quote:Alle titels worden binnenkort bekendgemaakt
Maar wanneer komt er dan meer duidelijkheid? Recentelijk lieten we weten dat HBO Max een paar aankondigingen deed, waaronder duidelijkheid over de ondertitelingsmogelijkheden. Maar eind februari wordt er pas meer naar buiten gebracht over het aanbod en de prijs van de streamingdienst.
Wanneer precies? De kans is groot dat het op donderdag 24 februari 2022 zal zijn, want dan wordt er een persconferentie door WarnerMedia georganiseerd.
Ben benieuwd of er net als in de VS hier ook films uit de Criterion Collection komen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:09 schreef Breuls het volgende:
Persco is dus morgenochtend. Iemand nog een prangende vraag?
Ik neem aan dat standaardinfo over prijzen en aanbod sowieso gepresenteerd wordt
Het 4K aanbod in andere landen waar HBO Max al actief is, is bedroevend.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:09 schreef Breuls het volgende:
Ik neem aan dat standaardinfo over prijzen en aanbod sowieso gepresenteerd wordt
Of je inderdaad die 50% korting levenslang kan krijgen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:09 schreef Breuls het volgende:
They are so far behind Netflix, Disney and Apple TV+ in streaming infrastructure.quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:26 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Het 4K aanbod in andere landen waar HBO Max al actief is, is bedroevend.
Zie ook dit topic op Reddit over dit onderwerp.
Ik ben wel benieuwd of HBO al plannen heeft om het 4K aanbod dit- of volgend jaar te verbeteren?
Ja. Veel oude titels.quote:Op woensdag 23 februari 2022 @ 18:12 schreef Mike het volgende:
Ik ben vooral heel benieuwd. Naast de HBO-series die ik nog wil zien, hoop ik dat ze ook veel oude WB-films beschikbaar maken. Tot nu toe vind ik dat de streaming services te weinig klassiekers uit de jaren 40/50/60/70 hebben.
Yup. Aanbod geldig in maart.quote:Op woensdag 23 februari 2022 @ 21:16 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Of je inderdaad die 50% korting levenslang kan krijgen?
Waarschijnlijk te laat, maar alsnog: Komt er een vaste partij voor de ondertiteling? Wordt daar überhaupt aandacht aan besteed of is het net zoals bij Netflix en Prime Video een ondergeschoven kindje?quote:Op woensdag 23 februari 2022 18:09 schreef Breuls het volgende:
Het grote voordeel wat HBO heeft ten opzichte van ALLE concurrenten is dat HBO de allerbeste series maakt. Daar kan niemand aan tippen. Ik noem even wat voorbeelden:quote:Op woensdag 23 februari 2022 22:06 schreef NoCigar het volgende:
[..]
They are so far behind Netflix, Disney and Apple TV+ in streaming infrastructure.
Ik wil nu al klagen.
Jij hebt ondertiteling nodig?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:22 schreef Flitskikker het volgende:
Liever een euro meer per maand en goede ondertiteling door professionals dan spotgoedkoop en dat ze het door koekenbakkers laten doen zoals het er nu naar uitziet.
Hun series zijn miljoenenproducties, maar de ondertiteling is een sluitpost en moet zo goedkoop mogelijk.
Zonde, want de ondertiteling bij Ziggo en voorheen bij HBO Go werd wél door professionals gedaan.
Goede ondertiteling kan een slechte productie waarschijnlijk niet beter maken, maar slechte ondertiteling kan een goede productie wel degelijk verpesten.
De series zijn zo goed dan neem ik de rest voor lief. Als je een slechte app wilt moet je eens Disney+ gebruiken man man manquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:29 schreef Aether het volgende:
Ik kijk het eerst aan. Hoor al jaren slechte verhalen over de app, streamkwaliteit en buffering.
Ik heb hun systeem gequeryd en op dit moment staat er het volgende in.quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:01 schreef Gunner het volgende:
Hebben ze ook wat over het aanbod gezegd?
SPOILER: SeriesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FilmsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persbericht.quote:HBO Max, de premium streamingdienst van WarnerMedia, met content van Warner Bros., HBO, DC, Cartoon Network en Max Originals, lanceert op 8 maart a.s. in Nederland met een aanbieding waarbij klanten 50% korting voor altijd krijgen op hun maandabonnement zolang zij hun abonnement behouden. Deze aanbieding werd vandaag aangekondigd tijdens een perspresentatie in Amsterdam waar ook o.a. een exclusieve clip van de langverwachte HBO serie Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty werd vertoond.
Klanten kunnen kiezen tussen twee abonnementen. Het Standaard-abonnement biedt de beste HD-beeldkwaliteit (1080p), geselecteerde titels in 4K UHD, drie gelijktijdige streams en dertig downloads. Het Basic-abonnement biedt een goede beeldkwaliteit (720p), één stream en vijf downloads. Met de kortingsactie van 50% voor altijd betalen klanten de aanbiedingsprijs van slechts ¤3,99 per maand voor het Standaard- en ¤2,99 voor het Basic-abonnement. Deze aanbieding loopt t/m 31 maart a.s. waarna de prijzen van respectievelijk ¤7,99 en ¤5,99 zullen gelden.
"HBO Max arriveert op 8 maart in Nederland met een spectaculaire aanbieding waarbij alle consumenten 50% korting voor altijd krijgen" zegt Christina Sulebakk, General Manager, HBO Max EMEA. "Het is een aantrekkelijk aanbod en biedt toegang tot hoogstaand entertainment van HBO, Max Originals, DC en Cartoon Network. Films van Warner Bros. zullen al 45 dagen na de lokale bioscooprelease op het platform te zien zijn. Van Dune, Game of Thrones en Succession tot Harry Potter, Tom en Jerry en Teen Titans Go!, we hebben een betaalbaar entertainmentplatform gecreëerd met voor elk wat wils."
Naast de maandelijkse opties, is er een jaarabonnement met een vaste aantrekkelijke prijs van twaalf maanden voor de prijs van acht, een korting van meer dan 30%. Het standaard jaarabonnement kost ¤59,99, en het basis jaarabonnement is ¤46,99. Alle abonnementen bieden ongelimiteerde toegang tot films en series, 5.1 surround sound, Dolby Atmos, tot vijf gepersonaliseerde gebruikersprofielen en een ongelimiteerd aantal geregistreerde apparaten per abonnement.
Tijdens het persevenement vertoonde Casey Bloys, Chief Content Officer van HBO en HBO Max via videoboodschap uit Los Angeles een exclusieve clip van de nieuwe HBO-serie van uitvoerend producent Adam McKay Winning Time: The Rise of the Lakers Dynasty, over de levens van de Los Angeles Lakers in de jaren '80. Een van de meest gerespecteerde en beroemde dynastieën in de basketbalgeschiedenis. Bloys vertoonde ook trailers van drie andere nieuwe titels - HBO-serie The Time Traveller's Wife (gebaseerd op de bestseller van Audrey Niffenegger, met o.a. Theo James en Rose Leslie), HBO limited serie We Own This City (van de makers van The Wire) en Max Original limited serie The Staircase (gebaseerd op de documentaire uit 2004 met o.a. Colin Firth en Toni Colette).
HBO Max is momenteel beschikbaar in 46 landen in Noord- en Zuid-Amerika en Europa. Dit aantal stijgt op 8 maart a.s. naar 61, wanneer HBO Max in nog eens vijftien Europese landen wordt gelanceerd. HBO Max wordt gefaseerd wereldwijd beschikbaar gemaakt en zal later dit jaar uitbreiden naar nog eens zes Europese landen - Griekenland, Turkije, IJsland, Estland, Letland en Litouwen.
Dank voor het verslag.quote:
Dit was nog geen verslag. Ik kijk vanmiddag nog even of ik dingen genoteerd heb die jullie niet zelf al uit andere bronnen hebben gehaald.quote:Op donderdag 24 februari 2022 @ 12:38 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dank voor het verslag.
Weet jij bij wie ik terechtkan met de vragen uit post #120? De helpdesk op Twitter weet het helaas niet.
Hopelijk kan er voor de launch nog iemand aan de juiste touwtjes trekken, want met nóg slechtere ondertiteling dan Netflix kun je echt niet aankomen als streamingdienst.
Maar je hebt maar 3 weken anders betaal je het dubbele hequote:Op donderdag 24 februari 2022 11:29 schreef Aether het volgende:
Ik kijk het eerst aan. Hoor al jaren slechte verhalen over de app, streamkwaliteit en buffering.
Ik ben dus gewoon netjes aan het wachten tot ik het in Nederland legaal kan kijken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 @ 12:33 schreef Poepz0r het volgende:
Peacemaker is wel een aanrader trouwens
Had ik je oproepje nou maar eerder gezien...quote:Op donderdag 24 februari 2022 12:44 schreef Breuls het volgende:
Is post 120 de vraag over ondertiteling? Daar was het te laat voor. Ik zou het gewoon afwachten.
Ditquote:Op donderdag 24 februari 2022 13:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hier stoppen we met Apple+, uiteindelijk gebruikten we die veel te weinig. Eigenlijk alleen voor The Morning Show. Dus dan kan deze er mooi voor in de plaats komen. Prijs is echt keurig.
Kloptquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:28 schreef Sorella het volgende:
Als ik het goed begrijp kan je je vanaf 8 maart pas aanmelden ?
Ik weet niet of je van ondertiteling afhankelijk bent ivm gehoorproblemen of zoiets, maar voor wie het alleen gaat om het begrijpen van de taal: train jezelf door te kijken zonder ondertiteling. Na een tijdje wil je niets anders meer (ikzelf vind het irritant als ik de ondertiteling bijvoorbeeld niet kan uitzetten).quote:Op donderdag 24 februari 2022 @ 13:26 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Had ik je oproepje nou maar eerder gezien...
Dan blijft het waarschijnlijk bagger, want tegenover consumenten nemen grote Amerikaanse streamingdiensten nooit hun verantwoordelijkheid. Kijk maar naar een Netflix. Zo veel klachten van consumenten, maar er gebeurt helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |