Sambal, satésaus, boursin én mosterd lijkt mij persoonlijk een beetje overkill eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:58 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit klinkt echt smerig als lunch, maar het zal vast lekker zijn
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Sambal, satésaus, boursin én mosterd lijkt mij persoonlijk een beetje overkill eigenlijk.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien moet jij ook eens iets proberen wat niet in je comfortzone ligt
Zou je daar weer van moeten kotsen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Sambal, satésaus, boursin én mosterd lijkt mij persoonlijk een beetje overkill eigenlijk.
Ah ik had niet door dat het een copypasta was.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet. Ik kots eigenljk vrijwel nooit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zou je daar weer van moeten kotsen?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat niet. Ik kots eigenljk vrijwel nooit.
Streamingplatform HBO Max komt in 2022 naar Nederlandquote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Streamingplatform HBO Max komt in 2022 naar Nederland
https://www.nu.nl/film/61(...)-naar-nederland.html
Leuk, streamingdienst 40-45quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Streamingplatform HBO Max komt in 2022 naar Nederland
https://www.nu.nl/film/61(...)-naar-nederland.html
Nee.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:17 schreef Caland het volgende:
@:lenny_leonard
Stop jij wel eens je volle vuilniszakken in de vriezer?
Dit klinkt ontzettend als iemand die inderdaad zijn vuilniszakken in de vriezer stopt.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ontzettend interessant. Dit soort berichten hoef je in de toekomst niet meer te delen.
Ik vind die topics van jou altijd wel leuk. En het kan ook wel verder in het GoT topic toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je niet even een topic in F&S aanmaken
Tied voor koffie.quote:Op woensdag 8 september 2021 13:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie eind deze maand weer beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |