Same.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
I mean, van Lonaa was ik er inmiddels een beetje aan gewend, maar ik vind het nog steeds freaky allemaal uit het toetsenbord van mini hoor...
Ik heb dat nog steeds met mijn echtgenoot: als die weer eens zijn hardlooptight staat af te pellen en onderwijl roept: 'de pompoenpitten zijn bijna op en zullen we morgen die kikkererwtencurry weer eens doen?' dan staat dat wel zķ ver af van de twintig jaar samen ervoor dat ik af en toe denk dat ik een wazige droom hebquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
I mean, van Lonaa was ik er inmiddels een beetje aan gewend, maar ik vind het nog steeds freaky allemaal uit het toetsenbord van mini hoor...
Pic!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:17 schreef Myraela het volgende:
En ik heb vanochtend al enthousiast m'n sportkleding aangedaan.
Je hoort nog wattie zegt alsie zich vers zwetend staat te ontbloten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb dat nog steeds met mijn echtgenoot: als die weer eens zijn hardlooptight staat af te pellen en onderwijl roept: 'de pompoenpitten zijn bijna op en zullen we morgen die kikkererwtencurry weer eens doen?' dan staat dat wel zķ ver af van de twintig jaar samen ervoor dat ik af en toe denk dat ik een wazige droom heb
Wel als -ie net heeft hardgelopen want dan eis ik een afstand van tenminste vierenhalve meter tot -ie gedoucht heeftquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hoort nog wattie zegt alsie zich vers zwetend staat te ontbloten?
Ik ben juist het tegenovergestelde en ik houd helemaal niet van dieettrends.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:17 schreef Myraela het volgende:
Ik hou overigens wel van alle dieettrends. Volgens mij is er weinig dat ik niet heb geprobeerd, maar heb van veel dingen ook wel weer geleerd en wat meegenomen. Waarvan de wijste les misschien wel was dat het te streng vasthouden aan welke regel dan ook niet vol te houden is.
Lijstje vandaag:
L: Bietenwrap met chili sin carne, nepkaas, eetlepel guacamole en wat plakjes komkommer ernaast
D: Malai kofta, sperziebonen en rijst
En ik heb vanochtend al enthousiast m'n sportkleding aangedaan. Ondanks dat ik er vanochtend nog geen tijd voor had, moet ik vandaag toch echt die deur uit.
Dat ze nog net niet spetteren van het zweet, hrrrr.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Wel als -ie net heeft hardgelopen want dan eis ik een afstand van tenminste vierenhalve meter tot -ie gedoucht heeft
An sich niet oneens, maar het afpellen deed iets met mequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat ze nog net niet spetteren van het zweet, hrrrr.
Ik heb het inmiddels te vaak gezien geloof ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
An sich niet oneens, maar het afpellen deed iets met me
Had een zeg me dat je even droog staat zonder te zeggen dat je al even droog staat momentjequote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels te vaak gezien geloof ik.Doorweekte alles doet het niet zo voor me.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Had een zeg me dat je even droog staat zonder te zeggen dat je al even droog staat momentje
Da's ook geen waarheid natuurlijk, maar de invulling die jij er zelf aan geeftquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:27 schreef minilot het volgende:
IF in al z'n verschijningsvormen wijkt natuurlijk wel een beetje af van de gebruikelijke dieettrends, aangezien het uitsluitend gaat om wanneer je eet en helemaal niet om wat je eetVind ik toch wel een beetje significant.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is heel basic. Al ben ik wel fan van de mouwen waar ik ik m'n duim doorheen kan doen. Dat wil ik de komende maanden in elk kledingstuk dat ik draag.
[ afbeelding ]
Hey vraagje, waar zit bij jou al dat overgewicht?quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 12:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is heel basic. Al ben ik wel fan van de mouwen waar ik ik m'n duim doorheen kan doen. Dat wil ik de komende maanden in elk kledingstuk dat ik draag.
[ afbeelding ]
Dat moet wel een onderkin van immense proporties wezen inderdaad, anders weet ik het ook niet!quote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:04 schreef SQ het volgende:
[..]
Hey vraagje, waar zit bij jou al dat overgewicht?
Ik was al aan het speuren achter die telefoon, maar daar kun je ook geen immense onderkin achter verbergenquote:Op dinsdag 5 oktober 2021 13:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat moet wel een onderkin van immense proporties wezen inderdaad, anders weet ik het ook niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |