SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben echt een zeikwijf op dat gebied overigens.quote:
Idem, fuck stiekeme hangborsten, een rare tepel, lodderogen, putjes, verdwaalde haren, stotteren, striae of smetliezen, geur is wel het aller- allerbelangrijkste.quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt een zeikwijf op dat gebied overigens.
Zó veel wat ik echt 'lucht technisch' niet trek
Ik bedoelde meer algemeen in het gehele leven, maar dit is ook een goede insteekquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Idem, fuck stiekeme hangborsten, een rare tepel, lodderogen, putjes, verdwaalde haren, stotteren, striae of smetliezen, geur is wel het aller- allerbelangrijkste.
huehuehuequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben echt een zeikwijf op dat gebied overigens.
Zó veel wat ik echt 'lucht technisch' niet trek
neequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb jij die niet in je DM gekregen?
Oooh ja dat ookquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer algemeen in het gehele leven, maar dit is ook een goede insteek
Ik had hier ook om gelachenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een collega van mij had regelmatig een vervelende geur (gewoon stank). Opeens zei iemand daar hebben we onze beer. Want hij is nog al fors
Wat voor beer vroeg ik en zei meteen erachter nou iig geen wasbeer..![]()
![]()
![]()
Mijn leidinggevende zat er bij en moest zich een beetje inhouden. Hij kon er ergens wel om lachen, maar vond mijn opmerking ook wel wat hard/ongepast..
koffie met slagroom, sigaren, en Belgische chocoladequote:
Geen cognac?quote:Op zaterdag 2 oktober 2021 22:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
koffie met slagroom, sigaren, en Belgische chocolade
Mijn excuus.quote:
Chookityquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 21:23 schreef dud0r het volgende:
Pok!
@:ijsdraakje ik ben er eindelijk aan begonnen
Het is wel een emotioneel geladen seizoenquote:
Okeequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn 60 kilo.. VIESDIKKIGHEID
Ja niet dus... maar ik val alleen maar afquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Okee
Dan ben je maar klein als je maar 60kg weegt..
je kan eens langs een arts gaan, kijken of die iets kunnen vindenquote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja niet dus... maar ik val alleen maar af
Yep. En de laatstequote:Op zaterdag 2 oktober 2021 23:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is wel een emotioneel geladen seizoen
alleen voor het buffetquote:Op zondag 3 oktober 2021 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Arme ballie. Snel een nieuwe vakantie boeken.
Ben je alweer terug in Nederland?quote:Op zondag 3 oktober 2021 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
Ok ik zit nu ook helemaal in de squid game, leek me totaal niets voor mijNog een halve aflevering en dan slapen, hoop ik. (gebinged tot en met aflevering 4 dan.)
Ah jammer, eigen bed is altijd wel fijn, maar jammer dat de vakantie er weer op zit.quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes![]()
kom net uit mijn eigen bed gekropen
ohhh waar ben je?quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zodra iedereen een beetje wakker is gaan we hier ook weer richting huis. Vanmiddag maar even bijkomen op de bank.
ja vind het niet zo erg. Alleen jammer dat ik niks in vooruitzicht heb nuquote:Op zondag 3 oktober 2021 08:41 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ah jammer, eigen bed is altijd wel fijn, maar jammer dat de vakantie er weer op zit.
In het hoge noordenquote:
Was de hele zaak toen nog vol?quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In het hoge noorden![]()
Normaal kun je in Groningen ongeveer op stap tot het ochtend is. Nu was het om 0:00 weer klaar. Eigenlijk wel best ook.
Vond het het gisteren echt te druk. Was geen lol meer aan en bloedheet dus ik ben maar wat eerder weer op een terras gaan zitten waar nog plek was.quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was de hele zaak toen nog vol?
ik begrijp het niet waarom men dat nog tot 12 open houdt
ja bvquote:
Heb je al grijze haren?quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond het het gisteren echt te druk. Was geen lol meer aan en bloedheet dus ik ben maar wat eerder weer op een terras gaan zitten waar nog plek was.
Maar meer dan genoeg jonge mensen. Begin toch wel beetje oud te worden
Volgende week ook jarig en dan al halverwege de 30
dan pasquote:Op zondag 3 oktober 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vond het het gisteren echt te druk. Was geen lol meer aan en bloedheet dus ik ben maar wat eerder weer op een terras gaan zitten waar nog plek was.
Dat heb ik weleens gedaan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon wat hotels in de buurt binnenlopen.
Wild weeken gehad?quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zodra iedereen een beetje wakker is gaan we hier ook weer richting huis. Vanmiddag maar even bijkomen op de bank.
Volgens mij zijn wij een paar dagen na elkaar geborenquote:Op zondag 3 oktober 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij een paar dagen na elkaar geboren
Een van reuzencollega's merkte het laatste op toen die naast mij stondquote:Op zondag 3 oktober 2021 08:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee.
Mijn broer was toen hij begin 20 was al grijs aan het worden. Mijn lichtere haarkleur helpt ook wel mee.
Kleurspoelinkje?quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een van reuzencollega's merkte het laatste op toen die naast mij stondpestventje
nee joh. komer wel overheen denk ikquote:
Grijs schijnt helemaal in te zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een van reuzencollega's merkte het laatste op toen die naast mij stondpestventje
quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. komer wel overheen denk ikLange mensen moet maar gewoon ergens anders heen kijken als het hen stoort
rennen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:55 schreef mschol het volgende:
kut kinderen v/d buren zijn weer lekker lawaai aan het maken
ja dat zeker.quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook grijs aan het worden. Maar liever grijs dan kaal
Nice.quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
dit zou ik ook wel willen kunnen![]()
https://9gag.com/gag/ayMgKQY
Ik heb wel inhammen die langzaam in fjorden veranderenquote:Op zondag 3 oktober 2021 08:57 schreef mschol het volgende:
grijs is beter dan kaal.. ik merk dat mn kapsel fors dikte heeft verloren, gelukkig nog geen kale plekken
George Clooney?quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zeker.![]()
sommige mensen worden ook echt mooi grijs
Ik zou na twee tellen met gillende sirenes afgevoerd worden naar een ziekenhuisquote:Op zondag 3 oktober 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
dit zou ik ook wel willen kunnen![]()
https://9gag.com/gag/ayMgKQY
ik heb een meisje op insta die hier mee begonnen is. Maar het gaat echt heel langzaam vooruit met wat ze kan.quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou na twee tellen met gillende sirenes afgevoerd worden naar een ziekenhuis
Dat is waar.quote:Op zondag 3 oktober 2021 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook grijs aan het worden. Maar liever grijs dan kaal
Zilvergrijs.quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
mannen kunnen kijken toch naar de vader wat de haarverwachting is?
Kaalheid komt van je moeders kant, zeggen zequote:Op zondag 3 oktober 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Dus als ze een kale kut heeft word ik kaal?quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kaalheid komt van je moeders kant, zeggen ze
Alle mannen in mijn familie zijn kalend. Mijn vader was al redelijk op weg op deze leeftijd. Maar het valt nog mee bij mijquote:Op zondag 3 oktober 2021 09:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is waar.
Zodra ik ook maa beetje kaal dreig te worden koop ik een tondeuse. Maar volgens mij ben ik redelijk veilig.
Ehm.quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Dus als ze een kale kut heeft word ik kaal?
oh johquote:Op zondag 3 oktober 2021 09:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kaalheid komt van je moeders kant, zeggen ze
Ik heb het juist van mijn moeder.quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
Dat is het betere werk,geef maar.quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:24 schreef Karzai het volgende:
Moest even door de regen een ontbijtje halen
[ afbeelding ]
lekker hoorquote:Op zondag 3 oktober 2021 09:24 schreef Karzai het volgende:
Moest even door de regen een ontbijtje halen
[ afbeelding ]
of gewoon geen kleine kinderenquote:Op zondag 3 oktober 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
irritantHopelijk heb je straks kinderloze buren
AH is wel open inmiddels toch?quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker hoor![]()
*kijkt naar crackers met hagelslag*
Ik heb kinderloze schoonoudersquote:Op zondag 3 oktober 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
irritantHopelijk heb je straks kinderloze buren
quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb kinderloze schoonouders![]()
dat laatste, ze snappen het heel goedquote:Op zondag 3 oktober 2021 09:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond naar PSV. Om 20.00 uur op zondag![]()
Wie dat heeft verzonnen, snapt er weinig van, of ziet alleen maar geld geld geld..
Hoorde dat er wel wat meer supporters waren die ook niet gingen. Alles om wat meer wedstrijden op tv te krijgen. Zit straks alleen iedereen voor de tv en niet meer in het stadion.quote:Op zondag 3 oktober 2021 09:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wie dat heeft verzonnen, snapt er weinig van, of ziet alleen maar geld geld geld..
Hoi Haags palingbeestjequote:
Dit tijdstip was perfect voor gezinnen. Hahahahahaquote:Op zondag 3 oktober 2021 09:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
je kan toch gaan met een plu?quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Haha zie dat hondenweer danGeen museumpjes of buitendedeureetgeweld vandaag
Wij zullen wel heel licht zijn met al dat veen.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens goedemorgen op deze toch weer 4 minuten kortere dag dan gisteren.
Oostenrijk is met 112 miljard ton per vierkante kilometer het zwaarste land van Europa.
Daar kun je natuurlijk van alles van vinden
Als je gaat uitrekenen blijkt dat ze de continentale korst meenemen. De lichtste landen zijn dus landen als de Faeroer die op oceanische korst liggen (die is 30 km dunner).quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij zullen wel heel licht zijn met al dat veen.
Twijfel nog om 1,5 uur te mtb’enquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
vanmiddag zonquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ga je allemaal maken?quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:12 schreef mschol het volgende:
ik hoef ook nergens heen gelukkig.. moet wel even de keuken induiken om wat gerechten te bouwen en in te kunnen vriezen..
quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:13 schreef mschol het volgende:
[..]
als het op eten aankomt ben je er als de kippen bij he?
sauzen enzo voor o.a. pasta
quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
nee; je maakt je eigen sauzen maar...
quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:15 schreef LTVDK het volgende:
Scheelt dat het nauwelijks waait hier, dus zo denk ik met de plu naar buiten
Dwazenquote:
Ja, dwazen. Ik niet.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zie je fles. zij gaan ook allemaal naar buiten
https://www.buienradar.nl/quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:19 schreef mschol het volgende:
wil opzich nog wel even weg maar moet het wel minder regenen..
quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien even koffie halen aan de overkant maar het ziet er niet naar uit dat mijn vriendin er is. Dus dan dalen de kansen daarop ook alweer wat.
Gohquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:15 schreef bitterbal het volgende:
vind eten altijd een zeer boeiend onderwerp ja
Heer dud0rquote:
Zondag is de dag van zelfkastijding tochquote:
O, dat gaat wel aardig diepquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je gaat uitrekenen blijkt dat ze de continentale korst meenemen. De lichtste landen zijn dus landen als de Faeroer die op oceanische korst liggen (die is 30 km dunner).
Maar nog steeds snap ik niet dat Zwitserland dan niet zwaarder is dan Oostenrijk.
nog meer sushi bestellenquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zondag is de dag van zelfkastijding toch
Zie, heb ik je wereld toch een beetje verrijktquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
werkelijk waar echt nooit over nagedacht hoe zwaar landen zijn
Ik eet vanavond gebakken aardappeltjes met een salade.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ook al krijg ik het niet te eten vind ik het toch leuk om te weten wat mschol dan gaat maken
Het is je nooit opgevallen hoe dik Amerikanen kunnen zijn?quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:22 schreef bitterbal het volgende:
werkelijk waar echt nooit over nagedacht hoe zwaar landen zijn
Ja geen last meer van.quote:
In Nederland is 50% ook te dik.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is je nooit opgevallen hoe dik Amerikanen kunnen zijn?
nou ja denk niet dat ik er vaker over na ga denken eigenlijkquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie, heb ik je wereld toch een beetje verrijkt
ja nou dat vind ik dan wel fascinerend. Tot hoever de huid rekbaar isquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is je nooit opgevallen hoe dik Amerikanen kunnen zijn?
Vind dat van mschol toch nog iets boeienderquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet vanavond gebakken aardappeltjes met een salade.
Nee, vlees sla ik vanavond overquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vind dat van mschol toch nog iets boeiender![]()
of heb je ook vlees?
quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, vlees sla ik vanavond over
Ballie logt nu mentaal uit.
Nee maar wel over nog 500 andere dingetjes waar ik nog mee ga komenquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja denk niet dat ik er vaker over na ga denken eigenlijk
Ik denk snert.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet nog bekijken wat ik vanavond ga eten..
Souvlaki.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet nog bekijken wat ik vanavond ga eten..
Ja fijn he, seizoenen die WEL op tijd komenquote:
Jawel. Ik vind gebakken aardappels heerlijkquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar nu heb je niks om naar uit te kijken?
ik zit er klaar voorquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar wel over nog 500 andere dingetjes waar ik nog mee ga komen
quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja fijn he, seizoenen die WEL op tijd komen
Ik zie er een triest gezicht in.quote:
ok gelukkig maar dan:Pquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Ik vind gebakken aardappels heerlijkDus daar eet ik er vanavond wat meer van.
ik ben gebakken/gekookte aardappel moequote:Op zondag 3 oktober 2021 10:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel. Ik vind gebakken aardappels heerlijkDus daar eet ik er vanavond wat meer van.
Ik heb jááren geen aardappels gegeten. Maar nu vind ik ze wel weer lekker.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben gebakken/gekookte aardappel moe
eet het nu echt nog maar heel sporadisch
quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:32 schreef bitterbal het volgende:
smurfen in flamingobadjas jongensDaar is dit weer perfect voor
en ze gaat er klakkeloos vanuit dat ik wel vlees gebruikquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, vlees sla ik vanavond over
Ballie logt nu mentaal uit.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:35 schreef mschol het volgende:
[..]
en ze gaat er klakkeloos vanuit dat ik wel vlees gebruik
hoe was de badkamer?quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerst nog even stofzuigen, koffie drinken met mijn vader en hondje knuffelen
Roubaix kijken.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Wel goed excuus om te lanterfanten vandaag
Wat nou weer. Ik kijk daar heel vaak.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh nu vindt ie buienradar wel te vertrouwen
quote:
maak je een foto als die hangt?quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:50 schreef Ama het volgende:
Ik ben aan het wachten tot mijn vader lamp komt ophangen.
Nou vanaf Het Bos misschien. Hoe laat zijn ze daar?quote:
Nee dat is dan weer prachtigquote:
Ik ga hem ook kopen.Niet je vader maar de lamp.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Yes maar wel vanavond als het echt donker is.
Heb je de lamp online besteld?quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:50 schreef Ama het volgende:
Ik ben aan het wachten tot mijn vader lamp komt ophangen.
Vast welquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:54 schreef mschol het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag, en voor mij een weet![]()
hoe?quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:54 schreef Ama het volgende:
Zo hoppa weer voor 3 euro 3 maanden Spotify premium.
ooit account gemaakt, nooit gebruiktquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:54 schreef Ama het volgende:
Zo hoppa weer voor 3 euro 3 maanden Spotify premium.
geen idee, heb niet naar tijdschemas gekeken, ben nu de samenvatting van de vrouwenrace aan het kijkenquote:Op zondag 3 oktober 2021 10:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou vanaf Het Bos misschien. Hoe laat zijn ze daar?
Een hele maand zonder zonlicht?quote:
Dat was ooit mijn bijna dood ervaring.quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een hele maand zonder zonlicht?
Ja nu zie je een mooie vrouw in een ijswak springen.
Maar doe het maar eens.
door in zon wak te springen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was ooit mijn bijna dood ervaring.
met iemand die ergens anders woont?quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik deel we Family-account. Dat helpt ook wel mee.
Door het ijs gezakt en kwam er zelf niet meer uit.Het was in de nacht en mijn hulpgeroep werd steeds zachter.quote:
oh god wat engquote:Op zondag 3 oktober 2021 11:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Door het ijs gezakt en kwam er zelf niet meer uit.Het was in de nacht en mijn hulpgeroep werd steeds zachter.
Wat is dit nou weer voor een zachte zweefteefjes porno.quote:
jeusquote:Op zondag 3 oktober 2021 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
Op een gegeven moment had ik een soort van berusting maar toen was er een agent die me er uit haalde.
10 jaar geleden ongeveer.maar ik ben er gelukkig nog.quote:
quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met iemand die ergens anders woont?
Naar verhaal.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
10 jaar geleden ongeveer.maar ik ben er gelukkig nog.
Dan ben je de hele middag aan het plukken straks.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik sta nu flink te schelden. Heb ene papiertje of servetje mee gewassen. Het zit overal
Nee,was zwaar onderkoeld en onder de douche gezet.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naar verhaal.Heb je er wat aan overgehouden?
Waarom is het onhandig?quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik nou weleens aan die beesten zou willen vragen: Is het niet vet onhandig om een flamingo te zijn?
ja maar bedoel mentaal?quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,was zwaar onderkoeld en onder de douche gezet.
ja ligt nu te drogen en dan straks maar met zon rollerquote:Op zondag 3 oktober 2021 11:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ben je de hele middag aan het plukken straks.
Dat was niet de bedoeling,gewoon iets wat ik heb meegemaakt.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
mijn maag draait er wel van om hoor freshfruit
Volgens mij praten die ook vrij onverstaanbaar met die moeilijke bekken.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ik nou weleens aan die beesten zou willen vragen: Is het niet vet onhandig om een flamingo te zijn?
oh nee zo bedoel ik het nietquote:Op zondag 3 oktober 2021 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling,gewoon iets wat ik heb meegemaakt.
Het was een wijze les in zeker opzicht.quote:
niet op ijs komen?quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was een wijze les in zeker opzicht.
quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik sta nu flink te schelden. Heb ene papiertje of servetje mee gewassen. Het zit overal
En zeker niet s`nachts.quote:
Jij mag niet meer raden.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dronken of onder andere invloed?
Met die kutlange poten zodat je lijf op een meter hoogste staat terwijl je eten op de grond is. Waar je met die botte snavel een beetje wat van moet zien te maken en zoquote:
ook zoiets ja, dat gore brabodialect van ze. Bijna niet te verstaan man kutbeestenquote:Op zondag 3 oktober 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij praten die ook vrij onverstaanbaar met die moeilijke bekken.
Domme vogels, bestel dan gewoon sushi of tippel de plaatselijke AH in.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met die kutlange poten zodat je lijf op een meter hoogste staat terwijl je eten op de grond is. Waar je met die botte snavel een beetje wat van moet zien te maken en zo
quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met die kutlange poten zodat je lijf op een meter hoogste staat terwijl je eten op de grond is. Waar je met die botte snavel een beetje wat van moet zien te maken en zo
quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Domme vogels, bestel dan gewoon sushi of tippel de plaatselijke AH in.
hier hebben we geen woord voor nogquote:De knobbel in het midden van de poot van de flamingo is geen knie, maar de enkel.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Flamingo%27s
quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Zat me ook af te vragen of je gebraden flamingobout op de menukaarten gaat zien daar
een voedselspecialist flesquote:Het zijn echte voedselspecialisten die met een bijzonder filtermechanisme in hun snavel klein voedsel uit het water weten te filteren.
Knenkel.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
hier hebben we geen woord voor nog
quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik had het over één trapje hoger in de voedselketenquote:
zeker hele dure?quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik koop tegenwoordig zakdoekjes die daar tegen bestand zijn, want dit overkomt mij regelmatig
Spuit 11.quote:
Ik ben kon wel eens ‘s morgensvroeg gaan schaatsen op net iets te dun ijs. Geen aanrader.quote:
Komt op mij over als evlutionair poldermodel-lapwerk. Gedoemd uit te sterven dus.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:28 schreef bitterbal het volgende:
Flamingo's staan vaak op één poot en bij voorkeur in het water. De reden waarom flamingo's dit doen zou thermoregulatie zijn. Met één poot in het water koelen ze hun lichaam af, maar met twee poten in het water zouden ze te veel lichaamswarmte verliezen.
Een andere reden zou zijn dat de flamingo met twee poten in de modder zakt. Door op één poot te gaan staan kan de flamingo, als die te ver in de modder is gezakt, zichzelf als het ware ophijsen met zijn andere poot.
Onderzoek heeft aangetoond dat flamingo's hun gewicht passief op één poot kunnen laten steunen en zo minder energie verbruiken.[2] Op twee poten kunnen ze geen stabiele houding aanhouden. Het gewicht van de vogel zet de gewrichten in een vaste schikking, die bepaalde soorten bewegingen weerstaat en de flamingo stabiel houdt, zonder dat die zijn spieren moet gebruiken.[3]
zit denk ik geen vlees aanquote:Op zondag 3 oktober 2021 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt op mij over als evlutionair poldermodel-lapwerk. Gedoemd uit te sterven dus.
Hop, op de kaart met die bouten!
Als het één grote fluffball was geweest hadden ze niet zo moeilijk hoeven doen met die potenquote:
Stinken wel die beestenquote:Op zondag 3 oktober 2021 11:29 schreef bitterbal het volgende:
ze zijn wel echt onwijs mooi hoor
[ afbeelding ]
En zelfs dat is nepquote:Op zondag 3 oktober 2021 11:30 schreef Ama het volgende:
Enige leuk aan flamingo's is dat ze roze zijn.
en ze bewegen leukquote:Op zondag 3 oktober 2021 11:30 schreef Ama het volgende:
Enige leuk aan flamingo's is dat ze roze zijn.
Beetje flappen en fladderen zo, vogels paren altijd een beetje moeilijk zo, meer flapperen dan wat anders.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee US hoe paren flamingo's eigenlijk? Jij weet dat wel.
Ga je nooit naar de dierentuin?quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ze geloof ik nog nooit in het echt gezien
Komt dat jij alle makrelen voor hun neus wegvreet.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ze geloof ik nog nooit in het echt gezien
Amersfoort heeft ze. Zullen er vast wel meer zijn.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja dan wel misschien? Geen idee eigenlijk
dat eten ze nietquote:Op zondag 3 oktober 2021 11:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt dat jij alle makrelen voor hun neus wegvreet.
*maakt notitiequote:Op zondag 3 oktober 2021 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Amersfoort heeft ze. Zullen er vast wel meer zijn.
Als je de route volgt zitten ze na de nacht en voor het stuk dat omhoog gaat richting het 100.000 dieren huis en de giraffenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |