Ohja er begint me iets te dagen. Ahwell, boeiend verderquote:Op zaterdag 6 november 2021 19:55 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Dit, komt bijna op vrije voeten.
Dat zijn nog eens wereldse problemen of vragen.quote:Op zaterdag 6 november 2021 22:34 schreef Duiker64 het volgende:
Als ik de staat van al haar pruiken na een paar weken zie ben ik heel benieuwd hoe pluizig deze er over 2 weken bij hangt
Deze Robbie tattoo kon niet lager geplaatst worden want daar staat Rolf alquote:Op zondag 14 november 2021 17:15 schreef bloempjuh het volgende:
No way. Ze heeft straks geen stuk vel meer over na alle naam-tattoos. Of ze moet volgende partners gaan selecteren op voornaam.
Waarom niet gewoon een Clyde tattoo, is ze in één keer klaar!quote:Op zondag 14 november 2021 18:36 schreef HeelVaakBlij het volgende:
Oh gelukkig, Deze keer heeft ze voor de naam van haar Clyde voor klein en subtiel gekozen. 😅
quote:Op zondag 14 november 2021 19:57 schreef scrub_nurse het volgende:
Mij lukt het nooit om foto's te plaatsen.. Ze heeft net een nieuwe foto geplaatst met de echte tattoo en een heel epistel met capslock bedreigingen naar Michelle cox
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |