Dat is die van fakeboxquote:Op zondag 3 oktober 2021 15:27 schreef Domnivoor het volgende:
Is dat onze helicopter of zomaar een willekeurige?
QRankzinnig!quote:
Is er wel één die beelden kan maken en verzenden lijkt mij, dus denk wel dat het hem is.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:27 schreef Domnivoor het volgende:
Is dat onze helicopter of zomaar een willekeurige?
Is er een van HeliAir uit Harskamp, het heli bedrijf waar Flappio ervaring mee heeft bij het vastleggen van wielerkoersen..quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Is er wel één die beelden kan maken en verzenden lijkt mij, dus denk wel dat het hem is.
Hij gaat het niet redden denk ik, Oostbaan wordt nu gebruikt voor landend Kabal verkeer..quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:30 schreef Starhopper het volgende:
Hij vliegt geen rondje boven Naarden dus hij mag door denk ik
Valt idd reuze meequote:Op zondag 3 oktober 2021 15:37 schreef Starhopper het volgende:
Zoveel demonstranten zijn het niet eensZit heel veel ruimte tussen
het zijn er echt wel een miljoen miljard hoor.....quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:37 schreef Starhopper het volgende:
Heb je die stoet bij Peter gezien?quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:37 schreef Starhopper het volgende:
200k mensen hoorquote:
Omdat we daar al de hele middag opgewacht hebben.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:39 schreef Coeus het volgende:
Waarom zijn 'we' zo geobsedeerd door de heli?
Omdat luchtbeelden tof zijnquote:Op zondag 3 oktober 2021 15:39 schreef Coeus het volgende:
Waarom zijn 'we' zo geobsedeerd door de heli?
quote:
Oh zei die dat, verstond er al niks vanquote:Op zondag 3 oktober 2021 15:50 schreef Starhopper het volgende:
13-jarig jochie is klaar met vaccinatieplicht en bekpampers
Indoctrinatie
Dat dusquote:Op zondag 3 oktober 2021 15:50 schreef Starhopper het volgende:
13-jarig jochie is klaar met vaccinatieplicht en bekpampers
Indoctrinatie
Het einde is nu wel in zicht, je ziet de auto's op de achtergrond weer rijden..quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:49 schreef Complotwappie het volgende:
Op de stream van Piet krijg je een heel ander beeld dan die heli van blckbox even liet zien. Lopen ze rondjes o.i.d.? Hij staat namelijk al 20 minuten op één plek en de mensen blijven maar voorbij schuiven.
Idd, maar speel het eens terug tot wanneer ie begint. Ik kan het beginpunt niet vinden. Zelfs op -50 min (tov live) lijkt ie daar al te staan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:52 schreef spoilert het volgende:
[..]
Het einde is nu wel in zicht, je ziet de auto's op de achtergrond weer rijden..
Nasty idd.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:51 schreef Tourniquet het volgende:
Een geïndoctrineerd kind interviewen.
Het is een chokepoint, dan duurt het gewoon even voordat iedereen er doorheen is. De voorkant was ook al over de helft voordat de laatste van de Dam gingen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:53 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Ja nu, maar speel het eens terug tot wanneer ie begint. Ik kan het beginpunt niet vinden. Zelfs op -50 min (tov live) lijkt ie daar al te staan.
Mwoah, het versmalt iets. Het looptempo is wel gewoon traag verder.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:54 schreef spoilert het volgende:
[..]
Het is een chokepoint, dan duurt het gewoon even voordat iedereen er doorheen is. De voorkant was ook al over de helft voordat de laatste van de Dam gingen.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Iedereen in de chat boos op Eva omdat ze FVD gebackstabbed heeft.
Haha, ja ik zag het ook. Grappig dat ze nog kwaad zijn, terwijl dat ongeveer het enige verstandige is dat ze ooit gedaan heeft.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jazeker, niet zo prominent maar ze zijn er.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:02 schreef AchJa het volgende:
Zijn de "vets" ook weer aanwezig? Ik val er nu pas in...
ie blauwe baret heb ik iig gezien.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:02 schreef AchJa het volgende:
Ja. Die werden bedreigd door de Defenders eerder vandaagquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:02 schreef AchJa het volgende:
Saddam Hussein?quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:01 schreef AchJa het volgende:
He, een galg... Waar kennen we dat ook alweer van?
[ twitter ]
ze is wel genaaid uiteindelijk. je benen spreiden voor thierry en jezelf omhoog neuken voor een plaats op de kieslijst om vervolgens geen plek te krijgen bij Ja21quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee joh, niet meer. Die hele rel vorig jaar gemist door dat interview bij Goedemorgen Nederland?quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja, dacht dat ze goede vriendjes was met hem
En ze brengen alleen maar die toren in beeldquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:05 schreef NoCigar het volgende:
Bij Blckbx hebben ze het ineens niet meer over 'onwijs veel mensen' . Nu doet er het niet zoveel toe hoeveel mensen er waren maar telt gewoon iedereen.
Had ik al verdrongenquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee joh, niet meer. Die hele rel vorig jaar gemist door dat interview bij Goedemorgen Nederland?
https://www.hartvannederl(...)eva-vlaardingerbroek
https://www.welingelichte(...)verwarde-indruk.html
Het regent al de hele dag.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:05 schreef NoCigar het volgende:
Bij Blckbx hebben ze het ineens niet meer over 'onwijs veel mensen' . Nu doet er het niet zoveel toe hoeveel mensen er waren maar telt gewoon iedereen.
Vorige keer was volgens mij ook significant drukker.quote:
"Geen spuit voor mij, nou ja wel in mijn lippen"quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:08 schreef StephanL het volgende:
NadiaMoeder voor vrijheid, dat was het volgens mij
Loederhartquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:08 schreef StephanL het volgende:
NadiaMoeder voor vrijheid, dat was het volgens mij
Eng, hè? Snel het land in een lockdown gooien!quote:
Staat die al de hele dag op de Dam?quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:10 schreef NoCigar het volgende:
Ik denk waar komt die teringherrie ineens vandaan. Blijk ik Kwalbert nog open te hebben staan die bij een soort jostieband op de Dam staat.
Lopen is vermoeiendquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Staat die al de hele dag op de Dam?
Wat is jouw psychologisch profiel eigenlijk?quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:13 schreef Gia het volgende:
We mogen geen 'wappie' meer zeggen.
Okay, maken we er 'gekkie' van.
Domonstrant dan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:13 schreef Gia het volgende:
Ik was hem vergeten.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Staat die al de hele dag op de Dam?
Van wie niet?quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:13 schreef Gia het volgende:
Daar kun je de helft wel vanaf halen en dan klopt het wel ongeveerquote:
Ah, en die bepaalt wat wij wel of niet mogen zeggen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:22 schreef StephanL het volgende:
[..]
Sietze Bergsma als ik het goed typ.
Okey ipv van wappie dan of zeer verward persoon of persoon met verdienmodel. Is dat ook goed?quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:13 schreef Gia het volgende:
Jaquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, en die bepaalt wat wij wel of niet mogen zeggen.
Weet je ook wat die aangeeft voor een gemiddelde zondag?quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:23 schreef NoCigar het volgende:
11794 was ongeveer het hoogste aantal dat Druktebeeld aangaf. En dat gaat over heel Amsterdam.
Wappie klinkt makkelijker.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Okey ipv van wappie dan of zeer verward persoon of persoon met verdienmodel. Is dat ook goed?
Nee helaas, ik kijk daar eigenlijk alleen als er een demo is.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Weet je ook wat die aangeeft voor een gemiddelde zondag?
A.A.W.erquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Okey ipv van wappie dan of zeer verward persoon of persoon met verdienmodel. Is dat ook goed?
Gestoorde lui.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:29 schreef mootie het volgende:
De dames in de chat vinden de galg prima, kun je Rutte of Hugo aan hangen. No problemo
Waarschijnlijk snappen ze de poster niet en denken ze dat het pro Baudet poster isquote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:02 schreef spoilert het volgende:
Jazeker, niet zo prominent maar ze zijn er.
quote:
Roger.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:03 schreef Starhopper het volgende:
Ja. Die werden bedreigd door de Defenders eerder vandaag
Oh jeequote:Op zondag 3 oktober 2021 16:36 schreef Domnivoor het volgende:
Ajax heeft zojuist een thuiswedstrijd verloren. Kan nog gezellig worden daar.
Welke stream?quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:42 schreef summer2bird het volgende:
De oude man met de galg word verwijderd haha
Is wel een mooi park , kom er 1 x in het jaarquote:Op zondag 3 oktober 2021 16:48 schreef Domnivoor het volgende:
Ze willen naar het Westerpark, zegt Pieter.
Ja, is zeker mooi.quote:Op zondag 3 oktober 2021 16:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is wel een mooi park , kom er 1 x in het jaar
Tentoonstelling Westergasfabriek. Heet Sieraad en daar ging ik ieder jaar naartoequote:Op zondag 3 oktober 2021 16:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, is zeker mooi.
Wat doe je daar 1 x in het jaar?
Dus de overige 16.975.500 mensen waren er niet.quote:Op zondag 3 oktober 2021 17:04 schreef NoCigar het volgende:
Graaf Tel heeft gesproken: "Zowel de organisatie als de gemeente
heeft nog geen inschatting gegeven van
het aantal deelnemers.Onderzoeksbureau
Strabo komt door eigen tellingen op
zeker 24.500 betogers. "
Ik vermoed dat de politie op een lager getal uitkomt.
Dan kunnen we alle festivals ook wel opdoeken en alle muzikantenquote:Op zondag 3 oktober 2021 17:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Dus de overige 16.975.500 mensen waren er niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |