Na zwangerschap waarschijnlijk anderhalf keer zo groot en striaequote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen vrouw.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Die kan roken onder de douche, blijkbaar ligt de lat erg laag daar.quote:
Bruine bol, kipfilet, kaas.quote:
Ik ben tegen Wappies wat voor kleur dan ook.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geniet er lekker van maat.
[..]
Ik ben tegen racisme
Tjonge jonge zegquote:Op woensdag 6 oktober 2021 13:03 schreef Zipportal het volgende:
Windows 11 start erop allen. Die Windows Store is echt stukken beter geworden. Mooie vormgeving ook verder en dark mode is verder uitgebreid. Erg mooi.
[ afbeelding ]
@JanCeesquote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geen vrouw.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
Processor te oud, geen TPM. Die Taskbar icoontjes in het midden gaan dus aan me voorbij.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 13:03 schreef Zipportal het volgende:
Windows 11 start erop allen. Die Windows Store is echt stukken beter geworden. Mooie vormgeving ook verder en dark mode is verder uitgebreid. Erg mooi.
[ afbeelding ]
Cash truck.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 11:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Over m'n jaarlijkse FEE-review (dat leek me duidelijk)
Vorig jaar heb ik mezelf vrij populair gemaakt met mijn onvergetelijke review van Togo FEE / [Niet echt een kerstfilm] Togo
Dus dit jaar een nieuwe feest-review!
Ik overweeg Halloween Kills
Taskbar kun je instellen. Heb ook geen TPM. Via een omweg gewoon kunnen installeren met updates.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 13:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Processor te oud, geen TPM. Die Taskbar icoontjes in het midden gaan dus aan me voorbij.
Volgens mij niet. Zal nog eens checken.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij Wim Hordijk in Poortugaal? Schijnt een enorme oplichter te zijn.
Die konden toch niet meer aan Android komen?quote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:05 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde m'n telefoonabonnement verlengen en een nieuw toestel uitzoeken, maar blijkbaar worden er geen Huawei telefoons meer gemaakt? Ik kon alleen kiezen tussen Samsung, Apple, Xinomie en wat merken die nog kutter waren.
Ik ben woedend.
Ok, wacht wel tot Microsoft minder moeilijk doet. Ondanks de testfase zal er voorlopig toch wel eea mankeren.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Taskbar kun je instellen. Heb ook geen TPM. Via een omweg gewoon kunnen installeren met updates.
Alleen proleten doen aan abo's en een "gratis" telefoon.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:05 schreef GGMM het volgende:
Ik wilde m'n telefoonabonnement verlengen en een nieuw toestel uitzoeken, maar blijkbaar worden er geen Huawei telefoons meer gemaakt? Ik kon alleen kiezen tussen Samsung, Apple, Xinomie en wat merken die nog kutter waren.
Ik ben woedend.
Terechte klacht wel. Xiaomi is overigens het nieuwe Huawei.quote:Op woensdag 6 oktober 2021 14:05 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woedend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |