quote:Alle titels worden binnenkort bekendgemaakt
Maar wanneer komt er dan meer duidelijkheid? Recentelijk lieten we weten dat HBO Max een paar aankondigingen deed, waaronder duidelijkheid over de ondertitelingsmogelijkheden. Maar eind februari wordt er pas meer naar buiten gebracht over het aanbod en de prijs van de streamingdienst.
Wanneer precies? De kans is groot dat het op donderdag 24 februari 2022 zal zijn, want dan wordt er een persconferentie door WarnerMedia georganiseerd.
Ben benieuwd of er net als in de VS hier ook films uit de Criterion Collection komen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:09 schreef Breuls het volgende:
Persco is dus morgenochtend. Iemand nog een prangende vraag?
Ik neem aan dat standaardinfo over prijzen en aanbod sowieso gepresenteerd wordt
Het 4K aanbod in andere landen waar HBO Max al actief is, is bedroevend.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:09 schreef Breuls het volgende:
Ik neem aan dat standaardinfo over prijzen en aanbod sowieso gepresenteerd wordt
Of je inderdaad die 50% korting levenslang kan krijgen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:09 schreef Breuls het volgende:
They are so far behind Netflix, Disney and Apple TV+ in streaming infrastructure.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:26 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het 4K aanbod in andere landen waar HBO Max al actief is, is bedroevend.
Zie ook dit topic op Reddit over dit onderwerp.
Ik ben wel benieuwd of HBO al plannen heeft om het 4K aanbod dit- of volgend jaar te verbeteren?
Ja. Veel oude titels.quote:Op woensdag 23 februari 2022 @ 18:12 schreef Mike het volgende:
Ik ben vooral heel benieuwd. Naast de HBO-series die ik nog wil zien, hoop ik dat ze ook veel oude WB-films beschikbaar maken. Tot nu toe vind ik dat de streaming services te weinig klassiekers uit de jaren 40/50/60/70 hebben.
Yup. Aanbod geldig in maart.quote:Op woensdag 23 februari 2022 @ 21:16 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Of je inderdaad die 50% korting levenslang kan krijgen?
Waarschijnlijk te laat, maar alsnog: Komt er een vaste partij voor de ondertiteling? Wordt daar überhaupt aandacht aan besteed of is het net zoals bij Netflix en Prime Video een ondergeschoven kindje?quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:09 schreef Breuls het volgende:
Het grote voordeel wat HBO heeft ten opzichte van ALLE concurrenten is dat HBO de allerbeste series maakt. Daar kan niemand aan tippen. Ik noem even wat voorbeelden:quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
They are so far behind Netflix, Disney and Apple TV+ in streaming infrastructure.
Ik wil nu al klagen.
Jij hebt ondertiteling nodig?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:22 schreef Flitskikker het volgende:
Liever een euro meer per maand en goede ondertiteling door professionals dan spotgoedkoop en dat ze het door koekenbakkers laten doen zoals het er nu naar uitziet.
Hun series zijn miljoenenproducties, maar de ondertiteling is een sluitpost en moet zo goedkoop mogelijk.
Zonde, want de ondertiteling bij Ziggo en voorheen bij HBO Go werd wél door professionals gedaan.
Goede ondertiteling kan een slechte productie waarschijnlijk niet beter maken, maar slechte ondertiteling kan een goede productie wel degelijk verpesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |