Het is voor ons ruim 1 uur rijden maar ik denk dat we daar nu toch wel afentoe komen shoppenquote:Op maandag 4 oktober 2021 18:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Burg Bieren is geweldig. Enorm veel keus.
Hmmm dat zou een goed teken zijn. We zullen ze eens mailen en vragen of ze interesse hebben in nog wat doosjesquote:Op maandag 4 oktober 2021 18:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend gekeken of ik dat van jullie kon vinden. Maar zag het nergens in de winkel. Of het is op of ik ben kippig.
Waar heb je zin in? Fruit of chocolade, moet er slagroom in/bij?quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:01 schreef Lonaa het volgende:
Editie 13 van de welke-taart-bak-ik-voor-mijn-verjaardag-uitdaging.
Insert awesome recepten onder de streep:
---------
En anders ben ik benieuwd waar ze staan.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het is voor ons ruim 1 uur rijden maar ik denk dat we daar nu toch wel afentoe komen shoppen
[..]
Hmmm dat zou een goed teken zijn. We zullen ze eens mailen en vragen of ze interesse hebben in nog wat doosjesbedankt voor het kijken.
Nou, het duurt nog even dus dat scheelt.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Waar heb je zin in? Fruit of chocolade, moet er slagroom in/bij?
Jeutje.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sorry ik werd afgeleid.
Maar deze taart heb ik afgelopen jaar voor mijn man gemaakt. Was heerlijke![]()
https://www.antilliaans-eten.nl/recepten/chocoholic-dripcake/
Deze ken ik niet, maar ik heb de voorganger van Russel Hobbs (fijn slowcooker merk) Cook@Home Searing Slow Cooker. 2 slowcookers zijn genoeg, ander zou ik deze erbij nemen.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor de slowcooker onder ons. Zal dit wat zijn? Gezien wij maar met zijn tweeen zijn
https://www.bol.com/nl/nl(...)33.50.ProductPageUrl
Ja eensquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:16 schreef derLudolf het volgende:
Alles Gute zum Geburtstag Z.
@:Lonaa een appelboom maakt dit dilemma een stuk eenvoudiger
Mijn probleem is dat ik Schwarzwälder Kirsch enorm lekker vindquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:20 schreef Lonaa het volgende:
Probleem is denk ik altijd dat ik ALLE TAART wil.
Taart roadmap makenquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:20 schreef Lonaa het volgende:
Probleem is denk ik altijd dat ik ALLE TAART wil.
Ik ben de draad even kwijt. Welke zou je er bij nemen? Die uit mijn link of die je noemde?quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Deze ken ik niet, maar ik heb de voorganger van Russel Hobbs (fijn slowcooker merk) Cook@Home Searing Slow Cooker. 2 slowcookers zijn genoeg, ander zou ik deze erbij nemen.
Die ik noemde. Goede ervaringen met Russel Hobbsquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben de draad even kwijt. Welke zou je er bij nemen? Die uit mijn link of die je noemde?
Ja uh, ik wil graag -10kg op de weegschaal. Taart roadmap hoort daar niet bij jong.quote:Op maandag 4 oktober 2021 19:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Taart roadmap maken
@:sigme kan het wel opdelen in user stories en sprints
Ik ben ieder jaar bang dat F. die voor z'n verjaardag wil want lijkt me enorm veel werkquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mijn probleem is dat ik Schwarzwälder Kirsch enorm lekker vind
Ik neem hem mee in mijn overwegingquote:Op maandag 4 oktober 2021 19:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Die ik noemde. Goede ervaringen met Russel Hobbs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |