Verslikte me zowat in m'n theequote:Op woensdag 17 november 2021 13:55 schreef Duiker64 het volgende:
[ instagram ]
onder de navel was nog genoeg plek.
Die couple tattoo met slot/sleutel....benieuwd of we die nog in een totaalplaatje te zien krijgen.
Ik ook.. riep al heel hard NEE TOCHquote:Op woensdag 17 november 2021 14:19 schreef Aaltje1978 het volgende:
Had in eerste instantie niet door dat dit een oude foto was... schrok me dood, haha
Ik vond het ook een rare foto, hoor. Twijfelde ook. Maar de omringende tattoos zijn inderdaad wel van haar en ik verwacht niet dat ze deze voor de grap heeft geshopt,quote:
quote:Op maandag 15 november 2021 20:15 schreef Snolkelderij het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat ze zoiets al had. Is er ergens een tattoo.wiki?Dit is niet die van haar toch? Op haar insta staat de tekst "follow your heart" van beneden naar boven en op deze foto van boven naar beneden. Ze jat alle tattoo ontwerpen en die "artiesten" doen het gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oww goed!! Jij hebt hem gevonden! Ik wist dat ik zoiets al eens eerder had gezien bij haar.quote:Op woensdag 17 november 2021 13:55 schreef Duiker64 het volgende:
[ instagram ]
onder de navel was nog genoeg plek.
Die couple tattoo met slot/sleutel....benieuwd of we die nog in een totaalplaatje te zien krijgen.
Nee die is niet van haar, @Duiker64 heeft de goeie gevonden!quote:Op woensdag 17 november 2021 16:34 schreef Phoebster het volgende:
[..]
Dit is niet die van haar toch? Op haar insta staat de tekst "follow your heart" van beneden naar boven en op deze foto van boven naar beneden. Ze jat alle tattoo ontwerpen en die "artiesten" doen het gewoon
Zie post #200quote:
Oude account (29) terug, dus back-up account kan worden verkocht (31, met 44 k volgers)?quote:Op zondag 21 november 2021 08:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is dit nou weer,. Account 31 is ook helemaal leeg.
[ instagram ]
quote:
Het blijft gek. Dit is sowieso niet Sam d’r schrijfstijl. ‘t Zal mij benieuwen,quote:Op zondag 21 november 2021 19:49 schreef JourneyBlue het volgende:
Goh, de reacties staan aan.
[ instagram ]
nee natuurlijk niet! daar moet ze zelf voor werken.quote:Op zondag 21 november 2021 22:12 schreef roos94 het volgende:
Vast een eigen nagelsalon of kledingzaak
Doet Roggel toch ook niet. Al heeft die wel de centen om een onderneming te houdenquote:Op maandag 22 november 2021 13:40 schreef Duiker64 het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet! daar moet ze zelf voor werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |