Meer dan bij Renaat?quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Eigenlijk is het ook wel goed zo, de fouten stapelen zich op in dat commentaarhok.
Even omkijken en naar het midden van de wegsturen. Moordaanslag. Levenslang schorsen.quote:
Het is natuurlijk allemaal relatief gezien. Op het WK was hij de eerste achtervolger toen Alaphilippe wegreed. Van der Poel is structureel beter op kasseien en verder is het dan weer Asgreen en nu weer een Colbrelli met een wonderdag die beter zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Er lijkt inderdaad een patroon bij Wout te zijn dat hij er regelmatig door zakt op de kasseien als het er echt om gaat
Meer fouten dan Renaat maakt zullen het niet geweest zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Eigenlijk is het ook wel goed zo, de fouten stapelen zich op in dat commentaarhok.
Hij is steengoed natuurlijk maar het lijkt wel de punch te missen op de kasseien. Lastige keuze voor Wout, want als hij een poging wil doen als klassementsrenner zal hij verder moeten vermageren en dan kan hij de kasseienklassieker wel vergeten.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk allemaal relatief gezien. Op het WK was hij de eerste achtervolger toen Alaphilippe wegreed. Van der Poel is structureel beter op kasseien en verder is het dan weer Asgreen en nu weer een Colbrelli met een wonderdag die beter zijn.
Karsten zei laatst in de uitzending dat hij dacht dat we het laatste nog niet hadden gehoord van Michel.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:42 schreef wimderon het volgende:
Nooit meer Michel![]()
Tenzij het Home of Cycling hem inlijft.
De tirreno heeft hem veel gekost inderdaadquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:47 schreef DeeBee het volgende:
Mathieu heeft toch wel een schrikwekkend basisniveau, want als hij dit toch alweer kan.
Volgend voorjaar misschien maar niet zo gek doen in die stomme rittenkoersen en lekker alle klassiekers schroeien.
Zonde om daar de wonderbenen op te branden.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
De tirreno heeft hem veel gekost inderdaad
Of VTMquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:42 schreef wimderon het volgende:
Nooit meer Michel![]()
Tenzij het Home of Cycling hem inlijft.
Toch hoop finishers nog dan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:49 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Wesley Kreder is met hersenschudding en gekneusde ribben alsnog 77e geworden.
(Ik denk dat het gewoon Taco was die viel.)
Ik zat er nog even over na te denken maar ik geloof het toch niet. Hij was zo sterk vandaag, en dat op z'n 22e. Ik kan haast niet geloven dat ie niet nog een keer zo goed of zelfs beter zal zijn. Hoste was 26 bij z'n eerste 2e plek.quote:
Op kasseien is het niet alleen een kwestie van pure kracht, het gaat er ook om die over te brengen naar snelheid. Misschien lukt dat net wat minder bij Van Aert.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:48 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hij is steengoed natuurlijk maar het lijkt wel de punch te missen op de kasseien. Lastige keuze voor Wout, want als hij een poging wil doen als klassementsrenner zal hij verder moeten vermageren en dan kan hij de kasseienklassieker wel vergeten.
Hij kijkt om en stuurt dan naar het midden? Dubieus.quote:
Die hebben dezelfde commentatoren. Hetgeen niet overlapt qua koersen is ook op n hand te tellen en dat zijn dan juist koersen die wel op NL maar niet op BE te zien zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:49 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Karsten zei laatst in de uitzending dat hij dacht dat we het laatste nog niet hadden gehoord van Michel.
Wellicht bij Eurosport BE? Die hebben andere commentatoren dan Eurosport NL meen ik?
Ontzettend veel na zo'n slagveldquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
94. De eerste OTL'ers die gemeld worden zijn Sinkelmans, Terpstra en Van Baarle.
Ah oke dat wist ik nietquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die hebben dezelfde commentatoren. Hetgeen niet overlapt qua koersen is ook op n hand te tellen en dat zijn dan juist koersen die wel op NL maar niet op BE te zien zijn.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:02 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Taco is nog onderweg denk ik.
Als mathieu zich puur zou richten op de weg is hij de allerbeste voor de komende jaren. Maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:47 schreef DeeBee het volgende:
Mathieu heeft toch wel een schrikwekkend basisniveau, want als hij dit toch alweer kan.
Volgend voorjaar misschien maar niet zo gek doen in die stomme rittenkoersen en lekker alle klassiekers schroeien.
Ik heb medelijden met de mensen die deze merkwaardige en mooiste sport niet volgen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Geen enkele sport is zo mooi als die van ons.
Hij heeft dat snelle van de cross/MTB ook gewoon nodig, denk ik. Zie Wout dan eerder het veldrijden skippenquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:10 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Als mathieu zich puur zou richten op de weg is hij de allerbeste voor de komende jaren. Maar dat gaat niet gebeuren.
Een aantal crossen in de winter is niks mis mee, maar dan vooral gebruiken als training. MTB gaat hij gezien zijn fysiek gewoon nooit de beste worden, ook dat mag hij best af en toe doen "omdat ik dat leuk vind", maar vol pieken naar MTB OS en WK's met daarbij het wegwielrennen is veel te veel.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij heeft dat snelle van de cross/MTB ook gewoon nodig, denk ik. Zie Wout dan eerder het veldrijden skippen
Hij had prima kunnen pieken op de OS als ie de tour maar niet reed, had ie nu en vorige week weer kunnen piekenquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Een aantal crossen in de winter is niks mis mee, maar dan vooral gebruiken als training. MTB gaat hij gezien zijn fysiek gewoon nooit de beste worden, ook dat mag hij best af en toe doen "omdat ik dat leuk vind", maar vol pieken naar MTB OS en WK's met daarbij het wegwielrennen is veel te veel.
Volgende keer kan hij richting de Spelen de weg beter even laten voor wat het is inderdaad.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:33 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Een aantal crossen in de winter is niks mis mee, maar dan vooral gebruiken als training. MTB gaat hij gezien zijn fysiek gewoon nooit de beste worden, ook dat mag hij best af en toe doen "omdat ik dat leuk vind", maar vol pieken naar MTB OS en WK's met daarbij het wegwielrennen is veel te veel.
Toch heeft hij in de Tour zijn mooiste zege van het seizoen gepakt. Voor de sponsor is een week in het geel rijden ook veel belangrijker dan dat circus op de mountainbike.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij had prima kunnen pieken op de OS als ie de tour maar niet reed, had ie nu en vorige week weer kunnen pieken
Maar de wereldtitel was ook wel mooi geweestquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch heeft hij in de Tour zijn mooiste zege van het seizoen gepakt. Voor de sponsor is een week in het geel rijden ook veel belangrijker dan dat circus op de mountainbike.
Waarbij je dan weer niet weet of hij zonder OS (en dus waarschijnlijk zonder de rugproblemen) Alaflip wel had kunnen volgen vorige weekquote:Op zondag 3 oktober 2021 18:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar de wereldtitel was ook wel mooi geweest
Nee ik had liever de OS en deze weken als piekmomenten en dat dan zonder de tour, had ie rustig net als pidcock wbs mountainbike kunnen rijden.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Waarbij je dan weer niet weet of hij zonder OS (en dus waarschijnlijk zonder de rugproblemen) Alaflip wel had kunnen volgen vorige week
Colbelli reed wat slimmer ja (Vermeersch heeft ook flink met z’n krachten gesmeten), maar die manier van koersen hoort ook wel bij Mathieu natuurlijkquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:03 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee ik had liever de OS en deze weken als piekmomenten en dat dan zonder de tour, had ie rustig net als pidcock wbs mountainbike kunnen rijden.
Maar Poeltje moet ook in de koersen wat slimmer rijden (ook vandaag) en niet zo tekeer gaan als in Itali in het voorjaar.
En wellicht had ie Ala niet geklopt maar dan iig op waarde.
Wout reed zich ook het snot voor ogen in GrBrit en weken later is het over..
Ja klopt en dat diepgaan maakt hem wellicht ook weer beter..quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Colbelli reed wat slimmer ja (Vermeersch heeft ook flink met z’n krachten gesmeten), maar die manier van koersen hoort ook wel bij Mathieu natuurlijk
Hij moet gewoon eens verstandig gaan koersen, dan kan hij veel meer winnenquote:Op zondag 3 oktober 2021 19:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Colbelli reed wat slimmer ja (Vermeersch heeft ook flink met z’n krachten gesmeten), maar die manier van koersen hoort ook wel bij Mathieu natuurlijk
Toen iedereen van een beetje formaat in de Tour zat.quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:53 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu zal niet starten in Lombardije? Vorig jaar werd bij nog netjes tiende.
Ook op de officile site en bij Steef. Al zullen die misschien dezelfde bron gebruiken.quote:Op zondag 3 oktober 2021 18:33 schreef wimderon het volgende:
Tissot heeft Taco opeens als 40e in de uitslag staan
Philipsen heeft nog een keurige DNF genoteerd na zijn beulswerk.
?quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen iedereen van een beetje formaat in de Tour zat.
Toen hij ging had hij Rickaert en Vermeersch nog bij zich en Philipsen voor zich. Het enige wat die drie voor hem betekend hebben is dat Rickaert een gaatje liet vallen. Daar was op zich meer uit te halen geweest.quote:Op zondag 3 oktober 2021 19:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |