The international rights were owned originally by Rysher, then Paramount Pictures/Domestic Television after that company acquired Rysher. CBS Studios International currently owns the international TV rights, and Paramount Home Entertainment/CBS DVD owns the international DVD rights.quote:
Even wachten dus op SkyShowtime later dit jaar.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:23 schreef D_A het volgende:
[..]
The international rights were owned originally by Rysher, then Paramount Pictures/Domestic Television after that company acquired Rysher. CBS Studios International currently owns the international TV rights, and Paramount Home Entertainment/CBS DVD owns the international DVD rights.
Dit zou de voornaamste reden kunnen zijn idd.
Lekker veel TETTEN.quote:Op maandag 7 maart 2022 14:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Deuce is ook een erg goede serie inderdaad
Je kunt altijd een aantal diensten tijdelijk 'pauzeren'. Waarschijnlijk kijk je nu vooral toch veel hbo max.quote:Op maandag 7 maart 2022 15:22 schreef Omega het volgende:
Ik ga HBO Max wel nemen vanaf morgen. Eindelijk Westworld afkijken en Watchmen. Verder vind ik de prijs zeer schappelijk. Al loopt het aantal streamingsdiensten wel de pan uit.
Toen het nog HBO Nederland was ging LWT volgens mij best snel altijd. Maar is al vele jaren geleden dus misschien zit ik er naast.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 06:37 schreef Breuls het volgende:
Goed om te zien: de series die in de VS wekelijks verschijnen, zoals Last Week Tonight of Superman & Lois, lijken hier meteen up to date te zijn. De vraag is wellicht alleen nog hoe snel na release ze ook hier erbij komen (Last Week Tonight was bij Ziggo altijd enorm vertraagd).
Dat zou ik echt niet meer weten. Mogelijk dat er toch wel een paar dagen tussen zat ivm ondertiteling, maar bij Ziggo duurde het echt onnodig lang.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Toen het nog HBO Nederland was ging LWT volgens mij best snel altijd. Maar is al vele jaren geleden dus misschien zit ik er naast.
Wel je e-mail geverifieerd?quote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:23 schreef Max23 het volgende:
Ook lid geworden en betaald. Alleen zegt de app na het inloggen nog steeds dat ik geen abbo heb
Ja gedaan, en als ik klik op dat ik al een abonnement heb, komt er een nieuwe pagina die zegt dat er geen provider beschikbaar is in NLquote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:26 schreef CoExist het volgende:
[..]
Wel je e-mail geverifieerd?
Je krijgt daar een mail van na je betaling.
We zijn natuurlijk stiekem voor de lancering allemaal al aan het registreren, want de homepage zegt nog niet dat ze live zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja gedaan, en als ik klik op dat ik al een abonnement heb, komt er een nieuwe pagina die zegt dat er geen provider beschikbaar is in NL
Helaasquote:Op dinsdag 8 maart 2022 07:59 schreef Gunner het volgende:
Wil iemand checken of E.R er op staat?
Thanks!
Bedankt. Ze zeggen ook "niet alles is beschikbaar bij lancering" . Ga er vanuit dat het nog komt want anders zou je het anders van Amazon Prime Video afhalenquote:
Ja wellicht. Staat elke HBO original ooit uitgebracht er normaliter op dan? Want ik zat al beetje op HBO series te checken en na te kijken of ze ook op HBO Max staan maar dat is niet alles inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2022 08:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
Bedankt. Ze zeggen ook "niet alles is beschikbaar bij lancering" . Ga er vanuit dat het nog komt want anders zou je het anders van Amazon Prime Video afhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |