normaal en gezond leven.
  Spellchecker maandag 11 oktober 2021 @ 21:51:00 #237
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201722504
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 20:51 schreef Jumparound het volgende:

[..]
ik ook niet, maar laat het een reality check zijn na "het jaar van hazes" dat
1) niet heel nederland smachtend op zn poffertjesporemzit te wachten
2) niet elk intiem moment met de wereld gedeelt hoeft te worden
3) Yvonne ook maar een enge feeks is met ook maar een mening...
8)7
:r
pi_201722809
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 17:27 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
UHM

Hij was toch 100% zeker in NL vrijdag?

[ afbeelding ]
Welk huis hij heeft er nu 2
Twinning = boring
  maandag 11 oktober 2021 @ 22:12:46 #239
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201723014
Utopia Nieuws heeft weer een pareltje online gezet:

quote:
Rachel Hazes bang dat Andre naar Monique gaat

We weten inmiddels dat Andre Hazes zit ondergedoken in de villa van Rachel Hazes. Andre zou zelfs wonen in de garage van de villa uit het zicht van de paparazzi fotografen die op de loer liggen.

Het gerucht gaat zelfs dat enkel Rachel en Sarah weten dat hij weer terug in Nederland is en bij Rachel in de villa zit. De bekende Youtuber Yvonne Coldeweijer beweerd namelijk dat de familie van Sarah en zelfs Andre zijn ex Monique denken dat hij nog steeds in de afkickkliniek in Spanje zit.

Volgens een insider zou Rachel bang zijn dat Andre steun zou zoeken bij zijn ex Monique daarom heeft ze Andre aangeboden dat hij tijdelijk bij haar in de villa kon intrekken.

Monique is jarenlang Andre zijn steun en toeverlaat geweest en eigenlijk de enige vrouw die zijn buitensporige drankgebruik en andere verslavingen de baas was. Monique wist waar Andre het moeilijk mee had en hielp hem om met beide benen op de grond te blijven staan. Dit veranderde langzaam toen Andre er met Bridget Maasland vandoor ging en daarna belande bij Sarah die ook verslaafd was.

Wellicht heeft Andre nu juist die steun van de sterke Monique weer nodig om door deze periode heen te komen en af te komen van de verslavingen en zijn leven weer op orde te krijgen. Maar ons is ter oren gekomen dat Rachel dit ten koste van alles probeert te voorkomen. Nu Andre alleen nog Rachel en Sarah om zich heen heeft wordt het er voor hem niet makkelijker op om de juiste beslissingen te nemen die voor hem goed zijn.

Maar als Andre nou even contact zou opnemen met zijn zus Roxeanne kan ze Andre duidelijk maken dat Andre zo ver mogelijk van Rachel en Sarah weg moet blijven en dat hij zijn contact met Monique en zijn zoontje moet herstellen.

https://www.utopianieuws.nl/?p=40810

Ik zie Guido al schuimbekken _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Spellchecker maandag 11 oktober 2021 @ 22:36:01 #240
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201723469
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:12 schreef AgnesGru het volgende:
Utopia Nieuws heeft weer een pareltje online gezet:
[..]
https://www.utopianieuws.nl/?p=40810

Ik zie Guido al schuimbekken _O-
_O-
pi_201723583
Ach wat, stel dat 80% van de geruchten kloppen.

- ze hebben een cocaďne verslaving
- fikse ruzie gehad met stiefvader
- Sarah kan sneller afkicken want net begonnen
- André denkt shit en hup naar Malaga
- André kan niet stoppen
- Rachel naar Alicante, Andre helpen
- samen terug en in de garage
- andre stoer nieuw nummer opnemen in holten
- André overdosis en naar ziekenhuis
- andre weer naar Alicante om helemaal te afkicken.

Rachel en stiefvader bepalen samen dat de concerten even moeten stoppen.

Nou streep er maar een paar weg maar dit is het.
Extreem heftig zeker omdat iedereen dit weer zag gebeuren.
pi_201723672


[ Bericht 22% gewijzigd door JourneyBlue op 11-10-2021 22:50:11 ]
  maandag 11 oktober 2021 @ 23:46:19 #243
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_201724354
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 21:51 schreef maily het volgende:

[..]
8)7
:r
maar zo vóelt het wel :'(
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_201724392
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 22:12 schreef AgnesGru het volgende:
Utopia Nieuws heeft weer een pareltje online gezet:
[..]
https://www.utopianieuws.nl/?p=40810

Ik zie Guido al schuimbekken _O-
Beweerd, belande en ter oren :')
Zeggen dat Monique zijn verslavingen de baas was :') Monique een sterke vrouw noemen :')

Utopianieuws is wel echt de slechtste "bron" ooit. Die stukjes van Guido zijn inhoudelijk al net zo bagger maar overstijgt qua taalniveau ten minste nog groep 6 van de basisschool.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 07:21:24 #245
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_201725165
quote:
1s.gif Op maandag 11 oktober 2021 23:58 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Beweerd, belande en ter oren :')
Zeggen dat Monique zijn verslavingen de baas was :') Monique een sterke vrouw noemen :')

Utopianieuws is wel echt de slechtste "bron" ooit. Die stukjes van Guido zijn inhoudelijk al net zo bagger maar overstijgt qua taalniveau ten minste nog groep 6 van de basisschool.
Dat van het pareltje was sarcastisch..

Maar het is zo slecht dat het hilarisch wordt, zeker omdat ze het gedrag van Guido spiegelen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_201725855
Er is in ieder geval weer genoeg materiaal voor een nieuw album, film, boek en musical!
pi_201726239
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 19:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De cast voor de mucical " zij geloofd in mij" is nu bekend.

Nog maar een keer die mucical uitmelken.
Inclusief spelfout?
pi_201726270
Zou wel in character zijn...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201727559
Overal issie van de radar af. Alles is gecancelled. Leeft hij nog? En deze vraag is serieus.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:47:28 #250
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201727666
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Overal issie van de radar af. Alles is gecancelled. Leeft hij nog? En deze vraag is serieus.
Nou, Sun, dat is wel ernstig als je je dat serieus afvraagt! :o
The love you take is equal to the love you make.
pi_201727676
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Overal issie van de radar af. Alles is gecancelled. Leeft hij nog? En deze vraag is serieus.
Natuurlijk. Als hij serieus niet meer leeft, was dat nieuws wel naar buiten gekomen.
Wat overigens wel triest zou zijn. Wat je ook van hem vindt.
pi_201727737
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nou, Sun, dat is wel ernstig als je je dat serieus afvraagt! :o
Nouja, serieus is wat overdreven :+ Maar hoe kan zo'n publiekelijk figuur nou van de aardbodem verdwenen zijn? Geen foto's, nul informatie wat gelekt wordt... Zittie in een één of andere bunker ofzo?
pi_201727752
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

Zittie in een één of andere bunker ofzo.
In de garage van Rochel...
  Spellchecker dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:55:21 #254
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201727759
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nouja, serieus is wat overdreven :+ Maar hoe kan zo'n publiekelijk figuur nou van de aardbodem verdwenen zijn? Geen foto's, nul informatie wat gelekt wordt... Zittie in een één of andere bunker ofzo?
Bij Raggel in de garage met de rolluiken dicht toch?
pi_201727770
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nouja, serieus is wat overdreven :+ Maar hoe kan zo'n publiekelijk figuur nou van de aardbodem verdwenen zijn? Geen foto's, nul informatie wat gelekt wordt... Zittie in een één of andere bunker ofzo?
Vraag het Yvonne. :+
Maar dat kan wel heur. Als die inderdaad in een kliniek zit of iets, dan ben je hoogstens met de auto of het vliegtuig gebracht en verder zou dat vrij anoniem moeten gaan.
Toch?
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:56:41 #256
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201727786
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nouja, serieus is wat overdreven :+ Maar hoe kan zo'n publiekelijk figuur nou van de aardbodem verdwenen zijn? Geen foto's, nul informatie wat gelekt wordt... Zittie in een één of andere bunker ofzo?
Het lijkt me wel duidelijk dat het niet goed met hem gaat. Dan is hem toch ook wel even wat rust gegund, of niet?
The love you take is equal to the love you make.
pi_201727842
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Overal issie van de radar af. Alles is gecancelled. Leeft hij nog? En deze vraag is serieus.
Rachel draagt geen rouwkleding en Sarah staat nog dagelijks te shinen, dus datzelfde wel niet.
pi_201727869
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Het lijkt me wel duidelijk dat het niet goed met hem gaat. Dan is hem toch ook wel even wat rust gegund, of niet?
Ik gun hem alle rust. Ik vind het alleen opmerkelijk.
pi_201728082
Maar dat hij in een garage van Rachel zou zitten klinkt dan nog niet eens zo heel gek in dit verhaal. Want mocht hij in een afkickkliniek zitten, dan zijn er toch mensen die hem daar zien en dan grof geld kunnen verdienen aan foto's? Of zit je in zo'n kliniek hermetisch afgesloten?
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:27:27 #260
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201728131
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
Maar dat hij in een garage van Rachel zou zitten klinkt dan nog niet eens zo heel gek in dit verhaal. Want mocht hij in een afkickkliniek zitten, dan zijn er toch mensen die hem daar zien en dan grof geld kunnen verdienen aan foto's? Of zit je in zo'n kliniek hermetisch afgesloten?
Er zijn ongetwijfeld klinieken die absolute discretie garanderen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201728288
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:27 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Er zijn ongetwijfeld klinieken die absolute discretie garanderen.
Oja, daar heb je gelijk in. Ik was (weer eens) te kort door de bocht merk ik :@

Goede post van @vencodark eerder in dit topic. Je mag alles van Hazes vinden wat je wilt, maar hier moet je gewoon geen grappen over maken.
pi_201728428
Hazes sr. zag je met de jaren achteruit gaan en die was op het laatst een hoopje verdriet.
Die nam of kreeg de hulp niet die hij eigenlijk nodig had.
Kijk hoe zijn zoon het doet. Het zou toch bijzonder triest zijn als Jr hetzelfde gebeurt.
We weten allemaal hoe verslaving erfelijk is.
pi_201728439
Waarom zou hij - ALS hij al bij Rachel zou zitten - in de garage verblijven? Ze heeft vast wel een logeerkamer voor 'm en met de gordijnen/rolluiken dicht mag hij vast wel verder het huis in dan de garage?!?

Roddel-Yvonne zat er vanaf het begin echt niet zo ver naast. De reguliere roddelprogramma's geloven ondertussen ook het burn-out verhaal al lang niet meer.
pi_201728784
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:58 schreef Duiker64 het volgende:
Waarom zou hij - ALS hij al bij Rachel zou zitten - in de garage verblijven? Ze heeft vast wel een logeerkamer voor 'm en met de gordijnen/rolluiken dicht mag hij vast wel verder het huis in dan de garage?!?

Roddel-Yvonne zat er vanaf het begin echt niet zo ver naast. De reguliere roddelprogramma's geloven ondertussen ook het burn-out verhaal al lang niet meer.
Dat is een verhaal dat een eigen leven is gaan leiden. Roggel heeft een garage van waaruit je ongezien het huis/appartement binnen kunt gaan.
pi_201729448


[ Bericht 100% gewijzigd door Idisrom op 12-10-2021 14:26:53 ]
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:33:30 #266
388664 crew  Dotteke
pi_201729518
quote:
0s.gif Op maandag 11 oktober 2021 19:05 schreef DKUp het volgende:
Allerlei optredens gecanceld in november en december.
Maar niemand weet zeker waarom
EN dat terwijl ANdre altijd alles in het openbaar gooit. Geeft toch wel te denken dat er heel wat aan de hand moet zijn
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201729587
Hij heeft toch een burn out. Zie daar, een reden om alles te cancellen.
Dat die gast kampt met verslavingen, dat geloof ik direct maar zn management zegt een burn out dus een burn out it is.

Lekker rustig wel. O+
Go hard or go home
  Moderator dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:41:54 #268
388664 crew  Dotteke
pi_201729599
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:40 schreef Noek het volgende:
Hij heeft toch een burn out. Zie daar, een reden om alles te cancellen.
Dat die gast kampt met verslavingen, dat geloof ik direct maar zn management zegt een burn out dus een burn out it is.

Lekker rustig wel. O+
Niemand die het zeker weet hoorde ik gisteren op tv. WOrdt aangenomen dat hij dat heeft
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_201729605
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:40 schreef Noek het volgende:
Hij heeft toch een burn out. Zie daar, een reden om alles te cancellen.
Dat die gast kampt met verslavingen, dat geloof ik direct maar zn management zegt een burn out dus een burn out it is.

Lekker rustig wel. O+
Een burn out is uiteraard een prima reden om de boel te cancelen.
pi_201729610
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Maar niemand weet zeker waarom
EN dat terwijl ANdre altijd alles in het openbaar gooit. Geeft toch wel te denken dat er heel wat aan de hand moet zijn
Misschien op streng advies van zijn management.
pi_201729612
In België hebben ze de afwezigheid van Hazes opgelost! De concerten gaan door, alleen zonder Antwee. Andere zangers gaan daar liedjes van Antwee zingen, geld terug kun je dus naar fluiten en de Belgen zijn begrijpelijk not amused.


André Hazes worstelt al even met zichzelf en dat heeft nu ook gevolgen voor zijn geplande optredens in de Lotto Arena in Antwerpen. De populaire Nederlander laat weten dat zijn concerten op 10, 11 en 13 november een andere invulling krijgen. “Momenteel wordt André behandeld voor zijn burn-out”, klinkt het bij zijn manager Sjoerd Bodewes. “Dat heeft tijd nodig, maar hij is in goede handen bij zijn therapeuten.” De concerten in de Lotto Arena worden daarom vervangen door ‘Vlaanderen zingt Hazes’. Een bij onze noorderburen bestaande concertreeks - goed voor tientallen avonden in een uitverkochte Amsterdamse Ziggo Dome - waarin het repertoire van André Hazes (senior en junior) gebracht wordt door een resem topartiesten. In de Lotto Arena zullen tijdens ‘Vlaanderen zingt Hazes’ onder anderen Jeroen van der Boom, Christoff, Metejoor, Pommelien Thijs, Xander de Buisonjé, Thomas Berge en Berget Lewis hun versies van ‘Bloed, zweet en tranen’, ‘Zij gelooft in mij’ en ‘Kleine jongen’ brengen. “Het wordt in ieder geval één grote Hazes-avond”, klinkt het bij de organisatie.
  Spellchecker dinsdag 12 oktober 2021 @ 14:57:19 #272
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201729767
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
In België hebben ze de afwezigheid van Hazes opgelost! De concerten gaan door, alleen zonder Antwee. Andere zangers gaan daar liedjes van Antwee zingen, geld terug kun je dus naar fluiten en de Belgen zijn begrijpelijk not amused.


André Hazes worstelt al even met zichzelf en dat heeft nu ook gevolgen voor zijn geplande optredens in de Lotto Arena in Antwerpen. De populaire Nederlander laat weten dat zijn concerten op 10, 11 en 13 november een andere invulling krijgen. “Momenteel wordt André behandeld voor zijn burn-out”, klinkt het bij zijn manager Sjoerd Bodewes. “Dat heeft tijd nodig, maar hij is in goede handen bij zijn therapeuten.” De concerten in de Lotto Arena worden daarom vervangen door ‘Vlaanderen zingt Hazes’. Een bij onze noorderburen bestaande concertreeks - goed voor tientallen avonden in een uitverkochte Amsterdamse Ziggo Dome - waarin het repertoire van André Hazes (senior en junior) gebracht wordt door een resem topartiesten. In de Lotto Arena zullen tijdens ‘Vlaanderen zingt Hazes’ onder anderen Jeroen van der Boom, Christoff, Metejoor, Pommelien Thijs, Xander de Buisonjé, Thomas Berge en Berget Lewis hun versies van ‘Bloed, zweet en tranen’, ‘Zij gelooft in mij’ en ‘Kleine jongen’ brengen. “Het wordt in ieder geval één grote Hazes-avond”, klinkt het bij de organisatie.

Vlaanderen zingt Hazes.

Met Hollandse artiesten. :+
pi_201729819
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:57 schreef maily het volgende:

[..]
Vlaanderen zingt Hazes.

Met Hollandse artiesten. :+
Nu je het zegt :D

Maar je betaald voor een bepaalde artiest, maar voor datzelfde geld krijg je opeens andere artiesten. Kan toch niet...
pi_201729826
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:57 schreef maily het volgende:

[..]
Vlaanderen zingt Hazes.

Met Hollandse artiesten. :+
Tientallen avonden? Twee maar, :X
pi_201729835
¤87,50 voor een kaartje? :@ :X
  Spellchecker dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:05:35 #276
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201729844
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:04 schreef ootjekatootje het volgende:
¤87,50 voor een kaartje? :@ :X
Jaja. Voor de populaire Nederlandse artiest.

O nee, voor die tien anderen _O-
pi_201729866
pi_201729872
De kliniek van de succesverhalen dus :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Spellchecker dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:09:08 #279
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201729876
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
De kliniek van de succesverhalen dus :D
Omg inderdaad *)
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:09:38 #280
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201729879
Castle Crack, lol.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Spellchecker dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:10:33 #281
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201729896
Was nog niet geplaatst dus? Was even druk, maar vind het wel opvallend dat @reality.fbi (op Instagram)
vaak goede info heeft en het ook checkt.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:10:46 #283
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_201729897
Wanneer kunnen we Barbie daar verwachten 😋
W
Z
E
  Spellchecker dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:10:59 #284
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201729899
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:10 schreef rebel-angel het volgende:
Wanneer kunnen we Barbie daar verwachten 😋
Die is daar al geweest
pi_201729905
Hoezo een telefonische bevestiging?
Van wie? Geen medewerker mag ik aannemen. :')
pi_201729909
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:10 schreef JourneyBlue het volgende:
Was nog niet geplaatst dus? Was even druk, maar vind het wel opvallend dat @:reality.fbi (op Instagram)
vaak goede info heeft en het ook checkt.
pi_201729911
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 14:57 schreef maily het volgende:

[..]
Vlaanderen zingt Hazes.

Met Hollandse artiesten. :+
De Belgen zingen mee. ;)
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:12:41 #288
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_201729913
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:10 schreef maily het volgende:

[..]
Die is daar al geweest
Weet ik
Maar ik dacht misschien kan ze nog een keer.
W
Z
E
  Spellchecker dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:13:40 #289
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201729931
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:11 schreef vencodark het volgende:
Hoezo een telefonische bevestiging?
Van wie? Geen medewerker mag ik aannemen. :')
Iemand belde om een fruitmand te laten bezorgen :+
pi_201729954
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:10 schreef maily het volgende:

[..]
Die is daar al geweest
In dat dure, exclusieve oord? Wie heeft dat dan betaald?
  Spellchecker dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:15:53 #291
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201729969
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:15 schreef vencodark het volgende:

[..]
In dat dure, exclusieve oord? Wie heeft dat dan betaald?
Staat in dat topic van 4 relaties geleden :+
pi_201729970
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:15 schreef vencodark het volgende:

[..]
In dat dure, exclusieve oord? Wie heeft dat dan betaald?
Wij (de verzekeraar)
pi_201729971
Anyway: mocht hij daar inderdaad in de kliniek zitten dat is dat natuurlijk niet voor zijn zweetvoeten maar best wel heftige shit.
Succes en blijf vooral weg uit de media. :+
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:18:25 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201729998
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:15 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Wij (de verzekeraar)
Natuurlijk niet.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:23:12 #295
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_201730051
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:15 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Wij (de verzekeraar)
Ik denk uit eigen zak.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Spellchecker dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:23:39 #296
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201730076
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:18 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Natuurlijk niet.
Dit gaat over Barbie he?

Dus daar sloeg mijn reactie ook op

(https://www.castlecraig.nl/aanmelden/wachttijden)
pi_201730089
Laten we maar stoppen over Samantha want die cross overs vind ik eigenlijk schijt irritant. :P
pi_201730092
Geen aanzoek dus deze kerst…
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:27:07 #300
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201730116
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:25 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Dit gaat over Barbie he?

Dus daar sloeg mijn reactie ook op

(https://www.castlecraig.nl/aanmelden/wachttijden)
En die is daar weken intern geweest, á 5.000 per week?
The love you take is equal to the love you make.
pi_201730171
Hoe sneu is het dat je die instelling gaat bellen. Zal vast constant gebeuren maar ik vind het zo triest
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')