Nee, het Vlaamse voorjaar moet het Vlaamse voorjaar blijven.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Prachtkoers![]()
Stelling: Parijs-Roubaix moet op de kalender naar het najaar schuiven.
Waar kan ik dit ondertekenenquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:24 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Prachtkoers![]()
Stelling: Parijs-Roubaix moet op de kalender naar het najaar schuiven.
Hij rijdt altijd zo en dat zal niet veranderen denk ik.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:23 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Prachtige emotie van Corbrelli . Mathieu was wel een veel mooiere winnaar geweest, wat heeft die gereden zeg, veel te veel gereden zoals altijd maar wat een pracht van een rennner.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk inderdaad dat Philipsen geen meter voor Van der Poel heeft gereden.
Florian, niet Gianni. Ook een sterk wk gereden.quote:
Het kan in april vies weer zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, het Vlaamse voorjaar moet het Vlaamse voorjaar blijven.
Nee, op geen enkel moment in de sprint kwam hij dichter.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:25 schreef Zwansen het volgende:
Had Mathieu kunnen winnen als ie in het wiel van Colbrelli had gezeten?
Neequote:Op zondag 3 oktober 2021 17:25 schreef Zwansen het volgende:
Iemand die regelmatig ereplaatsen bij elkaar sprint/fietst zou je best mogen kennen als beroepswielrenner.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kan ik me wel voorstellen dat een Italiaan hem niet kent
Ik dacht dat hij de meeste kans zou hebben als-ie voorop was gebleven.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:25 schreef Zwansen het volgende:
Denk dat hij in die regenetappe in TA veel kapot heeft gereden. Achteraf gezien was dat niet slim.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:27 schreef Zwansen het volgende:
Eigenlijk kunnen we wel stellen dat we de jump en explosiviteit van Mathieu in de Strade het hele jaar niet meer gezien hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |