Ja ik ben best wel benieuwd naar de personage die ik niet mag spelen (want ik ben ouder dan 12)quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:53 schreef GGMM het volgende:
Nog 2 uur voor de Smash-reveal
@:gutanoth @:maxi-mus
Ik zal het doorgeven aan mijn neefjes van respectievelijk 5 en 7 jaar oud.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:53 schreef GGMM het volgende:
Dan neem je zelf wat te eten mee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 11:08 schreef GGMM het volgende:
Ze zijn in ons bedrijfsrestaurant bezig om een dag zonder vlees te plannen, voor het milieu ofzo
Ik wil gewoon zelf bepalen wat ik eet!!
Ik ben woedend.
Wie denk jij dat het gaat worden? Ik denk Waluigiquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:53 schreef GGMM het volgende:
Al besproken.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan neem je zelf wat te eten mee.
En nou ophouden met janken.
Dat is al een assist trophyquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wie denk jij dat het gaat worden? Ik denk Waluigi
Jep, geen enkele anime met zwaard kan mijn main, Hero van DQ, vervangen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ah ja, het gaat inderdaad Sora worden.
Oftewel gewoon anime met zwaard, lekker boeiend.
Jeetje, 2 characters.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:24 schreef Gutanoth het volgende:
Er zijn mensen die denken dat er 2 characters komen, Crash+Spyro
[ququote:
ote]quote:
Op dinsdag 5 oktober 2021 14:30 schreef GGMM het volgende:
Dit had makkelijk in één post gepastquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:33 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[qu
[..]
ote][ afbeelding ] Op dinsdag 5 oktober 2021 14:30 schreef GGMM het volgende:
Dan val ik van mijn stoel
Zo zien wij je werk ook.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 14:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik verveel me op mijn werk, ik zie dit als bezigheidstherapie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |