SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn vier 5 sterren stroken op het parkoers; Trouée d'Arenberg (95 km van de meet), Auchy - Bersée (54 km), Mons-en-Pévèle (48 km) en Carrefour de l’Arbre (17 km).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De favorieten voor deze race zijn: Mathieu van der Poel, Wout van Aert, Jasper Philipsen, Sonny Colbrelli, Florian Sénéchal, Yves Lampaert, Zdeněk ¦tybar,Kasper Asgreen, Philippe Gilbert, Mads Pedersen, Peter Sagan, Jasper Stuyven, Quinn Simmons, Nils Politt, Dylan van Baarle, Oliver Naesen, Taco van der Hoorn, Gianni Moscon, Luke Rowe and Michał Kwiatkowski, Christophe Laporte, John Degenkolb, Victor Campenaerts, Michael Valgren, Alexander Kristoff, Matteo Trentin, Soren Kragh Andersen.
Startlijst op PCS
Laatste tien winnaars Parijs-Roubaix
2019: Phillipe Gilbert
2018: Peter Sagan
2017: Greg Van Avermaet
2016: Mathew Hayman
2015: John Degenkolb
2014: Niki Terpstra
2013: Fabian Cancellara
2012: Tom Boonen
2011: Johan Vansummeren
2010: Fabian Cancellara
Als we kijken naar het weer hebben we een goede kans op een natte Roubaix met wind. Volgens het ECMWF model trekt er een lage drukgebied over op zondag precies tijdens de race. Het GFS model en AROME model gaat voor een passage iets eerder in de nacht ervoor, met nog kans op buien en veel wind op zondag zelf. Met lekker gladde stenen.
We zullen de komende dagen de weervoorspellingen goed in de gaten houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag is Sporza erbij vanaf 13:30.![]()
Het is koers
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
De Breuk, willen ze dat ik van een flat afspring ofzo?Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Here we go! Tijd om naar de supermarkt te gaan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
lekker nat.
Het wordt afzienReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Geen Gouden Duo?"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Vrouwmens met minderwaardige mening.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bij Sporza ook al minachting door pas vanmiddag live te gaan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:05 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Minachting van de kijker.
Nog paar uur werken.![]()
![]()
Britten die een mening hebben over Parijs Roubaix.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Lloyd moet echt even langs een tandarts
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Dat is mode in Engerland.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:07 schreef heywoodu het volgende:
Lloyd moet echt even langs een tandartsReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Lekker belangrijk wat al die mensen denken wie er gaat winnen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Moncoutie, die altijd in laatste wiel reed, komt even uitleggen hoe en wie Roubaix wint. Ja, ja.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Iets met lucht en zand?quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:07 schreef Mani89 het volgende:
Britten die een mening hebben over Parijs Roubaix.![]()
![]()
Al deze "kenners" mogen de doodstraf krijgen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
@Slobeend faalt en ziet zich genoodzaakt zijn eigen post te verwijderen.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Ik heb screenshots van al zijn zelfverwijderde posts, zal binnenkort publiceren.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:08 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Slobeend faalt en ziet zich genoodzaakt zijn eigen post te verwijderen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Moncoutie, die altijd in laatste wiel reed, komt even uitleggen hoe en wie Roubaix wint. Ja, ja.
Je favoriete rubriek Sven zoekt ook weer de grenzen op!Jack does it in real time...![]()
Ik had geen zin om te koop te lopen met mijn domheid.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:08 schreef Koffieplanter het volgende:
@:Slobeend faalt en ziet zich genoodzaakt zijn eigen post te verwijderen.![]()
Er is ook een stream zonder The Breakaway he jongens.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb screenshots van al zijn zelfverwijderde posts, zal binnenkort publiceren.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Kan zo op een tegeltje.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
[ twitter ]
Je favoriete rubriek Sven zoekt ook weer de grenzen op!![]()
Er bestaan geen mooie Britten. Ze ziet er nu al 20 jaar ouder uit dan ze is.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Vinden jullie Lizzie Dijknen een mooie vrouw?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
6.5/10, would still bang.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:11 schreef WAvanBuren het volgende:
Vinden jullie Lizzie Dijknen een mooie vrouw?Jack does it in real time...![]()
Met Keira Knightley is niks misquote:Op zondag 3 oktober 2021 11:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er bestaan geen mooie Britten. Ze ziet er nu al 20 jaar ouder uit dan ze is.![]()
Ze doen alsof het 500 jaar niet heeft geregend en dat deze mannen überhaupt nog nooit in de regen gefietst hebben.![]()
![]()
Los.
MvdP voor de win trouwens.![]()
Chute.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Gaan ze al
Beter gelijk in het begin al vallen en ermee stoppen dan pas na 200 km.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
heywoodu
![]()
Trentin ademt alsof hij al 250 kilometer over de kasseien gereden heeft.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
heywoodu
![]()
"We zitten in de laatste 250 kilometer!"Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Dan kan ik mooi nog 2 uurtjes slapen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:18 schreef Sjoerd102 het volgende:
Dik 90km nog tot de eerste kasseistrook![]()
Lag in de trapkastquote:Op zondag 3 oktober 2021 11:23 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heb je al in je keukenkastjes gekeken?Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Ik vertik het om Eurosport player aan te schaffen. Heb al abonnementen genoegIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Welke abonnementen kunnen nou belangrijker zijn dan De Player?quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vertik het om Eurosport player aan te schaffen. Heb al abonnementen genoegCitius, Altius, Fortius.![]()
Prioriteiten. Wat is belangrijker dan de PLAYER dan?quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vertik het om Eurosport player aan te schaffen. Heb al abonnementen genoeg![]()
De Courant @El-Stinhoquote:Op zondag 3 oktober 2021 11:37 schreef Aguero het volgende:
[..]
Welke abonnementen kunnen nou belangrijker zijn dan De Player?![]()
Ik heb het idee dat er meer reclame is dan fietsen.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
heywoodu
![]()
Ach, niet willen kijken is ook een keuze inderdaad.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vertik het om Eurosport player aan te schaffen. Heb al abonnementen genoegVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Of het een mooie dag wordt moet nog blijken.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:43 schreef Pino112 het volgende:
Mooie dag voor Jumbo met hun speciale 100 jaar-truitjes![]()
2 kneuzen zijn weg, blok erop en tijd voor een middagdutje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als Wout winnend over de streep komt, dan zie je niks van dat shirt. Ik denk al niet meer vanaf de eerste kasseienstrook.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:43 schreef Pino112 het volgende:
Mooie dag voor Jumbo met hun speciale 100 jaar-truitjes![]()
Ik zal ook de Player eens aanzwengelen.
Heb hem nog steeds (sinds de OS)."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Wat een originele reclame.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik heb "Ach, Sep" onder Control+V staan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Die van DHL?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Ik "Weer een chute."quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Gouden tafel met Meeus, Ouwehand en Azarkan bij Buitenhof zo.quote:♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gouden tafel met Meeus, Ouwehand en Azarkan bij Buitenhof zo.
Put these foolish ambitions to rest.![]()
W-w_W_W_W_W_W_W_W_W-w-w-w-w-w-w_W-rgw+_
EwegReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
We krijgen er nog eens waaiers boven op
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Nu in laatste positie zitten, dat is of heel dom of een teken van serieus slecht zijn.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Bij Matthieu is het eerder naïviteit dan slecht zijn denk ik.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu in laatste positie zitten, dat is of heel dom of een teken van serieus slecht zijn.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Soms denk ik dat hij nooit koers heeft gekekenquote:Op zondag 3 oktober 2021 12:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij Matthieu is het eerder naïviteit dan slecht zijn denk ik.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Wat een groep weer.
Als deze voorop blijven tot de eerste strook scheelt het wel een hoop stress (en drukte).![]()
Wout is mee geloof ik. Van Hooydonk en Affini. Verder Philipsen, Moscon, Van Avermaet, Ballerini gezien.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Timo dus ook.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:12 schreef Koffieplanter het volgende:
Wout is mee geloof ik. Van Hooydonk en Affini. Verder Philipsen, Moscon, Van Avermaet, Ballerini gezien.![]()
Ballerini schijnt ook een zus te hebben, die heet Ballerina.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Philipsen, Wright, Kung, Moscon, Doull, Rowe, Declerq, Siskevicius, Van Hooydonk, Affini, Roosen, Erviti, Van Avermaet, Carvalho, Walscheid, Eekhoff, Sweeny, Maitre, Grignard, Mozzato, Van Asbroeck, Haller, Oss, Bissegger, Durbridge, Vermeersch, Skujins, Stannard, Laengen, JorgensonPut these foolish ambitions to rest.![]()
Wat doe je met deze groep en wie gaat er achteraan rijden??quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Philipsen, Wright, Kung, Moscon, Doull, Rowe, Declerq, Siskevicius, Van Hooydonk, Affini, Roosen, Erviti, Van Avermaet, Carvalho, Walscheid, Eekhoff, Sweeny, Maitre, Grignard, Mozzato, Van Asbroeck, Haller, Oss, Bissegger, Durbridge![]()
Krek mee, die kan winnenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Groepje wel hoor."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Niet in deze groep denk ik.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Bora dus. Verder zal DQS ook niet heel blij zijn als deze mannen voorop blijven.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Wat doe je met deze groep en wie gaat er achteraan rijden??![]()
Reeds aangevuld en ik denk dat het nu compleet is.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Philipsen, Wright, Kung, Moscon, Doull, Rowe, Declerq, Siskevicius, Van Hooydonk, Affini, Roosen, Erviti, Van Avermaet, Carvalho, Walscheid, Van der Sande, Eekhoff, Sweeny, Maitre, Grignard, Mozzato, Van Asbroeck, Haller, Oss, Bissegger, Durbridge, Vermeersch, Skujins, Stannard, Laengen, JorgensonPut these foolish ambitions to rest.![]()
Djumbo heeft ook niet direct iemand mee die in deze groep kan winnenquote:Op zondag 3 oktober 2021 12:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bora dus. Verder zal DQS ook niet heel blij zijn als deze mannen voorop blijven.![]()
In deze groep zal ook niet de winnaar zitten, maar wel renners die hierdoor langer mee kunnen om hun kopman te ondersteunenquote:Op zondag 3 oktober 2021 12:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Djumbo heeft ook niet direct iemand mee die in deze groep kan winnen![]()
Ñniks mis met deze groepquote:Op zondag 3 oktober 2021 12:23 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Reeds aangevuld en ik denk dat het nu compleet is.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Als je ze 10 minuten zou geven kan het leuk wordenquote:Op zondag 3 oktober 2021 12:25 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
In deze groep zal ook niet de winnaar zitten, maar wel renners die hierdoor langer mee kunnen om hun kopman te ondersteunen![]()
![]()
Er zijn altijd ploegen die willen rijden.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je ze 10 minuten zou geven kan het leuk worden![]()
Arkea met straftrainingCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Volgens mij wordt er zelden zo'n gat gegeven in Roubaix. Ja of het moeten 3 renners die echt niks kunnen zijn die voorop rijdenquote:Op zondag 3 oktober 2021 12:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als je ze 10 minuten zou geven kan het leuk wordenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Maar het regent.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:27 schreef XSbig het volgende:
[..]
Commentatoren mistte het allebei volledig geloof ikPut these foolish ambitions to rest.![]()
Zo slecht is de situatie voor Jumbo toch niet?quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:29 schreef The_Undertone het volgende:
Wel bizar dat de Jumbo's zo enthousiast doortrekken in dit groepje. Remco-tacticsYou don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
De stroken Mons en Pevelle en Merignies zijn eruit gegooid bij de junioren, beflikkering.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Vrij logisch om de eerste kasseistroken te overleven met zoveel renners.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:29 schreef The_Undertone het volgende:
Wel bizar dat de Jumbo's zo enthousiast doortrekken in dit groepje. Remco-tactics![]()
Als ze dat maar niet flikken bij de profs.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:30 schreef Koffieplanter het volgende:
De stroken Mons en Pevelle en Merignies zijn eruit gegooid bij de junioren, beflikkering.![]()
Ja ho maar KungCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Er zijn er toch wel genoeg die ronddraaien. Declercq en Ballerini blijven lekker achterin hangen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zo slecht is de situatie voor Jumbo toch niet?![]()
Pas van 13:30.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Overleven inderdaad, daarom hoef je niet mee te knallen op het vlakke in een groep van 30 man.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:30 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Vrij logisch om de eerste kasseistroken te overleven met zoveel renners.![]()
Zou alleen maar goed zijn om wat meer voorsprong te nemen dan de minuut die nu het geval is.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:33 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Overleven inderdaad, daarom hoef je niet mee te knallen op het vlakke in een groep van 30 man.![]()
Die worden toch vaak omgeleid?quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:41 schreef Marcoss het volgende:
Wordt leuk op de kasseien met die auto's ertussen en verschil van een minuutCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
4 goals tegen Utrecht vanmiddagquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Niet op alle stroken. Merendeel rijden ze gewoon over.quote:
Zou mooi zijn als men ook achterin de koers een cameramotor heeft rijden.Net efkes anges![]()
In welke zalen treedt hij op?quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Belg, wielerschrijver en azijnzeiker.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen![]()
het regent
dit wordt leuk
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Die zijn nog aan het bijkomen van vorige weekquote:Op zondag 3 oktober 2021 12:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Vanwaar eigenlijk dat het gouden duo afwezig is?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Zo de huishoudelijke taken zijn gedaan (alleenstaande man strugles) .
Nu kunnen we bankhangenIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Eurosport zal straks ook de eerste strook missen met hun kutreclameIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Goed bezig, ik zit hier nog in mijn kamerjas, croissantjes uit de airfryer te eten, met het huis nog een grote bende.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo de huishoudelijke taken zijn gedaan (alleenstaande man strugles) .
Nu kunnen we bankhangenWeg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Volgens mij wel meer. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:59 schreef The_Undertone het volgende:
Sporza gaat dus de eerste strook missen, wat een beflikkering en minachting van de kijker![]()
België prima land maar dat heilige 13.00 journaal...quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:59 schreef The_Undertone het volgende:
Sporza gaat dus de eerste strook missen, wat een beflikkering en minachting van de kijker![]()
Smaken die croissantjes nu dan naar bitterballen? #dtvquote:Op zondag 3 oktober 2021 13:00 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Goed bezig, ik zit hier nog in mijn kamerjas, croissantjes uit de airfryer te eten, met het huis nog een grote bende.Jack does it in real time...![]()
Yasmin vindt dat ik mijn ster moet repareren, ik wacht ff tot na de koers.Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken![]()
Ik ben een hondentaart aan het bakken voor dierendag.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Maar je hebt geen hondquote:Op zondag 3 oktober 2021 13:02 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben een hondentaart aan het bakken voor dierendag.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
lol nu al een lekke band
Beatus vir qui suffert tentationem.
Nee, want ik heb er nog nooit bitterballen in gedaan. Ik gebruik hem voor 90% als broodjes bak machine, werkt ideaal.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:01 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Smaken die croissantjes nu dan naar bitterballen? #dtv
En heel af en toe voor het avondeten.Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
Duurtquote:Op zondag 3 oktober 2021 13:01 schreef Dutch_view het volgende:
DHL reclame genot![]()
Nog wel een keer of 10 denk ik
Hemeltergend
Lang![]()
Al meerdere geweest. Ook niet gek met regenquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Een hond?quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien bakt hij er een voor zichzelfUn dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Haller
Noem je @Mani89 nou een hond?quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien bakt hij er een voor zichzelfCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Mijn betere helft heeft een kooiker.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Dat lijkt me juist fijn. Hij had daarvoor een wiel zonder luchtdruk.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:06 schreef Zwansen het volgende:
Irritant als je een Shimano-wiel krijgt met een andere luchtdruk dan je had (voordat je lek reed).
Un dann rettet kein Kavallerie,
Lekker glibberen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Blij dat ik glijUn dann rettet kein Kavallerie,
En dan hebben we nog geen kassei gezienCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Tegen de auto aan
eurosport presentator (wie zijn dit eigenlijk?) was goed bij de les,Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.![]()
We gaan nooit meer koersen na vandaagCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Broekje uitCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Kilometertje nog
Dat je helemaal de tijd hebt genomen om dit in paint te maken.quote:Put these foolish ambitions to rest.![]()
Je mist zijn verified vinkje. Bijna geluktquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Iedereen heeft het nu nog over de legendarische overwinning van Hennie Kuiper in zulk weer, en nu is het ineens belachelijk om in deze omstandigeden te rijden.Un dann rettet kein Kavallerie,
Rijden nog aardig door op 't strookje.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
veeg je lens af, cameramanIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Overigens mag de strook van Hem worden afgewaardeerd naar maximaal 2 sterrenCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Heroïek.quote:Op zondag 3 oktober 2021 13:12 schreef Aguero het volgende:
Waarom rijden ze nu ineens over deze rare steentjes?![]()
1 is Magnus Bäckstedt maar die andere weet ik nietquote:Op zondag 3 oktober 2021 13:09 schreef vaarsuvius het volgende:
eurosport presentator (wie zijn dit eigenlijk?) was goed bij de les,Beatus vir qui suffert tentationem.
Dit is geen wielrennen meer. Dit is sierk du soleil.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Warme zomer ja?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |