abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201628268
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201628271
Gisteren vrat ik alles, dat doe ik vandaag niet.

S: iets tabata-achtigs geloof ik.
T: eiwitreep
L: kikkererwtenbietenburger met wat pesto en geitenkaas
D: ik denk dumplings. met radijssalade
S: zware dingen tillen
T: skyr met fruit en vlokken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201628280
*googlet tabata* Yikes! @Lonaa

Veeeeeeeel te laat naar bed gegaan gisteren met een extra T: van een ieieieiets te enthousiaste hoeveelheid speciaalbier dus nu een beetje gaar en niet hardgelopen :') Morgen maar weer, en mogelijk ook zwemmen :9

Vandaag dus in chillmodus!
B: Perfect Posture-app, uurtje wandelen
D: https://smittenkitchen.com/2020/11/potato-and-leek-gratin/ + warmgerookte zalm. Mango en banaan toe.

:O :O :O
Let me see you stripped down to the bone
pi_201628286
@Declan-Harp Hoe saai ook, het blijft nou eenmaal altijd een kwestie van teveel kcals binnenkrijgen. Dat een poosje nauwkeurig tracken een optie?
Succes met IF in elk geval!
pi_201628292
Gisteren vergat ik gewoon te eten, omdat ik bezig was met het uitzoeken van Playmobil; alle sets compleet maken om te verkopen. Ergens tussendoor kreeg ik een schaaltje tomatensoep in mijn handen gedrukt wat ik netjes naar binnen heb gelepeld, maar verder was ik te druk bezig :D

Vandaag weer gewoon, kind is weer naar school na een week quarantaine, gelukkig, want het is toch anders en de structuur weg als ze zo thuis is wanneer ze dat niet hoort te zijn.

O: volkoren cracker met gekookt ei
T: appel
L: 2 volkoren boterhammen, een met pindakaas en een met oude kaas
T: magere yoghurt met ananas
D: nog even kijken, iets met venkel of iets met bloemkool denk ik.

O ja, B: uurtje boksen, HIIT en beatsaber.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201628294
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 07:40 schreef minilot het volgende:
@:Declan-Harp Hoe saai ook, het blijft nou eenmaal altijd een kwestie van teveel kcals binnenkrijgen. Dat een poosje nauwkeurig tracken een optie?
Succes met IF in elk geval!
Ik ga niet tracken, dan word ik neurotisch en dat werkt een eetstoornis in de hand :N

Ik moet gewoon weer terug naar vorig jaar, toen ging het goed, moet alleen de knop weer even omzetten.

L: Kwark met ananas, stokbroodje boter en vega salami
T: Verse passiefruit
D: Pastasalade met een shitload aan groente
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201628433
Ah, m'n weekenduitspattingen zijn weer als vanouds afgestraft. Ik ben wel nog steeds positief, want afgelopen week vaker een 83.iets gezien dan een 84.iets :9

Duim trouwens voor me dat het zo tussen 18 en 20 niet al te hard hoost, dan moet ik van mezelf naar m'n (buiten)training. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_201628567
@miss_sly Jaloers op je Beat Saber - dat lijkt me zķ tof!:D
pi_201628571
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
weekenduitspattingen
Details! :9
  maandag 4 oktober 2021 @ 08:42:16 #10
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201628583
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 08:40 schreef minilot het volgende:

[..]
Details! :9
Oh, zķ heel spannend is het niet hoor, vooral biertjes om uit te proberen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator maandag 4 oktober 2021 @ 09:05:28 #11
5428 crew  miss_sly
pi_201628753
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 08:40 schreef minilot het volgende:
@:miss_sly Jaloers op je Beat Saber - dat lijkt me zķ tof!:D
Dat is het ook! Heel fijn om te doen :Y
pi_201628844
VR bundle meteen op wishlist gezet, ik wist niet dat Beat Saber voor PS4 was :P
pi_201628884
Niet het allerbeste weekend gehad. Maar ook gewoon veel te lekker Indiaas gekookt. Moet zeggen dat het voor een weekend alleen thuis nog best acceptabel was. Het was tenminste allemaal normaal eten in plaats van dat ik gewoon de hele dag loop te snacken met chips en koekjes. Normaal eten als m'n vriend niet thuis is, blijft toch moeilijker. :') Wat stom is, want ik ben altijd degene die alles regelt voor het eten.

Planning vandaag:

L: Foodmaker saladebar
T: Eierkoek
D: Rijst met tofu palak, dal en nog wat raita
pi_201629651
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 08:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, m'n weekenduitspattingen zijn weer als vanouds afgestraft. Ik ben wel nog steeds positief, want afgelopen week vaker een 83.iets gezien dan een 84.iets :9

Duim trouwens voor me dat het zo tussen 18 en 20 niet al te hard hoost, dan moet ik van mezelf naar m'n (buiten)training. :')
Boksouwe :D

Bij mij viel het alles mee, kroegen gaan om 12 uur dicht, dus veel tijd om me te misdragen was er niet eens, maar djeeeez gelijk afgestraft!

Vrijdag kroeg, zaterdag niet eens veel gegeten, maar noch OMAD noch binnen IF window, zondag OMAD en plant based uit eten.

Ik had niet perse weer 2 kilo meer hoeven zien op de weegschaal :')

Trekt vanzelf weer recht natuurlijk but whyyyyyyyyy :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 4 oktober 2021 @ 10:43:48 #15
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201629729
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 10:37 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Boksouwe :D

Bij mij viel het alles mee, kroegen gaan om 12 uur dicht, dus veel tijd om me te misdragen was er niet eens, maar djeeeez gelijk afgestraft!

Vrijdag kroeg, zaterdag niet eens veel gegeten, maar noch OMAD noch binnen IF window, zondag OMAD en plant based uit eten.

Ik had niet perse weer 2 kilo meer hoeven zien op de weegschaal :')

Trekt vanzelf weer recht natuurlijk but whyyyyyyyyy :'(
Hehehe. Toch neem de die schommelingen voor lief, 5/7 netjes en 2/7 "meh" zorgt er wel voor dat ik de boel daadwerkelijk vol kan houden. :7
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201629763
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hehehe. Toch neem de die schommelingen voor lief, 5/7 netjes en 2/7 "meh" zorgt er wel voor dat ik de boel daadwerkelijk vol kan houden. :7
Ja joh, naar de kroeg, op festivals hangen is mijn raison d'etre. Eik had ik dus de volledige afgelopen anderhalve jaar kunnen gebruiken om te krimpen tot een lolly meisje, maaaar ja achteraf ist mooi wonen he...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  maandag 4 oktober 2021 @ 10:58:31 #17
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_201629885
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Ja joh, naar de kroeg, op festivals hangen is mijn raison d'etre. Eik had ik dus de volledige afgelopen anderhalve jaar kunnen gebruiken om te krimpen tot een lolly meisje, maaaar ja achteraf ist mooi wonen he...
Nah, toen moesten we de lokale horeca steunen met veel afhalen en thuisbezorgen. *)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_201629948
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Nah, toen moesten we de lokale horeca steunen met veel afhalen en thuisbezorgen. *)
Zo zijn we :Y gevers :Y
  Moderator maandag 4 oktober 2021 @ 12:59:34 #19
5428 crew  miss_sly
pi_201631202
quote:
1s.gif Op maandag 4 oktober 2021 09:14 schreef Holyme het volgende:
VR bundle meteen op wishlist gezet, ik wist niet dat Beat Saber voor PS4 was :P
Ja, ook voor PS4, inderdaad. Ik heb de Oculus Quest 2, dus dat is met bril.

Volgens mij is FitXR er ook voor PS4, maar dat weet ik niet zeker. Daar doe ik boksen en HIIT. Vanochtend een Tabata-geinspireerde HIIT en een Bottomless HIIT, leg day dus.
pi_201633051
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 07:43 schreef Declan-Harp het volgende:

[..]
Ik ga niet tracken, dan word ik neurotisch en dat werkt een eetstoornis in de hand :N

Ik moet gewoon weer terug naar vorig jaar, toen ging het goed, moet alleen de knop weer even omzetten.

L: Kwark met ananas, stokbroodje boter en vega salami
T: Verse passiefruit
D: Pastasalade met een shitload aan groente
T ingeruild voor een handje cashewnootjes en gedroogde cranberries.

Heb last van m'n benen joh.. :X Vanmorgen met windkracht 5 in m'n bakkes lopen fietsen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_201633532
Vanmorgen voor het eerst in 3 weken weer eens op de weegschaal gestaan. En bevestiging gekregen dat mijn nieuwe aanpak beter werkt. Nu 73.0. 3 weken geleden 73.8. Dus -0.8 in 3 weken. En waar ik voorheen waarschijnlijk ieder weekend op de weegschaal had gestaan en dan teleurgesteld was geweest dat ik 'maar' 0.2 of 0.3 was afgevallen kwam het nu juist als een aangename verrassing, omdat ik voor mijn gevoel totaal niet streng geleefd heb maar toch wat gewicht kwijt was. En ik hoef ook geen 10 kg af te vallen (ofja, dan zou ik dus 63 kg wegen en met 172 cm vind ik dat te licht). Dus als het op dit tempo door gaat vind ik dat meer dan prima. Zeker omdat ik nu veel meer lekkere dingen eet dan tijdens mijn 'strengere' periodes.
Lijstje vandaag:
O: kwark
L: stoommaaltijd van appie (want geen zin in brood en deze had maar 430 kcal, dus vergelijkbaar met normale lunch)
T: eiwittoetje
D: beenhammetje, aardappeltjes en brocolli
T: 2 mandarijnen
Verder super verkouden en beetje grieperig vandaag. Vind het wel grappig dat ik gewoon aan mijn smartwatch al kon zien dat dit eraan zat te komen aangezien mijn rusthartslag de laatste dagen niet onder de 80 kwam (waar ik normaal ergens rond de 60 zit).
pi_201633579
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 16:03 schreef Pinuts het volgende:
Vanmorgen voor het eerst in 3 weken weer eens op de weegschaal gestaan. En bevestiging gekregen dat mijn nieuwe aanpak beter werkt. Nu 73.0. 3 weken geleden 73.8. Dus -0.8 in 3 weken. En waar ik voorheen waarschijnlijk ieder weekend op de weegschaal had gestaan en dan teleurgesteld was geweest dat ik 'maar' 0.2 of 0.3 was afgevallen kwam het nu juist als een aangename verrassing, omdat ik voor mijn gevoel totaal niet streng geleefd heb maar toch wat gewicht kwijt was. En ik hoef ook geen 10 kg af te vallen (ofja, dan zou ik dus 63 kg wegen en met 172 cm vind ik dat te licht). Dus als het op dit tempo door gaat vind ik dat meer dan prima. Zeker omdat ik nu veel meer lekkere dingen eet dan tijdens mijn 'strengere' periodes.
Lijstje vandaag:
O: kwark
L: stoommaaltijd van appie (want geen zin in brood en deze had maar 430 kcal, dus vergelijkbaar met normale lunch)
T: eiwittoetje
D: beenhammetje, aardappeltjes en brocolli
T: 2 mandarijnen
Verder super verkouden en beetje grieperig vandaag. Vind het wel grappig dat ik gewoon aan mijn smartwatch al kon zien dat dit eraan zat te komen aangezien mijn rusthartslag de laatste dagen niet onder de 80 kwam (waar ik normaal ergens rond de 60 zit).
Fijn dat je iets gevonden hebt dat werkt en je blij werd van de weegschaal *O*
pi_201634196
Ehrmagerd vandaag zo'n ontzettende berg tegenzin overgeklommen om toch een uur te gaan wandelen. Heb 1 uur met 1 schoen aan, toen nog 1 uur met 2 schoenen aan series zitten bingen voor ik mezelf overeind kreeg :')
pi_201634466
quote:
0s.gif Op maandag 4 oktober 2021 17:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ehrmagerd vandaag zo'n ontzettende berg tegenzin overgeklommen om toch een uur te gaan wandelen. Heb 1 uur met 1 schoen aan, toen nog 1 uur met 2 schoenen aan series zitten bingen voor ik mezelf overeind kreeg :')
Het was hier echt prachtig wandelweer, ik wilde zo graag langer wandelen, volgende keer stuur ik wel wat van mijn wandelzin naar jou toe
pi_201634906
Heerlijk, gefeliciteerd worden met je zwangerschap :'(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')