Nee, op geen enkel moment in de sprint kwam hij dichter.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:25 schreef Zwansen het volgende:
Had Mathieu kunnen winnen als ie in het wiel van Colbrelli had gezeten?
Neequote:Op zondag 3 oktober 2021 17:25 schreef Zwansen het volgende:
Iemand die regelmatig ereplaatsen bij elkaar sprint/fietst zou je best mogen kennen als beroepswielrenner.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen dat een Italiaan hem niet kent
Ik dacht dat hij de meeste kans zou hebben als-ie voorop was gebleven.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:25 schreef Zwansen het volgende:
Denk dat hij in die regenetappe in TA veel kapot heeft gereden. Achteraf gezien was dat niet slim.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:27 schreef Zwansen het volgende:
Eigenlijk kunnen we wel stellen dat we de jump en explosiviteit van Mathieu in de Strade het hele jaar niet meer gezien hebben.
Ik heb hem wel Mur de Bretagne op zien vliegen, geloof ik.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:27 schreef Zwansen het volgende:
Eigenlijk kunnen we wel stellen dat we de jump en explosiviteit van Mathieu in de Strade het hele jaar niet meer gezien hebben.
Ik kan me nog wel een touretappe herinnerenquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:27 schreef Zwansen het volgende:
Precies.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Leuk dat Vermeersch een debutant is, maar dat zijn Van der Poel en Colbrelli ook.
Straks in de crossquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:28 schreef Pedroso het volgende:
Tjeu wordt iedere week beter, vanaf volgende week gaat ie top zijn !
Jammer dat het seizoen dan afgelopen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Die heeft iets te lang het bordje van anderen leeg gegeten.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:28 schreef wimderon het volgende:
Ik heb Kristoff de hele koers niet gezien, maar hij is toch 14e geworden.
Wel een stuk jonger.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Leuk dat Vermeersch een debutant is, maar dat zijn Van der Poel en Colbrelli ook.
Weegt 'ie nu dan 134kg?quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft iets te lang het bordje van anderen leeg gegeten.
Jump was in, Tokio vrij behoorlijk. Inclusief koprolquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:27 schreef Zwansen het volgende:
Het zat Sonny niet tegen vandaag!quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:33 schreef wimderon het volgende:
Colbrelli kijkt echt precies om op het moment dat Vermeersch aangaat
Er aan blijven hangen is wel anders dan het verschil maken inderdaad.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Vermeersch gaat dit ook nooit herhalen. Dit was zijn kans.
Toen ging hij redelijk vroeg aan en dat was heel indrukwekkend, maar dat was nog niet van het niveau Strade.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb hem wel Mur de Bretagne op zien vliegen, geloof ik.
We noemen een Dillier, een Politt, een Tjallingii.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:32 schreef Mani89 het volgende:
Vermeersch gaat dit ook nooit herhalen. Dit was zijn kans.
Dat is toch ook wel weer mooi? Dat je niet het hele jaar goed kan zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Van Aert heeft natuurlijk een topseizoen maar niet goed genoeg in RvV, WK en P-R.
Dat laatste kwam door Moscon, die daar in de wegreed. Een secreet pact tussen de Italianen. Daarna heeft Sonny het tempo zo hoog gelegd dat het geen zin meer had, briljant.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Het zat Sonny niet tegen vandaag!
Al moet het gezegd: hij ging ook op Carrefour, wat de rest niet kon of niet lukte. Ik had Mathieu daar verwacht, maar die kon ook geen gaatje meer slaan met z'n acrobatiek...
Deels waar, maar Matje was ook niet sterk genoeg natuurlijk. En het Carrefour is ook meer een machtstrook dan acrobatiek, op Mons-en-Pevele is het nog meer acrobaten werk, maar daar kwam hij ook niet echt weg.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:35 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat laatste kwam door Moscon, die daar in de wegreed. Een secreet pact tussen de Italianen. Daarna heeft Sonny het tempo zo hoog gelegd dat het geen zin meer had, briljant.
Roubaix is inderdaad typisch zon koers waar subtoppers een keer boven zichzelf uit kunnen stijgen. Ik wil ook nog een Hayman, Elmiger, Gaudin en Turgot noemen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We noemen een Dillier, een Politt, een Tjallingii.
Dat is bij Parijs Roubaix altijd lastig. De beste man kun je ook zo maar helemaal niet gezien hebben vanwege pech.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou dat was een heerlijk koersje. Colbrelli verdiende het ook. Maar wie was nou de sterkste in koers. Ik zou eigenlijk zeggen Vermeersch.
En Hoffman 2x top 5.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Roubaix is inderdaad typisch zon koers waar subtoppers een keer boven zichzelf uit kunnen stijgen. Ik wil ook nog een Hayman, Elmiger, Gaudin en Turgot willen noemen.
Lampaert?quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is bij Parijs Roubaix altijd lastig. De beste man kun je ook zo maar helemaal niet gezien hebben vanwege pech.
Misschien is de conclusie wel dat hij op asfaltklimmetjes stiekem beter is dan op kasseien.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Van Aert heeft natuurlijk een topseizoen maar niet goed genoeg in RvV, WK en P-R.
Had volgens mij pech toen, even later zat hij toen achteraan het groepje daarachter.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die werd wel uit het wiel gereden bij de aanval van Mathieu
Na een enorme inhaaalrace daarvoor. Maar het blijft speculeren en het maakt ook niet uit. Sonny was als eerste over de streep.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die werd wel uit het wiel gereden bij de aanval van Mathieu
Mes bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat is bij Parijs Roubaix altijd lastig. De beste man kun je ook zo maar helemaal niet gezien hebben vanwege pech.
Er lijkt inderdaad een patroon bij Wout te zijn dat hij er regelmatig door zakt op de kasseien als het er echt om gaatquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien is de conclusie wel dat hij op asfaltklimmetjes stiekem beter is dan op kasseien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |