SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn vier 5 sterren stroken op het parkoers; Trouée d'Arenberg (95 km van de meet), Auchy - Bersée (54 km), Mons-en-Pévèle (48 km) en Carrefour de l’Arbre (17 km).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De favorieten voor deze race zijn: Mathieu van der Poel, Wout van Aert, Jasper Philipsen, Sonny Colbrelli, Florian Sénéchal, Yves Lampaert, Zdeněk ¦tybar,Kasper Asgreen, Philippe Gilbert, Mads Pedersen, Peter Sagan, Jasper Stuyven, Quinn Simmons, Nils Politt, Dylan van Baarle, Oliver Naesen, Taco van der Hoorn, Gianni Moscon, Luke Rowe and Michał Kwiatkowski, Christophe Laporte, John Degenkolb, Victor Campenaerts, Michael Valgren, Alexander Kristoff, Matteo Trentin, Soren Kragh Andersen.
Startlijst op PCS
Laatste tien winnaars Parijs-Roubaix
2019: Phillipe Gilbert
2018: Peter Sagan
2017: Greg Van Avermaet
2016: Mathew Hayman
2015: John Degenkolb
2014: Niki Terpstra
2013: Fabian Cancellara
2012: Tom Boonen
2011: Johan Vansummeren
2010: Fabian Cancellara
Als we kijken naar het weer hebben we een goede kans op een natte Roubaix met wind. Volgens het ECMWF model trekt er een lage drukgebied over op zondag precies tijdens de race. Het GFS model en AROME model gaat voor een passage iets eerder in de nacht ervoor, met nog kans op buien en veel wind op zondag zelf. Met lekker gladde stenen.
We zullen de komende dagen de weervoorspellingen goed in de gaten houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag is Sporza erbij vanaf 13:30.![]()
Shit ik was even afwezig.quote:
ACH
,
SEPReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Creatief met remmenUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Matthieu trok al een gezicht alsof hij op het puntje van overlijden staat.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Vd poel rijdt niet heel soepelKein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Ja je moet wel vertrouwen in je stuurmanskunsten hebben als je op de kasseien zo je fiets recht durft te houden.quote:Het gaat slecht, verder gaat het goed.![]()
Lampaert er toch weer goed bij.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Altijd tegen Sep, of gewoon niet goed genoeg?quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die had pech samen met Sep, maar die laatste is nergens te bekennen.
edit: daar is emYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Hagenes heeft gewonnen geloof ik. Gregoire is vierde, Svrcek is vijfde.Put these foolish ambitions to rest.![]()
En we gaan weer liggenUn dann rettet kein Kavallerie,
Stomme wegversmalling."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Was dat Taco?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Als die liberale Belg dat ziet... weg met die regeltjes en wegversmallingen.Ik doe het ff rustig aan.![]()
We zitten in Frankrijkquote:Op zondag 3 oktober 2021 14:34 schreef Toby56 het volgende:
Als die liberale Belg dat ziet... weg met die regeltjes en wegversmallingen.![]()
quote:Vanmarcke has a flat tyre
14:34
Sep Vanmarcke has stopped to get a wheel change. Peter Sagan is still struggling at the back, yet to come across the main peloton.![]()
kompleet zinloos ook, ze mogen alleen 5km voor de koers uit rijden, wat heb je daar aan?quote:Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Arenberg![]()
![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Dan heeft Taco ook een probleem, want er zit verder geen Wanty bij.quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:36 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Was niet te zien. Kan ook De Gendt of Planckaert zijn geweest.![]()
Chutjes links en rechts."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
zo die zit er doorheen
Hoe gaan ze straks de auto's er tussenuit krijgen als de 2 minuten groep inloopt op de poursuivantsWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
daar ligt een hoop klei op de weg hoorOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
die ene kon zelfs niet meer opstappen zo glad is 't
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik kijk al vrij lang fietsen, maar dit is wel... nou ja... tamelijk bijzonder.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Boerenterreur!quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:45 schreef kanovinnie het volgende:
daar ligt een hoop klei op de weg hoorCitius, Altius, Fortius.![]()
Kan ik voor veiliger koersen zijn én hier van genieten?Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
15 man in het peleton?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Allemaal zwart gemaakt. Sylvana gaat kamervragen stellen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja er zijn hier geen steile hellingen. Het gevaar is hier een blessure, niet dat je verongelukt.quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:47 schreef Steven184 het volgende:
Kan ik voor veiliger koersen zijn én hier van genieten?Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Gaap.quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:48 schreef Zorro het volgende:
Allemaal zwart gemaakt. Sylvana gaat kamervragen stellen.![]()
Grappig, dat is ook altijd mijn reactie op Sylvana.quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
Zou dat in dit geval geen voordeel geven?quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
En dan mogen ze nog blij zijn dat het mos is weggehaald.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Beginnen er nu aan.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Dit ziet er een stuk eenvoudiger uit dan die andere stroken.Un dann rettet kein Kavallerie,
alleen er naar kijken is vermoeiend
![]()
Un dann rettet kein Kavallerie,
aiaiaiaiOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
hoppa nog 1 onderuitOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
hij viel gewoon om
wie was dat?
Ik heb hier ook een keer gereden. Het bos heeft een V vorm, je gaat er dus hard in en moet daarna weer naar boven rijden. Het laatste stuk is echt zwaar.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Van der Poel gaat tempo maken!
Wacht dan schakelen we even weg.Un dann rettet kein Kavallerie,
"Geen paniek" zegt de man die als eerste in paniek schiet.Un dann rettet kein Kavallerie,
quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Lampaert, Asgreen, Mohoric en Kwiatkowski lek.![]()
Want?quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:57 schreef Idisrom het volgende:
Heel HLN nu weer op de achterste poten over Mathieu![]()
Heel Quickstep weg?You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Hoe bleef Matje daar nog overeind ook.
Wat een debiel om daar middenop te staan.
Jack does it in real time...![]()
Er mag nu best iemand wachten uit G2.quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Hier had Van Aert wel een knecht kunnen gebruiken.![]()
Genieten hoor."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Ik ben nu al kapot, nog 90 kilometer. Ff verschonenOud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Kloptquote:Op zondag 3 oktober 2021 14:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er mag nu best iemand wachten uit G2.![]()
Met dit weer gaat het licht wel eens uit bij hemquote:Op zondag 3 oktober 2021 14:58 schreef Zwansen het volgende:
Zonder pech wint Mathieu. Maar ja, nog 90km.![]()
Moet Wout maar verder naar voren zitten..quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:00 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Op kop rijden, terwijl Wout pech heeft met een ophouding.![]()
Rowe.quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:59 schreef Bugno3 het volgende:
Welke mongool stuurde nou de weg op. Was dat de Appelboer?![]()
Zou Wout hebben gezegd dat ze voor eigen kans mogen rijden?quote:Op zondag 3 oktober 2021 14:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Er mag nu best iemand wachten uit G2.![]()
![]()
Hoe heet die Litouwer?
Siskewiskus?"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Lecroq is echt goed in dit soort wedstrijden. Heeft ook al leuke dingen gedaan in wat vlakkere Vlaamse koersen (Gent-Wevelgem, Scheldeprijs).quote:![]()
Op kop rijden op de kasseien is nooit slecht.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:03 schreef Zwansen het volgende:
Mathieu moet niet te veel werk doen. Ze komen er toch weer bij.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Nergens nog een Deceuninck-Quick Step te zien ... Zatrick gaat van miserie een fles moeten open doen ...Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)![]()
In deze omstandigheden rij je beter als eerste van je groep ...quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op kop rijden op de kasseien is nooit slecht.Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
Dacht even dat ik sep op een fiets van bahrain zag. Maar is natuurlijk colbrelli in de trui van Europees kampioenNet efkes anges![]()
Loste Stybar vlotjes ook, Wout is prima in orde.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij heeft wel die groep teruggereden.Jack does it in real time...![]()
Zolang er nergens een plankje verwijderd wordt is dit appeltje-eitje voor van der Poel.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk![]()
Volgens Renaat staan Vermeersch en Rickaert op het punt aan te sluiten.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
En we hebben eigenlijk nog bijna twee uur koers voor de boeg ...Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
Of de rug.. of te weinig eten.. of een crashquote:Op zondag 3 oktober 2021 15:08 schreef ZaZoe het volgende:
Zolang er nergens een plankje verwijderd wordt is dit appeltje-eitje voor van der Poel.![]()
Zoals die Belg dat uitsprak leek het net zo.quote:
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Geen Jasper Philipsen meer voor Alpecin?
Ah hij staat nu wel weer op PCS. Was even een tijdje weg."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Die reed ook al bijzonder sterk in Denain.quote:Op zondag 3 oktober 2021 15:15 schreef Chiappucci het volgende:
Clément Davy of all places zit er ook bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |