Het rampenplan kan weer in werking..🙈quote:Op zondag 14 november 2021 20:50 schreef praadje het volgende:
Ze is weer op oorlogspad hoor. Zal wel weer flink doorgesnoven zijn.
Moet je even kijken bij de feeds van Michaëla. De link van haar naam staat in de tekst bij Barbie op haar Insta. Ergens halverwege begint ze over Samant.quote:Op zondag 14 november 2021 21:16 schreef Energie het volgende:
Waarom is ze nou weer boos op Michella.
Nee die steekt haar de gek aan met die lelijke tattoosquote:Op maandag 15 november 2021 11:05 schreef MorganLeFay het volgende:
Maar... gisteren had Samantha een foto gepost van Michaela en laatstgenoemde leek net zo'n aarts(lelijke)engel op haar borst te hebben.
Is die nou echt?
Het lijkt op iets waarvan je niet weet hoe het eruit ziet?? 🤔🤔🙄🙄quote:Op maandag 15 november 2021 16:56 schreef LoveProfuzion het volgende:
Als je goed kijkt lijkt het sleutelgat op de arm van Barbie op een kut...heb er geen verstand van hoe een kut er in het echt, up close uit ziet haha, maar ik vind het een tikkeltje ordi.
Huh, waar heb je dat gelezen?quote:Op maandag 15 november 2021 19:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Moeten we Robbie nog waarschuwen voor de overdosis op de bank zondagmiddag?
Aangezien de geschiedenis zich weer aan het herhalen is?
Ik dacht toch echt dat ze zoiets al had. Is er ergens een tattoo.wiki?quote:Op zondag 14 november 2021 22:11 schreef Snolkelderij het volgende:
Die tattoo met dat sleuteltje komt me zeer bekend voor. Die heeft ze toch ook al ergens anders op haar lijf staan? Op haar zij ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clap your hands if you're working too hard
Nergens maar ze deed met Gilmore precies hetzelfde, ruzie met die wijven, snuiven en die achterlijke tattoo’s zetten. Het is wachten op de volgende ziekenwagen voor de deur.quote:
Moet meteen denken aan Kelly Wand 😱quote:Op maandag 15 november 2021 17:52 schreef Duiker64 het volgende:
[..]
haar zielsverwanDje (die soort van 'broer' die net zo'n engel-tattoo heeft)
SHO / [Barbiegate #64] Keli Wandquote:Op dinsdag 16 november 2021 15:10 schreef Slomeduikelaar het volgende:
[..]
Moet meteen denken aan Kelly Wand 😱
Happy birthday to the smartest boy in all over the world.quote:Op dinsdag 16 november 2021 17:50 schreef Duiker64 het volgende:
vandaag is de kleine Djemi..Angelo 1 jaar geworden.
Als er iemand is die dat kan beoordelen is het ons Suhmantquote:Op dinsdag 16 november 2021 18:02 schreef maily het volgende:
[..]
Happy birthday to the smartest boy in all over the world.
Arme Milano ...
Ik vind die andere griet ook niet van een heel hoog niveau.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:18 schreef HeelVaakBlij het volgende:
Mijn hemel..wordt ze erger? Of is ze nog helemaal "als vanouds?"
Die app berichten. 😳🤐
https://roddelpraat.nl/ba(...)in-tattoo-discussie/
Op d'r engeltje nog wel 🙊🙈 Daar wil je het natuurlijk ook precies hebben.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:02 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik vind die andere griet ook niet van een heel hoog niveau.
Moest wel lachen om die opmerking dat haar vriend binnen 5 minuten op Samantha klaar kwam. Dat is wel leuk dissen.
Hond Boeffie is eind juli voor 't eerst op haar insta gesignaleerd, Clyde zelf op 7 aug in het filmpje dat ze op 'boefe pad' gingen....dus al ZEKER 3,5 maand samen! Eigenlijk al best laat voor zulke tattoo's dus.quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe lang is ze nou samen met deze gast inmiddels? 3 maand ofzo, toch?
Ik keek hierdoor ook nog even op haar vorige Insta (29 ipv 31) en ineens rezen bij mij weer allerlei vragen op:quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:56 schreef Duiker64 het volgende:
[..]
Hond Boeffie is eind juli voor 't eerst op haar insta gesignaleerd, Clyde zelf op 7 aug in het filmpje dat ze op 'boefe pad' gingen....dus al ZEKER 3,5 maand samen! Eigenlijk al best laat voor zulke tattoo's dus.
quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Jeetje, meestal leef je niet meer zolang zodra je naam op samant haar lichaam staat.
Heeft ze weleens twee Clydes met dezelfde naam gehad?quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Jeetje, meestal leef je niet meer zolang zodra je naam op samant haar lichaam staat.
Het laatste wat ik weet is dat Kimberley Samantha nog wel volgt, maar andersom niet meer. Al een tijdje, hoor.quote:• Is Kimberley nog in beeld?
• Heeft advocaat Mieke de handdoek in de ring gegooid of is ze op de achtergrond nog bezig voor Sam?
• Is Angelo nou wel of niet het kind van Gelmore? Dat zullen we denk ik nooit weten?
• Die Dave die na Gelmore en vóór scoepp in beeld was: die verdween super plots en heel snel. Ging het verhaal niet dat hij getrouwd was en zijn vrouw hem gesnapt had n.a.v. die foto's oid?
• Die borstvergrotingen die ze heeft gehad; iemand hier op FOK! zei ooit dat ze dat voor Mike had gedaan omdat hij daar van hield?
Dat zou wel handig zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2021 22:55 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft ze weleens twee Clydes met dezelfde naam gehad?
Bedankt voor alle antwoorden,quote:Op woensdag 17 november 2021 00:53 schreef Aaltje1978 het volgende:
[..]
Het laatste wat ik weet is dat Kimberley Samantha nog wel volgt, maar andersom niet meer. Al een tijdje, hoor.
Samantha en Mieke volgen elkaar nog, dus dat zal nog wel koek en ei zijn. Ik denk alleen dat alle betrokkenen inmiddels wel beseffen dat Sam Angelo echt niet meer terugkrijgt.
Ik denk dat Angelo niet van Gelmore is. Of ie echter van die pooier is wiens foto toen op dat roddelaccount langskwam durf ik ook weer niet met zekerheid te zeggen.
Of Dave getrouwd was weet ik niet, volgens mij gescheiden met een kind. Hij was sowieso al wel bevriend met Samantha voor ze iets kregen.
En dat die borstvergrotingen voor Mike waren, ja, daar heb ik ook wel eens iets van gehoord, gaf Samantha dat zelf niet toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |