Is ook alweer een tijd terug, begreep dat ze er een stuk strenger zijn geworden met name voor groepen. Maar het zal vast nog een hoop tokkies aantrekken.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:41 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik was al een beetje bang voor het tokkie gehalte ja, had niet anders verwacht helaas
@KingRoland gaat daar trouwen met zijn Thaise importbruid.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:36 schreef Gutanoth het volgende:
Ik ga volgende week naar Preston Palace, ben er nog nooit geweest. Is dat leuk?
Oei, even kijken of mijn ouders nog om kunnen boekenquote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:KingRoland gaat daar trouwen met zijn Thaise importbruid.
Blijkbaar wel ja.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 08:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Is ook alweer een tijd terug, begreep dat ze er een stuk strenger zijn geworden met name voor groepen. Maar het zal vast nog een hoop tokkies aantrekken.
Ik hoorde dit net op het nieuws maar het is hier prachtig weer.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:32 schreef GGMM het volgende:
Wat een kutweer overal file
Ik ben woedend
quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah je kon er niet mee omgaan dus, duidelijk.
quote:Op maandag 4 oktober 2021 17:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het de katers en het ongemak van niet meer mogen rijden niet meer waard
'het ongemak van niet meer mogen rijden' is vast de reden ja!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben een ervaringsdeskundige.
21 jaar geleden wezen stappen en bezopen in iemands auto gestapt. Parkeerplaats afgereden en de eerste de beste lantaarnpaal geramd. Was de auto van een vriend, die met zijn kop door de voorruit vloog.
Gevolgen :
2 rechtszaken, 1 civiel, 1 strafrechtelijk.
Civiele zaak zal jij geen last van hebben omdat het een eenzijdig ongeluk was.
Strafrechtelijk gebeurde er dit met mij :
• 600 gulden boete voor het rijden zonder rijbewijs (overtreding)
• 6 maanden rijontzegging en 1000 gulden boete voor het rijden onder invloed (misdrijf)
• De verzekering van de auto keerde de schade aan de lantaarnpaal uit, 1800 gulden destijds.
Dat werd uiteraard op mij verhaald.
Dit is gebeurd in de tijd dat jij je luiers nog volscheet makker.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
[..]
'het ongemak van niet meer mogen rijden' is vast de reden ja!
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is gebeurd in de tijd dat jij je luiers nog volscheet makker.
quote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben jij al een 40-er? (Lol)quote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kan hem nooit vinden als ik op Joetjoep zoek.quote:
Daarom "stopt" hij ook. Hij is wanhopig. Zijn vorige kanaal waar hij nu niet meer bij kan, zit hem gewoon in de weg.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 09:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kan hem nooit vinden als ik op Joetjoep zoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |