Deels waar, maar Matje was ook niet sterk genoeg natuurlijk. En het Carrefour is ook meer een machtstrook dan acrobatiek, op Mons-en-Pevele is het nog meer acrobaten werk, maar daar kwam hij ook niet echt weg.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat laatste kwam door Moscon, die daar in de wegreed. Een secreet pact tussen de Italianen. Daarna heeft Sonny het tempo zo hoog gelegd dat het geen zin meer had, briljant.
Roubaix is inderdaad typisch zon koers waar subtoppers een keer boven zichzelf uit kunnen stijgen. Ik wil ook nog een Hayman, Elmiger, Gaudin en Turgot noemen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We noemen een Dillier, een Politt, een Tjallingii.
Dat is bij Parijs Roubaix altijd lastig. De beste man kun je ook zo maar helemaal niet gezien hebben vanwege pech.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou dat was een heerlijk koersje. Colbrelli verdiende het ook. Maar wie was nou de sterkste in koers. Ik zou eigenlijk zeggen Vermeersch.
En Hoffman 2x top 5.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Roubaix is inderdaad typisch zon koers waar subtoppers een keer boven zichzelf uit kunnen stijgen. Ik wil ook nog een Hayman, Elmiger, Gaudin en Turgot willen noemen.
Lampaert?quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is bij Parijs Roubaix altijd lastig. De beste man kun je ook zo maar helemaal niet gezien hebben vanwege pech.
Misschien is de conclusie wel dat hij op asfaltklimmetjes stiekem beter is dan op kasseien.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Van Aert heeft natuurlijk een topseizoen maar niet goed genoeg in RvV, WK en P-R.
Had volgens mij pech toen, even later zat hij toen achteraan het groepje daarachter.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die werd wel uit het wiel gereden bij de aanval van Mathieu
Na een enorme inhaaalrace daarvoor. Maar het blijft speculeren en het maakt ook niet uit. Sonny was als eerste over de streep.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die werd wel uit het wiel gereden bij de aanval van Mathieu
Mes bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is bij Parijs Roubaix altijd lastig. De beste man kun je ook zo maar helemaal niet gezien hebben vanwege pech.
Er lijkt inderdaad een patroon bij Wout te zijn dat hij er regelmatig door zakt op de kasseien als het er echt om gaatquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien is de conclusie wel dat hij op asfaltklimmetjes stiekem beter is dan op kasseien.
Meer dan bij Renaat?quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Eigenlijk is het ook wel goed zo, de fouten stapelen zich op in dat commentaarhok.
Even omkijken en naar het midden van de wegsturen. Moordaanslag. Levenslang schorsen.quote:
Het is natuurlijk allemaal relatief gezien. Op het WK was hij de eerste achtervolger toen Alaphilippe wegreed. Van der Poel is structureel beter op kasseien en verder is het dan weer Asgreen en nu weer een Colbrelli met een wonderdag die beter zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er lijkt inderdaad een patroon bij Wout te zijn dat hij er regelmatig door zakt op de kasseien als het er echt om gaat
Meer fouten dan Renaat maakt zullen het niet geweest zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Eigenlijk is het ook wel goed zo, de fouten stapelen zich op in dat commentaarhok.
Hij is steengoed natuurlijk maar het lijkt wel de punch te missen op de kasseien. Lastige keuze voor Wout, want als hij een poging wil doen als klassementsrenner zal hij verder moeten vermageren en dan kan hij de kasseienklassieker wel vergeten.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk allemaal relatief gezien. Op het WK was hij de eerste achtervolger toen Alaphilippe wegreed. Van der Poel is structureel beter op kasseien en verder is het dan weer Asgreen en nu weer een Colbrelli met een wonderdag die beter zijn.
Karsten zei laatst in de uitzending dat hij dacht dat we het laatste nog niet hadden gehoord van Michel.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:42 schreef wimderon het volgende:
Nooit meer Michel![]()
Tenzij het Home of Cycling hem inlijft.
De tirreno heeft hem veel gekost inderdaadquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:47 schreef DeeBee het volgende:
Mathieu heeft toch wel een schrikwekkend basisniveau, want als hij dit toch alweer kan.
Volgend voorjaar misschien maar niet zo gek doen in die stomme rittenkoersen en lekker alle klassiekers schroeien.
Zonde om daar de wonderbenen op te branden.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De tirreno heeft hem veel gekost inderdaad
Of VTMquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:42 schreef wimderon het volgende:
Nooit meer Michel![]()
Tenzij het Home of Cycling hem inlijft.
Toch hoop finishers nog dan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:49 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Wesley Kreder is met hersenschudding en gekneusde ribben alsnog 77e geworden.
(Ik denk dat het gewoon Taco was die viel.)
Ik zat er nog even over na te denken maar ik geloof het toch niet. Hij was zo sterk vandaag, en dat op z'n 22e. Ik kan haast niet geloven dat ie niet nog een keer zo goed of zelfs beter zal zijn. Hoste was 26 bij z'n eerste 2e plek.quote:
Op kasseien is het niet alleen een kwestie van pure kracht, het gaat er ook om die over te brengen naar snelheid. Misschien lukt dat net wat minder bij Van Aert.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij is steengoed natuurlijk maar het lijkt wel de punch te missen op de kasseien. Lastige keuze voor Wout, want als hij een poging wil doen als klassementsrenner zal hij verder moeten vermageren en dan kan hij de kasseienklassieker wel vergeten.
Hij kijkt om en stuurt dan naar het midden? Dubieus.quote:
Die hebben dezelfde commentatoren. Hetgeen niet overlapt qua koersen is ook op één hand te tellen en dat zijn dan juist koersen die wel op NL maar niet op BE te zien zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:49 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Karsten zei laatst in de uitzending dat hij dacht dat we het laatste nog niet hadden gehoord van Michel.
Wellicht bij Eurosport BE? Die hebben andere commentatoren dan Eurosport NL meen ik?
Ontzettend veel na zo'n slagveldquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
94. De eerste OTL'ers die gemeld worden zijn Sinkelmans, Terpstra en Van Baarle.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |